Quantcast
  • Kasiak25 odsłony: 57938

    Jaką muzykę lubicie?

    Było już o różnych sprawach, to teraz może: muzyka:) . Jaką najbardziej lubicie i najczęściej słuchacieA czego nie znosicie

    Odpowiedzi (1485)
    Ostatnia odpowiedź: 2016-12-20, 19:32:53
    Kategoria: Pozostałe
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
czeslaw1980 2016-12-20 o godz. 19:32
0

Last of The Real - Maquerade - to jest prawdziwa muzyka!

Odpowiedz
Anja 2013-08-31 o godz. 18:56
0

emalia103 napisał(a):nie ma nikt Gwen naprawdę
też bym prosiła


częśc druga http://forum.styl.fm/s1/viewtopic.php?p=270456#270456

Odpowiedz
emalia103 2013-08-31 o godz. 18:55
0

nie ma nikt Gwen naprawdę

Odpowiedz
lora 2013-08-31 o godz. 18:52
0

soft_toy napisał(a):lora, ojej stare dobre czasy mi się przypomniały :) Też słuchałam Fasolek
Mi się też stare czasy przypomniały :D I nawet słowa tych piosenek znam i śpiewam Dzieciom

tolka napisał(a):lora, Słoneczko ja mam od groma piosenek dla dzieci, i czytanych bajek... kiedyś ostro zbierałam swojej siostrzenicy Jak chcesz to mogę Ci to gdzieś powkładać na serwerek i sobie będziesz ściągać
Może jutro będę mieć czas
Kochana, jak tylko znajdziesz czas, to ja sobie chętnie pościągam Tylko żebyś nie zawaliła nic przeze mnie 8) Wrzuć, jak naprawdę będziesz miała czas i ochotę

Odpowiedz
emalia103 2013-08-31 o godz. 18:51
0

a nie ma ktos zbunkrowanej plyty Gwen Stefani tej nowej...

Odpowiedz
Reklama
tolka 2013-08-31 o godz. 18:50
0

lora, Słoneczko ja mam od groma piosenek dla dzieci, i czytanych bajek... kiedyś ostro zbierałam swojej siostrzenicy Jak chcesz to mogę Ci to gdzieś powkładać na serwerek i sobie będziesz ściągać
Może jutro będę mieć czas

Odpowiedz
soft_toy 2013-08-31 o godz. 18:49
0

lora, ojej stare dobre czasy mi się przypomniały :) Też słuchałam Fasolek I jeszcze uwielbiałam taka kasetę "Tort urodzinowy", bo tam była piosenka o Wujku i zawsze mi się kojarzyła z moim najkochańszym chrzestnym :)

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-08-31 o godz. 18:48
0

zajac poziomka u mnie tyz :D

Odpowiedz
lora 2013-08-31 o godz. 18:47
0

lora, u mnie tyz :)
fasolki rzaddza :)

a najbardziej to Bursztynek w wykoniaiu Kulfona i Moniki :D
_________________
No u nas to króluje "Biedronka bez ogonka" lol i "Zając Poziomka" lol

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-08-31 o godz. 18:45
0

lora, u mnie tyz :)
fasolki rzaddza :)

a najbardziej to Bursztynek w wykoniaiu Kulfona i Moniki :D

Odpowiedz
Reklama
lora 2013-08-31 o godz. 18:43
0

Tolka, a ja bym prosiła resztę Fasolek, których jeszcze nie wstawiłaś Może być w dwóch plikach, albo w ilu tam chcesz 8) Bo u nas teraz "dziecięce" piosenki królują

Odpowiedz
Anja 2013-08-31 o godz. 18:41
0

girljusta napisał(a):Justin Timberlake - What Goes Around... 8) 8) 8) 8) dobrze napisałam już
hihih no tu to rozumiem 8)
a piosenka fajna faktycznie

Odpowiedz
girljusta 2013-08-31 o godz. 18:40
0

Justin Timberlake - What Goes Around... 8) 8) 8) 8) dobrze napisałam już

Odpowiedz
emalia103 2013-08-31 o godz. 18:39
0

KAMi_ns napisał(a):ja boba uwieolbiam :)
Boba Sinclara i jego Hold On we wszystkich wersjach jakie sa na necie :P
qrde.. a ja nie cierpie.. reaguje alergicznie na tego goscia i jego tworczosc....

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-08-31 o godz. 18:38
0

ja boba uwieolbiam :)
Boba Sinclara i jego Hold On we wszystkich wersjach jakie sa na necie :P

Odpowiedz
madi11 2013-08-31 o godz. 18:36
0

Groovebusterz - Destiny ... może komuś sie spodoba

Odpowiedz
Dzieffczynka 2013-08-31 o godz. 18:35
0

http://youtube.com/watch?v=rRseZ-BavTE&mode=related&search= chińskie


jakby ktoś nie umiał to tekst leci na dole :)

Odpowiedz
girljusta 2013-08-31 o godz. 18:33
0

Ciara - Promise

Odpowiedz
HoOneY 2013-08-31 o godz. 18:32
0

Ale mam duzo nowych fjanych kawalakow

Odpowiedz
emalia103 2013-08-31 o godz. 18:31
0

Anja napisał(a):emalia103
właśie obczajam tego Twojego Ekspandora
zycze przyjemnych wrażeń

Odpowiedz
Anja 2013-08-31 o godz. 18:30
0

o fuck lol lol

własnie na 4funTv leciałapiosenka sezonu Zachar-jaka byś nie była lol lol lol

spadłam z fotela

emalia103
właśie obczajam tego Twojego Ekspandora

Odpowiedz
Gość 2013-08-31 o godz. 18:29
0

emalia103 napisał(a):Sylwia* napisał(a):emalia103, ten angielski mi sie za bardzo nie podoba w jednej piosence
tez mówiłam,zeby go tam nie wciskac,ale wcisneli.. no cóż... sami chcieli....
grunt,że gramatycznie dobrze....
no ale tak dziwnie on brzmi


tekst o mandarynie jest dobry lol lol lol lol

Odpowiedz
emalia103 2013-08-31 o godz. 18:27
0

Sylwia* napisał(a):emalia103, ten angielski mi sie za bardzo nie podoba w jednej piosence
tez mówiłam,zeby go tam nie wciskac,ale wcisneli.. no cóż... sami chcieli....
grunt,że gramatycznie dobrze....

Odpowiedz
Gość 2013-08-31 o godz. 18:27
0

emalia103, ten angielski mi sie za bardzo nie podoba w jednej piosence

Odpowiedz
emalia103 2013-08-31 o godz. 18:26
0

Sylwia*,
pogratuluje... ofkors
Sylwia* napisał(a):a teraz slucham
słuchaj słuchaj....

Odpowiedz
Gość 2013-08-31 o godz. 18:24
0

emalia103, pogratuluj braciszkowi ode mnie bradzo


zapisane w ulubionych

a teraz slucham

Odpowiedz
emalia103 2013-08-31 o godz. 18:24
0

gosiunia napisał(a):Emalia stronka zapisana posłuchana będzie później
koniecznie trza posłuchać....

Odpowiedz
gosiunia 2013-08-31 o godz. 18:22
0

Emalia stronka zapisana posłuchana będzie później

Odpowiedz
emalia103 2013-08-31 o godz. 18:22
0

tolka napisał(a):emalia103, gwiazdę masz w chałpie
no wiem wiem.... mój Brat też przy mnie sie na gwiazde wyuczy...

Odpowiedz
tolka 2013-08-31 o godz. 18:20
0

emalia103, gwiazdę masz w chałpie

Odpowiedz
emalia103 2013-08-31 o godz. 18:20
0

dzieki dzieki.. przekazuje gratulacje Młodemu.... bo ja w tym zasług nie mam... prócz tego,ze Młody jest mój...
jejeje

Odpowiedz
tolka 2013-08-31 o godz. 18:18
0

emalia103,

Odpowiedz
mi_ 2013-08-31 o godz. 18:17
0

emalia103, superrr
gratuluje :P

Odpowiedz
emalia103 2013-08-31 o godz. 18:16
0

pozwole sobie skopiować posta z gadki tutaj
ale mam newsa..... 8)
http://www.ekspandor.com/
muzyka dostepna w sieci
teraz juz mogę się chwalic oficjalnie

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-08-31 o godz. 18:15
0

dzillszki a macie moze daj mi te noc

Odpowiedz
HoOneY 2013-08-31 o godz. 18:14
0

KAMi_ns napisał(a):http://www.wrzuta.pl/film/eXfSZSFAeT/shazza_bierz_co_chcesz...

jaki teledeysk hahahhaaaaaaaaaaaaaaaaa
lol lol lol

Pamietam jak to w tv puszczali :D

Odpowiedz
dedka 2013-08-31 o godz. 18:13
0

Anja napisał(a):ja dziś z Marcinem oglądaliśmy Domowe przedszkole lol lol lol
ja tez ogladalam pare dni temu z moja bratanicą hehe lol

Odpowiedz
Anja 2013-08-31 o godz. 18:12
0

ja dziś z Marcinem oglądaliśmy Domowe przedszkole lol lol lol

Odpowiedz
dedka 2013-08-31 o godz. 18:10
0

nom czasy dziecinstwa mi sie przypomnialy ehhhh

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-08-31 o godz. 18:10
0

wracamy do dziecinstw3a :P
bursztynek jest zajebisty...
kulfon i monika jak smiewaja to sie zesikac ze smiechu mozna :P

Odpowiedz
Anja 2013-08-31 o godz. 18:08
0

Natalka Kukulska

Bal lalek
http://s004.wyslijto.pl/?file_id=04897367479273227698

Puszek Okruszek
http://s001.wyslijto.pl/?file_id=51958385989875672475

Mała Królewna
http://s003.wyslijto.pl/?file_id=01783154016504432452

Wujku czy mogę zadać pytaniee - nie wiem jaki jest tytuł
http://s005.wyslijto.pl/?file_id=81166831581910454396

i tyle mam niestety Natalki




jak coś to mówcie tytuły bo nie wiem co juz było

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-08-31 o godz. 18:07
0

http://www.wrzuta.pl/film/eXfSZSFAeT/shazza_bierz_co_chcesz...

jaki teledeysk hahahhaaaaaaaaaaaaaaaaa

Odpowiedz
gosiunia 2013-08-31 o godz. 18:06
0

a jak sobie slucham tych fasolek to słuchajcie przypominaja mi sie normalnie te wszystkie mega teledyski

aaaaaaaaaaaaaa przypomniałam sobie ze gdzies mam biesiadne bo dla Qzynki na wesele szykowałam - tylko gdzie ja to mam

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-08-31 o godz. 18:05
0

gosiunia napisał(a):KAMi_ns napisał(a):qrde moze ktos by mi sciagna to disco w polu plissss Kami a co imprezę chcesz zrobić w polskim stylu lol lol lol
hehehe no ba ;)
ey no to jest taka jazda ze nie moge :P
jestes szalona rzadzi ;)

Odpowiedz
gosiunia 2013-08-31 o godz. 18:03
0

KAMi_ns napisał(a):qrde moze ktos by mi sciagna to disco w polu plissss Kami a co imprezę chcesz zrobić w polskim stylu lol lol lol

Odpowiedz
tolka 2013-08-31 o godz. 18:01
0

gosiunia, nie ma sprawy
Ja mam kupe takich przebojów, bo siostrzenicy zbierałam

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-08-31 o godz. 18:00
0

qrde moze ktos by mi sciagna to disco w polu plissss

Odpowiedz
gosiunia 2013-08-31 o godz. 17:59
0

tolka napisał(a):gosiunia, składanka dla Ciebie
http://s001.wyslijto.pl/?file_id=05012035563956538377 Tolka juz idzie

Odpowiedz
tolka 2013-08-31 o godz. 17:57
0

gosiunia, składanka dla Ciebie
http://s001.wyslijto.pl/?file_id=05012035563956538377

Odpowiedz
Anja 2013-08-31 o godz. 17:56
0

Natalka Kukulska - Co powie tata

http://s004.wyslijto.pl/?file_id=06445522717316868639



gosiunia napisał(a):tylko biedronka nie ma ogonka nie ma ogonka biedronka lol lol lol lol lol lol
hihih tez ją lubię

Odpowiedz
gosiunia 2013-08-31 o godz. 17:55
0

tylko biedronka nie ma ogonka nie ma ogonka biedronka lol lol lol lol lol lol

Odpowiedz
Anja 2013-08-31 o godz. 17:53
0

bursztynek bursztynek znalazłam go na plazy słoneczna kropelka kropelka złotych marzeń

http://s003.wyslijto.pl/?file_id=87199388642570589926

Odpowiedz
Gość 2013-08-31 o godz. 17:52
0

same hiciory

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-08-31 o godz. 17:51
0

jakie to jest zajebiste hahahahhaa

Odpowiedz
dedka 2013-08-31 o godz. 17:49
0

hehehe nie moge przy Was - takie hiciory - normalnie az sama zaraz sobie posciagam

Odpowiedz
Anja 2013-08-31 o godz. 17:47
0

jesteś szalona
http://s001.wyslijto.pl/?file_id=02598237072874736718

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-08-31 o godz. 17:46
0

gosiunia, a moze marmelada ;) hihi

Odpowiedz
gosiunia 2013-08-31 o godz. 17:45
0

tolka napisał(a):KAMi_ns, ja też nie mam :( nawet kupe czerwonych gitar mam, foga też kilka kawałków, ale takiego hardcora to nie takie to z mila chęcia widziane
i dżem :)

Odpowiedz
Anja 2013-08-31 o godz. 17:44
0

tolka napisał(a):Anja, to dawaj lol
już się robi lol

Odpowiedz
tolka 2013-08-31 o godz. 17:43
0

Anja, to dawaj lol

Odpowiedz
Anja 2013-08-31 o godz. 17:42
0

KAMi_ns napisał(a):Anja, to jest w tym pierwszym linku co tolka wrzucila :P

jak bedzie z tym moim disco polo :D
w jakim linku gdzie co? z disco polo mam tylko jestes szalona

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-08-31 o godz. 17:40
0

Odpowiedz
tolka 2013-08-31 o godz. 17:39
0

KAMi_ns, ja też nie mam :( nawet kupe czerwonych gitar mam, foga też kilka kawałków, ale takiego hardcora to nie

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-08-31 o godz. 17:37
0

Anja, a moze sciagnac ci sie uda
bo dobra jazda jest :P

Odpowiedz
Anja 2013-08-31 o godz. 17:35
0

KAMi_ns napisał(a):Anja, puchatek jest taki kochanyy
tzn ta piosenka...

a ja mam prosbe jeszcze...
moglby ktos wstawic Shazze prosze
najbardziej "bierz co chcesz"
inne disco polo tez mile widziane :)
takich hardcorów nie mam niestety ale spytam mamitkę lol

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-08-31 o godz. 17:35
0

Anja, to jest w tym pierwszym linku co tolka wrzucila :P

jak bedzie z tym moim disco polo :D

Odpowiedz
Anja 2013-08-31 o godz. 17:33
0

muminki
http://s005.wyslijto.pl/?file_id=07033744916924889083

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-08-31 o godz. 17:32
0

Anja, puchatek jest taki kochanyy
tzn ta piosenka...

a ja mam prosbe jeszcze...
moglby ktos wstawic Shazze prosze
najbardziej "bierz co chcesz"
inne disco polo tez mile widziane :)

Odpowiedz
Anja 2013-08-31 o godz. 17:31
0

kubuś puchatek kuuubuś gdziekolwiek byś szedł hej pójdę tam i ja, kubus i nie ma cuudóóóóów i jutro i dziś i ja i mój puchaty miiiś

http://s005.wyslijto.pl/?file_id=06447159421966270739



pamiętacie reksia

http://s005.wyslijto.pl/?file_id=33565797746714734522

Odpowiedz
tolka 2013-08-31 o godz. 17:30
0

gosiunia, już ładuje się

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-08-31 o godz. 17:28
0

dzieciaczki... hihjihi


a macie Domowe przedszkole

Odpowiedz
gosiunia 2013-08-31 o godz. 17:26
0

Anja napisał(a):gosiunia
mam Kukulską lol
zaraz wstawię bo nie nadążam
bo ja mam ale na winylach - oryginalsy

Odpowiedz
Anja 2013-08-31 o godz. 17:25
0

gosiunia
mam Kukulską lol
zaraz wstawię bo nie nadążam

pocałuj żabkę w łapkę cmok cmok cmok
http://s002.wyslijto.pl/?file_id=87117365181615679809

Odpowiedz
gosiunia 2013-08-31 o godz. 17:24
0

to ja jeszce poproszę

pana kleksa
mam fryzure na cebulę
kaczka dziwaczka
co powie tata
bursztynek
ciotka klotka
a ja rosnę
ogórek wąsaty
zielone ludki

i ma ktoś może stara kukulską - włąsnie taką z dzieciństwa :)

Odpowiedz
Anja 2013-08-31 o godz. 17:22
0

tu Wam wstawię moją ulubioną
piosenka z ogonkiem

tylko biedronka nie ma ogonka ma za to piegi od słoooonka

http://s005.wyslijto.pl/?file_id=26707777012451931584



witaminki witaminki dla chłopczyka i dziewczynki lol
http://s005.wyslijto.pl/?file_id=31206505151418711376

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-08-31 o godz. 17:22
0

Kolorowe kredki sa dobre lol

Odpowiedz
Anja 2013-08-31 o godz. 17:21
0

kolorowe kredki
http://s005.wyslijto.pl/?file_id=026711507769796077363290834


Sylwia* napisał(a):Anja, wstaw kredki
hihi skąd wiedziałaś ze się ładują


zapodajcie tytuły to też mogę Wam coś wstawić ;)

Odpowiedz
Gość 2013-08-31 o godz. 17:19
0

Anja, wstaw kredki

Odpowiedz
tolka 2013-08-31 o godz. 17:18
0

gosiunia, wstawiłam te co chciała Sylwia. Wszystkie 3 albumy zajmują ponad 100 mega więc miałam problem ze wstawieniem tego na wyslijto. Jakie chcesz jeszcze to Ci wstawię

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-08-31 o godz. 17:16
0

widze ze rfasolki kroluja ;)
a ja tylko zajaca poziomke wstawilam hihihi

Odpowiedz
gosiunia 2013-08-31 o godz. 17:15
0

Tolka a możesz wstawić wszystki czy to co dałaś to wszyzstko na razie sciagam tylko wiec nie wiem

Odpowiedz
Gość 2013-08-31 o godz. 17:14
0

Anja napisał(a):halo
ja mam "kororowe kredki" jutra Wam wstawię
huraaaaa

Odpowiedz
Anja 2013-08-31 o godz. 17:14
0

halo
ja mam "kororowe kredki" jutra Wam wstawię

Odpowiedz
artnoc 2013-08-31 o godz. 17:13
0

a ja ostatnio słucham System of a down - mój luby mnie zaraził - polecam :)

Odpowiedz
tolka 2013-08-31 o godz. 17:12
0

emalia103, a co 8)

Odpowiedz
emalia103 2013-08-31 o godz. 17:11
0

co tu sie dzieje.....
przedszkolaki

Odpowiedz
Gość 2013-08-31 o godz. 17:09
0

tolka, kocham Cie normalnie

Odpowiedz
tolka 2013-08-31 o godz. 17:08
0

Sylwia*, już ładuję :)


Proszę bardzo:
http://s003.wyslijto.pl/?file_id=00587197804236385668 :D

Odpowiedz
Gość 2013-08-31 o godz. 17:07
0

Zuzia - lalka nieduża
Domowa piosenka
Tato już lato
Maruda
Pogoda na uśmiech
Kropelka złotych marzeń
Mała smutna królewna
Muminki
Pies na medal
Pocałuj żabkę w łapkę
Reksio
Szczotka, pasta

ja prosze o te

Odpowiedz
tolka 2013-08-31 o godz. 17:06
0

kurde, to zajmuje 120 mega
wsadzę Wam fajtazję


takie są kawałki na tych albumach, co chcecie

CD1:
Fasola
Zuzia - lalka nieduża
Zielone ufoludki
A to jeż
Ogórek wąsaty
Kocur bury
Moja fantazja
A ja rosnę
Zając poziomka
Domowa piosenka
Myj zęby
Mydło lubi zabawę
Wiosenny rock
Poczytaj mi tato, poczytaj mi mamo

CD2:
Tato już lato
Maruda
Ciotka klotka
Stara szafa śpi
Smutne reaggae
Kraina niby-niby
Ropucha kłamczucha
Kapelusz uśmiechmistrza
Wujcio wariatuńcio
Lecą smoki
Małe echo
Czarownica z księżyca
Kolega ślimak
Pogoda na uśmiech
Kropelka złotych marzeń

CD3:
A to jeż
Bal moich lalek
Bursztynek
Co powie tata
Kaczka dziwaczka
Mała smutna królewna
Mam fryzurę na cebulę
Maruda
Muminki
Pan Kleks
Pan Samochodzik
Pies na medal
Pocałuj żabkę w łapkę
Reksio
Szczotka, pasta

Odpowiedz
girljusta 2013-08-31 o godz. 17:05
0

tolka napisał(a):girljusta napisał(a):A piosenka Fantazja dla dzieci jest o narkotykach, wsłuchajcie się w słowa SERIO, też nie myślałam, ale jak posłuchała to uwierzyłam
hehe, ale masz fantazję ale poniekąd się zgadza
no :P mówię

Sylwia* mam tylko coś takiego, bo nie mam na dysku tej piosenki

http://haker13.wrzuta.pl/audio/vQ2pTLCoQP/fasolki_-_fantazja

Odpowiedz
tolka 2013-08-31 o godz. 17:03
0

zaraz Wam wrzucę potrójny album Fasolek i się nasłuchajcie :D

Odpowiedz
Gość 2013-08-31 o godz. 17:02
0

girljusta, to podaj

Odpowiedz
tolka 2013-08-31 o godz. 17:00
0

girljusta napisał(a):A piosenka Fantazja dla dzieci jest o narkotykach, wsłuchajcie się w słowa SERIO, też nie myślałam, ale jak posłuchała to uwierzyłam
hehe, ale masz fantazję ale poniekąd się zgadza

Odpowiedz
girljusta 2013-08-31 o godz. 16:58
0

A piosenka Fantazja dla dzieci jest o narkotykach, wsłuchajcie się w słowa SERIO, też nie myślałam, ale jak posłuchała to uwierzyłam

Odpowiedz
tolka 2013-08-31 o godz. 16:57
0

Ogórek :D http://s003.wyslijto.pl/?file_id=29832318252764515340

Odpowiedz
_cZaRnA_ 2013-08-31 o godz. 16:56
0

Fasolki tez sa fajne hahaha, Puszek okruszek :P

Odpowiedz
tolka 2013-08-31 o godz. 16:55
0

Sylwia*, no kurde, ja się nie znam na takiej muzyce napisz co chcesz, może będę mieć

Odpowiedz
Gość 2013-08-31 o godz. 16:54
0

tolka, a jakie masz?? wstaw jakies fajne

Odpowiedz
tolka 2013-08-31 o godz. 16:52
0

Sylwia*, kurcze ja mam na dysku tyle płyt dla dzieci, ale kolorowych kredek nie mogę znaleźć

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie