Quantcast
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
sabria78 2013-11-12 o godz. 17:38
0

Cześć Wam:)Jestem z Radzionkowa jestem w 5miesiącu ciąży, termin mam na kwietnia.Miałam rodzić w Rudzie Śl bo moja lekarka która mnie prowadziła własnie tam pracuje.Mówiono wiele pozytywnego na temat tego szpitala ale zrezygnowałam z tej lekarki bo traktuje mnie przedmiotowo i jak maszynkę do robienia pieniędzy a ja sobie na to nie pozwolę.Chce zmienić lekarza a razem z tym zmieni się tez szpital.Powiedzcie mi dziewczyny gdzie najlepiej rodzic,gdzie są warunki godne polecenia.Wszystkie odpowiedzi mile widziane:)Pozdrawiam mamy te przyszłe i teraźniejsze:)

Odpowiedz
yuka_22 2013-10-03 o godz. 16:26
0

haj dziewczyny.mam pytania nie macie moze na sprzeadaz ubranek dla dziecka od 74cm wzwyż???jestem w 4miesiacu ciazy jestem bez niczego zalezy mi na kypnie tanich ubranek malutkie mam odkupic od sasiadki od50do62 i jakies akcesoria jak macie pozdrawiam prosze o odpowiedzi

Odpowiedz
Agulek84 2013-05-17 o godz. 17:08
0

Hejka mamusie!!!
a znacie gdzieś w naszych okolicach(Bytom,Radzionków,Tarnowskie góry,Piekary Śl.itp)sprawdzoną szkołę rodzenia??!!Od marca chce się zapisać no i nie wiem gdzie szukać...pomożecie

Odpowiedz
Tosia_ 2011-05-21 o godz. 18:45
0

pracuje na świetlicy środowiskowej,ogólnie podoba mi się,ale cięzko

najbardziej męczą mnie studia,niekiedy po 5 dniahc pracy padam,a tu trzeba sie nauczyć i w skzole siedzieć:/

teraz będe miała pierwsyz wolny weekend od miesiąca,zaszaleje chyba;)

Odpowiedz
Maduniaa 2011-05-21 o godz. 08:18
0

Ech w pracy jak w pracy raz gorki raz dolki, ale ogolnie jestem zadowolona ze wrocilam miedzy ludzi :)

Czasem tylko mam wyrzuty sumienia ze dluzej nie siedzialam z Igorkiem w domu..ale z drugiej strony mam teraz dla niego wiecej cierpliwosci i bardziej sie ciesze jego towarzystwem.

A gdzie pracujesz Tosiu?

Odpowiedz
Reklama
Tosia_ 2011-05-20 o godz. 15:21
0

no to gratulacje dla Igorka!!:)

Maduniaa napisał(a):A jak twoje zycie uczuciowe, ciagle ten sam facet??? (jesli mozna spytac) :P
tak ciągle ten sam i mam nadzieje że tak juz zosatnie

a jka w pracy??
kurcze gdzie reszta??

Odpowiedz
Maduniaa 2011-05-19 o godz. 15:12
0

No to gratuluje zamkniecia sesji :D!!!

Hmmmaerobik, powiadasz?? No no to podziwiam i zazdroszcze!!!!

U Igorka ok. Siedzi w domu z babcia gdy mama jest w pracy. na szczescie nie mam duzo godzin i jakos nam wszytstko ladnie sie uklada. Maly rosnie. Mowi bardzo duzo. powtarza juz wszytsko a sam powoli buduje pelne zdania. Dogadac sie z nim mozna bez problemu :D
Dodatkowo jakis miesiac temu pozegnalismy pampersy. I teraz zakladam malemu pieluszke juz tylko na noc.

A jak twoje zycie uczuciowe, ciagle ten sam facet??? (jesli mozna spytac) :P

Odpowiedz
Tosia_ 2011-05-18 o godz. 18:22
0

Maduniaa, witaj:)

a ja ciagle w biegu
pracuje do 18,w wekendy szkoła,włąsnie zamknełam sesje dziś;)
biegam na aerobik..

a tak to chyba po staremu;)

napisz co u was:)jak Igorek??

Odpowiedz
Maduniaa 2011-05-18 o godz. 16:02
0

Czesc Tosiula, co u ciebie slychac????

Odpowiedz
Tosia_ 2011-05-18 o godz. 10:48
0

hallllo???????????????????
żyjeice??????????????????????????????????????

Odpowiedz
Reklama
Maduniaa 2011-03-07 o godz. 15:35
0

Cześć laski!!!

Oj dluugo mnie nie bylo..... no ale praca, praca, praca i jeszce dziecko...jakos ostatnio mam ogolna awersje do komputera hehehhe.
U nas oki. Maly nie chodzi do zlobka tylko tesciowa do nas przyjezdza jak ja jestem w pracy. Na poczatku Igor plakal jak wychodzilam do pracy ale teraz juz jest ok. Moj maly lobuziak to straszny gadula i buzka mu sie nie zamyka..ciagle ma cos do powiedzenia. poza tym rozstawia wszystkich po katach i chce sie strasznie rzadzic..no ale sie nie dajemy!!
buziaki dla was..ide sobie poczytac zalegle posty :D

Odpowiedz
Tosia_ 2011-02-02 o godz. 17:14
0

kasiaa napisał(a):Tosia widuje cie na uczelni ale jakos ciagle nie mam czasu by do ciebie podejsc wybacz...
o Ty

ja nie mma pojęcia jak wygladasz,moze wyślij mi jakąs fotke na priva??

Odpowiedz
kasiaa 2011-01-31 o godz. 11:44
0

hej Tosia_, u mnie to samo co u ciebie .. praca, studia i dziecko . Julka mi sie rozchorowała i nikt nie wie na co :(

Tosia widuje cie na uczelni ale jakos ciagle nie mam czasu by do ciebie podejsc wybacz...

Odpowiedz
Tosia_ 2011-01-25 o godz. 17:31
0

halooooooooooooo???

czemu taka cisza??

ja pracuje i studiuje,brakuje mi czasu na cokolwiek:/

chba kiepsko sobie go ogaznizuje

a co u was??

Odpowiedz
kasiaa 2011-01-02 o godz. 15:27
0

witajcie!!

my tez zyjemy :D ale ciagle czasu mało.... w sobote zaczynam nauke, a w tygodniu ciagla praca... teraz tez uciekam spac...

Odpowiedz
Maminka 2010-12-30 o godz. 09:25
0

Tosia_ napisał(a):hallo??????????

zyjcie?? :)
Żyjemy żyjemy :D
Tosia Ty lepiej pisz co u Ciebie
U nas dobrze :D choróbska sobie poszły jestesmy zdrowi
Kacper chodzi do przedszkola i bardzo zadowolony :D :D dziś wrócił z medalem i piłeczką z okazji Dnia Chłopaka :D

Odpowiedz
Tosia_ 2010-12-30 o godz. 05:39
0

hallo??????????

zyjcie?? :)

Odpowiedz
Maminka 2010-12-17 o godz. 09:03
0

Cześć
U nas jakoś byle jak :| Kacper wrócił do przedszkola i znów zaczęły sie choróbska ogólnie On się jakos trzyma,do przwedszkola chodzi,za to mój Filipo ma zaplenie oskrzeli i ja oczywiscie tez chora bo ja zawsze z dziećmi choruje :| no pieknie jest mówie Wam

Odpowiedz
Tosia_ 2010-12-13 o godz. 16:23
0

tak dostałąm sie,na moj kierunek przyjeli 220 osób :o nie wypuszcza takiej kasy przeciez nie mnma pojecia co do skrótu

a gdzie Madunia,Maminka,Agnietka?????????

Odpowiedz
kasiaa 2010-12-11 o godz. 15:12
0

tosia jutro na stronie UŚ lol


Tosia i jak wyniki? mnie przyjeli.. chyba wszystkich przyjeli.... :D

kazdy kierunek ma swoje skroty nie wiesz jaki jest skrot dla magisterki zintegorwanej eduk. wczesnoszk. i wych. przedszkol.??

Odpowiedz
Tosia_ 2010-12-10 o godz. 16:34
0

kasiaa, czesc,no mnie włąsnie szlak dzis trafił bo sie dowiedziałam ze wyników nie ma i nie wiadomo kiedy będą

Odpowiedz
kasiaa 2010-12-10 o godz. 10:51
0

Tosia_, czesc!
i co zapisana na UŚ :D ja właśnie sie dobijam i pytam o wyniki... :D

Odpowiedz
Tosia_ 2010-12-10 o godz. 06:53
0

hallo???

zyjecie lol

Odpowiedz
kasiaa 2010-11-23 o godz. 08:00
0

cała jest pożarta przez komary


hej... co tu taka cisza :D

Odpowiedz
Maminka 2010-11-23 o godz. 07:10
0

Kasiaa ale śliczny łobuz z Julki :D :D

Odpowiedz
kasiaa 2010-11-22 o godz. 07:13
0

A to moj łobuz :
http://www.fotosik.pl

http://www.fotosik.pl


Ale u nas dziś jest ciepło... cała się poce.. naszczęście mała już spi to troche ochlone ..i od niej i od upału :D

Odpowiedz
Tosia_ 2010-11-21 o godz. 16:25
0

ulubuone haslo z dziekanatu nie po to sa wyznaczone terminy zeby je lamac

Odpowiedz
kasiaa 2010-11-21 o godz. 16:18
0

ja jestem w niemałym szoku :o no ale to dobrze .. będe miała więcej czasu dla małej :)

choc mnie czeka dużo nadrabiania tych różnic programowych ! mam nadzieje ze sobie poradze.

Nie wiesz czy mozna skłądać papiery na us szybciej( przed tym 27.08) .. dzwoniłam tam i jakas mało rozgarnięta kobieta mi odebrała i "ona nie wie"

Odpowiedz
Tosia_ 2010-11-21 o godz. 16:13
0

kasiaa napisał(a):ylko jeden raz w miesiącu jest zjazd ? dobrze zrozumiałam ?
tak,tez byam w szoku

taka odmiana jak dla mnie po studiach dziennych,a kasa taka ze

Odpowiedz
kasiaa 2010-11-21 o godz. 16:10
0

kasiaa, na studiach uzupelniajacych sa raz na msc pitek,sobota,niedziela..
tylko jeden raz w miesiącu jest zjazd ? dobrze zrozumiałam ?

Odpowiedz
Tosia_ 2010-11-21 o godz. 16:05
0

kasiaa, na studiach uzupelniajacych sa raz na msc pitek,sobota,niedziela..

tak,na dzien dzisiejszy od 18 wrzesnia,ale moze sie opoznic do pqazdziernika.

przepraszam za bledy ale cos mi sie dzieje z klawiatura,i kompem :|

zlobek od 1,5 roku co to za zobek chyba przedszkole

Odpowiedz
kasiaa 2010-11-20 o godz. 18:03
0

Maminka, z Julką zostaje moja mama ... a jak będzie miała już z 1,5- 2 latka to będę mogła ją ze sobą zabierać na pare godzin... nie zawsze, ale od czasu do czasu by mamę odciążyć :) Na 8 godzin bym jej nie zabrała, bo przy niej to bym nic nie zorganizowała w pracy ;)
U mnie najbliższy zlobek ejst od 2,5 roku... zatem Julia jest jeszcze o dużo za mała..
Dziekuje za gratulacje :)

Tosia_, tez od wrzesnia idziesz na ten staz?


Tosia a powiedz mi jak są zjazdy na UŚ.. bo sie mnie juz pytała pani dyrektor.... co 2 tyg pt, sob, niedz.. czy jak ?

Odpowiedz
Maminka 2010-11-20 o godz. 07:08
0

Hejo
GRATULUJE PRACY :D Kasiaa a kto będzie z Julką ja ciagle bije się z myślami pracowymi ale mi nie wychodzi :x za daleko mam ten cholerny żłobek musze jeszcze rok wytrzymać to wtedy Filip dołączy do przedszkolaków.

Odpowiedz
Tosia_ 2010-11-19 o godz. 16:36
0

kasiaa no to super,gratuluje:) ja wsnie ide na staz do swietlicy srodowiskowej...licze tam tez na prace;) bradzo mi sie podobao na wolontaraicie

Odpowiedz
kasiaa 2010-11-19 o godz. 14:33
0

Witam :)
u nas nic nowego.. Julia strasznie jest marudna.. czyli norma ;)

Dostałam prace... moge sie pochwalic :D w świeetlicy środowiskwej.. bardzo sie ciesze.. miałam iść na staż do przedszkola a tu mi pani dyrektor zaproponowała etat... lepiej trafić nie mogłam:) od 3 wrzesnia zaczynam, zatem bede sie mogla sprawdzic w roli pedagoga :)

Odpowiedz
Tosia_ 2010-11-18 o godz. 08:02
0

witajcie

ja zaraz lece po moja podopieczną do złobka.Zgadzma się z wami że zostawienie wąłsnego dziecka z obcą babą to odpowiedzialnośc.Ja strams ie jak moge.Kiedy mała idzie spac to sprzatam i gotuje jakas zupke.
ale i tak czasem małą stłucze kolano pod moją opieka

chyba nie dałabym rady tak pracowac na stałe,ogromna odpowiedzialnośc.

ech to złe a to nie dobre będe sie martwic za kilka lat

wiem jedno moja podopieczna tak okropnie tęskni8 za mamą,czasem chce mis ie płakac :(

Odpowiedz
Maminka 2010-11-18 o godz. 07:10
0

Maduniu ale się ciesze że wróciłaś :D i że zadowolona i wypoczęta :D SUPER,czekam teraz na jakieś zdjęcia.Fajnie że Igor odważny i że morza się nie bał :D mój Filip się bał za to Kacper tylko by w morzu siedział
I Dziękujemy za miłe słowa i komplementy :D
Zdaj relacje jak tam sprawa z żłobkiem,co do opiekunek to moja koleżanka z innego forum też się żaliła ostatnio że musiała zwolnić opiekunke i teraz szuka kogoś innego
Miłego dnia papa
Aaaaaa bardzo bym chciała żeby Agnietka się odezwałą :D gdzie jest odezwij się do nas smutno tak jakoś

Odpowiedz
Maduniaa 2010-11-18 o godz. 04:57
0

hej Hej!!

No i moje wakacje dobiegly konca. Szybko te 6 tyg minelo. Ale wypoczelismy baardzo!
Igor na punkcie morza oszalal! Na plazy baardzo mu sie podobalo i swietnie sie bawil i w piachu i wodzie.
Mysmy na plaze jezdzili do Gadanska Jelitkowa bo tam przez plaze plynie rzeczka taka plyciutka i dzieci tam sie fajnie bawia. oczywiscie do samego morza tez wchodzilismy i skakalismy przez fale.

Maminko zdjecia przesliczne! Chlopaki jak zwykle slodziutcy no i ty...coraz piekniejsza!

Tosiu, laseczko, twoje fotki tez bardzo udane!

Kasiaa, mysmy byli nad morzem juz w zeszlym roku jak Igo mial 4 mies i teraz jak mial 15-16 i bylo super, nie uwazam zeby to bylo klopotliwe. Mysle ze za rok moze byc gorzej bo taki dwu-latek to juz potrafi popalic heheh.

Ja w tym tyg ide zapisac Igora do zlobka. jak juz pisalam uwazam ze ma to wiele plusow zwlaszcza ze Igor nie ma w rodzinie zadnych rowiesnikow i dobrze mu zrobi przebywanie wsrod dzieci. A co do opiekunek Tosiu..jak sie ma sprawdzona to jest ok, ale tak to nigdy nie wiadomo co obca kobieta robi z twoim dzieckiem..ja sie ostatnio tylu strasznych opowiesci nasluchalam od znajomych ze szok (nt ich wlasnych opiekunek) i...juz teraz wole zlobek hhah.

Odpowiedz
kasiaa 2010-11-17 o godz. 05:09
0

Tosia_, juz sie dowiedziałam na cyzm to polega. Teoretycznie musisz sie obronic na 5, i srednia z I stopnia studiów musisz miec powyzej 4,00 ... praktycznie rok temu przyjeli wszystkich .

Odpowiedz
Tosia_ 2010-11-16 o godz. 16:32
0

dzięki Kasiaaa spisywałam te dokumenty kilka reazy i pogubiłam.Strony niennawidze a jak mam dzownic to

wiesz co na dzienne to był egzamin,a teraz to nie wiem,ale słyszałam taki żart ze wszytskich przyjmują bo na winde zbeiraja

Odpowiedz
kasiaa 2010-11-15 o godz. 14:43
0

Tosia tu sa napisane jakie są wymagane dokumenty
http://rekrutacja.us.edu.pl/?q=node/157

a zapisy sa od 27 -31 wiec napewno w tych dniach zawitam... czekam na kolezanke az wroci z wakacji i razem pojdziemy sie zapisac :)
A nie wiesz moze jakie tam sa kryteria przyjec? od jakieś średniej przyjmuja czy na cyzm to polega?

Odpowiedz
Maminka 2010-11-15 o godz. 07:38
0

Tosia nic się nie stało :D :D
Ide troche poprasować bo mam zaległości
Miłego dnia

Odpowiedz
Tosia_ 2010-11-15 o godz. 07:35
0

Maminka napisał(a):Tosia ale mnie chodziło o to że tam było zbyt balangowo dla rodzin z małymi dziećmi a dla dzieci też było mnóstwo atrakcji,trzy wesołe miasteczka,na każdym kroku baseny piłeczkowe itp :)
przepraszam ostatnio czytam bardzo po łebkach

kasiaa no ja tez mam nadzieje ze mnie przyjma,a mas zmzoe spisane wszytskie dokumenty jakie trzeba złozyć??i wogole kiedy jedziesz??

Odpowiedz
kasiaa 2010-11-15 o godz. 07:08
0

Tosia_, duzo moich znajomych wybiera sie na UŚ na mgr resocjalizacje.. pewnie bedziesz z nimi miała zajecia :)
ja sprobuje z tą przedszkolna.. mam nadzieje ze mnie przyjmna...

Maminka, ach tak to juz jest.. ja sie wychowywałam z 2 lata mlodszym kuzynem.. i było tak samo.. jak bylismy razem to był ciagly ryk.. a jak osobno to dzieci nie było... moja bratowa lada dzien urodzi chlopczyka.. zatem historia sie powtorzy.. już sie boje co sie w domu bedzie działo jak maluchy odrosna :D

Odpowiedz
Maminka 2010-11-15 o godz. 07:00
0

Tosia ale mnie chodziło o to że tam było zbyt balangowo dla rodzin z małymi dziećmi a dla dzieci też było mnóstwo atrakcji,trzy wesołe miasteczka,na każdym kroku baseny piłeczkowe itp :)
Kasiaa napewno dużo zależy od dziecka,niekiedy z takim niemowlakiem jest łatwiej niż z kilkulatkiem Moi chłopcy jak są razem to strasznie łobuzuję jeden drugiego nakręca a jak są osobno to aniołki

Odpowiedz
Tosia_ 2010-11-15 o godz. 04:57
0

Maminko włąsnie w Ustroniu,wydaje mi sie że duzo było rozrywek dla dzieci..ale kasy an to potrzeba:/

Kasiaa tak ide na resocjalizacje i profilaktyke społeczną.Ide na to samo,żeby miec jedno aporządnie.Koniecznie tearz,żadncyh przerw.Znam samą sibie ,iw iem ż ejakbym zrobiła z rok p[rzerwy to zju bym nie wrćóiłą an studia

Odpowiedz
kasiaa 2010-11-15 o godz. 03:15
0

Tosia_ napisał(a):hmm,zawsze chciałąm zmienić.ALe nagadali nam ,że nie warto wmyśl zasady że jak coś jest do wszytskiego to jest do niczego
e ja tak nie mysle... tylko ze takie przekwalifikowanie to duzo pracy wymaga od studenta, bo duzo trzeba nadrabiać... ja sprobuje :)
po ukonczeniu innego kierunku na mgr to mozna powiedziec ze masz 2 specjalizacje. w moim przypadku jest to ped. społeczna no i jesli mi sie uda to ta przedszkolna.

Tosia a ty sie wybierasz dalej na mgr?

Maminka, w sumie masz starszego syna to moze ten zabawi Filipka i nie było tak zle.. u nas z małą to nie był by wypoczynek tylko męczarnia... dlatego odłozyliśmy to sobie na nastepny rok.. licze ze za rok juz bedzie madrzejsza i nie bedzie taka niegrzeczna :D

Odpowiedz
Maminka 2010-11-14 o godz. 16:58
0

Kasiaa bylismy w Mielnie :D a tym zbyt rozrywkowo jest jesli chodzi o dzieci tzn mnóstwo młodzieży balangi do białego rana,alkohol narkotyki itp napatrzyliśmy sie tam troche :x :x dodam że my mieszkaliśmy w cichej i spokojnej okolicy domków także było OK :D Filip jakoś sobie radził bał się morza więc tyle miałam dobrze że mi nie uciekał na plaży grzecznie się bawił jak był już mega zmęczony to płakał i marudził więc to był sygnał że pora wracać do pokoju,Kacpra zresztą też bardzo upał męczył,zawsze potem odreagowywali plaże małą drzemką :D

Odpowiedz
Tosia_ 2010-11-14 o godz. 16:23
0

kasiaa, zajęcia sa na grazynskiego:)

kurcze to nie wiedziałm że mozna..hmm,zawsze chciałąm zmienić.ALe nagadali nam ,że nie warto wmyśl zasady że jak coś jest do wszytskiego to jest do niczego

Odpowiedz
kasiaa 2010-11-14 o godz. 09:04
0

Maminka, piękne widoki.. ja bardzo bym chciała pojechac nad morze, ale Julia troche zamała w tym roku jest.. bardzo bym sie z nia wymeczyła. Moze na nastepne wakacje pojedziemy nad morze. A w jakim miescie byliscie?
No i jak tam Filipek sie sprawował? był grzeczny?

Odpowiedz
Maminka 2010-11-14 o godz. 08:13
0

Kasiaa ogrodzienic jest też fajny :D ja lubie takie miejsca 8) tylko szkoda że Twój mężu zdjęcia wykasował :( ja ostatnio tam byłam chyba z 5 albo 6 lat temu jeszcze dzieci moich nie było :P także pora się wybrać ponownie 8)
I cieszę się że zdjęcia Ci się podobają
To jeszcze kilka widoczków

Odpowiedz
kasiaa 2010-11-14 o godz. 08:02
0

Tosia_, wkońcu sie dodzwonilam na Wydział Pedag. i Psychol. od tego roku można się przekwalifikować na inną specjalizację z nadrobieniem roznic programowych. I te roznice programowe nie sa płatne :)

Ale mam do ciebie jeszcze jedno pytanie... WYdzial Pedag. jest na Grażyńskiego i tam tez mam złożyć dokumenty... Gdzie sie odbywają zajęcia podczas zjazdow? na bankowej ? czy tam na grazynskiego ?
Przepraszam ze cie tak mecze tymi pytaniami

U nas wyjazd sie udał lol ale zamiast Krakowa trafilismy do Ogrodzieńca do zamku... Julia takie koncerty dawała, że z K-kowa już zrezygnowaliśmy... z niej to taka Zosia Samosia jest.. w wózku nie chce siedziec tylko musi chodzic... a jej chodzenie to wygląda jak siedmioro nieszczęść..
zdjęć nie pokaze, bo moj zdolny maz zamiast zrzucic zdjęcia na kompa to je wykasowal :x

Maminka ale super zdjęcia... jak widze może to aż by się chciało tam byc :D

Odpowiedz
Maminka 2010-11-13 o godz. 16:10
0

Tosia ja mam maraton urodzinowo imprezowy od 27 lipca i to tydzień w tydzień :| 6 września mój siostrzeniec kończy rok i znowu impreza
My dziśiaj popołudnie spędziliśmy nad jeziorkiem w Przeczycach :D Było bardzo miło :D chłopaki tak się taplali w wodzie że wyciągnąć ich nie szło

Odpowiedz
Tosia_ 2010-11-13 o godz. 07:48
0

kasiaa to moze się coś zmieniło,bo ja wiem ż enie można.
Pozatym nam wszytscy tego odradzali.mówili ze lepiej skończyć jedno aporządnie.

maminko było super:)szkoda ze tylko tydzień..
pieniedzzy poszło mnóstwo..

u mnie w domu teraz dużó roboty bedzie,bo mój tata bedzie miał 50 lat.

Odpowiedz
Maminka 2010-11-13 o godz. 07:00
0

hello
Tosia zdjęcia SUPER :D :D i widze że wycieczke do Kołobrzegu zaliczyliscie :) fajnie myśmy też byli a jak ogólenie było zadowolna jesteś
Kasiaa ale fajnie że do Krakowa pojechaliscie,ja uwielbiam kraków
Dzięki za życzonka dla Kacperka :D
To teraz ja was pomęcze fotami z Mielna


I jeszcze takie


i kilka

Odpowiedz
kasiaa 2010-11-13 o godz. 02:31
0

Tosia można iść na mgr z inną specjalizacją tylko trzeba właśnie nadrabiać te pprzedmioty których sie nie miało... i właśnie nie wiem czy za to się płaci... tak ja to zrozumiałam

cytat z strony UŚ: Dla absolwentów studiów I stopnia z kierunków humanistycznych i społecznych oraz kierunków pedagogicznych nie odpowiadających kontynuowanej specjalności na studiach drugiego stopnia przewiduje się rozszerzony zakres wymagań programowych.

a my własnie wybieramy sie z małą na wycieczke do K-kowa zatem do wieczorka :)

Odpowiedz
Tosia_ 2010-11-12 o godz. 16:46
0

kurcze dopiero teraz mnie oświeciło

chodzi o to ze masz licencjat z innje specjalności,niż tą która chciałabyś studiowac na uazupełniających??

jezeli tak,to nie można zmienic specjlaności Na Uś-u.

Odpowiedz
kasiaa 2010-11-12 o godz. 08:34
0

Tosia juz sie dosyc naklnełam na tą strone.. niczego sie nie mozna doszukac.... wogole .. dzwonie i dzwonie i nikt nie odbiera... nie weim czy sie za to płaci czy co... ach szkoda gadac.

Odpowiedz
Tosia_ 2010-11-12 o godz. 08:23
0

kasia to kurcze nie wiem,ale strona Us-a to masakra,,ja się nie doszukałam jakie dokumenty mam skłądac na uzupęłniąjce..masakra

sto lat dla Kacperka:)

a tu fotki

http://forum.styl.fm/s3/viewtopic.php?p=610715#610715

Odpowiedz
kasiaa 2010-11-12 o godz. 08:21
0

Tosia_, tak tak.. ja na zaoczne... szukam na stronach Uś jakiegoś odnośnika w sprawie opłat i tylko pisze o czesnych... nie są podane cenny za inne "rzeczy"...

A jeszcze do tego zlobka... wszystko zalezy od dziecka też... bo jesli dziecko nie chce być w zlobku i płacze to wiecej mu to przyniesie szkody niz pozytku. MOja znajoma jest matką blizniakow i od 3 roku zycia chodza do zlobka... takie zachwycone są ! Moja Julia jest bardzo odwaznym dzieckiem... o ile się jej charakterek nie zmieni to nie sadze bym miała z nią problemy jesli chodzi o pojscie do złobka. Tymbardziej że jest taka mozliwosc że ja w tym złobku bede pracowala :D No ale czas pokarze :) Każdy jak najbardziej moze miec swoje zdanie :)

Maminka, to masz juz duzego synka. spoznione zyczenia urodzinowe dla niego :*

Odpowiedz
Maminka 2010-11-12 o godz. 07:13
0

Hello
Tosia melduj jak było i foty wklejaj :D
Mnie się ostatnio nic nie chce Chłopaki dają mi popalić odliczam dni żeby Kacper poszedł do przedszkola bo z nimi dwoma to już nie przelewki :|
Poza tym mój pierworodny skończył już 4 latka :o :o :o matko jak ten czas leci w sobote robiłam dla niego przyjęcie,dostał mnóstwo prezentów w tym jedną żywą rybke w akwarium :D matko jak on się cieszył że ma swoje zwierzatko :D wycałowali ten akwarium na zmiane z Filipem rybka to Bojownik i nazywa się Dorotka :D
Piszcie co u Was Agnietko odezwij się hop hop
Miłego dnia :D

Odpowiedz
Tosia_ 2010-11-12 o godz. 05:44
0

kasiaa napisał(a):ia_, ja mam pytanie odnosnie UŚ... nie wiesz może czy za różnice programowe na UŚ się płaci ? Jesli tak, to nie orientujesz się ile ?
Nie moge się dodzwonić na Wydział Ped. i Psych...
wydaje mi się,że się nie płąci ale to an dziennnych..a Ty chcesz na zaoczne,tak

ja sobie też załatwiłąm staz,ale musze czekac az nazbiera się grupa osób

kasiaa napisał(a):Żlobek czy przedszkole dziecku wiele daje... uczy się kontkatu z rowiesnikami, uczy sie bawic i dzielić.. a z tym jest rożnie w przypadku jedyniakow.. rodzice nie zawsze potrafią sobie z tym poradzic, aby "wpajać" dziecku odpowiednie kompetencje społeczne. Zreszta tak czy siak Julka od 2,5 lub 3 latek pojdzie do złobka.... mimo ze moja mama ciągle ejst w domu i bez problemu mogłaby z nią zostać.
nie zgadzam się.przedszkole owszem,natomiast żlobek to moim zdaniem średnia instytucja.Dzieciaczki do 3 roku żcyioa powinny być z mamą,albo jak to nie możliwe z opiekunką,babcią ,ciocią w proporcji 1 na 1.to malutkie,ruchliwe,i bardzow ymagąjące osóbki.
ja teraz odebiram że złobka 2,4 letnia dziewczynkę...Matko,jak ona płącze za mamą :( :( :( :( :(


miało być 2,5 letnią

Odpowiedz
kasiaa 2010-11-12 o godz. 04:39
0

Tosia_, ja mam pytanie odnosnie UŚ... nie wiesz może czy za różnice programowe na UŚ się płaci ? Jesli tak, to nie orientujesz się ile ?
Nie moge się dodzwonić na Wydział Ped. i Psych...

Chce iśc na mgr na zintegrowaną edukacje wczesnoszkol. i wychow. przedszkolne, ale mam do nadrobienia zaległe przedmioty.. i właśnie nie wiem czy będzie to odpłatne.

Długo mnie tu nie było, ale mam ganianiny....
Juce w ciagu 3 dni wyszły 3 ząbki :o marudna jest niemozliwie... w sumie mamy już 6 ząbków :) i zaczyna chodzic, wiec mam co robic ...

ja sama załatwiam sobie staż w przedszkolu... oby mi się udało ! Wicedyrektorka sie zgodzila.. ale musze czekac na decyzje pani dyrektor...

Pozdrawiam was !!


Ja was teraz tak troche doczytałam... ja od września chce rozpocząć ten staż i pozniej chce iśc do rpacy... bo mam z kim Julke zostawic.. gdyby nie moja mama to myśle że do 2,5 latek bym siedziala z małą w domu i pozniej dałabym ją do zlobka. Nie uważam tego za jakieś zwyrodnienie Żlobek czy przedszkole dziecku wiele daje... uczy się kontkatu z rowiesnikami, uczy sie bawic i dzielić.. a z tym jest rożnie w przypadku jedyniakow.. rodzice nie zawsze potrafią sobie z tym poradzic, aby "wpajać" dziecku odpowiednie kompetencje społeczne. Zreszta tak czy siak Julka od 2,5 lub 3 latek pojdzie do złobka.... mimo ze moja mama ciągle ejst w domu i bez problemu mogłaby z nią zostać.

Odpowiedz
Tosia_ 2010-11-11 o godz. 13:42
0

witajcie

ja juz wróciłam,a tu taki zastój :o pisac.....................

powklejałabym fotki,ale jak nikt nie zaglada :|

Odpowiedz
Maminka 2010-10-29 o godz. 08:38
0

Tosiu Ustronie morskie to bardzo fajne miasteczko-takie kameralne w przeciwieństwie do Mielna tam były straszne tłumy ludzi :x byliśmy w Ustroniu przejazdem na jeden dzień bardzo nam sie podobało :D
Trzymam kciuki za pogode oby troche słoneczka zaświeciło :D

Odpowiedz
Tosia_ 2010-10-28 o godz. 12:22
0

Maminko jedziemy do Ustronia morskiego..

byliśmy jzu w tesco..dzis jedziemy do realal po reszte zakupów...

pogoda nie nastraja optymistycznie

u mnie tez sporo wydatków

roczek mojej chrzęśnicy
50 urodziny taty
18 kuzynki

ehhhhhhhhh

ide ,bo ledwo zpracy wróciłam

Odpowiedz
Maminka 2010-10-28 o godz. 10:38
0

Tosia a gdzie jedziecie nad morze??
Ceny tam są koszmarne my też sporo zapasów zabraliśmy z domu ale i tak trzeba było co chwila coś dokupić
U nas ruszył maraton urodzinowy i tak aż do wrzesnia do urodzin Olinka mojej siostry sporo wydatków znowu nas czeka

Odpowiedz
Tosia_ 2010-10-26 o godz. 10:03
0

witajcie

ja szykuje sie do wyjazdu nad morze,juz nie moge sie doeczakć..

dzis jedziemy do tesco po zakupy,,zabieramy całe możliwe żarcie

pozdrwiam

Odpowiedz
Maminka 2010-10-25 o godz. 15:41
0

Hello
Tosia ale fajne miejsce :D takie z klimatem :D lubie takie 8)
Agnietko to udanego wypoczynku,szczęśliwej poróży,pięknej pogody życze :D :D

Odpowiedz
agnietka77 2010-10-25 o godz. 13:23
0

Ja właśnie wróciłam ze szkolenia było bardzo fajnie
a jutro wyjazd nad morze
Maminko fajnie, że urlop się Wam udał
Tosia piękne to nowo odkryte miejsce musimy tam się udać
Pa!

Odpowiedz
Tosia_ 2010-10-23 o godz. 13:07
0

witajcie

ja nadal w domu..jedziemy 3 sierpnia...

osttanio odkryliśmy fajne miejsce na Slaśku:)zamek w Płąwniowicach..

Pozdrwiam Serdecznie

Odpowiedz
Maminka 2010-10-23 o godz. 10:17
0

Hello :D
Ale tu pustki :(
Melduje ze powrócilismy z rodzinką cali i zdrowi :D
Pogoda nam dopisała bardzo :D plażowalismy się na MAXA :D
Potem napisze wiecej i fotki bedą :D
Pozdrowionka Kochane

Odpowiedz
agnietka77 2010-10-14 o godz. 13:38
0

a pogoda właśnie dopiero teraz się zrobiła :D
gorąco, aż za bardzo

Odpowiedz
Maminka 2010-10-08 o godz. 16:45
0

Ojjj Agnietko taki juz jest nasz los MATEK :D każda ma inne potrzeby i dylematy Ja w każdym razie nie żałuje niczego :D bo moi chłopcy są dla mni najważniejśi na świecie :D chociaż bardzo mi dają w kośc ostatnio :(
Filipuś Twój wcale nie waży żle według mnie OK :D i SUUUUPER że taki dzielny :D mój to panikarz straszny co do wit D3 to mój nadal dostaje 1 kropelke,chyba że jest słonecznie bardzo to wtedy nie dawać co do ząbków to też mamy komplet oprócz piątek oczywiście
Jutro w nocy wyjeżdzamy do Mielna :D mam nadzieje że pogoda choc troche nam dopisze


No to i ja się przyszłam pożegnać torby spakowane :) za kilka godzin wyjeżdzamy :) do MIELNA :D
mam nadzieje ze chłopcy dzielnie zniosą podróż trzymajcie kciuki żeby troche słoneczka było :) Wszystkiego dobrego życze
Papapapa

Odpowiedz
agnietka77 2010-10-08 o godz. 10:42
0

Nie macie kobietki za co przepraszać tylko jakoś mi się smutno zrobiło...
Mojemu pracodawcy też nie bardzo się widziało, że byłam w ciąży, a teraz jest w ciąży moja koleżanka z pracy, pewnie tak samo zareaguje no już nie powiem jak zareaguje kiedy będę miała jeszcze jedno, bo on chyba za duże nadzieje pokłada we mnie, często wysyła mnie na szkolenia, ale jego zdanie na temat drugiego dziecka jakoś wcale ale to wcale nie obchodzi...
Byliśmy dziś na szczepieniu, Filip waży moim zdaniem średnio 11860 (ale lekarka nie ma zastrzeżeń), na szczęście mało płakał :D, mamy przyjść w październiku, bo dolna część klatki piersiowej troszkę jakby lekko wklęśnięta, to może zniknąć gdy będzie brał jeszcze witaminę D3, a może też to być uwarunkowane genetycznie, ale ani ja ani mój mąż nie mamy takiej przypadłości mam tylko nadzieję, że wszystko będzie ok.
pani doktor była zaskoczona, że on ma tyle ząbków, powiedzieliśmy, że mamy problem z myciem mu ich, a ona w sumie powiedział, żeby się tym tak nie przejmować i poradziła aby brać na palce kilka kropelek soku z cytryny i mu po ząbkach przejechać, no zobaczymy..
Pozdrawiam!

Odpowiedz
Maminka 2010-10-08 o godz. 10:21
0

Sorrki Agnietko ale nie miałam zamiaru Cie urażić :( i wcale nie uważam że jesteś gorszą matką to ja sie tak czuję bo idąc na rozmowe o prace pracodawca pyta mnie o dzieci i od razu przewraca oczami jemu łatwiej jest zatrudnić taką która dzieci nie ma bądz ma jedno
a co przedszkola to taki 3 latek potrzebuje już naprawde kontaktu z rówieśnikami :D widze jak mojemu kacperkowi to dobrze zrobiło :D nauczył się naprawde dużo :D ja w domu tego zagwarantować mu nie mogłam dlatego Filip w swoim czasie też pójdzie.....

Odpowiedz
Tosia_ 2010-10-07 o godz. 17:45
0

agnietko,moim zdnaiem wclae nie gorsza.
Ja jestem jedynie teoretykiem.Prosto po studiach.Nakłądli mi starsznie duzo do głowy..
i Zawsze powtarzali ze minimum do 3 lat.Kiedyś na zajęciach koleżanka powiedziała,że nie wyobraża sobie takiego życia z dziekciem bez pracy..Na co profesor odparł:To znaczy że jest Pani niedojrzała do bycia matka..

nie wiem ile wtym prawdy,i jak będzie u mnie.Narazie moge powiedzięc tylko to co wiem dzięi studiom id zięi pracy jako opiekunka.Moim zdaniem takie malutkie dziecko powinno być z matką..

Odpowiedz
agnietka77 2010-10-07 o godz. 13:28
0

Widać, że punkt myślenia zależy od punktu siedzenia...
mój powrót do pracy nie był rozpatrywany wcale pod względem finansowym, na szczęście mój mąż zarabia o wiele razy więcej niż ja, więc ten powrót nie był w żaden sposób związany z kasą..
a czy nie uważacie że powinno się z dzieckiem być dłużej niż te 3 lata? a co potem się nie rozwija?właściwie to należałoby siedzieć o wiele dłużej z nim bo ono się przecież ciągle rozwija, a ta granica 3 lat to nie wynika przypadkiem z tego, że właśnie od tego czasu przyjmują dzieci do przedszkola? a jak by przyjmowali dopiero od 6 też siedziałybyście do tego czasu?
przecież dziecko od 3 roku też robi pewne rzeczy po raz pierwszy w życiu...
i to nie jest tak, że pierwsze słowa czy kroczki dziecko robi akurat pod nieobecność rodziców...
a czy takie rozwiązanie, gdy jednego z rodziców prawie nie ma wcale w domu, drugie jest non stop jest do końca prawidłowe?
sorki, ale mam wrażenie, że mama pracująca to jakaś Waszym zdaniem gorsza...

Odpowiedz
Maminka 2010-10-07 o godz. 09:30
0

Cześć
Nareszcie forum działa :D
U mnie było tak że jak urodziłam Kacperka to planowałam powrót do pracy ale gdy nadszedł ten moment nie umiałam sie z nim rozstać płakać mi sie chciało i tyle z ołówkiem w reku pisalismy z Tomkiem nasze dochody i opłaty i doszlismy do wniosku że nie bedzie łatwo ale ja zostane z dzieckiem :D uważam że to najważniejszy okres w życiu dziecka i że to ja jestem mu najbardziej potrzebana :D potem druga ciąza i nasz Filipo i teraz znowu jestem w tej sytuacji i znowu nie wyobrażam sobie powrotu do pracy :( wróce do pracy jak Filip pójdzie do przedszkola A mąż wzioł dodatkowy etet zeby troche dorobić
Maduniuu Miłego Wypoczynku i pięknej pogody :D :D :D
My mielismy juz dzis być nad morzem ale przesunelismy troche wyjazd z powodu kilku pilnych spraw,jedziemy w czwartek :D i modle sie o choc troche pogody

Odpowiedz
Tosia_ 2010-10-05 o godz. 13:45
0

witajcie

ja dzis troche wydałam pieniedzy a jedziemy nad morze,i musze oszczędzac.ale co tam

co do tygosdniowego złobka,to słyszałam o tym na studiach.Mało tego nie któzy oddaja dzieckow poniedziałek,odi\bierają w piątek a na wekend oddaja dziecko do złobka językowego :o :o :o :o

co do tęsknoty to wszyscy moi podopieczni baaaaaaaaaaaaaardzo cieszyli sie jak mama wracała,choćby nie wiem jak udana zabwa trwała

ja koniecznie chce spędzić 3 lata z dzieckiem.To bardzo ważne dla jego rozwoju.No i pieny okres pierwsze słwoa, pierwsze kroki ale narazie sobie tego nie wyobrażam musze do tego dojrzeć

Odpowiedz
agnietka77 2010-10-05 o godz. 11:16
0

Maduniuu przyjemnej i udanej podróży, słonecznego wypoczywania i pluskania w morzu, trzymamy kciuki za pogodę :D wypoczywaj dobrze!

Odpowiedz
Maduniaa 2010-10-05 o godz. 07:51
0

No to kochane sasiadeczki, my wybywamy!

Bawcie sie dobrze na wakacjach! Udanej pogody wam zycze i grzecznych dzieciaczkow i mezow :D A tobie Tosienko grzecznego faceta, coby cie na rekach nosil i strasznie rozpieszczal (my mamuski niestety musimy sie juz naszymi chlopami z dzieciakami dzielic...)

cmok, cmok, cmok!!!!

Odpowiedz
agnietka77 2010-10-04 o godz. 06:44
0

Maduniaa jak wracam z pracy to mój Filipo, gdy tylko usłyszy że otwiera się drzwi to pędem sunie do nich, mówi coś tam po swojemu widać, że bardzo się cieszy i tak jest codziennie, nidgy nie da mi umyć porządnie rąk, bo się domaga żeby go wziąść na ręce od razu, potem muszę troszkę go jeszcze ponosić i pogadać z nim, poprzytulać się do niego bo on taki pieszczoszek :D
...nieukrywam, że takie codzienne powroty z pracy bardzo mnie radują :D


dzisiaj dowiedziałam się, że jednak mam osobny pokój, gdy pojadę do Szczyrku na szkolenie...przynajmniej tyle...

Odpowiedz
Maduniaa 2010-10-04 o godz. 04:19
0

Ponoc tesknia Agnietko, ale czy ja wiem....bo chyba gdyby serio tesknili to cos by starali sie zmienic...
Z drugiej strony, patrzcie w jkim my swiecie zyjemy..kariera, kariera, kariera........och...

Agnietko, a powiedz mi czy widzisz ze Filip za toba teskni jak wracasz z pracy???

Odpowiedz
agnietka77 2010-10-04 o godz. 02:48
0

Tosia ja też myslałam, że bedę siedzieć z dzieckiem dłużej jeszcze kiedy go nie miałam, ale niestety samo życie weryfikuje nasze plany i zamiary...
Maduniaa z tygodniowym oddaniem dziecka to rzeczywiście przesada i to do kwadraru, czy oni nie tęsknią za tym dzieckiem, mi to wygląda prawie jak dom dziecka nigdy bym się na coś takiego nie zdecydowała...
Miłego dnia!

Odpowiedz
Maduniaa 2010-10-03 o godz. 16:07
0

Maminko z tego co wiem to srednio placa nianiom ok 5 zl za godzine. Choc znajomi ktorzy zostawiaja dziecko u niani na 10 godz dziennie placa jej 30zl za dzien. Dla mnie szok..bo to chyba strasznie malo...niemniej jak sie to przemnozy przez ilosc dni w miesiacu, no to wychodzi jakies 600zl a to juz moze byc obciazajace dla budzetu rodzicow.

Ja tez myslalam ze z Igorem bede siedziec 3 lata...ale juz tak mi brakuje pracy...ja to bylam mega pracoholikiem. Rano szkola potem kursy, korki, generalnie pracowalam od 8 do 20,00 czasem dluzej..no i weekendy, i teraz zaczyna mi brakowac juz kontaktow z doroslymi, z innymi ludzmi.... No ale oczywiscie za Igorem bede straaasznie tesknic!

Maminko faktycznie nieciekawie jak sa takie godziny pracy :( A nie da sie jakos na 1/2 etatu??

A wiecie moj kolega ostatnio mowil ze jego z kolei znajomi maja taka robote ze jak dziecko zawozoa do zlobka w poniedzialek to odbieraja w piatek :o I ta mala jest z nimi tylko w weekendy!!! To juz przesada, nie uwazacie??? Niby latwo kogos osadzac, ale wydaje mi sie ze mogli to jakos inaczej rozwiazac, co wy na to???

Odpowiedz
Tosia_ 2010-10-03 o godz. 14:47
0

witajcie
ja na szybko

w pracy fajnie ale męcząco,agnietko ja przez ten portal znalzłam prace:)jak chcesz moge Ci powiedziec na co zwrócić uwage podczas rozmowy;)

kurcze,jakmkiedys zdecyduje sie na dziecko to bede z nim siedziec co najmniej 3 lata.Płakać mi sie chce,jak ta malutka mówi do lalki:nie płacz,mamusia musi być w pracy,niedługo wróci :(


dopiero teraz przeczytałam ze ju zatrudniłas opiekunke

Odpowiedz
agnietka77 2010-10-03 o godz. 13:38
0

Maduniaa pocieszające jest to, że będziesz spędzać niewiele czasu w pracy :)
Maminko no to rzeczywiście takie godziny o jakich piszesz to niespecjalne no i ta co druga sobota ,chyba żeby się zgrywać z mężem...ja pracuję cały czas w takich samych godzinach, mój mąż też z tym, że on od czasu do czasu w soboty idzie na 2,3 godzinki
a co do wynagrodzenia opiekunki to my płacimy z góry określoną kwotę, nieważne czy pracuje cały miesiąc, czy 2,3 tygodnie (w przypadku, gdy jesteśmy na urlopie, szkoleniu), nie da się tego za bardzo przeliczyć na godzinkę (nie jest to miarodajne), niemniej jednak uważam, że nie jest to wygórowana suma, żeby nie powiedzieć, że mała :D
kobietka ma 49 lat, mieszka na Stroszku więc do nas ma bardzo blisko
zamieściliśmy ogłoszenie na http://www.niania.pl zgłosiło się chyba ze 30 kobiet z okolic
zaprosiliśmy do nas 3 kobietki i ona najbardziej nam podpasowała :D, potem przechodziła egzamin u teściowej
bardzo jestem z niej zadowolona, mam nadzieję, że jej teraz nie przechwalę


Maminko mi dopiero teraz się otworzyły zdjęcia z Twoimi syneczkami, ależ oni cudni, suuper chłopaczki, bardzo do siebie podobni :D

Odpowiedz
Maminka 2010-10-03 o godz. 08:20
0

Cześć
Co do mojej pracy to ja pracowałam normalnie w pełnym wymiarze godzin tzn od 8-16 lub 12-20 oczywiście co druga sobota pracująca i co ja niby bym miała z dziećmi zrobić ranna zmiana to jeszcze rozumiem ale popołudniowa kompletnie mi nie pasuje :x teraz w wakacje przedszkola zamkniete a co to pracodawce obchodzi niby Na opiekunke mnie nie stać bo wtedy pracowałbym chyba tylko na jej pensje w moim wypadku praca w tej chwili za bardzo skomplikowałby nam życie :(
Agnietko tak z ciekawosci ile płacisz niani za godzinke to jakaś starsza pani czy studenka jak ja znalazłaś z ogłoszenia

Odpowiedz
Maduniaa 2010-10-03 o godz. 06:13
0

Tak Agnietko ja pracuje na uczelnii w weekendy. Ale to nie kazdy weekend i zazwyczaj albo sobota albo niedziela. traktuje to i zawsze traktowalam jako dodatkowa prace bo pieniadze z uczelni przychodza dwa razy w roku pod koniec kazdego semestru i jest to taka kasa na wakacje i ferie zimowe :D
No a od wrzesnia wracam normalni do szkoly.

Pewnie kazda forma opieki ma swoje plusy i minusy. U nas akurat wiecej bylo plusow po stronie zlobka, choc nie powiem wcale na poczatku nie bylam przekonana do tego pomyslu, ale po peamach ktore glosily znajome na czesc tego zlobka zmienilam zdanie ;)

Odpowiedz
agnietka77 2010-10-03 o godz. 04:44
0

Hejka kobietki!
Jeżeli mowa o pracy to ja powiem szczerze i otwarcie, że bardzo się cieszę że mogłam wrócić do pracy, a i cały dzień w niej nie siedzę no i nigdy nie pracuję w soboty i niedzielę :D jestem zadowolona z tego stanu rzeczy i nie żałuję podjętej decyzji, choć na początku miałam duże wątpliwości, pewnie żałowałabym gdyby było coś nie tak w pracy
Filipek jest od skończenia roczku jest pod opieką niani lol , a gdy będzie miał 3 latka pójdzie do przedszkola :D ...ale w pracy gdy myslę o syneczku to mi sie za nim tęskni
ja się jednak zdecydowałam na opiekunkę a nie na żłobek, choć myśleliśmy i o nim, jednak pewne argumenty na temat opiekunki wzięły górę :D
jestem zadowolona z tej kobietki, która się opiekuje naszym synkiem, a i widać, że on sam bardzo ją lubi
Maminko myślę, że trzeba się cieszyć że Twój tato ułożył sobie na nowo życie, a najważniejsze, że dziecko, które będą mieli jest zdrowe
każda sytuacja w życiu ma swoje plusy i minusy i tego się nie zmieni, najlepiej patrzeć na te dobre strony tego wszystkiego :D
Maduniaa czy ja żle coś kiedyś zrozumiałm, ale wydawało mi się, że Ty pracowałaś chyba w weekendy tylko, czy wcale? chodzi mi o czas od kiedy jest Igorek? a może mi się coś pomyliło
Tosia Ładne zdjęcia :D
Miłego dnia!

Odpowiedz
Maminka 2010-10-02 o godz. 17:23
0

Tak wiem że pisze Niepubliczy i nawet Całodobowy ale moja znajoma pracuje tam w kadrach i tłumaczyła mi że on sie tak nazywa bo jest gdzieś tam zrzeszony wogóle moim zdanie tych żlobków jest zdecydowanie za mało nie mówiąć już o godzinach ich pracy przecież są ludzie którzy pracują powyżej godziny 17 i co wtedy taki sam problem mam z przedszkolem pracuje tylko do godz 16.30....no Paranoja

Odpowiedz
Maduniaa 2010-10-02 o godz. 11:59
0

No to nie wiem..musisz chyba popytac....

A co do tego w Lagiewnikach, to pisze na nim ze Niepubliczny, ale miasto Bytom doplaca dla "swoich" dzieci. "obce" musza placic calosc.
Swoja droga to dziwne bo jakos watpie czy Bytom kazdemu dziecku miesiecznie refunduje ok 800 :o

Odpowiedz
Maminka 2010-10-02 o godz. 08:07
0

Ten żłobek w ŁAgiewnikach to jest tylko taki NIBY prywatny on sie tylko tak nazywa bo jest zrzeszony w jakimś CECHU czy w czyś takim podobnym rózni sie ponoć od tych typowych żłobków państwowych Co do żłobka w Bytomiu to tam ponoć ceny jeszcze większe i syfff straszny po drugie strasznie niemiłe panie opiekunki...
Moja koleżanka mieszka w Bytomiu i pracuje w Bytomiu a dziecko wozi do łagiewnik własnie....
Na stroszku to niewiem ale nie słyszałam o tym żlobku był kiedyś u mnie na osiedlu żłobek obok Kacperkowego przedszkola i pare lat temu go zamkneli.... :(

Odpowiedz
Maduniaa 2010-10-02 o godz. 07:06
0

W łągiewnikach jest prywatny zlobek. Powiedzmy ze jak na prywatny to nie zachwyca standardem..zrobiony jest w budynku strego zlobka,ale nie moge powiedziec zeby byl jakis bardzo nieciekawy. Dla osob z Bytomia cena obowiazuje ok 150zl na miesiac + 4,50za kazdy dzien za jedzenie. Dla osob spoza Bytomia, uwaga: 1000zl + oplata za wyzywinie jak wyzej!!!!!!
Tak wec u nas odpadl ten zlobek ze wzgledow finansowych!!!

A na stroszku nie ma juz zlobka?? Byl kiedys za Apteka (ta stara apteka LOTOS jak sie idzie na targ)...

W zlobku zapisy sa robione "na okraglo" bo wiadomo ze mamaom roznie sie koncza urlopy macierzynskie.
My mamy przyjsc pod koniec sierpnia zapisac malucha.

Odpowiedz
Maminka 2010-10-02 o godz. 06:43
0

Maduniu zaciekawiłaś mnie tym żłobkiem i ciekawe czy tak można na kilka dni dziecko zgłościć
Bo z przedszkolem jest tak ze nabór jest przeważnie do końca kwietnia i potem trzeba robic opłaty normalnie za cały miesiąc,Kacper chodził tylko na jeden posiłek był to obiadek i płacimy około 110zł zależy od miesiąca,gdy chorował to odliczali tylko pare złotych a żeby odliczenie było większe to musiałby nie chodzić przez cały miesiąc i potrzebne było zaświadczenie od pediatry
Co żłobków to wiem że jeden jest jeszcze w Bytomiu ale ponoć jest straszny...
I w łagiewnikach i tam jest ponoć SUPER :D bo moja koleżanka tam ma dziecko :D
Co do pracy to nie pracowałam nigdy na Stroszku,ostatnia praca w Bytomi na ul Moniuszki w BIO_STUDIO ale ten zakład już niestety nie istnieje włascicielka u której pracowałam go sprzedała a nowi własciciele go zaniedbali i w końcu zamkneli :(

Odpowiedz
Maduniaa 2010-10-02 o godz. 02:54
0

Wiesz nie zastanawialam sie nad tym nawet czy mozna na dwa dni czy nie...ale mysle ze nie bedzie problemu. Placic moge za caly tydzien...wyobraz sobie ze na miesiac to tylko 80zl z wyzywieniem, opieka lekarska, ich pieluchami, ubrankami...jedna pani na 3 dzieci..mysle ze nie zle. I kolezanki sa zadowolone z tego zlobka.

Haha to faktycznie tata taki mozno dziewczynkowy!

Ojej ale ze mnie gapa..no jasne ze masz siostre, przeciez ona tez urodzila synka calkiem niedawno...nawet jej kibicowalysmy :D
To wy tak dla rownowagi macie samych chlopcow z siostra...

Jak przyjmiesz oferte pracy to od razu mow gdzie!!! moja dawna fryzjerka sie wyoprowadzila i od tej pory nie moge trafic na zadna fajna... :(
Maminko a ty nie pracowalos kiedys na stroszku przy ulicy Tysiaclecia?????

Odpowiedz
Maminka 2010-10-01 o godz. 17:06
0

Tosia fajowe zdjatka :D ja bardzo lubie Kraków :D
Maduniu dzieki za miłe słowa :D złoszcze sie na tych moich chłopaków ale życia poza nimi nie widze Matka wariatka
Co do mojej maleńkiej siostrzyczki to wiem że się cieszą a najbardziej z tego że maleńka zdrowo się rozwija :D mój tato troche dziwnie sie z tym czuje że on w końcu dziadek trójki wnuków lol a tu mu sie jeszcze swoje urodzi lol lol no ale cóz takie jest życie ja tam sie cieszę że sobie życie na nowo poukładał :D i oby był szczęśliwy :D
A ja kochana to już mam jedną siostre 2,5 roku młodszą od siebie :D także mój tato to szpec od dziewczynek lol lol
A oferta pracy to w Bytomiu w Salonie Fryzjerskim
I fajnie że tak mało godzin byś pracowała,też by mi tak pasowało kilka godzin tygodniowo,i ciekawe jak z tym żłobkiem mieści sie w Piekarach i można tak przyprowadzić dziecko tylko np na dwa dni w tygodniu Ja na pomoc babci nie moge liczyć :| bo jednej już nie ma a drugiej też zdrowie troche nie pozwala

Odpowiedz
Maduniaa 2010-10-01 o godz. 14:46
0

Oj Maminko, ale zabawnie :D Bedziesz mila mlodsza siostre niz swoje dzieci :D Ale w sumie jesli oni sie ciesza to oK. Choc pewnie dziwnie troche bedzie jak twoj tata pojdzie z trojka dzieci do piaskownicy i dwojka bedzie mowic do niego dziadku a jedno tato :D No ale w takim swiecie zyjemy ze moze jednak nikogo to dziwic nie bedzie...
Ja generalnie nie mam nic przeciwko poznemu macierzynstwu. Ma ono pewnie mase plusow. jedynym minusem jest ten ze rodzice szybciej odchodza...
A ty Maminko masz chyba juz brata, prawda??

Rany jaki Filip "dorosly"!!! jak zobaczylam to zdjecie to pomyslalam ze Kacperek ma taka jeszce dziecinna buzke..patrze dalej, a tu Kacper taki mezczyzna, a Filipo ...no naprawde w szku jestem ze tacy oni juz duzi!!!

No to Maminko moze sie zgramy z tymi kolejnymi dzieciaczkami hahah :D Moze ci sie trafi dziewuszka :D

Ja jak wroce do pracy to na 18 godzinek (duzy plus pracy w szkole!!!) rozlozonych na 4 dni. Czyli wyjdzie dwa dni po 5 godzin i dwa po 4. Jeden dzien bede miala tylko dla Igora. Bez korepetycji, bez lekcji. Licze na to ze moze mojemu B. tez uda sie zalatwic sobie 4 dniowy tydzien pracy..choc watpie bo on ma strasznie duzo godzin. Jakby jeszce moja mama mogla tak wykombinowac to wtedy zostawalyby nam tylko dwa dni bez opieki dla Igorka. W tym czasie Igo pojdzie do zlobka. Ostatnio slyszlam pochlebne opinie o naszym zlobku, no i ponoc przeprowadza tam w wakacje generalny remont..zobaczymy!

Kasiu, a jaka ta oferta pracy i gdzie???

buziaki!


Tosia fajne fotki z Krakowa!!

Odpowiedz
Maminka 2010-10-01 o godz. 13:32
0

Cześć
Jest mi żle wkurzam sie o wszytko
Kacper bije Filipa ale Filip mu oddaje wogóle walczą o wszystko
Dostałam oferte pracy :| kiedy ja nie chce jeszcze do pracy :( nie miałabym co zrobić z Filipem
Maduniu jak Ty wracasz do pracy to co z Igusiem bo u Agnietki to chyba babcia pomaga z tego co pamietam
Jestem rozdarta miedzy dziećmi a pracą Chciałabym być jednak z dziećmi
I myśle o jeszcze jednym bejbiku ale to może za jakieś 3-4 lata
Póki co to nie wiem czy Wam się chwaliłam ale powiększy sie nam rodzinka już pod koniec listopada,bede miała rodzeństwo
Tak w skrócie to Wam opowiem:mój tato się drugi raz ożenił(moja mamusia nie zyje ) i ma dość młodą żonke bo ona ma 38 lat a mój tato 49 i własnie niedawno dowiedziałam się że będe miała siostrzyczke :D Bardzo długo zwlekali żeby nam powiedzieć bo czekali na wyniki badań prenatalnych(robili amniopunkcje) ale malutka jest zdrowiutka i wszystko jest Ok :D Z jednej strony sie cieszę a z drugiej dziwnie się z tym czuje :(
Ale Wam namarudziłam sorry Laseczki


Jeszcze Wam fotka sypne to jeszcze przed strzyżeniem włosków

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie