Quantcast
  • Elunia_K odsłony: 67916

    Jak działa Orgametril?

    Dziewczyny mam taki problem. Dzis jest mój 60dc. Od 56dc biore Orgametril codziennie po 2 tabletki przez 4 dni i 5 dnia 3 tabletki i powinnam dostać @. Później w następnym cyklu od 22-25dc po 2 tabletki przez 3 dni i 4 dnia 3 i to powinno mi wyregulować cykl. I jeśli nastepny cykl bedzie znów długi to mam przyjsc po druga recepte na te tabletki. Ale mam pytanie do was, ponieważ podejrzewam,że odkad odstawiłam tabletki anty czyli od roku nie mam owulacji to czy te tabletki moga spowodować,że ona powróci? Boje sie bezpłodności i sama niewim co mam o tym mysleć :(

    Odpowiedzi (30)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-05-16, 00:07:28
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Simcha 2013-05-16 o godz. 00:07
0

Moja miesiączka przychodziła po 2-4 dni

Odpowiedz
Alexa1977 2013-05-16 o godz. 00:05
0

Witam.
Wracam prawie po 3 latach do tematu, ale zastanawiam się do ilu dni po orgametrilu przychodzi miesiączka. Ja już ponad tydzień jestem po odstawieniu leku i dalej nic.

Pozdrawiam!

Odpowiedz
Elunia_K 2013-05-16 o godz. 00:02
0

ja szukałam na google.pl o orgametrilu i natrafiałam na takie odpowiedzi,że on to powoduje,ale na strone wejść nie mogłam :( i dziewczyny pisały coś o stymulacji orgametrilem,ale to chyba zależy od tego jak się go bierze

Odpowiedz
Gość 2013-05-15 o godz. 20:25
0

efekt odbicia wystepuje np po clo. Czyli jestes stymulowana kilka cykli i potem w nastepnych cyklach moze wystapic wlasnie efekt odbicia... czyli jakby organizm sam zaskakuje i sam sie stymuluje. Po antykach mamy z kolei efekt eksplozji jajnikow - czyli niestymulowane i wyciszone jajniki w cyklu naturalnym produkuja lepiej i wiecej niz na cyklu naturalnym (stad np czesto ciaze mnogie po odstawieniu tabletek). Szczerze mowiac nie wiem czy po orgametrilu tez jest cos takiego. Ja nie slyszalam...

Odpowiedz
Elunia_K 2013-05-15 o godz. 19:11
0

dziewczyny a czy orgametrill powoduje efekt "odbicia" ?? i na czym to polega?

Odpowiedz
Reklama
Gość 2013-05-06 o godz. 22:38
0

Elunia ja miałam plamienia cały czas odkąd zaczełam zażywać Orgametril czyli praktycznie cały cykl. Mówiłam o tym ginowi, ale jakoś nie za bardzo go to zainteresowało

Odpowiedz
Elunia_K 2013-04-30 o godz. 15:01
0

kurcze martwie sie tymi plamieniami, co one mogą oznaczać? od 4 maja znów biore orgametril i mam nadzieję,że on mi pomoże teraz,bo już mi się słabo robi na samą myśl o nim :(

Odpowiedz
Gość 2013-04-30 o godz. 14:42
0

Nie nie mialam plamien ale ja od razu pop orgametrilu przeszlam na antyki... wiec w sumie nie mialam mozliwosci sprawdzic jak to tam jest

Odpowiedz
Elunia_K 2013-04-29 o godz. 23:01
0

kiki a czy zdażyły Ci sie po nim plamienia? ja jestem w 17 dc i mam plamienia od 2 dni,a raczej brązowa wydzielinę

Odpowiedz
Gość 2013-04-18 o godz. 21:04
0

Chyba zaryzykuję, uderzę na małpe ze wszystkich sił :D

Odpowiedz
Reklama
Gość 2013-04-18 o godz. 00:08
0

asiszko nie wiem... moze i to nie glupi pomysl...

Odpowiedz
Gość 2013-04-17 o godz. 21:16
0

Oj, to faktycznie duża Mam nadzieję, że antyki będą skuteczniejsze... Zastanawiam się czy nie dołożyc sobie w drugiej fazie cyklu Luteiny, żeby wspomóc działanie Orgametrilu. Mam akurat wolne opakowanie... Jak myslicie

Odpowiedz
Gość 2013-04-17 o godz. 20:37
0

asiszko moja nie bardzo :( dlatego antyki dostalam, bo one ponoc lepiej dzialaja na torbiele ale nie wiem poki co czy z jakim s efektem, wizyte mam dopiero za tydzien... caly czas sopc mnie tam kluje glupoie te torbiele...ale twoja asiszko to juz nie taka duza wiec moze orgametril ja poskromi, moja miala 8x7cm wiec gigant w porownaniu z twoja... 8)

Odpowiedz
Gość 2013-04-17 o godz. 20:33
0

Ja też zaczęłam brać Orgametril, ze względu na wredną torbiel, która została po stymulowanym cyklu bez Pregnylu :( . Pomimo że brałam Duphaston 2x1 od 16-26 dc, torbiel nadal jest, wprawdzie nieco zmalała - 17mm ale mam teraz brać Orgametril od 5-25 dc 2x1. Kiki czy Twoja torbiel zareagowała jakoś na Orgametril? Chciałabym żeby tylko ten cykl był zmarnowany, a w następnym mogłabym mieć znów stymulację, ale jeśli cysta się nie wchłonie to wtopa

Odpowiedz
Gość 2013-04-17 o godz. 17:50
0

Elunia u mnie ta @ trwala tez 4-5 dni i wlasciwie byly to raczej plamienia w tej chwili wszystkie nieporzadane efekty minely, ale jestem juz w drugiej polowie opakowania anykjow wiec moze to przez to... ale trzeba tak ze 2 tyg po odstawieniu loiczyc na unormowanie...

Odpowiedz
Elunia_K 2013-04-16 o godz. 12:07
0

kiki moja @ już 4 dzień taka jakby jej nie było,a do tego jeszcze w nocy bardzo się poce i grzeje,a w dzień jest mi gorąco co jest dziwne,bo ja jestem zmarzluch. Też tak miałaś?

Odpowiedz
Elunia_K 2013-04-14 o godz. 00:52
0

a ja wczoraj myślałam,aby jednak od dzis zacząć brac tabletki anty przez pare cykli,ale nie mogłam sobie załatwić recepty więc zadzwonie do lekarza i powiem aby mi przepisał i będe brać orgametrill,aby @ przyszła za 28dni i zaczne przez np. 4-6 cykli na tabsach i odstwie może wtedy wszystko wróci do normy,bo ja rok temu to nieskończyłam cyklu na tabsach tylko tak mi sie urwało,że 3 ostatnich nie wziełam i to rzez to może mam takie cykle
tylko jak pomyśle,że za miesiąc mam przezywać to samo to mnie złość ogarnia,a luteiny juz nie mam,bo mogłabym nią @ wywołać

Odpowiedz
Gość 2013-04-13 o godz. 15:43
0

Elunia u mnie ten okres po Orgametrilu to w ogole byl taki skapy, moze tak ma byc. Ja tez nie jestem zadowolona z efektow ubocznych tego specyfiku, tez bylam dluzszy czas spuchnieta, cera fatalna, samopoczucie do bani...ale przechodzi... teraz mam nowy problem bo jestem na antykach 7 dzien i...bola mnie piersi :o

Odpowiedz
Elunia_K 2013-04-13 o godz. 13:31
0

kiki,a nogi mi tak napuchły szczególnie łydki i kostki,że są równe z udami

Odpowiedz
Elunia_K 2013-04-13 o godz. 13:30
0

dziś mija 4 dzień i @ zaczyna się rozkręcac,ale marnie :(

Odpowiedz
Gość 2013-04-13 o godz. 02:41
0

To prawda mi cera tez sie popsula po orgametrilu a ja juz go ponad tydzien temu odstawilam :( Elunia ile dni temu odstawilas orgametril?

Odpowiedz
Elunia_K 2013-04-13 o godz. 02:31
0

ten orgametril mnie załatwił. Byłam cały czas na diecioe tak jak normalnie i w tydzień 5kg :( a @ nadal po nim nie ma,a cera ble :( mam jakieś suche plamy i syfki :(

Odpowiedz
Elunia_K 2013-04-09 o godz. 17:57
0

acha no to pewnie dlatego mimo tego,że trzymam dietę przytyłam. To zostane przy tym jak zalecił lekarz i będe pełna nadzieji,że wszystko sie wyrówna :)

Odpowiedz
Gość 2013-04-09 o godz. 17:51
0

Elunia orgametril jest ciezko znoszony przez pacjentki 9powoduje np zatrzymanie wody w organizmie) ale jednoczesnie jest duzo skuteczniejszy od luteiny - teraz pytalam lekarki bo tez mialam objekcje.

I zaznaczam ze jest to lek bezpieczny. luiteina dziala jak wlasny progesteron - to znaczy po jego odstwaieniu powinno przysjc krwawienie, orgametril ma jednak wieksze mozliowosci lecznicze. @ przyszla 4 dni po odstawieniu

Odpowiedz
Elunia_K 2013-04-09 o godz. 16:55
0

ja bym wolała luteine musze poszukac innego lekarza lub temu powiem,że bardzo źle na to reaguje mój organizm i tyle

Odpowiedz
monia:) 2013-04-09 o godz. 16:40
0

Elunia_K napisał(a):a co z cyklami i owulacją i jak długo je brałaś? bardzo mnie wystraszyłaś i sama niewiem co myśleć. Ja mam apetyt prawie nie do opanowania aż sie boje :(
na wadze przybrałam

cykle sie uregulowały

brałam raz 3 miesiące

potem 3 miesiace przerwy i znowu 3 miesiace

po jakimś roku jeszcze 6 miesięcy

kiedys pytałam doktorke i mówiła, ze juz tego nie zapisują

P.S. nie chce Cie straszyć !

ja tylko przestrzegam - bo osobiście nie mam miłych wspomnień

Odpowiedz
Elunia_K 2013-04-09 o godz. 15:45
0

Kiki mój lekarz właśnie chce skrócić cykle i mówił,że ma nadzieję,że więcej tych tabletek łykać nie będe musiała i że sie same uregulują,bo niby hormony w normie. I powiedział,że jeśli nie to zacznie działać innaczej,bo już u mnie długo to trwa. A co do owulacji to gdzieś w necie wyczytałam,że on ja powoduje,ale wiem,że to bzdura,bo wkońcu w ulotce jest napisane co innego
kiki,a po jakim czasie od odstawienia tego leku @ przyszła? Bo ja dzis łyknełam rano ostatnie i czekam na @

Odpowiedz
Gość 2013-04-09 o godz. 02:18
0

Orgametril to progestageny wiec trudno powiedziec zeby akurat po nich zdarzaly sie takie historie ja bojne owlosienie, gdyz maja one dzialanie raczej odwrotne do testosteronu, ktory moze to powodowac. Ja wlasnie zakonczylam wywolywanie okresu orgametrilem. Elunia orgametril jednak HAMUJE owulacje na pewno jej nie wywoluje, gdyz dziala podobnie do progesteronu. jezlei chcesz wywolywac u siebie owulacje nazley to zrobic innymi lekami, na pewno nie progestagenowymi! Moze jednak twoj lekarz chce najpierw przywrocic normalne miesiaczkowanie i liczy na to ze cykl sie sam ureguluje. na pewno warto to kontrolowac.

Odpowiedz
Elunia_K 2013-04-09 o godz. 01:11
0

a co z cyklami i owulacją i jak długo je brałaś? bardzo mnie wystraszyłaś i sama niewiem co myśleć. Ja mam apetyt prawie nie do opanowania aż sie boje :(

Odpowiedz
monia:) 2013-04-09 o godz. 00:45
0

brałam te tabletki po pierwszym porodzie z uwagi na nieregularne i zbyt długo trwające cykle

mam złe wspomnienia

po tych tabletakch możesz mieć bujne owłosienie

ja przerwałam kiedy tylko się zorientowałam że maja skutki uboczne

mojeje koleżance obrosła klatka piersiowa plecy i twarz...

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie