Quantcast
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Kasiak25 2009-06-02 o godz. 14:50
0

Nie używałam i nie zamierzam po przeczytaniu Waszych opinii.

Odpowiedz
Gość 2009-06-02 o godz. 13:04
0

co tu dużo gadać PO PROSTU BEZNADZIEJNY

Odpowiedz
Betti 2009-06-02 o godz. 11:18
0

Polecam samoopalacz z Garnier'a w spraju. Zapach ma całkiem znośny i kolorek też niczego sobie.

Odpowiedz
Gość 2009-06-02 o godz. 10:24
0

Mialam samoopalacz z Avonu i jest do niczego, kolor fatalny, smugi, przebarwienia

Odpowiedz
Gość 2009-05-23 o godz. 20:10
0

mam z tej firmy samoopalacz w sprayu i nie jestem z niego zadowolona, niby równomiernie się posmaruję a i tak efekt jest okropny,jednak odcień wychodzi brązowy (przynajmniej mi) ,a teraz chcę kupić właśnie coś z Sopotu, mam krem brązujący do twarzy, jest dobry, więc liczę na to, że ten do ciała też będzie fajny lol lol lol

Odpowiedz
Reklama
pinka_paulinka 2009-05-05 o godz. 18:28
0

o boże dobrze że tu zajżałam bo już chciałam go sobie zamówić
dzieki dziewczyny :D

Odpowiedz
Gość 2009-05-04 o godz. 12:04
0

Ja zamówiłam sobie całą serię samoopalaczy z Avonu , konsultantka mówila ,ze jest świetny a tu okazało sie .ze jest do bani Nigdy więcej samoopalaczy z Avonu abuuuuuu

Odpowiedz
Gość 2009-05-02 o godz. 11:51
0

Ja również nie polecam samoopalacza z Avon-u strasznie śmierdzi. :x

Odpowiedz
Gość 2009-05-01 o godz. 15:41
0

Tez myslalam o tym, zeby kupic ten z Avonu, ale na szczescie nie zdazylam :)
Co ja bym bez tej stronki i bez Was Dziewczyny zrobila... :)
Szkoda, ze tak pozno na ta stronke trafilam

Odpowiedz
Gość 2009-05-01 o godz. 12:08
0

LOREAL W ŻELU JEST SWIETNY , SZYBKO SIĘ WCHŁANIA , ŻADNYCH PLAM ANI SMUG I DAJE ŁADNY , ZŁOTAWO-BRĄZOWY KOLOREK , ABSOLUTNIE NIE ŻÓŁTY

Odpowiedz
Reklama
Gość 2009-04-30 o godz. 23:57
0

Blondi ja tez mialam zle doswiadczenia z avonem a tak ladnie zareklamowany na zdjeciach A co do sopotu to sa rozne opinie.Ja osobiscie uzywam balsamu brazujacego z sopotu i jestem zadowolona :)

Odpowiedz
Gość 2009-04-27 o godz. 12:11
0

oki, dzieki,
trzymam sie od niego z daleka.

przetestuje Sopot Ziaji, zobacze czy rzeczywiscie jst taki rewelacyjny
pozdrawiam :) 8)

Odpowiedz
_Agnieszka_ 2009-04-26 o godz. 16:04
0

Smugi, smugi i jeszcze raz smugi... poza tym żółty odcień i nie równy...
Wystarczy? Jednym słowem szkoda słów... 8)

Odpowiedz
Gość 2009-04-26 o godz. 14:26
0

To najgorszy samoopalacz jaki kiedykolwiek mialam Bylam po nim zolta i cala w smugach.. Poza tym po posmarowaniu sie rano, wieczorem wyszlam na imprezke i nad ranem kiedy wracalam z domu padal deszcz - mialam zolta sukienke! Po prostu zafarbowal
Nigdy wiecej
Wiwat Sopot Ziaja 8)

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie