Quantcast
  • lamisia odsłony: 20009

    Nie chcę być w ciąży - pęknięta prezerwatywa!

    Dziewczyny mam problem!!boje sie jak nieweim co!6 miesiecy temu urodzilam Fabisia!i juz nie chce wiecej dzidzusiow(conajmniej przez 2 lata),podczas stosunku pekla nam prezerwatywa,lecz moj partner i tak nie spuscil sie we mnie,bo zauwarzylismy to akurat wczesniej,lecz byl to(wg.moich wyliczen dzien jajeczkowania),postinor wzielam ale dopiero po 5 dniach,zrobilam rownierz test ciazowy po 8 dniach i wykazal brak ciazy.3dni temu powinnam dostac okres i niema!!!!czy mozliwe ze jestem w ciazy>????_________________

    Odpowiedzi (6)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-11-12, 17:40:00
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Liliyah 2013-11-12 o godz. 17:40
0

ketriken napisał(a):mysle ze jedynie wizyta u lekarza moze Cie uspokoic, tak nawiasem mowiac w Polsce mozne bez problemu dostac postinor, bo w Szwecji nie ma z tym wiekszych problemow
Na polskim rynku nie ma już tabletek Postinor Duo, zostały zastąpione Escapelle. preparat ten może jedynie pozostawać dostępny do wyczerpania zapasów w hurtowniach.

Odpowiedz
Hala 2013-10-16 o godz. 17:19
0

Widze lamisia, że w kilku miejscach o tym piszesz, poinformuj w innych podobnych tematach, ze wszytko ok. bo niepotrzebnie sie dziewczyny denerwują i odpisują.

Odpowiedz
Gość 2013-10-16 o godz. 11:13
0

lamisia powtorz test. Test po 8 dniach moze nic nie wykazac. A postinor po 5 dniach to duzo za pozno (trzeba go wziac najlepiej 12 godzin po stosunku do 72 godzin). Mozliwe ze oczywiscie zamartwiasz sie niepotrzebnie, bo po porodzie mozliwe sa takie nieregularne cykle, poza tym jak rozumiem wyliczlas dni plodne tylko na podstawie sredniej...

Odpowiedz
Gość 2013-10-16 o godz. 10:49
0

Lamisia może nie mam zbyt dużego doswiadczenia w tej kwestii, bo postinoru nigdy nie brałam, ale brała go moja kolezanka i ginekolog jej powiedział,ze okres może sie spóźnić. ZResztą stres i nerwy też mogą mieć wpływ,że Ci sie miesiączka opoźnia. Ale faktycznie tylko wizyta u lekarza moze Cie uspokoić w pełni. Daj znać co i jak, jak bedziesz już wiedzieć.

Odpowiedz
ketriken 2013-10-14 o godz. 18:52
0

mysle ze jedynie wizyta u lekarza moze Cie uspokoic, tak nawiasem mowiac w Polsce mozne bez problemu dostac postinor, bo w Szwecji nie ma z tym wiekszych problemow

Odpowiedz
Reklama
lamisia 2013-10-14 o godz. 12:48
0

blagam Was napiszczie ze to normalne ze sie spoznia okres po postinorze.

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie