Quantcast
  • Gość odsłony: 2308

    Dobry balsam nawilżający do bardzo suchej skóry

    Dziewczyny prosze o rade jakie uzywacie balsamy nawilzajace do cialka.Bo ja juz kilka przestestowalam a moje nozki sa zawsze na drugi dzien suche po nalozeniu balsamu.Cialko spoko ale z nogami to ciezko.Probowalam juz oliwki do dziecie na mokre cialko i z nogami zawze ten sam problem.Przejade pazurkiem i biale suche slady sie pojawiaja macie cos takiego?

    Odpowiedzi (17)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-03-30, 05:17:12
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
pinka_paulinka 2013-03-30 o godz. 05:17
0

aha nie wiedziłam :D

Odpowiedz
Gość 2013-03-28 o godz. 06:39
0

pinka_paulinka napisał(a):jeżeli twoja konsultantka składa zamówinie przez internet to dziś jest juz ostateczny termin a 06.04.
Noo to akurat zalezy wszystko od okregu Ja moge zamawiac do poniedzialku na przyklad 8)

Odpowiedz
Gość 2013-03-28 o godz. 06:16
0

A powiedz mi jeszcze ile kosztuje ten balsamik?Mozesz kliknac na moge gg. :)

Odpowiedz
pinka_paulinka 2013-03-28 o godz. 03:28
0

jeżeli twoja konsultantka składa zamówinie przez internet to dziś jest juz ostateczny termin a 06.04. będzie dostawa jeżeli chodzi o 2 termin to 15.04 jest zamówienie przez internet a dostawa 20.04
bynajmniej ja ta mam - p.s. bo ja też jestm konsultantką avonu :)
i w moim katalogu jest ten balsam a ja mam katalogi na bierząco

Odpowiedz
Gość 2013-03-28 o godz. 01:05
0

Dziekuje Paulinka za wszystkie informacje :D W poniedzialek bede widziec sie ze swoja konsultantka i zamawiam ten balsam mam nadzieje ze bedzie w ofercie w tym nowym katalogu A jesli nie to poczekam napalilam sie na niego lol lol

Odpowiedz
Reklama
pinka_paulinka 2013-03-28 o godz. 00:44
0

tutaj znajdziesz odpowiedź na to pytanie :D

Odpowiedz
Gość 2013-03-27 o godz. 23:37
0

Ok Paulinka a powiedz mi jeszcze czym depilujesz nozki czy jest to moze depilator czy inna metoda?Pozdrawiam :) Ale i tak pewnie wyprobuje ten balsamik :)

Odpowiedz
pinka_paulinka 2013-03-27 o godz. 21:50
0

powiem Ci szczerze że mi naprawde po stosowaniu tego kremu włoski wolniej odrastają i mało tego są coraz słabsze i cieńsze więc jesli nawet po tygodniu przejade dłonia po moich nogach to czuje dopiero wyrastające włoski. z resztą nogi nadal sa gładki bo te wyrastające włoski są tak cieńkie że prawie nie czuć ich. ale ja juz jakiś czas stosuje ten balsam no ale ważne ze rezultaty widze.
jezeli ejszcze go nie próbowałaś to mysle że moge ci go polecić bo ładnie pachnie, widac efekty, i jest niedrogi :D

Odpowiedz
Gość 2013-03-27 o godz. 05:23
0

Paulinka i co faktycznie włoski wolniej odrastaja,bo slyszalam ze te balsamy co spowalniaja wzrosta włosa sa niczego warte i to tylko taki bajer.Przyznam ze nigdy nie uzywałam wiec pytam

Odpowiedz
pinka_paulinka 2013-03-27 o godz. 00:02
0

ja do nóżek uzuwam balsamu a avonu z linii SSS - balsam spowalniający odrastanie włosków po depilacji. Fajnie nawilża i spowalnia odrastanie hmm.... podwójna korzyść :D a do ciała to uzywam z oriflamu Nourishing Hand & Body Lotion
Odżywczy balsam do rąk i ciała - body clinic kosztuje 25zł
i jest super a do tego zapach taki śliczny :P

polecam :D

Odpowiedz
Reklama
Gość 2013-03-26 o godz. 21:51
0

MÓJ MA NIEBIESKIE NAPISY I PISZE 'SOLAR' , ALE BALSAMY LOREALa OGÓLNIE SĄ DOBRE TAKŻE MYŚLĘ , ŻE BĘDZIESZ ZADOWOLONA

Odpowiedz
Gość 2013-03-26 o godz. 21:49
0

Nikus kupilam ten balsam z LOREALA ale z zielonym napisem"NUTRILIFI"i z zielona pompka niewiem czy to ten pewnie nie.Ale pytalam o taki jak po solarium i babka powiedziala ze nie ma takiego :)

Odpowiedz
Gość 2013-03-13 o godz. 22:35
0

Ja zazwyczaj nozki depiluje depilatorem ale zawsze przed zabiegiem mocze nogi podczas kapieli.Do kapieli tez dodaje oliwki dla dziecie by woda nie wysuszala mi tak ciala. I po depilacji nie smaruje nog bo sa podraznione-dopiero po kilku godzinach albo na drugi dzien je konkretnie smaruje.Pozdrawiam laseczki :D

Odpowiedz
dagmara83 2013-03-13 o godz. 19:05
0

Triniti problem moze lezec tez w tym czego uzywasz przy depilacji nozek. bo jesli zwyklego mydla to pewnie stad ta suchosc nog, jesli jakiejs pianki to moze nie jest dobra i trzeba ja zmienic. to taka moja mała sugestia
ja ze swojej strony polecam balsam do ciala Bebe, w Polsce chyba ich nie ma, ich odpowiednikiem sa balsamy Johnson&Johnson. sa swietne.
pozdrawiam :)

Odpowiedz
Gość 2013-03-13 o godz. 18:33
0

CIESZĘ SIĘ , ŻE MOGŁAM POMÓC , ON JEST TAKI BIAŁY Z NIEBIESKIMI NAPISAMI , Z PMPKĄ

Odpowiedz
Gość 2013-03-13 o godz. 08:03
0

Szczerze mowiac jeszcze takiego balsamu nie uzywalam i napewno wyprobuje bo mi szkoda moich nozek.Dzieki Nikita.Pozdrawiam pa :D

Odpowiedz
Gość 2013-03-13 o godz. 07:13
0

JA UŻYWAM BALSAMU L'OREAL PO SOLARIUM , SKÓRA NÓG WYSUSZA SIĘ NAJBARDZIEJ ; PRZEZ RAJSTOPY , SPODNIE , A TEN BALSAM JEST SUPER , CHODZĄC DO SOLARIUM TYLKO PO NIM MOJE NÓŻKI SĄ DŁUGOOOO NAWILŻONE - NO I PO OLIWCE W ŻELU PENATEN :D

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie