Quantcast
  • Gość odsłony: 14367

    Jakiego akrylu uzywasz ?

    Witam,
    Jestem ciekawa jakich akryli uzywacie.Napiszcie jakia firme polecacie i mniej wiecej jaki jest koszt tego produktu. Wlasnie chcialambym sprawdzic jakis inny akryl niz ten co uzywam, a od dawna pracuje na Ez flow. Jego cena chyba jest przystepna ok 50 zl.Dzieki.

    Pozdrawiam.

    Odpowiedzi (98)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-11-12, 16:59:30
    Kategoria: Paznokcie
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
karolciaaama 2013-11-12 o godz. 16:59
0

hejcia ja uzywam polimerów z ....................... sa naprawde swietnie, ja mam akurat polimer przezroczysty esperto i biały fantastico bianco. koszt 30ml/40zł.

Odpowiedz
Jarzynowa 2013-11-12 o godz. 16:59
0

Agulusia napisał(a):
ja pracuje na pb i wcale nie jest wolnoschnacy

ja też używałam i się całkowicie zgadzam, to nie jest akryl wolnoschnący, chhba ,że mają takie i takie do wyboru.....

Odpowiedz
Agulusia 2013-11-12 o godz. 16:59
0

ja pracuje na pb i wcale nie jest wolnoschnacy 8) trzeba odpowiednie proporcje dobrac i jest ok.
u mnie w pomieszczeniu jest 19st
tylko zeby akryl szybko zasychal trzeba uzywackompatybilnego liquidu do proszku pb lub ich liquidu

Odpowiedz
Gość 2013-11-12 o godz. 16:59
0

Natalinka1987 napisał(a):
bo z liquidem ezflow hd schnie wiecznosc i to nie wina liquodu:D

z tym liquidem wszystko pokimeryzuje wieczność :x nawet tenże sam akryl hd :x

Odpowiedz
mikronet 2013-11-12 o godz. 16:59
0

Ja nie mieszam i właśnie dalej jest wolnoschnący, kupiłam te kropelki ale jeszcze nie sprawdzałam jak działają.Trochę mnie to smuci że muszę czekać zanim zacznę piłować, może zniweczyć całą misterną pracę jak jest jeszcze wilgotny akryl bo zaczyna się wałkować 8) 8) . Nauczyłam się na "ekspresowych" i teraz nie umiem wolniej robić.

Odpowiedz
Reklama
Natalinka1987 2013-11-12 o godz. 16:59
0

no niestety,ale to prawda,ze akryl pb mozna zaliczyc do wolnoschnacych...sama na nim pracuje i mysle nad zmiana bo z liquidem ezflow hd schnie wiecznosc i to nie wina liquodu:D nie zmienia to faktu,ze pb to dobry jakosciowo akryl,ale raczej dla poczatkujacych,chyba,ze doleje sie krople do liquidu no i nie wiem jak jest z ich liquidem,byc moze gdy sie nie miesza to jest ok,no nie mam pojecia...

Odpowiedz
mikronet 2013-11-12 o godz. 16:59
0

wietrzę, wietrzę żeby jakoś przeżyć :) może spróbuję mniej i bardziej odsączać pędzelek, dam znać jak wyszło. Dzięki za odpowiedzi

Odpowiedz
Jarzynowa 2013-11-12 o godz. 16:59
0

marta81 napisał(a):
a moze masz zimno w pomieszczeniu w ktorym robisz akrylki

o własnie, albo łapki lodowate?

Odpowiedz
marta81 2013-11-12 o godz. 16:59
0

mikronet napisał(a):Myslę , że chyba problem tkwi po mojej stronie, muszę mniej nabierać liquidu. jutro popróbuję na tipsach
a moze masz zimno w pomieszczeniu w ktorym robisz akrylki ???

Odpowiedz
mikronet 2013-11-12 o godz. 16:59
0

Myslę , że chyba problem tkwi po mojej stronie, muszę mniej nabierać liquidu. jutro popróbuję na tipsach

Odpowiedz
Reklama
Jarzynowa 2013-11-12 o godz. 16:59
0

mikronet ja do niedawna robiłam produktami PB akrylowe pazurki ale na pewno nie był wolnoschnący

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-11-12 o godz. 16:59
0

mikronet ja dawno nie orbilam nic na ich akrylku wiec nie wiem ale wiem z e wporowadili szybkoschnacy liquid do sprzesarzy, moze jego wyprobuj :)

Odpowiedz
mikronet 2013-11-12 o godz. 16:59
0

Mam pytanie do dziewczyn pracujących na akrylu PB, pierwszy raz robiłam nim pazurki, czy też macie takie odczucie , że jest on jakoś wolno schnący...... długo musiałam czekać aż zaschnie na formie. Przedtem miałam NSI i działo się to ekspresowo. Może powinnam dawać mniej liquidu niż do NSI?! Sama nie wiem,....Proszę o odpowiedź

Odpowiedz
fiolka1984 2013-11-12 o godz. 16:59
0

Quarmelia napisał(a):Jarzynowa, Astonishing :)
o!o!o!o!
i ja pracuję na tej firmie:) na szkoleniu tam byłam u Darianki :D

Odpowiedz
Jarzynowa 2013-11-12 o godz. 16:59
0

Quarmelia, aaaa no to gites, już wiem na przyszłośc ze i sklep i liquid sprawdzony

Odpowiedz
Gość 2013-11-12 o godz. 16:59
0

Jarzynowa, hehe, no ja w tym sklepie właśnie kupiłam

Odpowiedz
Jarzynowa 2013-11-12 o godz. 16:59
0

Quarmelia, dzięki, znalazłam go tylko w jednym sklepie internetowym http://www.shop.all4nails.pl/index.php?p858,liquid-100-ml

Odpowiedz
Gość 2013-11-12 o godz. 16:59
0

Jarzynowa, Astonishing :)

Odpowiedz
Jarzynowa 2013-11-12 o godz. 16:59
0

Quarmelia napisał(a): mało śmierdzący
czyli jaki to ??

Odpowiedz
Gość 2013-11-12 o godz. 16:59
0

Jarzynowa, tak :) ale ogólnie liquid na którym teraz pracujemy jest wyjątkowo mało śmierdzący :)

Odpowiedz
Jarzynowa 2013-11-12 o godz. 16:59
0

Quarmelia, a te kwiaciochy ju zstały w wazonie jak zaczeliście lepić tak??

Odpowiedz
Gość 2013-11-12 o godz. 16:59
0

Jarzynowa napisał(a): świeże w wazonie czy jak ??
tak :D
bo w liquidzie są estry, a lilie mają estry zapachowe dość gęste i się znoszą te zapachy :D
ostatnio z M robiliśmy jednocześnie pazury, ja żelkowe on akrylkowe i do piero jak skończył, to sobie uświadomiłam, że on liquidem śmiga a ja nic nie czuję

Odpowiedz
Jarzynowa 2013-11-12 o godz. 16:59
0

Quarmelia, taaaaaa? świeże w wazonie czy jak ??

Odpowiedz
Gość 2013-11-12 o godz. 16:59
0

Jarzynowa, zapach akrylu świetnie zabijają lilie -sprawdziłam

Odpowiedz
Jarzynowa 2013-11-12 o godz. 16:59
0

Niffer, spoko jak zrobie focie to je wkleje w odpowiednim temacie :P

Odpowiedz
Agulusia 2013-11-12 o godz. 16:59
0

Quarmelia napisał(a):Agulusia napisał(a):to jest cover akrylowy pb
no to ten kolor chyba nie z każdą płytką jest identyczny sorry, ale takie moje zdanie...
on jest jasniejszy, bo ja pokrylam go jeszcze very pinkiem z pb :) zampomnialam dopisac

Odpowiedz
Niffer 2013-11-12 o godz. 16:59
0

To chwal się:P

Odpowiedz
Jarzynowa 2013-11-12 o godz. 16:59
0

Quarmelia, nie wiem czy z każda ale z moją i Gosiuni na pewno, więcej mi do szczęścia nie trzeba własnie zrobiłam z nim pazury , coverek jest mega zajebisty

Odpowiedz
Gość 2013-11-12 o godz. 16:59
0

Agulusia napisał(a):to jest cover akrylowy pb
no to ten kolor chyba nie z każdą płytką jest identyczny sorry, ale takie moje zdanie...

Odpowiedz
gosiunia2004 2013-11-12 o godz. 16:59
0

Jarzynowa napisał(a):Niffer, http://www.pbnails.pl/index.php?products=product&prod_id=62 tego wczoraj kupiłam, widziałam go na pazurkach Gosiuni mojej, był idealnie kryjący a kolorek identyczny jak naturalna płytka, nie widać było odrostu, jak zrobie z nim pazurki to wkleje fotki ( w ten weekend jeszcze mam nadzieję lol )
no dokladnie ten coverek masakryczny jest

Odpowiedz
Agulusia 2013-11-12 o godz. 16:59
0

to jest cover akrylowy pb

Odpowiedz
Jarzynowa 2013-11-12 o godz. 16:59
0

Niffer, http://www.pbnails.pl/index.php?products=product&prod_id=62 tego wczoraj kupiłam, widziałam go na pazurkach Gosiuni mojej, był idealnie kryjący a kolorek identyczny jak naturalna płytka, nie widać było odrostu, jak zrobie z nim pazurki to wkleje fotki ( w ten weekend jeszcze mam nadzieję lol )

Odpowiedz
Niffer 2013-11-12 o godz. 16:59
0

Jarzynowa wrzuć kiedyś fotkę z coverem bo szukam jakiegoś 100% kryjącego (jakby zamaskował za głęboki tips french też nie obrażę się) i w miarę w rozsądnej cenie

Odpowiedz
Jarzynowa 2013-11-12 o godz. 16:59
0

Agulusia, na razie mam od nich cover tylko, ale jak mi się spodoba to kupię cos jeszcze, np. clear bo mi się już kończy

Odpowiedz
Agulusia 2013-11-12 o godz. 16:59
0

ja juz akryli nie zmienie lol jeden akrylek kolorowy z pb sobie sprawilam bo na gwalt byl mi potrzebny pomarancz neon i jest genialny,nie wiem jak inne kolory ale w pomaranczowym rzezbi sie jak w plastelinie :D obolnie zakochalam sie w pb na zaboj
na kursie instruktorka zamowila mi od nich pedzelek do akrylu 8 kompakt, cena bylam przerazona bo kosztowal 85zl ale teraz wiem ze byl wart swojej ceny, nawet kwiatki teraz nim juz trzaskam

Odpowiedz
Jarzynowa 2013-11-12 o godz. 16:59
0

Agulusia, kolejna dobra opinia o pb więc sie cieszę że kupiłam, tylko liquidu nie mieli wiec kuiłam jakiś inny ale nie pamętam jaki, zapewniali mnie ze nie jest wolnoschnący i że zapobiega żólknięciu, sprawdzę to zobaczę, dzisiaj chyba sobie strzele pazury bo już 5 dni chodze bez

Odpowiedz
Agulusia 2013-11-12 o godz. 16:59
0

Jarzynowa napisał(a):
a co sądzicie o liquidach i pudrach Perfect Beauty ??
uzywam akryli z pb i sa rewelacyjne(na nich tez sie szkolilam) swietnie sie piluja i sa bardzo trwale, od tygodnia nosze bardzooo dlugie edge i kompletnie nic sie niedzieje na ra nails robilam i te duzo gorzej sie obrabia
do proszkow pb uzywam liquidu ra nail bo zostala mi wielka butla i doskonale sie lacza :)
a ra pomieszalam z pigmentami i mam kolorowke do kwiatkow

Odpowiedz
gosiunia2004 2013-11-12 o godz. 16:59
0

Jarzynowa napisał(a):KAMi_ns, no właśnie kupiłam tak jak gosiek pisze i będę na niej testować

Odpowiedz
Jarzynowa 2013-11-12 o godz. 16:59
0

KAMi_ns, no właśnie kupiłam tak jak gosiek pisze i będę na niej testować

Odpowiedz
gosiunia2004 2013-11-12 o godz. 16:59
0

KAMi_ns napisał(a):Jarzynowa, ja perfect beauty zajebsicie lubie
cala linie ich zelkow mam
a z akrylu to mam tylko proszek cover i jest fajny
ale mieszkam z liquidem nsi wiec nie probowalam ichniego
no jarzynowa dzis tez ten cover kupila jak bylysmy po rzeczory dla ciebie

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-11-12 o godz. 16:59
0

Jarzynowa, ja perfect beauty zajebsicie lubie
cala linie ich zelkow mam
a z akrylu to mam tylko proszek cover i jest fajny
ale mieszkam z liquidem nsi wiec nie probowalam ichniego

Odpowiedz
Jarzynowa 2013-11-12 o godz. 16:59
0

Quarmelia napisał(a):jeszcze gorzej capił

dobra to wywalam ten badziew i kupie normalny liquid niech wali jak musi, ja lubie ten zapach, tylko K marudzi ze zasmrodziłam całą chate :P

Odpowiedz
Gość 2013-11-12 o godz. 16:59
0

Jarzynowa, próbowaam za pewną radą dodać do niego acetonu, ale g to dało no może... jeszcze gorzej capił

Odpowiedz
Jarzynowa 2013-11-12 o godz. 16:59
0

Quarmelia, a jakby do tego wolnoschnącego bezwonnego dodać to http://www.pbnails.pl/index.php?products=product&prod_id=293

Któraś babeczka używała tego

Odpowiedz
Gość 2013-11-12 o godz. 16:59
0

A! i miałam jeszcze Ra-Nails z takich tańszych na próbę kiedyś, ale ten to już "walił" jak stodoła i zdecydowanie nie polecam

Odpowiedz
Jarzynowa 2013-11-12 o godz. 16:59
0

Quarmelia napisał(a):kwiatków się nim robić wcale nie dało
bezwonnym kwiatków nie da rady, też już to wiem :(
a co sądzicie o liquidach i pudrach Perfect Beauty ??

Odpowiedz
Gość 2013-11-12 o godz. 16:59
0

Jarzynowa, ja robiłam pazury na liauidach SPN, Ez-Flow, NSI, teraz Astonishing i wszystkie były trwałe i w iarę zapach miały jak dla mnie
dawno temu kupiłam bezwonny z NSI do kwiatków, ale kwiatków się nim robić wcale nie dało a jedzie jeszcze gorzej moim zdaniem niż te standardowe :|

Odpowiedz
Jarzynowa 2013-11-12 o godz. 16:59
0

podbijam temat, zrobiłam sobie 4 sety z tym bezwonnym liquidem - beznadzieja, na początku było ok, dobrze sie piłował ale pazury sa nie trwałe, pękaja i sie łamią, wczesniejszego posta pisałam zaraz po zrobieniu sobie pazurów i odwołuję wszelkie pochlebstwa

więc jak dziewczynki,
TT, Ez Flow, NSI, PL, SPN, IBD czy Super nail help

Odpowiedz
lolly_girl 2013-11-12 o godz. 16:59
0

dziewczyny a któras z Was używa akrylu sequent? bo chcialabym go wyprobowac a nie wiem czy warto

Odpowiedz
dodaris 2013-11-12 o godz. 16:59
0

ja mam akrylki od Hani31 z Pazurka,tylko takich używam,u mnie świetnie się sprawdzają. ceny bajka :D a jakie cudeńka można zdziałać . kocham i zakupuje hurtowo biały hologramowy mix 7g.kocham go i moje klientki też

Odpowiedz
Jarzynowa 2013-11-12 o godz. 16:59
0

Perfect Lady
Naico
Tammy Tailor
Bass Cosmetics
allepaznokcie

te przetestowałam, teraz mam clear z allepaznokcie bo kupiłam też u nich liquid bezwonny, jest ok, ale bardziej lejący, łączyłam ten liquid z innymi akrylami (białym i różem z TT)- dobrze się łączy tylko właśnie długo schnie i jest bardziej plastyczny, łatwy do piłowania

Odpowiedz
k4milka 2013-11-12 o godz. 16:59
0

aaa entity?? i gdzie szkolenie (akie dobre szkolenie ) na dolnymslasku???

Odpowiedz
leeloonia 2013-11-12 o godz. 16:59
0

fiolka1984,

Odpowiedz
fiolka1984 2013-11-12 o godz. 16:59
0

leeloonia, dzięki wiem są lepsze firmy...próbuje po kolei wszystkich...teraz jestem na PL :P

Odpowiedz
leeloonia 2013-11-12 o godz. 16:59
0

fiolka1984, mialam okazje wyprobowac dwie metody, zel faktycznie kaszana, ale bialego do frencza uzywam do dzisiaj bo jest boski [jako jedyny]....akryl mozesz smialo kupowac jest ok, chodz znam lepsze firmy

Odpowiedz
fiolka1984 2013-11-12 o godz. 16:59
0

zele z perfect lady sa beznadziejne mówicie??? a co z akrylami z tej firmy?

Odpowiedz
sylwiaszek1 2013-11-12 o godz. 16:59
0

PePooNails- sprowadzilismy te pudry gdyż przypominały nam Entity bo tej klasy szukalismy proszków i z pełną powagą mogę je polecic i stylistkom pracującym długo jak i tym po kursie .
Bardzo dobrze sie piłują,covery sa super w trzech odcieniach do wyboru do koloru ,super sie trzymaja,można przyspieszac proces utwardzania w lampie.
A biały jest jak śmietanka robisz z nim wszystko .

Odpowiedz
Gość 2012-01-08 o godz. 11:16
0

A ja IBD :D

Odpowiedz
KasiekW 2012-01-06 o godz. 10:59
0

kruszynkaaa napisał(a):
zamierzam wyprobowac zele z perfect lady, ktos korzysta?
a niech cię ręka boska broni ... szkoda kasy na prawdę ... są kompletnie beznadziejne ... naprawdę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odpowiedz
Gość 2012-01-04 o godz. 10:02
0

Tatiana100 napisał(a):a co sadzicie o Naico???
ja pracuje na naico :) jestem zadowolona z tych produktow, akryl dobrze trzymasie plytki, nie podchodzi powietrze, bombli nie ma.

zamierzam wyprobowac zele z perfect lady, ktos korzysta?

Odpowiedz
Albertyna 2012-01-02 o godz. 03:51
0

KasiekW napisał(a):ja pracuję na spn i jestem zachwycona, świetnie się poziomują i są super plastyczne ... pracowałam na wielu markach ale ta jest naj naj jak dla mnie
Ja, podobnie jak Kasia- jestem zachwycona SPN- niedrogie, a wysokiej jakosci :D

Odpowiedz
KasiekW 2012-01-01 o godz. 14:19
0

ja pracuję na spn i jestem zachwycona, świetnie się poziomują i są super plastyczne ... pracowałam na wielu markach ale ta jest naj naj jak dla mnie

Odpowiedz
beatika10 2011-12-30 o godz. 14:45
0

Z uwagi na to że teraz sprzedaje Produkty VIGGEN zaczełam tez pracowac na tym akrylu .- jest ok-Poprzednio miałam SNP ale był troszke za twardy i piłowanie było udręką.
Kazda stylistka moze sobie u mnie w sklepie osobiscie przetestowac ten akryl .

Odpowiedz
girljusta 2011-12-25 o godz. 11:17
0

monix, naturalny czyli w kolorze różu, bezbarwny to bezbarnwy

Odpowiedz
Gość 2011-12-25 o godz. 11:14
0

czy ktoras z was moglaby mnie uswiadomic czym sie rozni akryl bezbarwny od naturalnego??? :D pozdrawiam

Odpowiedz
ville 2011-12-23 o godz. 09:07
0

ja uzywam tylko kolorowych z new nails..
ale chce sie przerzucic na SPN :)

Odpowiedz
Gość 2011-12-23 o godz. 08:23
0

A co powiecie na Perfect Lady? Jak dla mnie super i cena niewielka :D

Odpowiedz
Gość 2011-12-17 o godz. 02:00
0

a co sadzicie o Naico???

Odpowiedz
Ramonka 2011-11-12 o godz. 01:46
0

dedka, ..wg mnie to NSI szybciej zasychal..i dlatego pracowalo mi sie na nim gorzej..na razie zaczynam wiec moja opinia jest malo istotna mysle...porobie tych pazurkow troche to poeksperymentuje z innymi firmami

[ Dodano: 2006-04-27, 22:53 ]
dedka, na prawde bardzo dobrze mi sie pracuje na PL, moze z czasem zmienie na cos innego to sie wypowiem...na razie zaczynam ..wiec moia opinia jakas istotna na peno nie jest

[ Dodano: 2006-05-04, 11:42 ]
dziewczyny a co sadzicie o akrylach Pinnacle??

Odpowiedz
dedka 2011-11-11 o godz. 15:02
0

Ramonka no to jestem w szoku skoro lepiej Ci sie pracuje na PL niz na NSI... mialam kiedys PL i w porownaniu do NSI czy nawet troche drozszego od PL Supernaila to Perfect Lady to maskara - twardosc kamienia plastycznosc zerowa.... od razu wszystko polecialo do kosza...

Odpowiedz
Ramonka 2011-11-09 o godz. 05:08
0

czesc wszystkim,
ja dopiero zaczynam moja przygode z pazurkami ,jestem po kursie na akrylach,zelach i fibreglassie :D i mam zestaw akrylowy wlasnie z firmy Perfect Lady o ktorym pisze eliza:P i jestem bardzo bardzo zadowolona lol kurs robilam na NSI i musze powiedziec ,ze lepiej mi sie pracujei na Perfect Lady
takze polecam jak najbardziej,cena przystepna a jakosc b.dobra
pozdrawiam :D

Odpowiedz
agnes211 2011-10-19 o godz. 11:27
0

Ja narazie tylko NSI. Najpierw Classik a potem Attraction :) to 2 o niebo lepsze :) no i ten white :)

Odpowiedz
luna 2011-10-19 o godz. 03:25
0

przetestowałam kilka firm i zostaję wierna nsi - nie mam żadnych problemów z paznokciami, wszystko nakłada się idealnie, prawie nie ma piłowania...nie wiem może to kwestia wprawy :D
pracowałam też na ibd i bardzo mi pasował, natomiast z ez flow podpasowały mi tylko akryle kolorowe - chyba nie ma lepszych :D

Odpowiedz
Albertyna 2011-10-13 o godz. 04:19
0

hihihi, ale stary post, no to ja zmieniam swoje zdanie- SPN

Odpowiedz
Gość 2011-10-12 o godz. 15:44
0

słyszała któraś o firmie ->nail facktory??

Odpowiedz
Gość 2009-11-08 o godz. 12:40
0

Polecam creative i liquid bezprimerowy retention+ , jest swietny!

A z tych tanszych (creative niestety do tanszych nie nalezy :( ) to goraco polecam EzFlow, uwazam ze nie ustepuje w jakosci creativ'owi, bardzo dobry!!! Aha i swietnie sie laczy z liquidem bezprimerowym creativ'u (retention+)

Caluski

Odpowiedz
Gość 2009-11-03 o godz. 09:53
0

Ja używam tylko EZ-FLOW. Jestemnaprawde zadowolona i wszystkim polecam!!!

Odpowiedz
Gość 2009-11-01 o godz. 11:26
0

Czesc wszystkim :)
Ja uzywam pudrów firmy sunny line i jestem z niego bardzo zadowolona:) Ale uzywałam też pudru NSI i tez był dobry :D

Odpowiedz
Gość 2009-10-28 o godz. 13:54
0

akryl sie nie krystalizuje jak nakładasz go na ciepłe dłonie. jak masz cały czas zimne to kładz pojemniczek z płynem na chwile na kaloryfer aby się podgrzał. słyszałam to na kursie.

Odpowiedz
Gość 2009-10-27 o godz. 16:19
0

Tak jak pisałam, że kupiłam zestaw NSI i jestem pod wrażeniem, jest o niebo lepszy od La Femme i narazie zostanę przy nim, a tak się bałam zmiany, chociarz u niektórych klientek akryl firmy La Femme trzyma się bardzo dobrze.

Odpowiedz
Gość 2009-10-27 o godz. 15:26
0

A ja uzywam pudru NSI classic i competition.Co prawda to jest pierwszy puder z jakim sie zetknelam,ale jestem zadowolona. Teraz mam zamiar sprobowac pudru Ez Flow tylko nie wiem jaki: clear czy moze pink,nie wiem jakie sa dostepne.Moze "girls" cos podpowiecie.Pozdrawiam Was wszystkie... :)

Odpowiedz
Albertyna 2009-10-24 o godz. 08:53
0

Stanowczo NSI Competition!!!

Odpowiedz
Gość 2009-10-05 o godz. 15:57
0

Pracuje na Ez Flow i Christrio. Obydwa sa dla mnie swietniaste.

Odpowiedz
Gość 2009-10-03 o godz. 05:02
0

ostatnio dostalam smsa z pytaniem czy chcialabym zapoznac sie z oferta tanich akryli i zeli.wiec oczywiscie oddzwonilam na ten numer i poprosilam o przeslanie cennika i katalogu.okazalo sie,ze chodzi wlasnie o produkty perfect lady,ktore sa teraz objete promocja,bo dopiero pojawily sie na polskim rynku.narazie sa bardzo tanie.moze bym wyprobowala,ale niedawno kupilam zestaw nsi i narazie mam zapas na dlugo.poczekam chyba az pare z Was wyprobuje te akrylki i jezeli okaza sie fajne,to kupie sobie na probe :D

Odpowiedz
Gość 2009-10-03 o godz. 03:52
0

CHRISTRIO NATURALNY JEST BARDZO FAJNY , NA CAŁE PAZNOKCIE I DO FRENCH'A - SUPER .

Odpowiedz
Gość 2009-10-03 o godz. 03:30
0

tak biały jest taki sam jak w La Femme, to nie to co szukam :x

Odpowiedz
Gość 2009-10-02 o godz. 17:18
0

zaba04 napisał(a):Właśnie kupiłam zestaw ( to można nazwać zestaw próbny ) NSI Classic jest to bardzo malutki zestawik bo akrylu jest tylko 7g , ale to na próbe. .
A czym się różni NSI ATTRACTION od NSI CLASIC i czy titanium white jest tej samej firmy ? bo wogule się nie oriętuje :P37
ojoj! ten zestaw jest paskudny!Więc nie zraź się do akrylu (jak niektórzy tutaj).Biały do frenchu jest raczej szary.Jakość jest ok bo NSI to jedna z lepszych firm.Ale ta seria jest do bani.Miałam przejść na EZFlow gdy wszedł Titanium White z NSI i już się z nim nie rozstanę!
Dlatego jak już się dokształcisz i poćwiczysz na Clasiku radzę Ci spróbować ten Titanium.To jest dopiero biel!

Odpowiedz
Gość 2009-10-02 o godz. 15:45
0

Na targach w Warszawie 7 marca kupiłam akryl chyba mało znanej firmy Perfect Lady Jest to akryl bezkwasowy 90 g pudru akrylowego kosztuje 83,60 ze zniżką Liquid 120ml - 56,05.
Wypróbowałam NSI i Ez Flow, ale najbardziej odpowiada mi właśnie Perfect Lady. Zapach nie jest tak ostry, przy polerowaniu nie pyli się, równo się rozkłada... (ogólnie polecam) W ofercie mają również żele.
Firma ma stronę internetową:
http://www.perfect-lady.pl

Odpowiedz
Gość 2009-09-30 o godz. 17:10
0

Właśnie kupiłam zestaw ( to można nazwać zestaw próbny ) NSI Classic jest to bardzo malutki zestawik bo akrylu jest tylko 7g , ale to na próbe. .
A czym się różni NSI ATTRACTION od NSI CLASIC i czy titanium white jest tej samej firmy ? bo wogule się nie oriętuje :P37

Odpowiedz
Karolinka 2009-09-30 o godz. 08:04
0

Ja używam akrulu sunny line, a wcześniej pracowałam na Ez Flow i jakośc jest identyczna. Zapach liquidu rzeczywiście jest "do wytrzymania" i w porównaniu np. do NSI o wiele delikatniejszy, akryl bardzo ładnie się rozkłada, jest jak plastelina, zastyga szybko, ale nie za szybko. Spokojnie można uformować pożądany kształt. Nie rozpływa się na boki (wrrrrrrrr czego nie nawidzę), naprawdę ładnie się formuje. Polecam naprawde warto spróbować.

Odpowiedz
Gość 2009-09-29 o godz. 16:04
0

izzabela napisał(a):witam wszystkich
Ja nie dawno zaczełam używac akryli Sanny Line które mogę polecić, ceny sa zblizone do EzFlow
pozdrowienia :D
Witam wszystkich dodam do tego jeszcze z informacji które otzrymuje od dziewczyn nie tylko z forum:

1. Akryl jest bardzo plastyczny i doskonale się piłuje
2. Liquid Sunny Line ma niezbyt silny zapach
3. Dodatkowo akryl ten doskonale reaguje z liqudem firmy którą wymieniłaś na odwrót jest podobnie.

Wszystkie informacje, które wyżej napisałem pochodzą z rozmów z doświadczonymi manicurzystkami zarówno z tego forum jak i z mojego rodzinnego miasta Gdańska.

Odpowiedz
Gość 2009-09-29 o godz. 15:30
0

witam wszystkich
Ja nie dawno zaczełam używac akryli Sanny Line które mogę polecić, ceny sa zblizone do EzFlow
pozdrowienia :D

Odpowiedz
Gość 2009-09-29 o godz. 15:15
0

La Femme.

Odpowiedz
Gość 2009-09-29 o godz. 04:35
0

Bardzo dziekuje za te wypowiedzi, bardzo mi pomogly. Szkoda ze tylko wy sie wypowiedzialyscie, ale jeszcze poczekam. Czy moglybyscie mi jeszcze doradzic a propo zeli. Ja do tej pory uzywalam You, IBD. Z tego drugiego bardziej bylam zadowolona, ale to jeszce nie to.Czy wolicie zele jedno fazowe czy trzy fazowe i czym sie roznia jezeli chodzi o efekt koncowy ?

Pozdrawiwam

Odpowiedz
Gość 2009-09-28 o godz. 07:23
0

ja pracuje na nsi attraction i moge polecic.bialy titanium white jest extra :D

Odpowiedz
Gość 2009-09-28 o godz. 05:56
0

Ja zamieniłam La Femme na Christrio i jestem bardzo ale to bardzo zadowolona.(Puder 48 zł).

Odpowiedz
Anna z Toronto 2009-09-26 o godz. 22:53
0

Creative jest fajny............

Young Nails (ale w nim jakos babelki powietrza mi w bialym wychodza...nie moge go wyczuc.....ale roz z YN jest super Pink to lekki roz, XXX Pink to bardziej intensywny, ale przejrzysty roz)

NSI Attraction rozowy jest fajnie kryjacy i Titanium White jest o wiele bielszy od ich starego White (ktory powinien nazywac sie Szary ;)

Star Nail jak Blue Glitter wspomniala- tragizm

NSI Simplicite nie moge ladnej kulki zrobic (albo za sucha albo za mokra)i krystalizuje mi sie

Odpowiedz
Gość 2009-09-26 o godz. 13:18
0

Ja teraz pracuje wylacznie na pudrach Ez Flow (52 zl).
Tetowalam tez Chistrio ale nieprzypadl mi do gustu.
Zaczynalam na La Femme, Super Nails ,Star Nails ale do nich to i z doplata niewroce, z Nsi Simplicate takie sobie jak dla mnie ale maja nowe linie teraz zamawiam Titanium White i Purely Pink bardzo jestem ciekawa .

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie