Quantcast
  • Gość odsłony: 32601

    Jak sobie radzicie z depilacją miejsc intymnych?

    Jak sobie radzicie z depilacją miejsc intymnych? Nie cierpie być tam zarośnieta i gole sie dosyc czesto tylko ze czeste golenie = podrażnieniaUzywam maszynki do golnienia Gilette dla kobiet i delikatnego żelu ale i tak podraznienia są po kazdym goleniu :(Ja nawet kupilam sobie wosk do depilacji bikini ale nie mam odwagi go użyć ....Macie na to jakiś patent?Jak to jest u Was?Moze cos doradzicie

    Odpowiedzi (278)
    Ostatnia odpowiedź: 2014-04-02, 13:38:29
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
cichosza 2014-04-02 o godz. 13:38
0

ja też nie lubię być tam zarośnięta, długi czas chodziłam na depilację pastą cukrową, ale potem wybrałam się na depilację laserową do SL i to była moja najlepsza decyzja, efekty utrzymują się bardzo długo.

Odpowiedz
cichosza 2014-03-05 o godz. 14:31
0

chodziłam na pastę cukrową potem zrobiłam depilacje laserową i spokój. Też nie lubie być zarośnięta, więc szukam sposobów, żeby efekty były jak najdłużej

Odpowiedz
daved 2013-09-11 o godz. 22:21
0

Ja korzystam raz na 2 tygodnie z depilatora i jest idealnie. Depilacji poddaję nogi i strefę bikini.

Odpowiedz
edyta123456789 2013-09-11 o godz. 22:20
0

W moim przypadku to tylko i wyłącznie depilacja laserowa wchodzi w grę, żadne woski itp rzeczy ;p znam fajne miejsce - Studio Laser, w którym używane są wszystkie rodzaje Lasera Lightsheer - w tym rownież LightSheerTMXC oraz LightSheer Duet. Są to lasery diodowe, które są dużo bardziej bezpieczne.

Odpowiedz
magnoliaa 2013-09-11 o godz. 22:18
0

ja akurat mam święty spokój z włoskami, bo zrobiłam sobie zabieg depilacji laserowej w salonie http://www.anlight.pl na nogi wystarczyły 4 zabiegi, ale np. moje koleżanki, które robiły sobie depilację laserową metodą ILP ponoć musiały nawet przejść 8 sesji, żeby uzyskać zadowalający efekt, kiedyś co prawda sama chodziłam na wosk, ale potem przeliczyłam sobie koszty i wydawanie 100 zł u kosmetyczki co miesiąc mnie raczej nie urządza

Odpowiedz
Reklama
micia6 2013-09-11 o godz. 22:18
0

Mam takie zapytanie odnośnie znajomego... On ma problemy z włosami na tyłku.. :x jest na to jakaś rada? 8) wosk grzany w garnku (elektrycznym) i nakładany szpatułka czy coś innego?

Odpowiedz
karolciaaama 2013-09-11 o godz. 22:17
0

ja sama robie depilacje woskiem i robie to dokladniej niż nie jedna kosmtyczka ;) warto zainwestowac w podgrzewacz do wosku :)

Odpowiedz
Jarzynowa 2013-09-11 o godz. 22:15
0

12345ania12345 :)

Odpowiedz
12345ania12345 2013-09-11 o godz. 22:14
0

Jarzynowa napisał(a):12345ania12345 ja sie nie wstydzę bo moja kosmetyczka która się tym zajmuje jest taka "niekrępująca", przy kims innym może bym się wstydziła
rozumiem :) właśnie, chyba duzo zalezy od kosmetyczki i jej podejscia do klienta :) musze nad tym pomyśleć :)

Odpowiedz
Jarzynowa 2013-09-11 o godz. 22:13
0

12345ania12345 ja sie nie wstydzę bo moja kosmetyczka która się tym zajmuje jest taka "niekrępująca", przy kims innym może bym się wstydziła

Odpowiedz
Reklama
12345ania12345 2013-09-11 o godz. 22:11
0

Jarzynowa napisał(a):12345ania12345 napisał(a):
jarzynka a Ty chodzisz normalnie na brazylijską depilacje ?

no chodzę nie wiem czy normalnie ale chodzę
hi hi hi tak mi sie to jakos dziwnie napisało

kurde tez o tym mysle... i nie wiem czy sie troche wstyzic nie bede hi hi

Odpowiedz
Jarzynowa 2013-09-11 o godz. 22:10
0

12345ania12345 napisał(a):
jarzynka a Ty chodzisz normalnie na brazylijską depilacje ?

no chodzę nie wiem czy normalnie ale chodzę

Odpowiedz
12345ania12345 2013-09-11 o godz. 22:09
0

Dzieffczynka Jarzynowa tak też myślałam :)
jarzynka a Ty chodzisz normalnie na brazylijską depilacje ?

Odpowiedz
Jarzynowa 2013-09-11 o godz. 22:08
0

Dzieffczynka napisał(a):
12345ania12345 wolnie i słabsze

dokładnie :)

ja po pierwszym razie poszłam na kolejne woskowanie po 3 tygodniach a teraz to juz nie wiem, mineły chyba kolejne 2 albo 3 juz i jeszcze sie nie wybieram :)

Odpowiedz
Dzieffczynka 2013-09-11 o godz. 22:06
0


chyba dla wlasnego komfortu

_

też lol
12345ania12345 wolnie i słabsze :)

Odpowiedz
12345ania12345 2013-09-11 o godz. 22:05
0

Jarzynowa napisał(a):12345ania12345 ja, ale nie w domu tylko do pani rwaczki kłaków chodzę
i czesto trzeba chodzic ?
bo słyszałam, ze na poczatku czesciej, a potem juz coraz rzadziej, bo wolniej odrastają :)

Odpowiedz
Jarzynowa 2013-09-11 o godz. 22:03
0

12345ania12345 ja, ale nie w domu tylko do pani rwaczki kłaków chodzę

Odpowiedz
12345ania12345 2013-09-11 o godz. 22:02
0

ktora z Was uzywa wosku do depilacji ?

Odpowiedz
Zuzka 2013-09-11 o godz. 22:01
0

Dzieffczynka napisał(a):

Za jakie grzechy?

_________________

za żadne, dla higieny osobistej i komfortu drugiej osoby :x
chyba dla wlasnego komfortu lol

Odpowiedz
Dzieffczynka 2013-09-11 o godz. 22:00
0



Za jakie grzechy?

_________________

za żadne, dla higieny osobistej i komfortu drugiej osoby :x

Odpowiedz
świetlik 2013-09-11 o godz. 21:59
0

nie znoszę golenia, depilowania i każdego innego naruszania miejsc intymnych. Nigdy nie zgodzę się na usunięcie owłosienia z łona! Boli, piecze, pojawiają się, mimo dezynfekcji, krostki. Za jakie grzechy?

Odpowiedz
Marta-a 2013-09-11 o godz. 21:59
0

mysza79 napisał(a): na początku włoski odrastają szybciej, bo przecież wiele wlosków jest na takim etapie wzrostu, że są tuż pod skórą, dlatego przy wosku bardzo ważna jest systematyczność. Ja najdłużej woskiem depiluję się pod pachami, bo praktycznie bez przerwy od prawie 2 lat (w ciągu tych 2 lat 3 razy użyłam maszynki) i przyznaję, że na początku też byłam załamana, bo już po tygodniu zaczęły mi odrastać. Ale teraz mam spokój na bite 2 tygodnie. po tym czasie zaczynaja sie pojawiac pojedyńcze. Rosną o wiele wolniej i są sporo delikatniejsze. Jedyny minus przy depilacji woskiem czy pastą, jak dla mnie, jest taki, że włoski aby je dokładnie wyrwac, musza mieć ok. 5 mm długości, a one rosną tak powoli, że musze czekac kupę czasu aż urosną na te długość. O ile zimą nie ma wiekszego problemu (bo odrastają takimi "plackami" i nie są gęste, więc można jeszcze jakoś wytrzymac) to latem szlag mnie trafia...


Mysza wybierz sie na wosk Lycon - lapie ktotsze wloski niz 5mm i zawiera olejki eteryczne wiec pachnie jak marzenie - czekolada, truskawka itd :) Ja jestem bardzo zadowolona

Odpowiedz
Zuzka 2013-09-11 o godz. 21:58
0

wodamineralna napisał(a):wiosenka26 napisał(a):Wiem, ze dla niektórych to może zabrzmiec drastycznie - ale do depilacji okolic bikini polecam pastę cukrową!
Jesli rzeczywiście używasz pasty cukrowej do depilacji okolic bikini, to chylę czoła, bo ja sobie tego nie wyobrażam :/ Mam bardzo wrażliwą skórę, więc muszę uważać.
Ja tez mam bardzo wrazliwa skore i tylko pasta cukrowa mi jej jakos super nie podraznia i nie zostawia zandych sladow na skorze.

Odpowiedz
wodamineralna 2013-09-11 o godz. 21:56
0

wiosenka26 napisał(a):Wiem, ze dla niektórych to może zabrzmiec drastycznie - ale do depilacji okolic bikini polecam pastę cukrową!
Jesli rzeczywiście używasz pasty cukrowej do depilacji okolic bikini, to chylę czoła, bo ja sobie tego nie wyobrażam :/ Mam bardzo wrażliwą skórę, więc muszę uważać.

Odpowiedz
wiosenka26 2013-09-11 o godz. 21:55
0

Wiem, ze dla niektórych to może zabrzmiec drastycznie - ale do depilacji okolic bikini polecam pastę cukrową! Jest genialna: praktycznie bezboleśnie, dokładnie i na długo usuwa włoski, a po depilacji skóra jest niezwykle miękka! Pastę http://www.s-klub.pl, albo kupić juz gotową (chyba turecka, sprawdzić można na allegro).

Odpowiedz
mysza79 2013-09-11 o godz. 21:54
0

majkawazka napisał(a):
w sumie to mi wloski zaczely odrastac po 1,5 tyg a nie minimum po 3tyg,

na początku włoski odrastają szybciej, bo przecież wiele wlosków jest na takim etapie wzrostu, że są tuż pod skórą, dlatego przy wosku bardzo ważna jest systematyczność. Ja najdłużej woskiem depiluję się pod pachami, bo praktycznie bez przerwy od prawie 2 lat (w ciągu tych 2 lat 3 razy użyłam maszynki) i przyznaję, że na początku też byłam załamana, bo już po tygodniu zaczęły mi odrastać. Ale teraz mam spokój na bite 2 tygodnie. po tym czasie zaczynaja sie pojawiac pojedyńcze. Rosną o wiele wolniej i są sporo delikatniejsze. Jedyny minus przy depilacji woskiem czy pastą, jak dla mnie, jest taki, że włoski aby je dokładnie wyrwac, musza mieć ok. 5 mm długości, a one rosną tak powoli, że musze czekac kupę czasu aż urosną na te długość. O ile zimą nie ma wiekszego problemu (bo odrastają takimi "plackami" i nie są gęste, więc można jeszcze jakoś wytrzymac) to latem szlag mnie trafia...

Pliszka napisał(a):
boli mnie od samego czytania

powiem Ci Kochana, że owszem boli, ale z czasem coraz mniej... tak samo jak depilacja brwi. za pierwszym razem pewnie tez bolało Cię niemiłosiernie, a teraz lecisz z ich wyrywaniem bez problemu, co? ;)

Odpowiedz
Pliszka 2013-09-11 o godz. 21:52
0

boli mnie od samego czytania :D

Odpowiedz
Zuzka 2013-09-11 o godz. 21:51
0

benitka608 ja po wosku mialam kilka popekanych naczynek a po pascie pare siniaczkow lol

Odpowiedz
Gość 2013-09-11 o godz. 21:49
0

majkawazka ale masz siniaki czy tylko naczynka?

mnie jak pierwszy raz kolezanka depilowała to miałam na nogach siniaki w kolorach teczy :o

Odpowiedz
majkawazka 2013-09-11 o godz. 21:48
0

kilka razy poszlam na depilacje woskiem do kometyczki i efekt byl niezaciekawy, maialam popekane naczynka i w sumie to mi wloski zaczely odrastac po 1,5 tyg a nie minimum po 3tyg, a po ostatnim zabiegu mam tak poharatane nogi ze nie wiem co dalej czy dalej depilowac woskiem czy poszukac innej metody? chyba sprobuje tej pasty cukrowej moze nie bedzie tak zle

Odpowiedz
Gość 2013-09-11 o godz. 21:47
0

Zuzka spróbuj koniecznie
bardzo delikutaśna właśnie ta pasta

Odpowiedz
Zuzka 2013-09-11 o godz. 21:46
0

benitka608
musze tez sprobowac, juz sie czailam ale jakos tak dziwnie lol
oczyszczanie twarzy u kosmetyczki musialam przerwac bo bolalo, ale ze ta pasta prawie w ogole nie boli to musze sprobowac

Odpowiedz
Gość 2013-09-11 o godz. 21:44
0

Zuzka normalnie zapodałam jak wosk z włosem i potem rwałam pod włos

Odpowiedz
Zuzka 2013-09-11 o godz. 21:43
0

benitka608 a jak zrywalas? z czy pod wlos?
ja mam troche wrazliwa prawa czesc twarzy po wypadku i troche sie boje :(

Odpowiedz
Gość 2013-09-11 o godz. 21:41
0

laski odkryłam cudowne przeznaczenie dla pasty cukrowej, wąsik na twarzy super depiluje
juz praktycznie nic nie widac tzn podraznienia , nakładałam normalnie patyczkiem i paskiem do wosku rwałam

woskiem czasami z rak zdarłam skóre więc na twarzy nie próbowałam a pasta super

a ten słoiko beczułka mi na lata starczy lol

Odpowiedz
Gość 2013-09-11 o godz. 21:40
0

mysza79 napisał(a):
różnica jest taka, że pasta przykleja się do włosków i ciągnie tylko za nie, a wosk przykleja się do skóry i ciągnie za skórę co ja dodatkowo podrażnia, p

aha i juz wszystko wiem 8)

mysza79 napisał(a):
... brałam jej po prostu więcej, rozciągałam/rozsmarowywałam na skórze i zrywałam jednym ruchem i zaraz po zerwaniu naklejałam ją w nowe miejsce (identycznie jak na filmikach dostępnych na youtube)

mysza79 tez właśnie tak robiłam , ale małą kuleczką, no nic mam jeszcze praktyc\znie całe opakowanie do zabawy lol

Odpowiedz
mysza79 2013-09-11 o godz. 21:39
0

benitka608 różnica jest taka, że pasta przykleja się do włosków i ciągnie tylko za nie, a wosk przykleja się do skóry i ciągnie za skórę co ja dodatkowo podrażnia, ponadto wosk z podgrzewacza jest zdecydowanie cieplejszy podczas stosowania aniżeli pasta, a taka depilacja na ciepło jest morderstwem dla naczynek ;)
ja pastę stosowałam bez pasków i szmatek... brałam jej po prostu więcej, rozciągałam/rozsmarowywałam na skórze i zrywałam jednym ruchem i zaraz po zerwaniu naklejałam ją w nowe miejsce (identycznie jak na filmikach dostępnych na youtube)
i powiem Wam, że moja własnoręcznie zrobiona pasta była o niebo lepsza jak ta gotowa kupiona na allegro

Odpowiedz
Zuzka 2013-09-11 o godz. 21:38
0

benitka608 dokladnie i efekt taki jak po wosku

Odpowiedz
Gość 2013-09-11 o godz. 21:37
0

Zuzka spoko, najwazniejsze ze nie ma kłaków..cel osiagniety

Odpowiedz
Zuzka 2013-09-11 o godz. 21:36
0

benitka608 mi po wosku pekaly naczynka, taka delikutasna jestem lol
a po pascie nic, mialam tylko siniaka po 1 probie, sama nie wiem dlaczego, ale zero pekajacych naczynek

Odpowiedz
Gość 2013-09-11 o godz. 21:35
0

Zuzka napisał(a):
benitka608 czekam az troszke przestygnie i lyzka nakladam, pocielam juz chyba 2 stare koszulki D na paski i to przyklejam na wosk i zrywam, jak dla mnie rewelka, bo ja mam problemy z naczynkami a to jest bezpieczne

Zuzka a to sie różni czyms od wosku w sensie pod katem naczynek? moze jakies delikatniejsze?

mi wosk pasi bo w rolkach jest a w sumie jakbym miała tak nakładać to jeden pikuś

Odpowiedz
Zuzka 2013-09-11 o godz. 21:34
0

benitka608 czekam az troszke przestygnie i lyzka nakladam, pocielam juz chyba 2 stare koszulki D na paski i to przyklejam na wosk i zrywam, jak dla mnie rewelka, bo ja mam problemy z naczynkami a to jest bezpieczne

Jarzynowa

Odpowiedz
Gość 2013-09-11 o godz. 21:33
0

Zuzka a jak uzywasz? tak w łapie? 8)

wczoraj wziełam małą kulkę na próbe i srednio w sumie
wole wosk bo w rolkach nakładam na duza partie rwe na raz a tu jest strasznie monotonne to naciaganie i zrywanie może to wina tego że mało wziełam tej pasty ,duzy plus ze sie rozpuszcza pod wpływem wody ale wosk w rolkach to w sumie nic nie zapaćka :P

aha no i nie da sie uzywac z małym dzieckiem na stanie bez dodatkowej pomocy a wosk tak lol

u mnie rządzi wosk z podgrzewaczem :)

Odpowiedz
Jarzynowa 2013-09-11 o godz. 21:31
0

Zuzka o dziękówa

Odpowiedz
Zuzka 2013-09-11 o godz. 21:31
0

Jarzynowa a tak

Zuzka napisał(a): ja robilam szklanka cukru, 1/4 szklanki miodu, potem dodalam tyci wiecej, i sok z cytryny, na malym gazie az sie cukier rozpuscil
no i pocielam stara bawelniana koszulke w paski i jak smarowalam(lyzka) ta mase to zaraz naklejalam paseczek, przyklepalam i zrywalam
bawilam sie w kuchni, bo laski na innych forach pisaly ze ta masa strasznie szybko gestnieje, no mi nie zdarzyla lol
aaaaa no i jeszcze pisaly ze jak za bardzo gesta jest to mozna troche wody dodac

Odpowiedz
Jarzynowa 2013-09-11 o godz. 21:30
0

Zuzka a jak ja robisz? :)

Odpowiedz
Zuzka 2013-09-11 o godz. 21:29
0

benitka608 jak dla mnie ta pasta to rewelka

Odpowiedz
Gość 2013-09-11 o godz. 21:28
0

Zuzka napisał(a):
benitka608 ja sama sobie robie ta paste

Zuzka wiem wiem, zobaczymy jak mi sie spodoba to tez zrobie sama, na allegro nawet sprzedaja taka własnej roboty

Jarzynowa ołk

Odpowiedz
Zuzka 2013-09-11 o godz. 21:27
0

benitka608 ja sama sobie robie ta paste

Odpowiedz
Jarzynowa 2013-09-11 o godz. 21:26
0

benitka608 daj znać potem 8)

Odpowiedz
Gość 2013-09-11 o godz. 21:24
0

zapodałam ta paste cukrowa http://allegro.pl/pasta-cukrowa-wosk-cukrowy-naturalna-depilacja-hit-i1408275432.html
tylko chce ja wypróbowac w tej 'recznej' depilacji bo do plasterków to mam wosk
juz sie nie moge doczeka zeby wypróbowac

Odpowiedz
kręciołek 2013-09-11 o godz. 21:22
0

Ja robiłam już kilka zabiegów w studiu laser, robiłam łydki i bikini. Powiem może tyle,że zabieg jest naprawdę skuteczny, ja jestem już dawno po zabiegach i efekt się utrzymuje:) tj - nie mam włosów, bardzo to doceniłam tego lata :P Z tą różnicą, że dla mnie to nie było tylko udogodnienie, ale konieczność - włoski mi okropnie wrastały, miałam paskudną skórę, bleh, dobrze że wynaleziono laser;)

Odpowiedz
mysza79 2013-09-11 o godz. 21:22
0

HollyGolightly napisał(a):
Depilacja pastą jest genialna, jesli mozna mówic o genialność depilacji w ogóle. Ale to jak dla mnie najlepsza metoda pozbawienia sie paskudnego owłosienia.

dokładnie :)

Odpowiedz
HollyGolightly 2013-09-11 o godz. 21:21
0

Depilacja pastą jest genialna, jesli mozna mówic o genialność depilacji w ogóle. Ale to jak dla mnie najlepsza metoda pozbawienia sie paskudnego owłosienia.

Odpowiedz
Kapsztad 2013-09-11 o godz. 21:20
0

ja też chciałabym posiąść tę wiedzę tajemną dotyczącą depilacją nitką, ponoć efekt świetny:)

Odpowiedz
mysza79 2013-09-11 o godz. 21:19
0

Zuzka napisał(a):
nie dalabym rady lol

tez nie daję

Odpowiedz
Zuzka 2013-09-11 o godz. 21:17
0

12345ania12345 my tu same robimy

mysza79 ja patrzylam na ta depilacje nitka, nie dalabym rady lol

Odpowiedz
12345ania12345 2013-09-11 o godz. 21:16
0

mysza79 napisał(a):Kapsztad napisał(a):
Mysza79 - pasta rewelacja! ;) i rzeczywiście nie ma podrażnień

dla mnie to jest odkrycie roku w dziedzinie depilacji ;) to tak jak dla mnie !! :o
nawet nie wiedzioałam, ze takie coś jest.. :x

kupujecie pastę cukrową przez allegro ? jesli tak to która najlepsza ?

http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=pasta+cukrowa

Odpowiedz
mysza79 2013-09-11 o godz. 21:14
0

benitka608 napisał(a):
ze jak???

hihi, wpisz w google "depilacja nitką" i poszukaj filmików ;)

Odpowiedz
Gość 2013-09-11 o godz. 21:12
0

mysza79 napisał(a):
hciałabym jeszcze nauczyć się depilować brwi nitką

:o :o :o ze jak???

Odpowiedz
mysza79 2013-09-11 o godz. 21:10
0

Kapsztad napisał(a):
Mysza79 - pasta rewelacja! ;) i rzeczywiście nie ma podrażnień

cieszę się :) dla mnie to jest odkrycie roku w dziedzinie depilacji ;) chciałabym jeszcze nauczyć się depilować brwi nitką, ale nie bardzo mi wychodzi :/

Odpowiedz
Kapsztad 2013-09-11 o godz. 21:10
0

Mysza79 - pasta rewelacja! ;) i rzeczywiście nie ma podrażnień

Odpowiedz
Gość 2013-09-11 o godz. 21:09
0

http://www.youtube.com/watch?v=rHBCtuQWH-E&feature=related wow :o

Odpowiedz
Gość 2013-09-11 o godz. 21:09
0

tu jest krok po kroku łacznie z robienie, pasty http://www.youtube.com/watch?v=KSPKP8nzUjw&feature=fvw

Odpowiedz
Gość 2013-09-11 o godz. 21:08
0

gosiunia napisał(a):
ale nie mam pasków

gosiunia ja pasków nigdy nie kupowałam, zawsze jade na starych przescvieradłach lol

mysza79 napisał(a):
polecam wpisać sobie w google hasło depilacja pastą cukrową youtobe

mysza79 zaraz poszukam

Odpowiedz
gosiunia 2013-09-11 o godz. 21:07
0

benitka608 ja też mam jeszcze kilka rolek :P ale nie mam pasków - a starą piżamke mam więc na papkę będzie dobra pewnie :P

Odpowiedz
mysza79 2013-09-11 o godz. 21:06
0

gosiunia napisał(a):
mówicie że nie można sie poparzyć

słuchajcie, wszystko zależy od tego jaką macie tę pastę... moja jest twarda, i aby z niej skorzystać, muszę wstawić ja na chwilkę do gorącej wody, ale tylko na taki okres, abym była w stanie palcami wygrzebać trochę tej pasty z pojemniczka. Potem ugniatam i rozciągam jak gumę do żucia w palcach, więc pasta ma maksymalnie temperaturę moich palców ;) właśnie między innymi dzięki temu, że tę pastę można stosować "na zimno", można ja stosować przy problemach z naczynkami, bo nie rozgrzewa ona skóry... polecam wpisać sobie w google hasło depilacja pastą cukrową youtobe i tam są na prawdę super filmiki instruktażowe. Ja nie miałam żadnych podrażnień, włoski nie wrastały mi w skórę, a z tym mam zawsze największy problem.

Odpowiedz
Gość 2013-09-11 o godz. 21:05
0

gosiunia napisał(a):
benitka608 haha musze się najpierw zdecydować - kurde a z a tydzień chrzciny ...

gosiunia ja moze zdecydwoałąbym sie szybciej ale mam jeszcze z 6 rolek wosku lol

Odpowiedz
Zuzka 2013-09-11 o godz. 21:04
0

gosiunia moje nogi byly lekko czerwone tak moze godzine po depilacji? a ja mam wrazliwa, alergiczna skore

Odpowiedz
gosiunia 2013-09-11 o godz. 21:02
0

benitka608 haha musze się najpierw zdecydować - kurde a z a tydzień chrzciny ...

mówicie że nie można sie poparzyć :P bo z plamami na chrzcinach nie chciałabym wyskoczyć - albo z uczuleniem :D :D :D :D :D

Odpowiedz
Gość 2013-09-11 o godz. 21:00
0

gosiunia czekam naTwoja opinie i moze wypróbuję ta paste lol lol lol

Odpowiedz
Zuzka 2013-09-11 o godz. 21:00
0

gosiunia no mialam takie i nie za dlugie i wszystkie lapala

mysza79 sadystka lol

Odpowiedz
mysza79 2013-09-11 o godz. 20:59
0

Zuzka napisał(a):
mam nadzieje ze on nie chce nog sobie wydepilowac

ja ostatnio mojemu B powiedziałam, że go całego wysmaruję i obkleje paskami z fizeliny i będę odrywac po 2 na raz ;) mój B depiluje sobie ta pastą pachy i jest zadowolony

Odpowiedz
gosiunia 2013-09-11 o godz. 20:58
0

Zuzka serioo ? no to zrobię sobie w tym tygodniu bo ręcę będą gotowe lol lol lol

Odpowiedz
Zuzka 2013-09-11 o godz. 20:56
0

gosiunia pasta mi lapala nawet takie nie za dlugie

Odpowiedz
gosiunia 2013-09-11 o godz. 20:54
0

Zuzka hahahha juz sobie to wyobraziłam :D :D :D :D :D :D

kurcze ja musze sobie teraz wychodowac znowu na nogach :P

Odpowiedz
Zuzka 2013-09-11 o godz. 20:53
0

mysza79 no napewno lol
D sie mnie bardzo wypytywal czy boli, czy podraznia skore, mam nadzieje ze on nie chce nog sobie wydepilowac :P

Odpowiedz
mysza79 2013-09-11 o godz. 20:52
0

Zuzka napisał(a):
mysza79 my kupujemy kilo cukru to nam na pol roku wystarcza lol

no teraz będzie wam szło trochę więcej na tę pastę :P

Odpowiedz
Zuzka 2013-09-11 o godz. 20:50
0

mysza79 my kupujemy kilo cukru to nam na pol roku wystarcza lol

Odpowiedz
mysza79 2013-09-11 o godz. 20:49
0

Zuzka napisał(a):
ale te ceny!!! srednio 4-8 zabiegow?

pasta cukrowa tańsza, co? ;) trzeba zrobić zapas cukru bo w Polsce ma iść do góry, hihi ;)

Odpowiedz
Zuzka 2013-09-11 o godz. 20:48
0

mysza79 lol lol
ale te ceny!!! srednio 4-8 zabiegow?

Odpowiedz
mysza79 2013-09-11 o godz. 20:47
0

Zuzka napisał(a):
włosy zaczynają wypadać w ciągu kilku następnych dni

wyobraziłam sobie jak jakaś babka ma takie dłuuugie włochy pod pachami i zaczyna je gubić ;)

Odpowiedz
Zuzka 2013-09-11 o godz. 20:46
0

Urządzenia No+Vello działają na zasadzie selektywnej fototermolizy, która niszczy mieszki włosowe bez uszkadzania skóry. Proces depilacji składa się z zabiegów przeprowadzanych w ciągu kilku miesięcy. Ich częstotliwość zależy od tempa wzrostu włosów, a ilość (średnio 4-8 zabiegów) od typu skóry i koloru włosów. Przed rozpoczęciem zabiegów personel wykonuje test na skórze oraz wypełnia ankietę służącą do określenia fototypu skóry oraz możliwych przeciwwskazań. Efekty są widoczne już po pierwszym zabiegu – włosy zaczynają wypadać w ciągu kilku następnych dni.

Technologia fotodepilacji No+Vello gwarantuje doskonałe rezultaty niezależnie od typu skóry i rodzaju włosów. Jest bardziej nowoczesna, zdecydowanie tańsza, skuteczniejsza i mniej bolesna niż laserowa. Efekt końcowy to trwała depilacja.

Aktualne ceny depilacji laserowej oraz IPL są wysokie, co uniemożliwia większości osób korzystanie z zabiegów. Decydują się one na tańsze metody (np. depilację woskiem), które są bolesne i nie przynoszą pożądanych rezultatów. Stała taryfa cenowa oferowana przez No+Vello: 99 zł za jeden zabieg na daną okolicę ciała sprawia, że fotodepilacja oraz fotoodmładzanie są dostępne również dla osób o mniej zasobnych portfelach.

Przykładowe ceny zabiegów:

Okolica ciała Inne salony No+Vello

Pachy 200 zł 99 zł
Pachwiny 250 zł 99 zł
Cała noga 700 zł 99 zł
Cała ręka 500 zł 99 zł
:o :o :o :o

Odpowiedz
mysza79 2013-09-11 o godz. 20:44
0

Zuzka napisał(a):
Marta-a co to ta fotodepilacja? nigdy nie slyszalam o czyms takim

ja też nie... trzeba poszperać w necie ;)

Odpowiedz
Zuzka 2013-09-11 o godz. 20:43
0

Marta-a co to ta fotodepilacja? nigdy nie slyszalam o czyms takim

Odpowiedz
Marta-a 2013-09-11 o godz. 20:41
0

ja sobie zrobilam fotodepilacje wiosna i to byla najlepsza decyzja depilacyjna zycia

cialo gladziutke, cena rewelacyjna (w porownaniu do depilacji laserowej) i komfort ogromny, wystarczy raz an pol roku zabieg podtrzymujący :)

Odpowiedz
Zuzka 2013-09-11 o godz. 20:40
0

mysza79 dzieki!!
ja myslalam ze ten moid potrzebny zeby sie lepiej kleilo

Odpowiedz
mysza79 2013-09-11 o godz. 20:38
0

cytat ze strony z której brałam przepis
szklanka cukru i pół szklanki wody no i oczywiście sok z cytryny
Składniki należy wymieszać do rozpuszczenia i podgrzewać. Później już łyżki nie używam, mieszam od czasu do czasu kręcąc rondelkiem. Najpierw robi się syrop przezroczysty, później zaczyna zmieniać barwę na słomkową a następnie na brązową i oczywiście gęstnieje. Gdy masa jest brązowa należy zwiększyć czujność bo łatwo spalić.
Gdy ma kolor ciemnego bursztynu należy ją odstawić z ognia. Jeśli po całkowitym (sic!) schłodzeniu ugniata się pod palcem to jeszcze należy ją pogotować ale być może tylko przez 10-15 sekund. Mówię o gotowaniu a nie o grzaniu. Jeśli po wystudzeniu okaże się, że jest za twarda to należy dodać odrobinę wody, podgrzać i dobrze ją wymieszać z pastą. Już nie gotować, żeby wody nie odparowywać. Po wystudzeniu pasta ma być calkiem twarda.
Przed użyciem należy pastę podgrzać (łaźnia wodna, suszarka do włosów, mikrofalówka, w zimie kaloryfer) ale tu uwaga: podgrzać tak aby tylko lekko zmiękła. Następnie nożem wydłubać trochę (wielkość orzecha włoskiego), wyrobić w palcach i już można się depilować. Jeśli chodzi o włosy mocne i krótkie to pastę tą można raczej stosować na ciepło z użyciem pasków materiału. Przy włosach dłuższych lub słabszych można rozprowadzać pastę na skórze kciukiem zgodnie z kierunkiem włosa i zrywać pod włos. Ale zaznaczam: to sprawa bardzo indywidualna.

Odpowiedz
mysza79 2013-09-11 o godz. 20:36
0

Zuzka napisał(a):
mysza79 to co dajesz wiecej cukru?

gosiunia napisał(a):
mysza79 kurcze to jak Ty robisz ?

qrcze no nie wiem, robiłam tak na oko... może znajdę ten przepis na którym się wzorowalam, ale na pewno nie dawalam miodu tylko sam cukier, wodę i sok z cytryny, i gotowalam na małym ogniu aż zrobiło sie bursztynowe... to czy już wystarczy gotowania, cukru itd sprawdzałam nakladając odrobinę pasty na talerzyk i czekalam aż wystygnie... powinna byc lekko twardawa, ale nie twarda. I przyznaję się, że za drugim razem mi nie wyszła, bo była za twarda, więc to nie jest takie hop siup ;) ale jak dobrze wyrywa Wam włoski ze szmatką to sie nie przejmujcie, najważniejszy jest efekt końcowy

Odpowiedz
gosiunia 2013-09-11 o godz. 20:35
0

mysza79 kurcze to jak Ty robisz ?

Odpowiedz
Zuzka 2013-09-11 o godz. 20:33
0

mysza79 to co dajesz wiecej cukru?

Odpowiedz
mysza79 2013-09-11 o godz. 20:31
0

moja pasta jest taka, że muszę ja najpierw lekko rozgnieść w palcach, porozciągać jak gumę do żucia, potem "wciskam" ją pod włos i zrywam z włosem bez żadnych szmatek... ugniatam od nowa i lecę dalej tak długo, aż nie zrobi mi się rzadka w palcach... mój B też z niej korzysta, ale on woli "szmatki" więc kupiłam mu paski fizelinowe na allegro

Odpowiedz
Gość 2013-09-11 o godz. 20:29
0

gosiunia napisał(a):
benitka608 napisał(a):
orientowałas sie jaki koszt ?

Benitka zależy gdzie ale koszt od 360 zł wzwyż

gosiunia za jedno naswietlanie ???

to czekam na wygrana

kolezanka z uk tez ma zabiegi laserowe, musze zapytac ile ona płaci
całe ciało nogi rece, picza .... juz miała dwa razy

Odpowiedz
gosiunia 2013-09-11 o godz. 20:28
0

benitka608 napisał(a):
orientowałas sie jaki koszt ?

Benitka zależy gdzie ale koszt od 360 zł wzwyż

Odpowiedz
Zuzka 2013-09-11 o godz. 20:26
0

benitka608 lyzeczka lol lol lol i potem tez lyzeczka rozsmarowywalam

benitka608 ja po calosci

gosiunia ja jak jechalam maszynka to co 2 dzien i tez takie sztywne czarne cholery rosna

Odpowiedz
Gość 2013-09-11 o godz. 20:25
0

gosiunia napisał(a):
benitka608 ja po całości nie mam siły

gosiunia no co Ty ja też nie az tak po całości inne czesci ciała caaałe moze dałabym rade ale jakos po wyrwaniu to mam taką fale gorąca takze juz widze jakbym sie spociła lol

gosiunia napisał(a):
i nie wiem czy na laser sobie nie uzbieram na piczkę :| :| :|

orientowałas sie jaki koszt ?

jak wygram w totka to sie całą zlaseruje lol lol

Odpowiedz
gosiunia 2013-09-11 o godz. 20:23
0

benitka608 ja po całości nie mam siły
i nie wiem czy na laser sobie nie uzbieram na piczkę :| :| :|

Odpowiedz
Gość 2013-09-11 o godz. 20:22
0

gosiunia ja dzisiaj woskowanko i to po całości, ostatnio maszynka mnie tak podrażnia

Odpowiedz
gosiunia 2013-09-11 o godz. 20:20
0

benitka608 musza mi tylko odrosnąć kłaki bo jakoś tydzień temu się ciachałam lol lol lol lol lol

Zuzka jeśli chodzi o wyrywanie to nie jest źle ;) ale mi włosy rosną szybko i ciemne gady sa jak cholera no masakra jakaś
no i właśnie czym - szpatułką przerzucałaś czy jak >?

Odpowiedz
Gość 2013-09-11 o godz. 20:19
0

gosiunia aj znaka jak juz zrobisz bo ja mam troche obawy lol

Zuzka a czym nakłądałaś ta paste?

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie