Quantcast
  • Kasiak25 odsłony: 2362

    Projektanci mody- których lubicie najbardziej?

    Jakich zagranicznych projektantów mody lubicie najbardziejJa uwielbiam ciuchy Versace, Elie Saab, Celine i super sąFatimy Lopes (choć czasem za skąpe na normalne wyjścia). Bieliznę kocham od Victoria's Secret. Mogę siedziec godzinami i przeglądać zdjęcia na stronach i powiem wam, że moim największym marzeniem jest pojechać na tydzień mody do Paryża czy gdziekolwiek indziej, a może któraś z was była na taich pokazach

    Odpowiedzi (20)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-06-02, 19:11:30
    Kategoria: Pozostałe
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Gość 2013-06-02 o godz. 19:11
0

ja jakos nie przywiazuje uwagi do marki, podobaja mi sie ubranka ewy minge i fajnie ze w koncu jakos ta polska zaslynela
natomiast ja przewaznie kupuje ciuchy w zwyklych sklepach a czasem w ciucholandach-tam to dopiero sa super ubrania :D

Odpowiedz
girljusta 2013-06-02 o godz. 19:10
0

Bardzo ładne ubrania Ewy Minge, naprawdę cudowne są. Tylko szkoda, że taakie drogie!

Odpowiedz
Marti20 2013-06-02 o godz. 19:08
0

Ja nie przepadam za zagranicznymi projektantami... czasami przesadzają i wręcz oszpecają modelki Wiem, że na tym polaga kreatywnośc aby wymyślać jakieś niestworzone rzeczy, ale mnie się to nie podoba!
Lubie projekty Ewy Minge, projektuje ona bardzo kobiece stroje i sexy suknie, bardzo mi sie to podoba!!!
Zajrzyjcie tu:
http://www.kapif.pl/press3/wydarzenie.php?wydarzenie=5420&token=&mark=20

Odpowiedz
gosiunia2004 2013-06-02 o godz. 19:06
0

a ja sie nie interesuje za bardzo wielkimi projektantami i ich kolekcjami bo nie wiem po co mialabym to robic
ale ladne ciuszki lubie oczywiscie hi hi

Odpowiedz
Gość 2013-06-02 o godz. 19:04
0

Uwielbiam Versace. Lubie tez Valentino, Chanel, D&G

Odpowiedz
Reklama
_Agnieszka_ 2013-06-02 o godz. 19:02
0

Kiecka z deka za krótka i za bardzo zwiewne te dodatki... a bluzka zdecydowanie odpada. Ta modelka chyba ma silikony, bo nie możliwe by jej piersi zdołały się utrzymać podczas ruchu w "takiej pozycji" a poza tym ta bluzka chyba jest do nich jakoś "przyklejona" bo niemożliwe by nic podczas chodzenia nie odchodziła od ciała...

Ps. A to coś na oczach to już wogóle kicha 8)

Odpowiedz
Kasiak25 2013-06-02 o godz. 18:10
0

Dziewczyny, a co myślicie o takim "wdzianku" Niezły odlot :D Tylko na jaką okazję to założyć :D

Odpowiedz
_Agnieszka_ 2013-05-18 o godz. 10:48
0

Jak same zauważyłyśnie moda wraca... to co było modne 20 lat temu jest teraz modne, tyle, że w nieco intercoolowym stylu lol Kiedyś znalazłam w starej szafie mojej mamuśki jest stare ciuszki z młodości, które akurat były modne... trochę je poprzerabiałam i wyszły cuda... wiele koleżanek pytało, gdzie kupiłam takie niepowtarzalne ciuszki... moda powraca. Warto zajrzeć do starych szmatek... :D

Odpowiedz
Karola0885 2013-05-18 o godz. 10:30
0

Nie znosze gdy ktoś z mojego otoczenia ma np. taki sma ciuch jak ja więc wzięłam się na sposób Chodze po sklepach i wypatruje fajnych ciuszków w moim stylu Potem prowadzam do tych sklepów mamę która sama szyje moje stroje i zawsze wymyślamy coś aby jedkak bluzka się odróżniała

Chyba już elementem popisowym mojej mamy stały się spodnie dzwony Jak weszła na nie moda zaraz wpadłam do szafy wyciągnełam stare dżinsy i powymyślałyśmy takie wstawki że później koleżanki przychodziły i pytały się jak takie coś zrobić lub żeb im uszyła :D

Odpowiedz
pinka_paulinka 2013-05-16 o godz. 08:29
0

no wiem że w niemczech własnie tak jest w ogóle to u nich mi sie podoba to ze oni aż tak nie "mierzą" wszystkich swoim wzrokiem jak to jest u nas.
idzie ulicą jakaś laska u dzieczyny nie wiem czu z zazdrości czy co ale mierzą ją z góry do dołu i jeszcze dodadzą do tego jakieś miny lub komentarz to totalna beznadzieja nawet jeśli ten ktos jest źle ubrany tak sie nie robi i tyle ciekawe jak by sie czyły na jej miejscu

jeśli mowa o własnym stylu to dodam ze teraz coraz wiecej ludzi samemu wymyśla sobie kreacje bądź zgapia od jakis gwiazd, ludzi i dodają do tej kreacji jakis własny gadzet i oddają do krawcowej :) moze to jakos pomoże w kreowaniu własnego stylu i u nas tez ludzie zaczną chodzić inaczej :D
mam taką słodką nadzieje :D

Odpowiedz
Reklama
_Agnieszka_ 2013-05-16 o godz. 06:35
0

Chyba wiem o czym mówisz... Polska jest szarym krajem nie mającym żadnej fantazji (może za bardzo to uogólniłam, bo zawsze są wyjątki)... ale taka prawda. Ja nienawidzę wprost jak wchodzi coś fajnego i zaraz całe miasto chodzi w tym samym... ludzie nie mają wogóle własnego gustu, tylko łarzą w tym co im sie położy na półki sklepowe. A prawda jest taka, że są sklepy, gdzie na każdym stoisku leży praktycznie to samo. Klientki kupują takie ciuchy i dumnie obnoszą się w nowej, modnej kreacji a za rok-dwa jak wchodzi nowa moda, stare ciuchy wrzucają głęboko do szafy i kupują nowe - takie w czym chodzi całe miasto... pamiętam, że w którymś tam roku bardzo modny był róż... ogólnie kolory karmelkowe i typu "Barbie" - sorry ale zdecydowanie nie dla mnie - za granicą kupiłam sobie kilka fajowych czerwonych ciuszków i proszę... za miesiąc-dwa każda laska w mieście chodziła w czerwonych wdziankach... lol Śmiać sie chce...

Pinko jeśli masz możliwość przejedź się chociażby do Niemiec, tam to ludzie są kolorowi... na ulicach nie znajdziesz jak u nas: wszystkich w szarych ablo identycznych kolorach... tam ludzie naprawdę mają własną "osobowość" w ubieraniu się... np. koleś ubrany w czerwono - biało - czarny dres (ale nie taki badziewny jaku nas dresiarze noszą - o nie ), zarąbisty i do tego żółte buty sportowe... odjazd. Takiego kolorowego człowieka nigdy na Polskich ulicach nie widziałam.

Odpowiedz
pinka_paulinka 2013-05-16 o godz. 06:17
0

no no no ale dobrze by było ja by zaczeli wymyślać takie kreacje co podobają się większości i można w nich pkazac sie ludziom
to by było dobre :D
jak by dyło duzo takich projektantów którzy wymyslają fajowe kreacje i każdy w innym stylu to by ludzie inaczej poubierani chodzili a nie np. modne rybaczki i całe miasto ma rybaczki , modny czerwień całe misto w czerwieni itp. i jak tu sie wyróznieć z tłumu jak całe sklepy są tylko tym załadowane :( lol

Odpowiedz
_Agnieszka_ 2013-05-15 o godz. 14:59
0

To fakt pinka... niektóre rzeczy chyba raczej nie są przeznaczone na wyjścia na miasto... ale moda jest różna: Houte Couture czy Pret a porter... i każdy nosi to co lubi :D

Odpowiedz
pinka_paulinka 2013-05-15 o godz. 13:39
0

ja tam nie lubie takiej mody
wole to co sie nosi - to co mi sie podoba
a nie jakies "paskudztwa" sorki dziewczyny za wyrazenie i za to ze moze kogoś tym uraziłam ale ja nie wiem jak można cos takiego nosić oczywiście nie wszystkie ale niektóre to totalna beznadzieja np. jkis kapelusz z piór pólmetrowych nie nie to nie dla mnie :)
każdy ma tam swoje upodobania oczywiście
pozdrawiam :D

Odpowiedz
Gość 2013-05-15 o godz. 02:54
0

Bardzo podoba mi się również kratka Burberry.

Zauważyłam, że nie tylko mnie bo jest w naszej galerii kilka paznokci z tym wzorkiem :) lub bardzo podobnym :D

Odpowiedz
Gość 2013-05-15 o godz. 02:19
0

Jeżeli chodzi o projektanta to zgadzam się, że fajne projekty ma Elie Saab!

Czyż nie? Zobaczcie!

Odpowiedz
_Agnieszka_ 2013-05-08 o godz. 16:13
0

Dodam że fajnym programikeim jest FTV czyli Fashion TV... oj dużo tam mody znajdzienie... ja często oglądam. :D

Odpowiedz
_Agnieszka_ 2013-05-08 o godz. 16:11
0

Od dawien dawna interesuje sie modą (teraz już tylko jako hobby) i powiem szczerze, że niektóre ciuchy są jak dla mnie beznadziejne i w życiu niektórych bym nie założyła...poza tym nie mam tyle kasy, by kupywać sobie ciuchy np. Versace, D&G, Gucci, Armani ale popatrzeć można. Każdy projektant mody ma w swoich kolekjach coś ciekawego do pokazania... możemy sie również pochwalić naszymi rodowitymi znanymi projektantami jak np. Arkadius i mimo iż jego ciuchy często szokują są godne uwagi.
Nie mam zwyczaju patrzeć na metkę na ciuszku który noszę i nie liczy sie dla mnie to, że noszę bluzkę np. Versace... zwracam uwagę na to, czy mi się ten ciuch podoba czy nie... :)

Odpowiedz
Gość 2013-05-08 o godz. 09:47
0

SUUUUUUUUUUUPER !!!

Odpowiedz
Kasiak25 2013-05-08 o godz. 09:08
0

A co sądzicie o tym stroju . nie wiem jakiego prjektanta on jest, ale jak dla mnie to poprostu "bomba"

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie