Quantcast
  • Gość odsłony: 1578

    Kto w miare tanio zrobilby mi akrylowe paznokcie????

    Witam wszystkich,mam pytanko kto umie robić akrylowe paznokcie i podjął by sie tego za w miare niską cenę(oczywiscie wszystko do uzgodnienia).Szukam dziewczyny z Bielska-Białej ,ktora ma do tego mozliwosci,umie robic i podejmie sie tego.
    Prosze o kontakt ula83@o2.pl (chętny zawsze na tym zarobi)
    Z gory dziekuje :D

    Odpowiedzi (10)
    Ostatnia odpowiedź: 2009-11-12, 14:21:21
    Kategoria: Paznokcie
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
dagmara83 2009-11-12 o godz. 14:21
0

dzieki. te zelki to sa raczej malo znane. ale na razie trzymaja sie super i sa lepsze od tych w mojej szkole , chociaz tak bardzo mi sie ta metoda podobala ( X-one z You). juz ma nastepna klientke z rodziny na komunie dziecka. to bedzie juz powazniejsze zadanko :) w tym dniu przeciez musza paznokcie byc piekne.
pozdrawiam :)

Odpowiedz
Gość 2009-11-12 o godz. 05:48
0

Dagmara widac z tego,co piszesz,ze solidna firma z Ciebie bedzie!tak trzymac :D

Odpowiedz
dagmara83 2009-11-09 o godz. 13:04
0

robie paznokcie od niedawna wylicytowanymi na allegro zelkami i chcialabym jeszcze wiedziec jak dlugo sie trzymaja. na razie wszystko w porzadku ale pierwsza osoba ma je dopiero tygodzien. wczesniej robilam w szkole na innej firmie i wole miec pewnosc co do materialu na ktorym pracuje :)
pozdrawiam :)

Odpowiedz
Gość 2009-11-09 o godz. 04:34
0

Dagmara moze ula zdecydowalaby sie na zele.Ale mowisz ze pazurki wychodza ladne to dlaczego nie sprobowac.Musi byc ten pierwszy raz.Ale to juz wasz temat musicie sie dogadac.Pozdrawiam dziewczyny :)

Odpowiedz
dagmara83 2009-11-09 o godz. 04:11
0

witajcie. wcale sie nie gniewam Triniti, robie paznokcie ale tylko zelowe. akryli jeszcze nie, ale napewno wybiore sie na szkolenie. to dopiero moje poczatki wiec nie podejmuje sie jeszcze przyjmowac klientek (chociaz pazurki sa ladne) na razie cwicze na znajomych, ktorzy bede wyrozumiali w razie czego :)
pozdrawiam :)

Odpowiedz
Reklama
Gość 2009-11-08 o godz. 04:17
0

Tak to dziewczyna z forum"dagmara 83"poszukaj jej na forum.Chyba sie nie pogniewa ze dalam ci namiary na nia.Ale moze ci pomoze.Pozdrawiam :)

Odpowiedz
Gość 2009-11-07 o godz. 14:06
0

czesc a mogłabys mi podac jakies namiary jak znależć ta ziewczynę tzn tutaj na forum masz do niej moze emaila?

Odpowiedz
Gość 2009-11-07 o godz. 04:08
0

Ja jestem z Inka obok jest napisane.Ogolnie jak robie kolezanka pazurki w domku to biore od nich ok 50zl.A wiesz moglabys sie odezwac do Dagmary83 ona jest z Bielska pogadaj z nia bo chyba ona robi pazurki ale dokladnie niewiem.Moze by ci je zalozyla.Pozdrawiam :)

Odpowiedz
Gość 2009-11-07 o godz. 04:02
0

Czesc to skąd jestes?Wiesz co tak naprawde nie wiem w jakiej cenie,wiem ze na miesice zaplacilabym ok 100 zl.Jesli ktos podją by sie tej proby to zapytalabym ile by za to chcial,pozdrawiam papa

Odpowiedz
Gość 2009-11-07 o godz. 03:43
0

Czesc ja niestety bym sie tego nie podjela bo mieszkamy daleko od siebie.A mozesz chociaz napisac w granicy jakiej cenny chcialabys te pazurki sobie zalozyc.Tak pytam z ciekawosci.Pozdrawiam :)

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie