Styl.fm - Magazyn o modzie i urodzie

Zgłoś naruszenie


Proszę uzupełnić wszystkie pola.

Pytania » Świat Włosów » Jaka Fryzura
  • Gość 2013-04-22 o godz. 00:02, odsłony: 18018 0

    Jakie kuracje na słabe i cienkie włosy?

    Mam słabe i cienkie włosy:( , w zasadzie nie wypadają ale nie jest ich za duzo . poradzcie jakie kuracje są najlepszeagnieszka

    Odpowiedzi (35) Kategoria: Świat Włosów :: Jaka Fryzura Ostatnia odpowiedź: 2019-04-25, 11:51:27 Tagi: , ,

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź
Najnowsze / Najstarsze

Wybrana odpowiedź

Najwyżej ocenione odpowiedzi

Odpowiedzi

Gość 2013-04-22 o godz. 01:02 0

Witam
Jeśli masz włoski cienki to nic na to nie poradzisz bo już takie masz :)
Polecałabym Ci je ściąć lub podciąć tak żeby optycznie wydawało się ich więcej 8)
Oto kilka propozycji 8) :
Pozdrawiam

Gość 2013-04-30 o godz. 00:20 0

skróc włosy i wstopniuj (bo chyba tak to sie nazywa ale jak zapytasz fryzjerke to Ci dokładnie powie) tylko aby dobrze wyblądały !!niestety bedziesz musiała je układać!! polecam pianki i lakiery zwiekszające objetość włosów. Tylko nie przesać ze specyfikami bo nadmiernie je obciążysz i będą ,,oklapciałe"

Gość 2013-04-30 o godz. 13:34 0

MOŻESZ TEŻ ZROBIĆ BALEJAŻ , OPTYCZNIE BĘDZIE ICH WIĘCEJ , UŻYWAĆ KOSMETYKI , KTÓRE ZWIĘKSZAJĄ OBJĘTOŚĆ WŁOSÓ .
MOŻESZ TEŻ PO UMYCIU SUSZYĆ WŁOSY SUSZARKĄ Z GŁOWĄ OPUSZCZONĄ W DÓŁ - DZIAŁA .

_Agnieszka_ 2013-04-30 o godz. 13:55 0

Pasemka w ciepłych odcieniach...
...i susz włosy suszarką z dyfuzorem - "podnosi" włosy.

Gość 2013-05-02 o godz. 21:12 0

a co zrobić jesli wlosow jest malo z przodu??? mozna je zagescic z przodu jakos sztucznie, pasemkami???

Gość 2013-05-02 o godz. 22:04 0

Witam
Dominika oczywiście, że tak wystarczy doczepić sobie troche pasemek i problem z głowy tylko, że musisz to zrobić w salonie, który takowe posiada 8)
Pozdrawiam

Gość 2013-05-03 o godz. 00:35 0

Nie polecam jak masz mało włosków,bo miejsca złączenia będą widoczne i nieciekawie to wygląda

Gość 2013-07-14 o godz. 15:32 0

Hej!Też miałam podobny problem z włosami,po długim rozjaśnianiu
bardzo się zniszczyły i osłabiły.
Od pewnego czasu stosuję szampon sunsilk volume + i odżywke,
a raz w tygodniu używam henne wax (z apteki ).
A do wewnątrz:silica i capivit A+E.
Staram sie nie suszyc włosów suszarką.
Polecam :)

Gość 2013-08-28 o godz. 03:23 0

mnie sie wydaje że cienkie włoski są już takie z natury i jedyne co można z nimi zrobić to odpowiednio je wycieniowac i położyć balejaż (lub pasemka jak kto woli)
Nie zaszkodzi też wzmocnić włosy odżywkami WAX jest super ale musisz uważać ponieważ odżywka dodatkowo obciąża włosy.
Co moge polecić to takich włosów jak Twoje to fioletowy Sunsilk - po umyciu jest naprawdę świetny efekt. Włoski puchate i uniesione jak nigdy (szkoda tylko że na drugi dzień już są klapnięte ;))

Gość 2013-08-28 o godz. 03:26 0

MMysle ze wystopniowanie wlosow i tak cienkich to bardzo zly pomysl, wiem po sobie!

KAMi_ns 2013-08-28 o godz. 03:27 0

hmm ja tez mam cienkie wlosy latwo i szybko sie ukladaja ale po 30 min skrecaja sie i robia co chca cyglada to okropniee caly cas chodze w qcyq juz mi siem to zudzilo ilez mozna chopdzis w tej samej fryzurze :x

Gość 2013-08-28 o godz. 03:29 0

musisz poradzic sobie sposobami kosmetycznimi jak np. wax ...!! jedyne co ci pozostalo tak jak i mi.. i czekac na rezultat!!

[ Dodano: Sro Lis 24, 2004 2:35 pm ]
włoski kiedy mają złe dni najbardziej przypominają puch: nie są gęste, fatalnie się układają i stały się bardzo wrażliwe. Jak temu zaradzić? Przede wszystkim strzyż się tylko u doświadczonego fryzjera i postaw na inteligentne kosmetyki do pielęgnacji i układania fryzury.
• Wycieniuj je - to jedyny sposób, by delikatne i cienkie włosy nie wyglądały na oklapnięte; dodasz im lekkości, "odkleisz" od głowy, a fryzura zyska na objętości. Nie czujesz się dobrze z krótkimi włosami? Wybierz fryzurę półdługą i symetryczną; postaw wtedy na piękno błyszczących i bardzo gładkich włosów.
• Myj je codziennie - sprawisz, że zachowają maksimum puszystości i będą wydawały się gęstsze; szanuj jednak ich delikatną naturę i myj je szamponem o bardzo łagodnym działaniu o neutralnym pH; najlepszy byłby szampon z wyciągami roślinnymi, np. z owsa lub migdałów, które dodają włosom lekkości, zapobiegając jednocześnie ich elektryzowaniu. Jeśli czujesz, że skóra głowy stała się nadwrażliwa, przez kilka tygodni używaj szamponu z dodatkiem wosku pszczelego. Bardzo starannie dobieraj odżywki uważając, aby dodatkowo nie zmiękczały i nie obciążały delikatnych włosów.
• Dodaj im objętości - postaw na specjalne produkty w postaci żelu lub pianki z keratyną, niezrównane jeśli chodzi o dodawanie włosom lekkości; dzięki nim wydaje się, że włosów jest więcej i że są grubsze!
• Zagraj kolorami - rozjaśnij niektóre pasma włosów w połowie długości; ten zabieg sprawi, że będzie ich znacznie więcej.
• Susz je starannie - osusz je najpierw ciepłym ręcznikiem, potem w nasadę włosów wetrzyj odrobinę pianki lub żelu, by "odkleić" je od głowy; susz włosy raczej w niskiej temperaturze, najlepiej strumieniem chłodnego powietrza z suszarki.
Nie chcą się układać
Czasami jednak masz wrażenie, że żyją własnym życiem. Nie chcą się ułożyć, brakuje im miękkości, a źle ostrzyżone przypominają kask albo sterczą we wszystkich kierunkach. Idź do doświadczonego fryzjera i pielęgnuj włosy preparatami, które sprawią, że staną się miękkie.
• Unikaj gładkich fryzur - twoje włosy powinny być lekko postrzępione, niezależnie od długości fryzury; postaw na "pazurki", także nad karkiem, jeśli masz zupełnie krótkie włosy.
• Myj je bardzo dokładnie - są ciężkie i gęste, więc woda dociera do nich z trudem; trudno spłukać z nich szampon lub odżywkę. Musisz wybrać szampon, który dobrze się spłukuje i oczyszcza włosy z resztek pianki, żeli i lakierów; myj głowę pod prysznicem i nie żałuj czasu na płukanie włosów.
• Stosuj zmiękczające kosmetyki - po każdym użyciu szamponu stosuj odżywki ułatwiające rozczesywanie; oszczędzisz sobie bólu i wyszarpywania włosów; do ostatniego płukania, najlepiej w chłodnej wodzie, dodaj pół szklanki octu albo soku z cytryny; dzięki temu dokładnie zamkniesz łuski włosowe i włosy nie będą się plątać.
• Dodaj im blasku - jeśli chcesz nadać włosom bardziej intensywny odcień, wybierz farbowanie typu "ton w ton", które łagodnie koloryzuje włosy i nie pozostawia odrostów.
• Układaj je na grubych wałkach - zwilż włosy wodą mineralną w sprayu lub specjalnym lotionem; nawiń końcówki na grube wałki; po zdjęciu wałków nie rozczesuj włosów grzebieniem, tylko ułóż za pomocą lakieru.
> Zwłaszcza wtedy, gdy twoje włosy tracą połysk i stają się szorstkie lub łamliwe. Zapobiegniesz temu dbając o ich prawidłowe nawilżone.
• Wybierz się do dobrego fryzjera - krótkie czy długie, włosy powinny być tak obcięte, by nie sprawiać wrażenia niezamierzonego nieładu; delikatne wycieniowanie bywa dobrym pomysłem, zwłaszcza, jeśli nie masz czasu na codzienne modelowanie włosów. Możesz wtedy zrezygnować z grzywki, zachowując naturalny przedziałek.
• Używaj szamponu bez detergentu - tylko wtedy nie wypłuczesz z włosów resztek wilgoci; wybierz szampon wzbogacony w olejki regenerujące i odżywcze, np. z migdałów, karite czy jojoby; powinien mieć kremową konsystencję i nie musi się pienić; pielęgnację uzupełnij odżywką ułatwiającą rozczesywanie.
• Spryskuj włosy ochronnym sprayem - najlepiej stosuj go codziennie rano; w ten sposób nawilżysz włosy skłonne do przesuszania się.

Gość 2013-08-28 o godz. 03:32 0

Ja mam za dużo włosów :(

Gość 2013-08-28 o godz. 03:35 0

w sumie po kolezanki krecocych sie w dziwny sposob wlosach stwierdzam ze proste sa calkiem ok...

mysza1000 2013-08-28 o godz. 03:38 0

tez mam problem z ciekimi wlosami i do tego ine jeszcze wypadaja ale od jakiegos czasu stosuje odzywke wax obiecalam sobie ze bede robila maseczki z zolta i rycyny no i wybieram sie do fryzjera hihi :)

stajla 2014-07-08 o godz. 12:26 0

Hmmm... dobry szampon rozwiązuje sprawę. Hb jeunesse u mnie wywołał diametralne zmiany, a przede wszystkim spowodował, ze włosy po prostu wyglądają o niebo lepiej. Nie sądziłam, że będzie aż tak dobrze, a jednak... To jedyny szampon z pomocą którego aż tak poprawiłam gęstość włosów.

Kompletny 2014-07-12 o godz. 12:20 0

Olejek Arganowy- zona stosuje i zadowolona jest bardzo.

AnnaBuren 2015-04-13 o godz. 15:00 0

Czasami tak się dzieje, że włosy wypadają i tutaj nie chodzi tylko i wyłącznie o stres czy zły styl życia. Ja miałam problemy jakiś czas temu i za każdym razem kiedy brałam grzebień bałam się, że zostanę łysa. To nie było śmieszne... dosłownie wychodziłam z siebie! Później jakoś byłam umówiona u swojej fryzjerki i właśnie ona poleciła mi preparat http://mixprofit.com/product/jacobsons-hair Jasobsons hair, który wzmocnił moje włosy i sprawił, że są gęste i zdrowe. Ja mam ten problem, że farbuję się na blond, a więc strasznie osłabiam cebulki, ale jak do tej pory nie mam problemu...odpukać :):)

patryk86 2015-04-20 o godz. 09:29 0

Najlepsze są naturalne kosmetyki https://ecoheaven.pl/pl/c/Wlosy/295, nie niszczą włosów ale je regenerują i wzmacniają :)

stajla 2015-09-16 o godz. 13:19 0

Spróbuj naturalnego Jeunesse, powiększającego objętość włosów, od Hildegard Braukmann. Powinien zdecydowanie dać radę i poprawić ich stan - nie tylko wizualnie, ale również pod względem dotyku. W moim wypadku zmiana nastąpiła mocna i dała efekty.

mlodapolka 2015-09-16 o godz. 21:10 0

moze pomogłoby Ci coś takiego http://www.hairmedica.pl/zabiegi/zabieg-keratynowy-na-wlosy/ ? zazwyczaj keratynowe zabiegi sprawdzają sie najlepiej jesli masz cienkie i oslabione włosy. trzeba je odzywić. a zainwestowanie w dobrą odżywkę też z pewnością pomoze, ale pamietaj też o odpowiedniej diecie, wysypianiu sie itp, bo to wszystko sklada sie na kondycję i wygląd włosów :)

Kindzia87 2015-10-15 o godz. 15:34 0

maseczkę z drożdzy sobie robię, albo z czarnej rzepy, pomaga, wlosy sa milsze w dotyku i mniej porozdwajana, jak siano

Danonka1 2015-10-16 o godz. 12:58 0

Ja ostatnio sobie kupilam takich 30 tabletek biome... cos tam nie pamietam za 35 zl mam brac dzien w dzien taka kuracja. Niestety pierwszy raz w zyciu spotkalam sie z czyms takim ze zaczely mi wypadac wlosy, zauwazylam to od jakis 4 tygodni i mnie to zaniepokoilo. Aptekarz powiedzial ze pomoze, tylko szkoda ze on sam byl lysy ;p

Mish 2015-10-26 o godz. 12:44 0

Jeżeli taka ich uroda, to niewiele zdziałasz kosmetykami, tylko je bardziej osłabisz. Chyba, że będziesz robić wcierki wzmacniające. Kosmetyki, nawet te najlepsze, obciążają taki cienki włos i nawet, jeżeli przez chwilę wygląda ładnie, to i tak zaraz klapnie i trzeba będzie podtapirować. Znam problem, bo moja siostra ma ten sam i u niej to dopiero Volume'24 coś pomogła. To taki volumizer, który cienkim włosom dodaje objętości, a do tego unosi je u nasady, jonizując, dzięki czemu nie opadają zaraz jak smętki i nie trzeba ich co chwila reanimować. Efekt spokojnie trzyma się cały dzień, bo testowałam także na sobie. No i - co najważniejsze - Volume nie niszczy włosków. Poczytaj sobie o niej zresztą http://respectissim.rowenta.pl/VOLUM24_CF6430.html. O wcierkach zresztą też, byle nie powodowały przetłuszczania skóry głowy, bo to tylko może pogorszyć sprawę.

norka111 2015-11-06 o godz. 22:30 0

stosuje naturalny olejek macadamia Z Venita, uwazam, że to prawdziwy eliksir młodości, ma w sobie tyle wartosciowych skladnikow.. nawilza i wlosy i skore glowy, zapobiega przedwczesnemu starzeniu się, a co najwazniejsze regeneruje zniszczone koncówki włosów.

Kindzia87 2015-11-07 o godz. 12:03 0

tez sadze, ze wiele sie nie zdziala, inaczej jesli wlosy zaczely wypadac, a bylo ich wiecej. Jak tam mam po ciazy, na szczescie sie poprawilo po vitapil mama, biorę miesiac i jest juz roznica w ilosci wypadajacych wlosow, a opakowania starczy jeszcze na drugi miesiac i licze, ze efekty beda wieksze. Zgadzam sie z dziewczynami, jesli ktos od zawsze ma rzadkie wlosy, to jedyne co moze zrobic to wizualnie temu zaradzic, wlasnie inna fryzura, kolorem itp

norka111 2015-11-25 o godz. 19:30 0

przyjaciolka prowadząca salon fryzjerski postawiła na produkty z Replex bo jako jedyne odbudowuja mostki dwusiarczkowe, które są uszkodzone podczas wykonywania zabiegów chemicznych. klientki po pierwszym zabiegu widzą różnicę, dzieki tym kosmetykom ma więcej klientek.

klaudyna00 2015-11-29 o godz. 20:27 0

odżywki z matrixa dobrze sobie radzą, ja polecam szczególnie serię z
total results, znajdziesz w hurtowniach fryzjerskich na pewno, ja
osobiście zamawian na fryzomanii

Kindzia87 2015-12-28 o godz. 19:57 0

kwestia ilosci wlosow jest chyba zawarta w genach, wiec chyba 100% skuteczny jest tylko przeszczep wlosów, za to juz grubosc wlosa chyba mozna jakos zrobic i wtedy automatycznie wydaja sie gęstsze, tak mi sie wydaje

kjablko 2015-12-29 o godz. 15:16 0

Gdyby istniały skuteczne kuracje nie byłoby tylu łysych. Każdy wie, że to duży biznes wyciągania z ludzi kasy za obiecankę porostu włosów. To tak samo jak kremy dadzą ci młodą twarz na wieczność, albo usuną cellulit. Bzdury dla naiwniaków.

anika-ka 2016-05-10 o godz. 10:57 0

Ja chodzę do Vici Clinic w Krakowie do p. Eweliny Miś.Często nakłada mi taką maskę odżywczą do włosów. Robi dodatkowo masaż głowy. Przyjemne i podobno pobudza krążenie :) W salonach dysponują różnymi specjalistycznymi środkami, popytaj.

stajla 2016-06-07 o godz. 13:25 0

Hmmm... jeśli mam sugerować coś konkretnego to np. Hb Jeunesse, ich szampon powiększający objętość włosów. Wiem jakie efekty uzyskałam, jak mocno te włosy odmieniłam. W tym momencie wygląda to naprawdę w porządku, włosy są zdrowe, wszystko poszło w odpowiednim kierunku. Niczego z dnia na dzień nie zrobiłam - wygląda to super.

Ariadna Rudzik 2016-06-25 o godz. 22:20 0

Moim
zdaniem, jak ktoś ma cienkie włosy to i tak za wiele nie zdziała
na objętości, zwłaszcza jeśli są proste jak druty...Ja
postawiłam na nawilżenie i na to, żeby włosy były zdrowe. Myślę,
że wtedy obronią się same, nawet jak są cienkie :) Od kilku
tygodni stosuję całą serię kosmetyków Kosswell z olejkiem
macadamia.

koralina90 2017-09-17 o godz. 23:37 0

Przez kilka ładnych lat szalałam z fryzurami i praktycznie nie dbałam o włosy. Dwa miesiące temu znajoma namówiła mnie na zabieg rekonstrukcji włosów K-PAK w salonie Gnatyshyn na Ursynowie w Warszawie... powiem wam tak REWELACJA!!! włosy są praktycznie jak nowe! warto oddać się w ich ręce!

Odpowiedz
Podobne tematy
Kategorie pytań