Quantcast
  • Karolinka odsłony: 11842

    Czy na żelu można zdobić akrylem?

    Witam wszystkie profesjonalistki:)!Mam mały problemik akrylowo - żelowy. Moje klientki chcą mieć paznokcie żelowe, ale.... do tego wypukłe zdobienia - czego z żelu nie da się zrobić, a nawet jeśli się to i tak większe możliwości daje akryl. Muszę znać szczerą i prawdziwać odpowiedź, bo różne stylistki mają różne zdania na ten temat. Czy na żelu można zrobić zdobienia kolorowym akrylem, czy nie będą się rozpływały podczas robienia? Oczywiście wiem, że jeżęli jest taka ewentualność to tylko na zmatowionym żelu. Proszę, pomóżcie....

    Odpowiedzi (9)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-09-01, 17:23:34
    Kategoria: Paznokcie
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Gość 2013-09-01 o godz. 17:23
0

Karolinko,ja tez robilam kurs z kolorowego akrylu w women nails i moge z czystym sumieniem polecic.robie tam wszystkie kursy i pracuje na ich produktach,bo w warszawie nie ma nic godnego polecenia(no moze ekert nails),a ceny szkolen w lodzi nie sa wysokie+dojazd,jezeli pociagiem,to w jedna strone 17zl.dziewczyny maja racje- z kolorowym akrylem mozna szalec na lakierze,naruralnych paznokciach i rowniez na zelu :D
pozdrowienia dla pieska :D ja pracuje tylko na akrylu i moj piesek od tych zapachow momentalnie zasypia lol

Odpowiedz
Karolinka 2013-09-01 o godz. 05:55
0

Witak Dorotko!
Niestety nie byłam, gdyż chciałam jechać dosyć szybko, a oni mogli dopiero pod koniec czerwca, poza tym nie mogę niestety pracować już akrylem:(, moja psina ma rozedmę płuc i nie wolno używać przy niej nawet dezodorantu, a co tu mówić o liquidzie. Jednak jeżeli będziesz chciała jechać to nadal uważam, że warto zainwestować w Women Nails, spytaj Janetki i Małgosi. Znam też wiele innych osób, ktore kończyły tam kurs i są super zadowolone.
Pozdrowionka

Odpowiedz
Gość 2013-09-01 o godz. 02:53
0

Witaj Karolinko.Bardzo dawno tu nie byłam. Byłaś już na tym kursie z kolorowego akrylu?Wiesz ja robie ozdoby akrylowe na żelu wykończonym, błyszczącym i bardzo ładnie to wychodzi i sie trzyma

Odpowiedz
Karolinka 2013-06-18 o godz. 18:21
0

Dzięki dziewczynki, jesteście kochane, dzięki Wam się odważyłam i zrobiła mojej koleżance kwiatki akrylowe na lakierze i się ślicznie trzymają już 5 dzień, więc na kurs pójdę na pewno, ale.... najbardziej chciałabym do Women Nails, ale po pierwsze najbliższy wolny termin podali mi pod koniec czerwca, a po drugie jednak to jest kawałek drogi , więc chyba pójdę w Warszawie, ale nie mam pojęcia gdzie:(

Odpowiedz
Gość 2013-06-18 o godz. 18:16
0

a ja to nawet roznymi lakierami takimi fosforyzujacymi robie zdobienia i zalewam glass i tez nic czyli jak najbardziej ok polecam fosforyzujace ...wygladaja zajawkowo zwlaszcza do disco

Odpowiedz
Reklama
Gość 2013-06-11 o godz. 04:25
0

Karolonko ja czesto wykonuję takie zdobienia i to na żelu.nic ci sie nie stanie.a nawet glossem mozna to pokryć i bedzie sie ładnie blyszczeć:)

Odpowiedz
Gość 2013-06-10 o godz. 23:32
0

CIESZĘ SIĘ , ŻE JAKOŚ POMOGŁAM

ZDOBIENIA Z AKRYLU MOŻNA WYKONYWAĆ NAWET NA LAKIERZE , JEST TAKI WZOREK W OSTATNIM NR 'PAZNOKCI'

TEN 'MISTRZ' TO CHYBA NAPRAWDĘ LEDWO STAŁ lol

Odpowiedz
Karolinka 2013-06-10 o godz. 18:12
0

Jejku Nikita cieszę się bardzo z Twojej wypowiedzi, na tragach pewien hmm "mistrz" robił mi jeden kwiatek na żelu, ale nic mu z tego nie wychodziło - wszystko się rozpływało i nie chciało stać w pionie lol , ale może to dlatego, że on on żel tylko zmatowił kostką, więc w sumie i tak był "śliski", ja bym spiłowała dane miejsc gruboziarsanistym pilnikiem. A drugi powód - ten Pan też już ledwo stał w pionie hih, bo to był ostatni dzień targów wieczorem :):):). Czekam jeszcze na inne dziewczyny może się wypowiedzą...
Serdecznie dziękuję

Odpowiedz
Gość 2013-06-10 o godz. 17:03
0

JA OSOBIŚCIE ŻELU NIE ROBIĘ (JESZCZE lol ) , ALE ZDOBIENIA ROBIŁAM , ZMATOWIŁAM I WYPOLEROWAŁAM BLOKIEM ŻEL I ROBIŁAM KWIATKI , NIC SIĘ NIE ROZLEWA , POTEM LAKIER NABŁYSZCZAJĄCY , A NAJLEPIEJ POKRYĆ TO WSZYSTKO ŻELEM NABŁYSZCZAJĄCYM I POD LAMPKĘ , WSZYSTKO TRZYMA SIĘ OK.

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie