Quantcast
  • Gość odsłony: 2065

    Pazurki na ślub- lepiej zrobić wcześniej czy tuż przed?

    Mam już dość :( .Jak się juz zdecydowałam na akryle i zapisałam to postał nowy priblem.Za 3 tygodnie mam ślub. Znajoma, która robi akryle powiedziała mi że najlepiej sobie zrobic wcześniej i przed slubem uzupełnić, że jak tipsy troszkę zrosnął, to będą lepiej wygladać.Pani, do której się zapisałam powiedziała mi, że najlepiej zrobic pazurki bezposrenio przed slubem, bo najlepiej wyglądają świerze.Błagam pomóżcie, bo mam już dość i odechciewa mi się wogóle.Która z nich ma racje?? Co Wy myslicie??Z góry dziękuję za odpowiedzi

    Odpowiedzi (10)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-08-26, 09:48:48
    Kategoria: Paznokcie
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Gość 2013-08-26 o godz. 09:48
0

Dzięki ogromne :D
Paznokcie robi mi znajoma, będzie dobrze.

Odpowiedz
Albertyna 2013-08-26 o godz. 05:12
0

Sądzę, że podjęłaś dobrą decyzje, choć wcale sie nie dziewię Twojemu dylematowi. Miałam niegdyś robione paznokcie przez mistrza Polski i rzeczywiście po pierwszym uzupełnieniu wgladały lepiej niż zaraz po założeniu, moja płytka paznokciowa jakby wydłużyła się to co jestrózowe we frenchu, ale nie poleciłabym takiej metody nikomu, bo może sie zdarzyć, że bedzie brzydko widać odrośniety paznokieć pod spodem.
ŻYCZĘ CI BYS BYŁA NAJPIĘKNIEJSZA I NAJPIĘKNIEJ UŚMIECHNIĘTĄ PANNĄ MŁODĄ
:P5 :P45 :P5

Odpowiedz
Gość 2013-08-24 o godz. 22:54
0

Dziekuję :D

Odpowiedz
Gość 2013-08-24 o godz. 11:52
0

krooliczku ja też mam nadzieję ,że bedzie wszysko oki.
Zycze wszytkiego naj
Mślę ,że to dobry pomysł jeśli założysz wcześniej bedziesz miała czas na oswojenie sie z nimi

pozdrawiam

Odpowiedz
Gość 2013-08-23 o godz. 12:13
0

:D Dziękuję z odpowiedzi.
Chyba jednak zdecyduję sie na to wczesniejsze załozenie i odnowienie przed slubem. Mam nadzieję, że wszystko bedzie ok.
Cóż najwyzej będę miała co tydzień nowe akryle ;)
Pozdrawiam

Odpowiedz
Reklama
Gość 2013-08-23 o godz. 11:11
0

Aelano zgadzam sie z Tobą w 100 % .Dzis uzupełniałam akryle klientce po 4 tygodniach , kobieta jest bardzo dokładana i skrupulatna , także zawsze staram się robic tak zeby wyglądały jak 1 dnia(poświęcam jej więcej uwagi) .Dzis i ona i ja byłysmy zadowolone z efektu lol

Odpowiedz
Gość 2013-08-23 o godz. 10:32
0

wydaje mi się że paznokietki powinny bardzo ładnie wyglądać zarówno świeżo po założeniu jak i również po dopełnieniu.W dużej mierze wszystko zależy od osoby ,która przy paznokciach pracuje.
Jeśli masz zakładane pierwszy raz to może założyć je kilka dni wcześniej jak tutaj dziewczny sugerują tzn.2-3 dni. lol

Odpowiedz
_Agnieszka_ 2013-08-23 o godz. 07:38
0

Jeśli nie masz jeszcze akrylków to bez problemu możesz je założyc teraz a przez ślubem uzupełnić i pomalować, by na drugi dzień wyglądały świeżo i idealnie...

Odpowiedz
Gość 2013-08-23 o godz. 07:22
0

Kroliczku bez nerwow bo za 3 tygodnie slubujesz wiec po co sie denerwowac badz usmiechnieta bo niepotrzebne zmarszczki ci sie zrobia a musisz byc piekna tego dnia :D A tak do rzeczy:Wszystko co nowe i swieze jest najciekawsze i najladniej wyglada.Wiec ta pani ktora mowila ze pazurki robi sie przed slubem wydaje mi sie ze ma racje.Powiedz czy ty masz juz je zalozone?Bo jesli nie to przeluz wizyte na kilka dni zaledwie 3 dni przed slubem albo pozniej no jak wolisz by ci z czasem pasowało.A w dzien slubu lub wieczorem niech maniciurzysta ci je pomaluje itp.chyba ze uzupelnienie zostanie wykonane u dobrej stylistki to moze byc ok.Ale ja osobiscie bedac na Twoim miejscu zdecydowalabym sie na zalozenie pazurkow zaledwie kilka dni przed slubem.Pozdrawiam i bez paniki wszystko bedzie dobrze :)

Odpowiedz
Gość 2013-08-23 o godz. 07:18
0

SwieŻe wygladaja zdecydowanie najlepiej 8) Potem bedzie ci widac naturalny paznokiec od spodu, to nieladnie wyglada..

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie