Quantcast
  • Gość odsłony: 8750

    Co się dzieje z piersiami?

    WitamBardzo podoba mi się galeria brzuszków, etapy ich zmiany.Mam pytanie. Co sie działo dziewczyny z waszymi piersiami. Wiadomo że sie powiększają w czasie ciąży itd. Chciałabym wiedzieć czy po porodzie nie straciły duzo na wygllądzie. Martwi mnie ten problem. Chciałabym wiedzieć zanim zdecyduję się na dziecko. Oczywiście jak trochę stracą na wyglądzie to nie dramat..ale lepiej wiedzieć wcześniej niż później się martwić. Może macie fotki przed i po?. Może stosowałyście jakieś ćwiczenia kremy itd?PozdrawiamWanda

    Odpowiedzi (11)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-06-25, 05:01:12
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
moni@ 2013-06-25 o godz. 05:01
0

Emilia Ewa napisał(a):Ale taka informacja moze np spowodowac, ze ktos podejmie decyzje o ciazy znacznie pozniej albo zrezygnuje z karmienia piersia..Tak mi sie przynajmniej wydaje.
Myślę, że jeśli ktoś zdecyduje się na ciąże to bez względu na to, czy piersi staną się - dla niej - mniej atrakcyjne czy też nie.

A zadawane pytania nie powinny być tak lekceważone - pamiętajcie, że niektóre z nas mają wiele nawet bardzo śmiesznych pytań i chciałyby jaknajwięcej dowiedzieć się co się zmieni z ich ciałem. Taka reakcja nie zachęca do otwierania się przed nami. Ja też często zadaję bardzo głupie pytania i nie zamierzam się tego wstydzić - po to jest to forum a jak nie zapytam to się nie dowiem.

Wando, wczytaj się dokładnie w posty (w staraniach, ciążach i pytaniach do osób więcej doświadczonych) a na pewno znajdziesz dużo odpowiedzi. I jeśli wyczujesz osobę która chętnie Ci doradzi, może prywatnie wyśle Ci jakąś fotkę.

Pozdrawiam

Odpowiedz
e-milka 2013-06-25 o godz. 03:31
0

monia:) napisał(a):fotov napisał(a):Witam
Bardzo podoba mi się galeria brzuszków, etapy ich zmiany. Mam pytanie. Co sie działo dziewczyny z waszymi piersiami. Wiadomo że sie powiększają w czasie ciąży itd. Chciałabym wiedzieć czy po porodzie nie straciły duzo na wygllądzie. Martwi mnie ten problem. Chciałabym wiedzieć zanim zdecyduję się na dziecko. Oczywiście jak trochę stracą na wyglądzie to nie dramat..ale lepiej wiedzieć wcześniej niż później się martwić. Może macie fotki przed i po?. Może stosowałyście jakieś ćwiczenia kremy itd?
Pozdrawiam
Wanda
no pewnie że się zmieniają - nie tylko w ciąży - ale szcezgólnie podczas karmienia..... taka jest naturalna kolej rzeczy

ale przecież chyba nikogo nie zniechęca to do rodzenia dzieci
Ale taka informacja moze np spowodowac, ze ktos podejmie decyzje o ciazy znacznie pozniej albo zrezygnuje z karmienia piersia..Tak mi sie przynajmniej wydaje.

Odpowiedz
Karolina_21 2013-05-26 o godz. 08:08
0

Jezeli kobieta bardzo chce miec dziecko to nie przejmuje sie tym jak beda wygladaly jej piersi po porodzie. Owszem jestem za tym aby stosowac kremy ujedrniajace i dbac o biust :), ale nie ma co sie martwic na zapas.

Odpowiedz
monia:) 2013-05-26 o godz. 05:06
0

fotov napisał(a):Witam
Bardzo podoba mi się galeria brzuszków, etapy ich zmiany. Mam pytanie. Co sie działo dziewczyny z waszymi piersiami. Wiadomo że sie powiększają w czasie ciąży itd. Chciałabym wiedzieć czy po porodzie nie straciły duzo na wygllądzie. Martwi mnie ten problem. Chciałabym wiedzieć zanim zdecyduję się na dziecko. Oczywiście jak trochę stracą na wyglądzie to nie dramat..ale lepiej wiedzieć wcześniej niż później się martwić. Może macie fotki przed i po?. Może stosowałyście jakieś ćwiczenia kremy itd?
Pozdrawiam
Wanda
no pewnie że się zmieniają - nie tylko w ciąży - ale szcezgólnie podczas karmienia..... taka jest naturalna kolej rzeczy

ale przecież chyba nikogo nie zniechęca to do rodzenia dzieci

Odpowiedz
Gość 2013-05-26 o godz. 04:57
0

kurcze
troche nieładnie zostałaś potraktowana
może jesteśmy zbyt przewrazliwione

moje piersi sie zmieniły-owszem

Odpowiedz
Reklama
Gość 2013-05-26 o godz. 03:59
0

Witam
Chciałam tylko dowiedzieć się czegoś na ten temat. A tu widzę że ktoś wmawia mi prowokację. Gdybym chciała obejrzeć czyjeś piersi to zaczęła bym od swoich. Chodziło mi o ewentualne linki do stron a nie zdjęcia forumowiczek. Osobom które pomyślały inaczej szczerze współczuje bo mają najwyraźniej jakieś problemy. Na forum są zdjęcia z porodów i to wcale nie softowe(niestety)myślę że powinny być zabezpieczone przed dostępem dzieci i osób niepełnoletnich. W dziale o seksie forumowiczki dywagują nad seksem analnym i oralnym tj o tym co im sprawia większą frajdę.W galeri brzuszki cała masa odsłoniętych ciał. A mi która zadaje zwykłe pytanie o kształt piersi przed porodem i po zarzuca się prowokację? Wystarczyło podesłać jakiś link albo się wypowiedzieć. Przeczytałam swój post jeszcze raz i nie zauważyłam abym kogoś namawiała do rozbierania się. Jest mi przykro, a jeżeli komuś post kojarz z prowokacją to proszę admina o jego usunięcie. Liczę na to że osoby które zarzuciły mi nieprawdę zastanowią się czasem zanim coś napiszą. Jeszcze raz im szczerze współczuje
Pozdrawiam
Wanda

Odpowiedz
monia:) 2013-05-25 o godz. 12:23
0

czy te piersi chcesz sfotografowane zupełenie nagie, czy może w jakiejś seksownej bieliźnie................... bo nie wiem jakie wkleić....

Odpowiedz
marta27 2013-05-25 o godz. 12:18
0

marna prowokacja........
fotki piersi przed i po

Odpowiedz
monia:) 2013-05-25 o godz. 11:58
0

WANDA???????????

a może Waldemar............

Odpowiedz
malgo 2013-05-25 o godz. 10:08
0

ha ha a może najpierw zaprezentujesz nam twoje piersi??
czyżby to była prowokacja??

Odpowiedz
Reklama
julitka78 2013-05-25 o godz. 03:53
0

wydaje mi sie ze to nie reguly czy sie zmienia czy tez nie, ja mam duze piersi i w ciazy nieznacznie sie powiekszyly, ale wiem ze po porodzie beda jeszcze wieksze, niebrzdo sie teraz tym przejmuje, bo mezowi podobam sie i to jest najwazniejsze, a pozniej bedziemy sie martwic, ale na zapas po co :)

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie