Quantcast
  • pinka_paulinka odsłony: 16806

    Jak zwiększyć objętość przetłuszczających się włosów?

    Mam pewien proble z miomi włosaminie dość że mi sie strasznie rozdwajają- żadko uzywam odżywek do włosów ponieważ po odżywkach strasznie mi sie przetłuszczaja włosy :(wypadaja :(łamią się :(i jest ich tak mało mam włosy długie bo znacznie za ramiona ale jak zrobie kitke to jest ona taka cieniutka że aż mi gupio :(już sama nie wie czy znacie może jakie naprawde godne polecenia szampony i odrzywki do własnie mioch włosówjeszcze dodam ze moje włosy sie tak szybko przetłuszczają że musze myć głowę codzienniea czy ten szampon szamtu jest dobryczy może znacie jakieś lepszez góry dziękuję

    Odpowiedzi (28)
    Ostatnia odpowiedź: 2014-03-27, 13:42:06
    Kategoria: Fryzury
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
klapouch 2014-03-27 o godz. 13:42
0

a próbowałaś udać się do dobrego [url=http://www.stylisci-poznan.pl/]salonu fryzjerskiego[/url]?

Odpowiedz
LadyStyl 2013-11-04 o godz. 16:04
0

myślę, że najlepiej zainwestować w profesjonalne kosmetyki do włosów które używa się w profesjonalnych salonach fryzjerskich, najlepiej kupować je w sklepach fryzjerskich np kalamis gdzie mają bardzo duży wybór kosmetyków do wszystkich rodzajów włosów

Odpowiedz
wiolcis 2013-11-04 o godz. 16:03
0

witam :) co do zwiększenia objętości to też jestem za metoda suszenia włosków głową w dół albo jest jeszcze taki fajny wynalazek jak suszarko lokówka 8) do długich włosków to z szczotką o średnicy 5cm i efekt powinien być elegancki :D

Odpowiedz
walencja 2013-11-04 o godz. 16:01
0

Myślę, że inwestycja w produkt z apteki bądź sklepu zielarskiego będzie dobrym rozwiązaniem. Mogę doradzić ci produkt Urt - Oil z naftą oczyszczoną. Dokładnie i bardzo delikatnie oczyszcza skórę głowy. Rezultaty widać bardzo szybko. 100 gr w mojej aptece kosztuje ok. 25 zł.

Odpowiedz
PatyszaxD 2013-11-04 o godz. 16:00
0

Pomocy potrzebuję dobrego szamponu do włosów przetłuszczających się.Mam 16lat i bardzo gęste włosy i musze je myć codzinnie ponieważ,na drugi dzień są znowu tłuste :(
Używałąm wielu szamponów i nic teraz używam z Garniera a przed tem z Nivea ale nic nie poskutkowało.Prosze o jakieś recepty..

Odpowiedz
Reklama
Gość 2013-11-04 o godz. 15:59
0

Wiesz moja znajoma fryzjerka;p radziła mizebym po umyciu włosów wyczesała je i schyliła głowe przy suszeniu ich palcami rozczesujac własy u nasady głowy i pomaga tylko wczesnije przed wysuszeniem całkowitym cos nałozyc np.zel lub spryskac lekko lakierem i nasady oczywiscie pozdrawiam goraco;p

Odpowiedz
Gość 2013-11-04 o godz. 15:58
0

chocolate napisał(a): Uzywam szamponu do wlosow farbowanych poniewaz slyszalam ze szampony nadające puszystosc wyplukują farbę:/Czy to prawda?
szampony do wlosow farbowanych maja to do siebie ze przedluzaja trwalosc koloru, a inne szampony maja inne wlasciwosci. ja jednak wole uzywac tego co opisalam powyzej i pozniej ufarbowac odrosty tydzien wczesniej :)

Odpowiedz
chocolate 2013-11-04 o godz. 15:55
0

Hej!
Tez mam problem z przetluszcającymi wlosami.Musze je myc codziennie a bardzo tego nie lubie:( Mam wlosy grube ale rzadkie i cięzkie.Kiedys farbowalam wlosy a teraz mam rozjasnione pasemka.Zeby byly troche puszyste musze je nakrecac na grube walki i troszke potapirowac a po kilku godzinach loki znikają:/Uzywam szamponu do wlosow farbowanych poniewaz slyszalam ze szampony nadające puszystosc wyplukują farbę:/Czy to prawda?

Odpowiedz
Gość 2013-11-04 o godz. 15:51
0

wyprobujcie FRUCTIS OBJETOSC I ENERGIA + jedwab biosilk farouk,albo CHI w sprayu tez chyba farouka.
a to moja recepta na na piekne blyszczace i puszyste wlosy:)
MYCIE

jesli przetluszczaja wam sie wlosy proponuje kupic do tego szampon oczyszczajacy np herbal esences i myc wloski najpuierw nim 1 x, wmasowac, splukac, potem fructis 2 x , wmasowac splukac. potem recznik na glowe, po 5 minutach zdjac.
naniesc odrobine jedwabiu na paluszki[albo prysnac ze 3 razy w rozne miejsca na glowie], rozprowadzic na wlosach i potem dokladnie wmasowac we wloski, ze
szczegolnym uwzglednieniem koncowek.

SUSZENIE

suszyc najpierw od spodu trzymajac glowe prosto- wjechac palcem pod wloski przy przedzialku, podniesc- suszyc z dolu przez krotki moment, odrzucic na druga strone, i tak do konca, potem zmienic strone i robic to samo caly czas suszac od spodu.
potem na koncu czubka glowy, wsunac paluszek podniesc i suszuc od spodu, odrzucic na przod czubka, no i znow paluszek i suszenie od spodu i tak do konca.
NIE DOSUSZAC WLOSOW DO CALKOWITEGO WYSUSZENIA.
nastepnie suszyc "na grzybka" - czyli glowa na dol w pozycji poziomej, a suszareczka na wloski od strony twarzy:) z powiewem na cebulki,ale nie za blisko.
na koniec znow spojrzec w lustro i podsuszyc konce ktore sie wywinely w nieodpowiednia strone, caly czas kierujac suszarke spod spodu:)mozna je lekko namoczyc. no i mozna jeszcze powiuchac na wlosy zimnym powietrzem zeby efekt trwal dluzej:)

uff..ale sie rozpisalam..

dodam ze wlosy mam proste, ktore bez tego wszystkiego kreca sie we wszystkie strony i przetluszczaja ;-/

buziaki :-*

Odpowiedz
Gość 2013-11-04 o godz. 15:47
0

Ja polecam maskę Volumeactive Kerastase. Włosy są po niej bardzo puszyste a jednocześnie odżywione, błyszczące, lekkie i podatne na układanie. Brzmi jak marzenie? ;) Ta maska to najlepsza odżywka jakiej używałam i polecam jąwszystkim, którzy mają cienkie a jednocześnie farbowane/rozjaśniane włoski.

Odpowiedz
Reklama
Gość 2013-11-04 o godz. 15:44
0

Mam również takie włosy- przetłuszczają się, są cienki, łamliwe i zniszczone farbowaniem. Przestałam farbować jakieś 9 miesięcy temu, przecierpiałam odrosty, z włosów do połowy długości pleców ściełam się do ramion, wycieniowane mam dość mocno. Jedynym rezultatem jest to że odzyskałam naturalny kolor włosów, po za tym nadal są cienki, łamliwe i musze je myć codziennie. Gdy susze je głową do dołu- jedynie się elektryzują. Gdy stosuje pianki lub odżywki do zwiększenia objtości, to jedynym rezultatem jaki osiągne są włosy wyglądające jakbym je masłem przejechała. I co mi doradzicie?

Odpowiedz
Gość 2013-11-04 o godz. 15:41
0

Moje wlosy sa podobne. Strasznie sie przetluszczaja musze je myc codziennie aby wygladaly dobrze. Malo tego strasznie mam ich malo :( Duzo mi ich wypada podczas czesania. Slyszalam ostatnio o takich ampulkach ktore mozna kupic w aptece i ktore zwiekszaja objetosc wlosow. NIe wiem ile w tym prawdy ale chyba warto sprobowac. A i jeszcze jedno: jesli sie odchudzasz to na pewno wtedy ci beda wypadac wlosy. Cokolwiek dzieje sie w Twoim organizmie to Twoje wlosy pierwsze to odczuwaja. Staja sie matowe cienkie rozdwajaja sie i wypadaja. Zeby zwiekszyc zdrowotnosc moich wlosow obcinam koncowki regularnie. Polecam rowniez cieniowanie wlosow. Optycznie wydaje sie ze jest ich wiecej :)

Odpowiedz
Gość 2013-08-01 o godz. 15:34
0

Ja poleca serię do włosów cienkich bez puszystości Matrixa , naprawdę działa.

Odpowiedz
agnes000000000000000000 2013-08-01 o godz. 13:08
0

Uwazam ze powinnas odwaznie pocieniowac wloski, tak zeby nabraly puszystosci.Nie musisz od razu miec krotkich ,ale napewno da sie z nich zrobic cos fajnego.Tez jakis czas temu mialam taka fryzurke,ale w tej chwili mam krotkie i jestem bardzo zadowolona.
Pozdrawiam

Odpowiedz
Gość 2013-07-11 o godz. 14:38
0

kochanie nie wszystkie chlopaki lubuja sie w dlugich wlosach.
poza tym jesli Twoje dlugie wloski nie beda wygladac zdrowo to odstraszysz potencjalnych kandydatow.
o wiele lepiej bedziesz wygladac z krotkimi ale zadbanymi wloskami = fajnie obcietymi

odzywki sunsilk sa niezle i maja wiele wariantow do wyboru, moze znajdziesz cos dla siebie/ ja mam ta push-up ale na razie za krotko zeby cos wiecej powiedziec o niej.

pozdrawiam 8)

Odpowiedz
Gość 2013-07-11 o godz. 07:08
0

Ja obcięłam moje włoski dokładnie z takiej samej fryzurki jak Twoja. Obcięłam je tak, żeby dało się w razie czego spiąć - więc nie są wcale katastrofalnie krótkie lol
No i tak jak już wspominałyśmy z dziewczynami - trzeba wystopniować żeby nie były wszsytkie jednakowej długości, bo wtedy są ciężkie i nie nadasz im puszystości.

Odpowiedz
pinka_paulinka 2013-07-11 o godz. 06:40
0

ok foto wam prześle ale ma tylko takie jak jestem odwrócona :(
musze sobie zrobić wreszcie inne ale czasu nie ma :)
nie wiem czy przt takim kiepskim zdjąciu bedziecie mogły mi cos doradzić lol
ale z góry dzieki

Odpowiedz
Gość 2013-07-11 o godz. 05:52
0

ok, chłopcy lubia dlugie włosy, ale jesli tylko tym bedzie sie kierowal Twoj przyszly chlopak,to go sobie odpusc, ja uwazam, ze fyzura powinna byc dobrana do osoby, jej stylu ubierania sie i urody, nie zawsze długie włosy musza byc ładne, moze przeslesz nam swoje zdjecie to Ci poradzimy jaka fryzurka Ci pasuje, ja zawsze smieje sie z osob, ktore na sile trzymaja dlugie wlosy,zwlaszcza kiedy widze porpzdwajane koncowki, moze dlatego ze mam swira na punkcie zdbanych wlosow....pozdrawiam

Odpowiedz
pinka_paulinka 2013-07-11 o godz. 05:43
0

no wiem
pewnie pomyślicie ze jestem głupia ale wyczytała ze chłoacy wola dziewczyny w długuich włosach
no a ja mam teraz taki wiek na szukanie chłopaka lol a z aeszta to podobaja mi sie takie długie włoski :D
ale krótkie tez niczemu sobie
a to rzecz gustu :D

Odpowiedz
Gość 2013-07-11 o godz. 05:00
0

dlaczego od razu masakra? jesli juz podcielas to napisz jak wyszlo, ja jestem zdania, ze warto czasem podejmowac decyzje spontanicznie, tak było w moim przypadku, z włosów do łopatek w jeden dzien przeszłam na krótki, tp było prawie rok temu i nie załuje, nie zawsze długie włosy musza byc konieczne, teraz czuje sie bardziej dziewczeco niz z długimi.....pozdrawiam

Odpowiedz
pinka_paulinka 2013-07-05 o godz. 14:47
0

no właśnie zastanawiałam sie nad postopniowaniem
ale ja siem troszke boje 8)
mno ale może sie zdecyduje najwyżej bedzie masakra hehehe
:D lol

i bedze siedzieć w domu heheh

Odpowiedz
Gość 2013-07-05 o godz. 07:42
0

a nie myślałas PInko zeby podciąć włoski? dobrze wycieniowac? zmiana fryzury na wiosne poprawia w dodatku samopoczucie, a jesli włoski beda krótsze to beda lżejsze i łatwiej bedzie je odbic od głowy, ja nawet moje krótkie włosy susze głowa do dołu i jesli chodzi o kosmetyki do stylizacji odkryłam ostatni brylantyne w żelu z joanny, włoski sa troche sztywne ale ładnie odbija włosy od skóry i trwale układa, zastanów, sie nad podcieciem zdecydowanym...., pozdrawiam, dlla mnie ta brulantyna nie przetłuszcza wlosów w porównaniu do żeli i pianek

Odpowiedz
pinka_paulinka 2013-07-05 o godz. 05:07
0

no właśnie ja też wyczytałam że lepiej jak sie suszy włosy ze spuszczoną głową i tak robie ale jeszcze czesze je też ze spuszczona głową :) no i pomaga :D ale niestety nie na długo bo po jakimś czasie włosy mam znowu uklapnięte :(

chyba kupie sobie ten wosk z Avonu co tak poleca Kasiaczek :D

dzieki

Odpowiedz
Gość 2013-07-04 o godz. 14:24
0

Paulinko - ja mam dokładnie takie same włosy jak Ty lol
Długość też miałam identyczną, ale wiesz co zrobiłam? 10 dni temu poszłam do sprawdzonej fryzjerki, która wiem że bardzo dobrze obcina. Skróciłam włoski o jakieś 10cm - troszkę mi je fryzjerka postopniowała (tak żeby układały się pasmami w stronę twarzy) - i od razu lepiej się zaczęły układać, a samo układanie to bardzo ważna sprawa przy takich lichych włoskach jak nasze
Do tego kupiłam sobie z Avonu wosk do układania włosów w sprayu - no rewelacja! Jeszcze nigdy nie miałam tak, żeby ułożona fryzura trzymała mi się prawie cały dzień - i to przy znacznym wietrze na dworze lol
Włoski spryskane tym woskiem układam na szczotce i na prawdę pierwszy raz w życiu jestem z nich zadowolona. A efekt puszystości - no bomba, polecam, na prawdę :D

Odpowiedz
kasia_Zet_ 2013-07-04 o godz. 14:01
0

Pytałaś jak można podnieść włosy... ja np. przy suszeniu spuszczam głowę w dół i suszę włoski jakby od spodu... nie wiem czy to sobie wyobrażasz :P ale to pomaga... no ewentualnie możesz podtapirować, ale tak, żeby nie było widać. I uważaj, żebys nie połamała jeszcze włosów:)
Są odżywki i pianki "podnoszące" włosy... spróbuj :)

Odpowiedz
pinka_paulinka 2013-06-19 o godz. 07:12
0

juz przetestowałam mój nowy szampon
no no jest nie zły ale nie taki żeby powalał z nóg jak ja to sobie wyobrazałam lol
no trudno sie mówi :)

Odpowiedz
pinka_paulinka 2013-06-17 o godz. 13:15
0

aha no dzis byłam w aptece i spytałam o jakis dobry szmpon do moich włosów (opisałam jakie ja tam mam...) i aptekarz polecił mi szmpon Radical firmy Farmona
dzis go przetestuje i zobacze jaki rezultat jak cos to napisze :D

Odpowiedz
Gość 2013-06-17 o godz. 06:43
0

MI TEŻ SIĘ PRZETŁUSZCZAJĄ WŁOSY DO TEGO MAM SŁABE I PRZESUSZONE KOŃCE OD ROZJAŚNIANIA , ALE NIE WYOBRAŻAM SOBIE NIE UŻYWAĆ ODŻYWKI , JEDNAK ZAWSZE JĄ SPŁUKUJE , NAWET JEŚLI NIE TRZEBA , WŁOSY WTEDY MNIEJ SIĘ PRZETŁUSZCZAJĄ .

PO UMYCIU UŻYWAM PIANKĘ NADAJĄCĄ PUSZYSTOŚĆ , ALE BARDZO NIE DUŻO I SUSZĘ WŁOSY SUSZARKĄ - GŁOWĄ W DÓŁ , A CZASAMI DYFUZOREM , WTEDY MAM EFEKT POŁAMANYCH WŁOSÓW , WYDAJĘ SIĘ ICH WIĘCEJ I PARĘ DNI MASZ SPOKÓJ

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie