Quantcast
  • Misia24 odsłony: 2189

    Wpadka - czy przez opóźnienie w zjedzeniu tabletki mogłam zajść w ciążę?

    Od dwóch miesięcy biorę tabletki (Harmonet) jednak przy drugim opakowaniu zdarzyło mi się w drugim tygodniu wziąść tabletke dopiero po 15 godzinach od planowego czasu a po dwóch dniach kochałam się z chłopakiem i teraz też przed odstatnią tabletke wzięłam dopiero po 12 godzinach i tego samego dnia się kochaliśmy a teraz już powinnam 3 dni temu dostać okres i nic, czy jest duże prawdopodobieństwo że przez te dwa opóźnienia mogłam mogłam zajść ?? bo nie jest to najlepszy okres dla nas na dzidziusia i nie wiem już co robić, zaczynam świrować

    Odpowiedzi (2)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-11-01, 06:02:17
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Gość 2013-11-01 o godz. 06:02
0

Co do przedostatniej tabletki to ona raczej nie ma zadnego wplywu na twoja plodnosc, najwazniejsze sa tabletki w dwoch pierwszych tygodniach... wiec teoretycznie moglo sie zdarzyc ze perzez te przerwe wystapila owulacja... ale trudno to tak ustalic na 100%. Zawsze gdy zapomnisz tabletki powinnas dodtakowo stosowac inne zabezpieczenie. Jezeli jednak to dopiero twoje 2 opakowanie to mozliwe ze przez te wszuyystkie zmiany dzien wystapienia okresu po prostu sie przesunie i nie ma ciazy. Ktory to dzien z 7 dniwej przerwy???

Odpowiedz
monia:) 2013-11-01 o godz. 03:34
0

to nie "świruj" tylko poczekaj jeszcze kilka dni i zrób test!

i tak nic sie nie da zmienić.

niektóre testy rozpoznają juz ciąże po tygodniu od spodziewanego terminu miesiączki!

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie