• AniaR79 odsłony: 13019

    TV, Kino, Teatr, Książki, Muzyka ....- POLECAM

    Witam

    Pozwolilam sobie otworzyc nowy watek. :D
    Mam nadzieje, ze tutaj bedziemy wpisywac nasze propozycje programow telewizyjnych, ktore wato zobaczyc, ksiazek ktore warto przeczytac, spektaklu na ktory warto sie wybrac czy muzyki, ktora z przyjemnoscia sluchamy i chcemy polecic innym itp........

    Jutro w rozmowach w toku 17.15 bedzie o aborcji "nie chcialam tego dziecka" Polecam :D

    Odpowiedzi (88)
    Ostatnia odpowiedź: 2011-04-07, 13:34:01
    Kategoria: Pozostałe
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Agga 2011-04-07 o godz. 13:34
0

Hej :)

a ja dla odmiany polecę do poczytania książkę "PS. KOcham Cię" teraz reklamuja film na walentynki o tym samym tytule, ale powiem szczerze że książkę "połknęłam" w 3 dni - superrr :))

I do śmiechu i do łez - taka życiowa powieść o ... niespodziewanym zakończeniu :)

Odpowiedz
babinka 2010-01-29 o godz. 15:53
0

Dziewczyny w ostatnim Newsweeku ciekawy artykuł o IVF i o badaniach genetycznych, przeczytajcie!

Odpowiedz
Eire 2009-07-14 o godz. 22:57
0

No oni tam mają duże obłożenie głównie szwedzi ich nawiedzają ale w wielkopolsce jest pełno takich gospodarstw. a co masz innego na oku

Odpowiedz
babinka 2009-07-14 o godz. 22:35
0

Eire, dzwoniłam do nich. Ofertę mają super, tylko że już niestety wszystkie miejsca zajęte. Podobno trzeba rezerwować już w styczniu nie miałam pojęcia, że trzeba tak szybko. Szkoda. No ale mam już coś innego na oku, a jak nie wyjdzie to przecież w końcu mogłabym zaciążyć, a w ciąży na koniach nie wolno jeździć.

Odpowiedz
Eire 2009-05-22 o godz. 22:17
0

ktoś się wybiera a moze już ktoś widział

Odpowiedz
Reklama
babinka 2009-04-15 o godz. 18:15
0

Super, może mi się uda wyciągnąć męzyka w wakacje. Tylko, że on za konikami nie przepada bo zawsze jedzie nie w tym kierunku co trzeba, to znaczy do stajni lol

Odpowiedz
Eire 2009-04-15 o godz. 17:49
0

Jasne: http://www.czajkowka.note.pl/

Odpowiedz
babinka 2009-04-15 o godz. 17:45
0

Eire, a możesz mi dać do nich namiary?

Odpowiedz
Eire 2009-04-15 o godz. 17:41
0

babinko musiałabyś poszukać jakiś gospodarst agroturystycznych gdzie mają koniki bo oni częśto orgazniują tzw. rajdy polegające na właśnie jeździe konnej i nocowaniu pod namiotem albo w róznych pałacykach. moi znjamomi orgazniują takie imprezy co prawda w Wielkopolsce ale widoki są również piękne no i pełno jest tam pałacyków. Polecam :D

Odpowiedz
babinka 2009-04-15 o godz. 16:34
0

Monia, ja słyszałam o takiej jednej stadninie, w której organizują takie obozy. Tylko że cholerstwo strasznie drogie

A możesz polecić z doświadczenia jakąś fajna stadninkę na wakacje (z możliwością noclegu)?

Odpowiedz
Reklama
AniaR79 2009-04-15 o godz. 16:33
0

Popieram Monie Bieszczady sa przepiekne 8)
Bylismy z mezem w Polanczyku 2 lata temu, wrazenia niesamowite.
Pojechalismy w listopadzie jak jeszcze nie bylo sniegu ,chodzilismy po gorach zwiedzilismy skansen w Sanoku itp. a 4 dni przed wyjazdem spadl snieg :D , wszystko dookola pokryte bialym puchem - cos wspanialego
Chcemy jeszcze kiedys tam wrocic, tylko latem aby poplywac w Solinie no i maz chce lowic ryby w Zalewie S. z łódki lol ( woda czysciutka , stojac na zaporze widzialam ryby w wodzie :o )

GORACO POLECAM

Odpowiedz
monia:) 2009-04-15 o godz. 16:32
0

i chciałam jeszcze polecić książki G. Mastertona

Odpowiedz
monia:) 2009-04-15 o godz. 16:29
0

babinka napisał(a):Mnie to by najbardziej te konie podpasowały :D A macie tam takie wędrowne obozy konne bo bymreflektowała na coś takiego. Tylko cholernie trudno znaleźć w internecie, bo koniarze to raczej nie przy komputerach siedzą tylko w siodle :D
o wędrownych obozach konnych nie słyszałam (co wcale nie znaczy że ich nie ma - trzeba byłoby poszukac po informatorach turystycznych)

ale stadniny są, wczasy w siodle są, nauka jazdy konnej jest...

u nas można zjeść w karczmie pajdę domowego (jeszcze ciepłego) chleba ze smalcem i skwarkami..., samemu usmazyć sobie kiełbaskę nad paleniskiem w KARCZMIE (w środku), napić sie mleka (prosto od krowy, a nawet samemu sobie wydoić - jak ktos chce)

Odpowiedz
babinka 2009-04-15 o godz. 16:25
0

Mnie to by najbardziej te konie podpasowały :D A macie tam takie wędrowne obozy konne bo bymreflektowała na coś takiego. Tylko cholernie trudno znaleźć w internecie, bo koniarze to raczej nie przy komputerach siedzą tylko w siodle :D

Odpowiedz
monia:) 2009-04-15 o godz. 16:03
0

To ja zapraszam serdecznie w moje rodzinne strony

:D :D :D PODKARPACIE :D :D :D

zdrowe, czyste powietrze, spacery, lasy, góry, Zalew Soliński, narty, jazda konna, wspinaczki, krajobrazy jak z bajki..........

http://foto-bieszczady-pl.pwi-pl.com/galerie/

Odpowiedz
babinka 2009-04-15 o godz. 15:59
0

Joanna, nie podłamuj się. Ja jakiś czas temu byłam nad morzem w Bułgarii. Zrezygnowałam z kompieli kiedy mnie jakaś kupka z pobliskich ścieków w głowę walnęła, a w Sopocie takowych nie ma. Więc jak sama widzisz nie jest tak źle lol

Odpowiedz
Gość 2009-04-15 o godz. 15:55
0

babinka napisał(a):z nad pięknego Bałtyku (Trójmiasto), z którego wydzielają się radioaktywne opary z czasów II wojny światowej. Mamy największa zachorowalność na raka z całej Polski. no reklama świetana, a ja nad morze jadę zawsze latem, aby zdrowego powietrza się nawdychać.

Odpowiedz
babinka 2009-04-15 o godz. 15:32
0

To jest taka najnowsza strategia żeby pozyskać fundusze unijne z grantów lol lol lol

Odpowiedz
Eire 2009-04-15 o godz. 15:32
0

a u nas nie ma kto zabraniać bo nie ma u nas prezydenta lol lol

Odpowiedz
Lambda 2009-04-15 o godz. 12:33
0

Babinko a Tobie, Twój prezydent miasta nie zabronił tak brzydko mówić o rodzinnych stronach???

Odpowiedz
Gość 2009-04-15 o godz. 08:07
0

babinko ty to umiesz zareklamowac swoje rodzinne strony lol lol

Odpowiedz
babinka 2009-04-14 o godz. 23:24
0

z nad pięknego Bałtyku (Trójmiasto), z którego wydzielają się radioaktywne opary z czasów II wojny światowej. Mamy największa zachorowalność na raka z całej Polski.

Odpowiedz
Eire 2009-04-14 o godz. 23:09
0

może trzebaby napisać do pani dr. że bezpłodności się nie leczy co ona chce komuś podwiązane jajniki polączyć albo zrekonstruować narządy rodne może trzebaby Pani zwrócić uwagę.

tak na marginesie babinko a ty z Warszawy jesteś :)

Odpowiedz
babinka 2009-04-14 o godz. 22:57
0

Po wróżbę też bym nie chciała do niej iść, juz wolę wysoko wykwalifikowaną cygankę

Odpowiedz
Lambda 2009-04-14 o godz. 22:47
0

widać doktorat robiła z czegoś innego niż bezpłodność, płodność i niepłodność. Może z wróżenia z gwiazd?

Odpowiedz
meg26m 2009-04-14 o godz. 21:39
0

no comments

Odpowiedz
babinka 2009-04-14 o godz. 21:30
0

Dziewczyny,rozumiem jeszcze że księża nie znają różnicy między niepłodnością i bezpłodnością, ale dr n. med. Barbara Kozakiewicz http://www.histeroskopia.info/ hi hi. To już żenada

Odpowiedz
Lambda 2009-04-14 o godz. 17:28
0

Siostra jest agentka... Zawsze prawdę mówi i potem jakie są problemy...Ale przynajmniej wesoło jest. No ślub kościelny to u tego księdza to sobie z głowy mogę wybić. Bo zamiast obrączki nam podać, to by nas siarką posypywał

Odpowiedz
babinka 2009-04-14 o godz. 16:37
0

Lambda dla siostry! Co za pajac z tego księdza. Myśmy z mężem trafili kiedyś przez przypadek na kolede u znajomych. Byly tam 3 malżeństwa. Mieliśmy niezlą polewkę z ksiedza, bo strasznie się dziwil, że my wszyscy "jak Bóg przykazal" i nie ma kogo nawracać na droge cnoty lol

Odpowiedz
Gość 2009-04-12 o godz. 20:53
0

Lambda faktycznie fajna siostra lol

I wlasnie zeby jeszcze ksieza sluchac chcieli...

Odpowiedz
Gość 2009-04-12 o godz. 18:13
0

Lambda to chyba kolejne koledy macie z głowy. Siostra szczera to lubię, tak trzymać, nie da sobie w kaszę nadmuchać.

Odpowiedz
Lambda 2009-04-12 o godz. 17:35
0

U mojej mamy był nowy ksiądz z naszej parafii na kolędzie. Dokładnie ją przepytał, czy moja siostra chrzczona, czy rodzice mają ślub kościelny, itp. normanie przesłuchanie jak na prokuraturze... Mama na mój temat nic nie wspominała, ale moja siostra 8 letnie wypaliła"A Karolina to ma ślub cywilny tylko i jest w ciąży i wcale do kościoła nie chodzi, bo uważa, że jesteście zacofani i głupi..."
Ksiądz się oburzył, spytał matki czy to prawda, ona przytaknęła, to on z domu wyleciał , nawet koperty z ofiarą nie wziął... (dobre i to).
A mama się popłakała, bo próbowała wytłumaczyć, że ślub wezmę, ale jak tata wróci z kontraktu, bo bez niego nie chcieliśmy... Ale ksiądz już nie słuchał...

Odpowiedz
Gość 2009-04-12 o godz. 05:51
0

Oglądałam ten program i gdyby mnie tam wpuścili to tę jedną babkę z widowni bym , nikogo do głosu nie dopuszczała , tylko ciagle głupoty gadała. Gdybym nie mogła mieć dzieci , to bym napewno tej metody wypróbowała.
W Czechach invitro jest refundowane do kilu razy , a my z tym radiem maryja to się do średniowiecza cofniemy i na stosach bedą palić.

Odpowiedz
Gość 2009-04-10 o godz. 00:38
0

Zabronic nie zabronia, ale moga zabronic mrozenia zarodkow, nakazu podawania wszystkich zarodkow (czyli jesli zostaly zaplodnione 3 komorki to 3 zarodki) a tu juz wzrasta ryzyko ciazy mnogiej, podawania zarodkow nawet jesli sa uszkodzone itd... (czyli brak diagnostylki prenatalnej)... a to juz duze utrudnienie i zwiekszony koszt... bo przeciez o refundacji nie ma mowy...

Odpowiedz
Eire 2009-04-09 o godz. 22:19
0

Basiek masz rację księżą potrafią bardoz skutecznie zniechęcić do kontaktów z nimi. Ja też wierzę w Boga ale aboslutnie nie uważam,że potrzebne jest chodzenie do Kościoła i słuchanie tych debili.

Tuferka myslę tak jak Meg powinnaś powiedzieć temu zakichanemu duszpastrzowi,że to co robi jest niemoralne i postraszyć go jakimś innym oszołomem który jest jego przełożonym

mysle,że jeśli stanie się tak,że IVF będzie w Polsce nielegalne to będzie trzeba się z tym zwrócić do Trybunału Praw Człowieka. Przecież nie może być tak,że garstka oszołomów zabroni wielu rodziną posaidania dziecka.

Odpowiedz
Basiek 2009-04-09 o godz. 22:15
0

Tuferka - mialam podobne przjścia. Trzymaj się! Dzielna z Ciebie babeczka! :)

Odpowiedz
Basiek 2009-04-09 o godz. 22:10
0

Pozwólcie, że także i ja dorzucę swoje trzy grosze do tej dyskusji.
jestem katoliczką i kocham Boga a kosciół - choć to dom Boży odwiedzam wtedy kiedy czuje taka potrzebę. Boga ma się w sercu, rozmawiam sobie z Nim i traktuje jak swojego przyjaciela a do księży bardzo się zrazilam. Zreszta są to tacy sami zwykli ludzie jak my - ze swoimi ułomnościami, slabosciami i grzechami, dlaczego więc uważaja się za lepszych? Jakim prawem mówia mi jak mam zyc? Skoro sami wybrali kapłaństwo, bez rodziny, bez kłopotów z jej utrzymaniem, bez klopotów dnia codziennego? I z wieloma a raczej z wiekszoma tezami gloszonymi przez kościół się nie zgadzam! Tym bardziej, że jest to prawo koscielne wymyslone przez ludzi - nie Boga.
In vitro - to wspaniale osiagnięcie nauki i dlaczego z tego nie korzystać?

Bozia po to dala człowiekowi rozum, by z niego korzystał!

Dobrze, że nie ogladalam tego programu... bo temu grubasowi to bym pewnie flaki wyprula ( jak bym mogla)

A Rydzyk i Jego Radio - to dla mnie sekta i to bardzo niebezpieczna - ale to juz osobny temat...

Każdy ma prawo do szczęścia i nalezy o nie walczyc!

Babeczki przed INV w trakcie lub po - życzę Wam z calego serca by Wam się udalo! :D

Odpowiedz
meg26m 2009-04-09 o godz. 21:08
0

Tuferka wiesz co moze źle Ci poradzę ale stań na głowie, pojedź do tego kościoła i powiedz księdzu, żeby Cie w dupe pocałował i nie mścił się na dziecku patafian jeden i powiedz mu jeszcze, że takie głupie chłopy jak on i jemu podobni to koło tyłka Ci zwisają :x
Powiem Wam, ze gdybym była psychopatyczna morderczynią to zaczęłabym swoje dzieło od księży

Odpowiedz
Gość 2009-04-09 o godz. 19:36
0

Przez tych kretynów księży znienawidziłam kosciół i juz wcale tam nie chodzę. A ostatnio ksiądz powiedział mojej córce że jak dzisiaj Mama nie przyjdzie do kośćioła na comieśięczne spotkania przed komunijne to nie dostanie ksiązeczki za którą oczywiśćie zapłaciłam. Nie obchodzi kretyna że jest zima a my mamy 10 km do jego kościoła. Samochodu ani męża nie posiadam bo już dawno uznał że bycie ojcem dziecka adoptowanego to nie dla niego.

Odpowiedz
Lambda 2009-04-09 o godz. 00:07
0

Wiecie co, a może księża tacy moralni, wymyśliliby jakąś karę dla tych z nich którzy są tak niemoralni, że chodzą do burdeli, są pedofilami, czy mają wieletnie "gosposie" i z nimi dzieci.
Wiecie jacy oni są zakłamani, mają specjalny fundusz i kasę dla tych z nich, którzy mają dzieci!!!!!! TO SIĘ KUR... HIPOKRYZJA NAZYWA!!!! I TO ONI NAM PIER... O TYM CO WYPADA.... A DLA NICH CELIBAT TO TEORIA...

Odpowiedz
Gość 2009-04-08 o godz. 23:24
0

http://kobieta.gazeta.pl/poradnik-domowy/1,65372,3153648.html

http://fakty.interia.pl/news?inf=702499

no i na bocianie przeczytalam wlasnie ale mam nadzieje ze to jakas plota ze Polaska jako jedyny kraj UE nie przystapila o certyfikat na zabiegi IVF i od 1 kwietnia beda one nielegalne :o

Odpowiedz
Eire 2009-04-08 o godz. 21:09
0

tak jak dziewczyna ta za przeproszeniem dupy na dyskotece byle jakiemu fagasowi i zrobią dziecko w zarzyganym kiblu to jest ok ale zapłodnienie w labie jest już tak nie moralne ze zasługuje na największe potępienie.
zgadzam się zawsze mnie wkurzało to w Kościele,że swoje poglądy i filozofię narzucają wszystkim (takie współczesne wyprawy krzyzowe) jakoś inne religię nie próbują nikogo na siłę uszczęśliwiać...
niestety to jest najbardzie fałszywe i nietolarancyjne wyznanie :(

Odpowiedz
Gość 2009-04-08 o godz. 20:10
0

Tym bardziej ze nie maja zadnych racjonalnych argumentow... przeciez jesli faktycznie tak mialo by byc interpretowane pomaganie naturze (bo przeciez to tylko czyjas interpretacja bo w czasach Jezusa nie bylo IVF) to powinno sie tez zakazac transplantacji narzadow, przetaczania krwi, wstawiania zastawek i innych rzeczy, lktore wspieraja nature i daja szanse przy wspolczesnej medycynie...poza tym tylko religia katolicka narzuca swoje zdanie wszystkim...przeciez np Jechowi nie akceptuja transfuzji... ale czy to oznacza ze nikt ma jej nie miec...NIE! Tylko wyznawcy tej religii... i chociaz jest to glupota to zaden z nich, nawet bedac lekarzem mi tego nie zabroni... Jesli jest to takie oburzajace dla Kosciola katolickiego o chyba podobnie jak z aborcja zaden katolik nie powinien tego robic... i to jest wlasnie ciemnota i zacofanie Kosciola i wielu wiernych przez to traca...brak postepu i zrozumienia.... ze bez wzgledu na to czy do polaczenia gonad dojdzie w jajowodach, czy w szkle to bedzie cud... czy zrobimy to na parapecie czy na kanapie czy w lozku czy w klinice kazde oddajac swoj material genetyczny...to jesli powstanie z tego dziecko o to bedzie CUD!!!!

I najgorsze dla mnie zaklamanie ze ci ludzie wciaz mowia o milosci i wybaczaniu, a to sa tylko puste slowa w ich ustach.

Odpowiedz
Eire 2009-04-08 o godz. 18:11
0

:o :o :o

szok nie bede dużo pisać powiem tyle.

Meg ja również w bardzo mlodym wieku nie mogłam zgodzić się z tym co głosi Kościół i jakich zbrodni dopuszcza się w imię Boga a tak naprawdę z całym szacunkiem dla Boga księżą się nim podcierają. Straszne to jest ja daliekie jest to co robi i mówi Kościół od nauk Jezusa. To w co wierzy teraz milniny ludzi na świecie to poprostu fałszywa intepretacja faktów.
Jesli dokonuje się aborcji to jest zbrodnia ale jesli kobieta jest w ciązy w wyniku IVF to to k... też jest zbrodnia :o
Księża zawsze Boga naginają do swoich potrzeb

Odpowiedz
Anita_S 2009-04-08 o godz. 02:39
0

Ja przestałam oglądać ten program, gdy były rozmowy o tragedii w Katowicach i jeden właśnie obleśny gościu rzucił się na zespół, który tam był, że to ich wina, że tyle ludzi zginęło, bo za głośno grali i nie dochodziły do niego argumenty, że w tym czasie oni przestali grać i żegnali się z ludźmi, byłam w totalnym szoku, kogo oni wpuszczają do takiego programu, przykre

Odpowiedz
Gość 2009-04-08 o godz. 02:38
0

Ten grubas byl tragiczny... w trakcie programu zadzwonila do mnie rozgoraczkowana mamam ze ma mysli mordercze jak patrzy na tego goscia w czarnej bluzce Oni wszyscy sa strasznie moralni i szlachetni a my jesesmy nawiedzone i egoistyczne... i jak jedna z kobitek powiedziala ze ksiadz ja poblogoslawil jak mials miec in vitro to nie uwierzyli a i stwierdzili ze albo ona klamie albo ksiadz byl niedouczony... ale to ze moze po prostu byl wyrozumialym , swiatlym i milosiernym czlowiekim im do glowy nie przyszlo

Odpowiedz
meg26m 2009-04-08 o godz. 02:29
0

Tak a ten grubas, nalany na mordzie, ledwo się zmiescił w tym krzesełku Co by nie powiedziano, to on mial argument,że to niemoralne :o A moralne jest mówić komuś co jest moralne? Niech się dalej rozmnaża z żonką i nie przychodzi pierniczyć takich kazań normalnym ludziom. Ciekawe czenu jego żona nie przylazła?! Bo pewnie się go wstydzi i wcale jej się nie dziwie 8) I jeszcze ten teolog co napisał książke o in vitro - znalazł się kur.... bajkopisarz teoretyk Dobrze powiedziała im ta kobitka, która ma 2,5 letnią córeczkę z Duńczykiem, ze nie ochrzci dziecka w tak zakłamanej religi, która kwestionuje jego prawo do pojawienia się na swiecie!
Tą widownie podzieliłabym na 2 części: jednej życzyła szczęścia w dalszej walce o dziecko a drugą zamknęła w kosciele aż do odwołania, bez żarcia, picia i kibla :P I niech tam się pozabijają albo pokażą jak silna jest ich wiara.
Nie wiem dlaczego ale odkąd skończyłam jakieś 7 czy 8 lat to jakoś mnie trzepie jak słucham o kościele Czyżby w tak młodym wieku objawila się już moja mądrość życiowa? :D :P

Odpowiedz
Gość 2009-04-08 o godz. 01:48
0

O matko! Dziewczyny...kawa mi nie potrzebna, bo tak mi ciesnienie skoczylo Jestem dopiero co po obejrzeniu wiec nie wiem czy dam rade wszystko opisac bo tak mna nerwy trząchają Oczywiscie wypowiedzi zaklamanych padalcow jak ich Meg nazwala tragiczne!!!
Ze in vitro to eufemizm, ze przeciez to dzieci z probowki!!! ze in vitro to prawie jak aborcja, tylko poza cialem kobiety... ze nie mozna miec dziecka za wszelka cene!!! Ze kobiety ktore tak bardza chca dziecko mysla przede wszystkim o sobie, egoistki... ze nikt nie ma prawa do dugiegoo czlowieka, a dziecko jest darem, wiec jak cierpimy na nieplodnosc (choc ciagle mowili bezplodnosc) to widocznie tak ma byc!!! :o Ze zarodki sa niszczone...a jak wszyscy im zaczeli tlumaczyc ze nie, ze to nie prawda, to podniesli argument ze nasienie otrzymane droga masturbacji jest zlem (!!!), ze niedopuszczalne jest zeby zycie rodzilo sie w takich warunkach...i mase innych pierdol na ten temat...

Jedyne co mnie troche rozczarowalo to ze po drugiej stronie barykady siedzial dr Wojewodzki, ktory dosc oglednie i malo sie wypowiadal, i kilka kobiet nieplodnych ktorymi emocje tak rzadzily ze nie byly tak naprawde w stanie odeprzec racjonalnie ataki... Jedna babeczka tylko taka, ktora juz ma dziecko z in vitro mowila bardzo fajnie i inteligentnie scinala wypowiedzi tych bezmozgowcow... No i byla tez para katolikow ktorzy wlasnie nie mogli miec dzieci i adoptowali bo przeciez IVF to zbrodnia, na ktora nie mogli sie zgodzic... ale potem jak kamera troche odjezdzala to widac bylo taka koszmarna rozpacz w oczach tej kobiety, jak patrzyla na te ktore siedzialy tam w ciazy takie rozpromienione i szczesliwe...

Byla tez rozmowa z najstarszym dzieckiem z in vitro, ale jego argumenty ze nie byloby jego i wielu innych ludzi na swiecie gdyby nie ta metoda nie trafily do tych ktorzy caly czas powolywali sie na Kosciol i milosierdzie katolickie... a Ewa fajnie na koniec podsumowala, ze przeciez tez podobno mowia o zyciu i milosci....

Odpowiedz
meg26m 2009-04-07 o godz. 22:57
0

Kiki to my obejrzymy a dziewczynom opowiemy :D Chodź i tak mogę przewidzieć już teraz wypowiedzi co poniektórych zakłamanych padalców :x

Odpowiedz
Gość 2009-04-07 o godz. 22:12
0

słyszałam tylko zapowiedź, cos o dzieciach z probówki, nie ładnie o nazywaja :x ja sie pisze kiki na streszczenie :)

Odpowiedz
Gość 2009-04-07 o godz. 21:56
0

cholera dziewczyny bede musiala obejrzec i wam strescic

Odpowiedz
Gość 2009-04-07 o godz. 21:41
0

a ja kończe pracke o 17ej, buuu

Odpowiedz
Eire 2009-04-07 o godz. 21:18
0

cholera a ja na zakupy sie wybieram

Odpowiedz
Gość 2009-04-07 o godz. 21:04
0

Dzis o 17.15 w TVN w "Rozmowach w Toku" o in vitro...

Odpowiedz
Gość 2009-03-31 o godz. 22:01
0

udło mi sie w koncu skonczyc Zahir Paulo Coelho, polecam ksiązke, jest to prawie jak autobiografia pisarza, ujawnijaca znaczenie milosci we wspolczenym zabieganym swiecie, zaskoczyła mnie.Poczatek dosc nudnawy, ale potem...:)

Odpowiedz
babinka 2009-03-31 o godz. 19:34
0

A ja pierwszy raz od kilku miesięcy miałam szansę przeczytać jakąś normalną książkę, no i był to Kod Leonarda Szybka jestem nie? :D

Odpowiedz
Gość 2009-03-31 o godz. 17:56
0

Ja mam w dalszym ciagu do zaliczenia przedmiot na moich studiach z etyki dziennikarza i cos czuje ze jak tak dalej pojdzie to bede musiala sie uczyc calkiem nowych rzeczy

Ja tam jestem przerazona tym co sie dzieje... juz mnie nawet Roman nie bawi...

Odpowiedz
Eire 2009-03-31 o godz. 17:23
0

a w drodze autobusem obowiazkowe odmawianie różańca i biczowanie się 8)
ja też się boje do czego dorpowadzą te oszołomy to się robi coraz mnie zabawne....

Odpowiedz
Lambda 2009-03-31 o godz. 00:50
0

Tak odnośnie telewizji, to po tym jak informację o pakcie stablizacyjnym między PiS, Samoobroną i LPR najpierw podała Telewizja Trwam, a inne media nie zostały wpuszczone, to my się teraz ciągle śmiejemy, że jeśli chce się w Polsce obejrzeć wiadomości, to należy tv Trwam włączyć. Coraz bardziej mnie przeraża, to co dzieje się w tym kraju. Niedługo przed pracą wszyscy będą obowiązkowo się modlić i po drodze do pracy będzie można słuchać tylko radia maryja...

Odpowiedz
meg26m 2009-03-29 o godz. 04:09
0

No widzisz Anetko wszystko zależy od uwrażliwienia ludzi i tego co komu w domu wpoili

Odpowiedz
Anetka74 2009-03-29 o godz. 03:54
0

Ja miałam okres zainteresowania taką literaturą.I nadal mam mnóstwo książek o obozach koncentracyjnych.
W Oświęcimiu nie byłam,za to na Majdanku tak.Ogromne wrażenie robi kopuła,w której znajdują się prochy z pieców.
Trudno sobie wyobrazić,że na świecie są ludzie,którzy twierdzą,że obozy,zagłada milionów ludzi to tylko wymysły,że cos takiego nigdy nie miało miejsca.

Odpowiedz
meg26m 2009-03-29 o godz. 00:09
0

Muszę przyznać, ze literatura o wojnie i obozach to mój ulubiony gatunek kiążek (zaraz po medycznych). Zaczęło się wszystko od "Rozmów z katem" i "Początku" potem pochłonęłam Medaliony, Opowiadania Borowskiego itp. Szokujące ale jakie ponadczasowe i uniwersalne. Czlowiek przy czytaniu takich książek dopiero docenia to co ma. Dlatego też w zeszłym roku wybraliśmy się do Oświęcimia. Niesamowite wrażenie jak chodząc po bruku w Auschwitz czujesz dreszcze i zapach strachu. Wyobrażasz sobie ludzi, którzy lata temu dokładnie w tym samym miejscu cierpieli, umierali. Te sale, korytarze i półki, które służyły za łóżka w Birkenau - robi się ciężko na sercu :( Jednak najsilniejszym przezyciem jest widok przedmiotów pozostawionych przez byłych więźniów: szczotki, tony butów (najgorsze sa te malutkie dziecinne), dziecięce ubranka, podarty kaftanik, proteza nóżki jakiegoś maluszka i włosy
Zawiodłam sie jednak kiedy dowiedziałam się, że pawilon, w którym "pracował" doktorek i gdzie przeprowadzał eksperymenty na bliźniakach i kobietach jest zamknięty dla zwiedzających.

Odpowiedz
Eire 2009-03-28 o godz. 14:53
0

podziwiam wasza odwagę, ja pewnie miałabym koszmary w nocy, mięczak jestem i tyle chociaż kasiązki o II wojne lubie ale te ktore nie dotycza bezposrednio obozów. wole staraszą historię, śrdeniowiecze jest moje ukochane 8)

Odpowiedz
Lambda 2009-03-28 o godz. 03:44
0

Ja właśnie literaturę dot. obozów lubię. Choć ryczę na tym niesamowicie, to zawsze zastanawiam się, jakbym ja się zachowała.
Książka jest momentami straszna, dużo mówi o całym systemie gułagów w ZSRR. Do dostania w Świecie Książki.
Polecem też Anonim o kobietach w Berlinie, też wydany przez Świat Książki. Ta opowiada przeżycia Niemek po przegranej II wojnie św. i jak przechodziła Armia Rosyjska przez Berlin. Niestety żadnej kobiecie nie zostało wtedy odpuszczone... Co ciekawe, bardzo mało się mówi, o tym, że przez to niemieckie kobiety podczas wojny też przeżyły straszliwe dramaty...

Odpowiedz
AniaR79 2009-03-28 o godz. 03:35
0

Ja bardzo lubie literature opisujaca czasy II wojny swiatowej.
A historie obozowe wzruszaja mnie do lez
Kiedys jak jeszcze zyla moja babcia to opowiadala mi rozna historie z czasow wojny bardzo lubilam ja wtedy sluchac.
Lambda - tego jeszcze nie czytalam wiec musze sobie zakupic

Eire - medaliony to chyba z 3 razy czytalam i za kazdym razem ryczlam

Odpowiedz
Eire 2009-03-27 o godz. 20:16
0

mnie takie tamaty zawsze przygnębiały i uciekam od nich jak mogę najdalej. tchórz jestem i tyle. ale Medalionwó w lieceum nie dałam rady przeczytać ani do Oświęcimia nigdy chyba nie pojade...

Odpowiedz
Lambda 2009-03-27 o godz. 19:20
0

A ja właśnie czytam "Gułag" Anne Appelbaum o obozach pracy przymusowej w ZSRR. Jak ktoś lubi książki takie w formie reportaży, to polecam. Choć nie jest to zdecydowanie lekka lektura, ani przyjemna. Mnie im dalej czytam, coraz bardziej zastanawia, czemu w ogóle tym ludziom chciało się żyć?

Odpowiedz
Anetka74 2009-03-27 o godz. 18:23
0

Wczoraj dane mi było obejrzeć nową Dumę i uprzedzenie.
Zastanawiam się po co robic nową wersję historii,którą wszyscy znają (zwłaszcza wszystkie).
Dodam,że pół godziny po zakończeniu,obejrzałam 4 odcinek serialu z 1985roku więc porównanie miałam świeże.

Keira słodka,urocza i duzo ładniejsza od poprzedniej Lizzy.Chociaż przy ówczesnej modzie aż nadto był widocze jej braki w biuście.Ogólnie nie była zła.
Co do pana Darcego to gdyby w tej roli osadzono najpiękniejszego, najprzystojniejszego faceta na ziemi to i tak się nie będzie umywał do Colina!!! Zwłaszcza,że w tym odcinku serialu miałam okazje ujrzeć go w scenie spotkania jego i Lizzy zaraz po kąpieli w stawie. :o
Co do innych postaci to udało im się obsadzić kilku ładniejszych aktorów niż poprzednio np.Jane albo pan Wickham,który wygląda jak Orlando Bloom.Tylko co robi w tym filmie tak taka świetna aktorka jak Judi Dench??

Film można obejrzeć jak się nie czegos innego do roboty.

PS.Serial leci w każdą środę przed północą (niestety) na BBC Prime

Odpowiedz
Eire 2009-03-07 o godz. 19:17
0

taki ksiąd też musi się z czegoś spowiadać lol

ja też czekam na ekranizację Kodu i Diabła :D

a dla wielbicieli spiskowej teorii dziejów (takich jak ja) polecam trylogię Petera Berlina (Dzieci Graala, Królewska Krew i Korona Świata) 8)

Odpowiedz
Gość 2009-03-07 o godz. 16:20
0

oni sami sobie przecza, jednak za kase można kupić wszystko dusze też, ochyda

Odpowiedz
babinka 2009-03-07 o godz. 15:36
0

Rozbawił mnie program o kościele, w którym miał być nakręcany kod. Jakaś zakonnica leżał krzyzem dobę czasu i modliła się żeby coś tak wstrętnego nie było kręcone w jej kościele, a proboszcz tymczasem udzielił następującej odpowiedzi: książka jest okropna i zawiera same bluźnierstwa na bożą rodzine, ale poieważ dostanie sporo kasy , to zgodzi się na kręcenie filmu w jego kościele! Czy to nie hipokryzja? Uważa, że książka obraża jego wiarę i boga, w którego wieży i którego czci ale za kasę godzi się na wszystko Brak słów

Odpowiedz
Gość 2009-03-06 o godz. 23:07
0

anetko co do Harrego to zgadzam sie absolutnie. NA usprawiedliwienie mozna powiedziec chyba tylko tyle ze z tomu na tom pani Rowling funduje nam coraz bardziej rozwiniete watki i struktura ksiazki jest wrecz niemozliwa do przeniesienia na ekran w postaci calosci. Nie wyobrazam sobie jak nakreca Zakon Feniksu... (a juz dalej to chyba w ogole) beda musieli straszliwie to splycic...niestety cala historia na tym traci... najlepsza ekranizacja byl chyba Wiezien z Azkabanu, najbardziej mroczny i generalnie moze go nawet obejrzec ktos kto nie jest w temacie jako samodzielana calosc.

JA tez sie cieszez ze Kod zekranizuja ale tez boje sie ze beda musieli sporo uciac...i oczywiscie dla kogos kto nie czytal ksiazki bedzie to dobry film, a dla fanatykow dziejowej historii spisku bedzie to porazka

Odpowiedz
Anetka74 2009-03-06 o godz. 22:02
0

Czytałam ale musze powiedzieć,że ciężko mi się ją czytało.
Niby szeroko reklamowana i dobrze oceniana ale dla mnie to nie jest książka do której się wraca wielokrotnie.
Są książki do których wracam (nawet ponad 20 razy) ale ta do niej nie będzie należała.
Aniu oczywiście możesz ją zacząć czytać,w końcu są różne gusta,jeżeli Ci się spodoba to dobrze.
Co do innych powieści to ja jestem na pustyni książkowej i cofam się w tym temacie.
Znajduje w necie tytuły książek,które może w przyszłości zakupie ale to odległa przyszłość.

Ja się ciesze,że zekranizują Kod Leonarda V. i Diabeł ubiera się u Prady.
Ta ostatnią mam tu i już kilka razy ją przeczytałam.Przyjemne czytadło na długie wieczory.

Odpowiedz
AniaR79 2009-03-06 o godz. 21:37
0

a czytałyście moze ksiązkę J.L. Wiśniewskiego "Samotność w sieci" Jesli nie to moge polecic bardzo fajna powiesc. Slyszalam ze maja zrobic ekranizacje na jesien :D

Odpowiedz
Eire 2009-03-06 o godz. 21:11
0

elsa my też chcemy iśc tylko poczekamy aż troszkę sie poluzuje w kinie, mam nadzieję,że uda nam się iść na wersję bez dubbingu bo też wole z napisami 8)

Odpowiedz
Anetka74 2009-03-06 o godz. 20:58
0

Harrego 6 część (tłumaczenie nielegalne) ściągnełam juz dawno.
Po angielsku nawet nie próbuje czytać bo tylko bym się denerwowała,sięgając co raz do słownika.Oczywiście kupię książkę tłumaczoną przez p.Polkowskiego aby mieć wszystkie do kolekcji (jak tylko najszybciej będę mogła przyjechać do Polski).

Film mi się nie podobał.Oczywiście efekty ekstra ale książka tak została okrojona,że właściwie niewiele zostało.Kto nie czytał Czary ognia przed filmem to może być zadowolony ale dla wiernych fanów Harrego (czytanego) to film-porażka.Ja tak to odbieram.

Odpowiedz
Gość 2009-03-06 o godz. 20:50
0

o ja tez sie wybieram na Opowieści z narni, chyba jutyro z męzusiem do Multikina, choć wolałabym iśc w późniejszym czasie jak będzie mniej tłoku :)

Odpowiedz
Lambda 2009-03-06 o godz. 16:40
0

Wrrr... znów zapomne o co chodziło. Tak jak z piątym tomem, pamiętam tylko kto umarł, a co tam się działo, to nie. W dodatku drugi raz nie mogę przeczytać teraz, bo mi mężczyzna zabrał i czyta.

A zmieniając temat z książek na filmy, to ja w poniedziałek wybieram się na Opowieści z Narii. Też mnie szlak trafił, bo we wszystkich kinach jest oczywiście z dubbingiem. Tylko na takim wygwizdowie totalnym raz grają wersję oryginalną...

Odpowiedz
Gość 2009-03-06 o godz. 16:15
0

No mnie w kinie wkurzylo to ze praktycznie mozna bylo isc tylko na wersje z dubbingiem i musielismy na 22 do kina isc zeby bylo w wersji oryginalnej, bo z kolei w filmie jakos latwej mi sie polapac i musialam tylko czytac czasami tam gdzie byly wlasnie dziwaczne nazwy (typu swistoklik itp ).

Ja slyszalam ze Rowling ma rok na napisanie ostatniego tomu ale zawsze byly obsuwy wiec mysle ze trzeba sie nastawic na lato 2008

Odpowiedz
Lambda 2009-03-06 o godz. 13:19
0

No, tego to ja Ci zdradzać nie będę. Ja czytałam troche po polsku, troche po angielsku. Początki faktycznie były trudne, bo chrzaniły mi się wszystkie nazwy. A teraz mam odwrotnie, tzn. nie wiem, jak kto się nazywa po polsku i jak poszłam na 4 część do kina, to bardzo się dziwiłam
Pytanie kiedy będzie ostatni tom, mam nadzieje, że w 2006 go napisze. Bo ja jak mam czekać 3 lata i potem zapomnieć, co właściwie się działo, to mnie to zawsze strasznie denerwuje.

Odpowiedz
Gość 2009-03-06 o godz. 06:48
0

Lambda no widzisz ja jakos tej angielskiej wersji nie moge...tzn zaczelam czytac po polsku i jak wzielam potem trzeci tom po angielsku to nic normalnie nie kapowalam, i muasialam sleczec z poprzednim polskim tomem i sprawdzac te wszystkie nazwy bo neologizmow tam jest od groma a niestety ( a raczej na szczescie) tlumacz nie tlumaczy doslownie. No i stwierdzilam wtedy ze tylko psuje sobie frajde czytania. Nawet glupio mi bylo ze jako nauczyciel angielskiego nie kumam ksiazki po angielsku, ale potem kumpela powiedzial mi ze ma tak samo, a potem jeszcze inna ze ona z kolei ma na odwrot- zaczela czytac po angielsku i jak wziela polska czesc to w ogole sie nie mogla polapac, o nazwy sa zupelnie inne. Tu juz mi zupelnie ulzylo lol i postanowilam ze bede czytac po polsku :D (mysle po polsku wiec czytam po polsku moglabym powiedziec za panem Wajda )... i cholera teraz to mnie troche dobilas tym ze ktos tam ginie i juz teraz sie zastanawiam kto????????????????

Odpowiedz
Lambda 2009-03-06 o godz. 00:25
0

Ale ja właśnie skończyłam czytać ten przedostatni tom. Po angielsku męczyłam się 4 miesiące, ale dobrnęłam do końca. I po co? Po to chyba, żeby się wkurzyć na koniec!

Odpowiedz
Gość 2009-03-05 o godz. 21:52
0

Lambda ale jeszez tylko tydzien chyba i bedzie nastepny tom w ksiegarni....ja juz sie nie moge doczekac :D Na szczescie mieszkam na przeciwko "Swiata ksiazki" wiec o 7 rano (bo chyba o siodmej bedzie no nie?? ) podreptam tam i poprzepycham sie wsrod tlumu dziciakow przebranych za Harrego i mam nadzieje ze juz kolo 8 rano zasiade do lektury :D (wczesniej trzeba zrobic zapas przekasek, ktore mozna wszamac jedna reka i zrobic herbate do termosu co by nie trzeba sie ruszac z kanapy )

A ja tez mysle ze Harry umrze w ostatnim tomie, inaczej pani Rowling ulegla by naciskom zeby poprowadzic historie dalej...

Odpowiedz
babinka 2009-03-05 o godz. 20:26
0

Zawsze mówiłam, że ksiązi źle na ludzi działaja i nie naleźy ich czytać lol lol

Odpowiedz
Lambda 2009-03-05 o godz. 19:25
0

A ja właśnie skończyłam czytać 6 tom Harrego i się wściekłam, strasznie nie podobało mi się ostatnich 50 stron. Umarł mój ulubiony bohater !
I w ogóle teraz mam wrażenie, że Harry na pewno umrze w ostatnim tomie, zła jestem i tyle!

Odpowiedz
Gość 2009-02-03 o godz. 04:13
0

Jutro (12 grudnia, poniedzialek) podobno w TVN style ma byc o 22.00 program o nieplodnosci i IVF... Ja niestety nie obejrze bo nam koty kabel od tv zalatwily i mam tylko te co na cyfrowej sa (a tam nie ma TVN Style) :( ale moze ktoras z was mi stresci

Odpowiedz
babinka 2009-02-01 o godz. 18:23
0

Ja polecam w przyszłym tygodniu, chyba środa na jedynce drugi odcinek filmu o zastępczej matce. Pozdrawiam! (o 20.00)

Odpowiedz
madelaine 2009-01-27 o godz. 01:53
0

mysle aniu ze to fajny pomysl :D
ja tez mam zamiar jutro obejrzec rozmowy w toku - zreszta i tak codziennie je ogladam :D

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie