Quantcast
  • sweety odsłony: 3807

    Czy tabletki anty mogą wpłynąć później na cykl?

    Hej! Słuchajcie, mam problem. Przez 5 lat bralam tabletki anty (Micro 21). Przestalam brac w październikui w ogóle nie dostawałam @. Gin przepisal mi luteine i przez to dostalam @. Kolejne 2 cykle trwały 40 i 35, ale nie mialam typowej @, tylko kilkudniowe plamienia. Ostatnio mialam @ 15 kwietnia i teraz znowu nic. Czasami wydaje mi sie, ze mam owu - bóle brzucha(taki jak przy nadchodzącej @), obolałe piersi, itp. Czy to jest NORMALNE ??? Jak długo mm jeszcze czekac az wszystko wroci do normy??Powiedzcie, czy ktoras tez cos takiego miala?Pozdrowionka

    Odpowiedzi (27)
    Ostatnia odpowiedź: 2009-05-25, 01:04:59
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Elunia_K 2009-05-25 o godz. 01:04
0

ja Tobie tego samego :D

Odpowiedz
sweety 2009-05-24 o godz. 19:56
0

Elunia, zycze Ci, zeby wszystko bylo ok i zebys jak najszybciej zafasolkowala!

Odpowiedz
Elunia_K 2009-05-24 o godz. 19:42
0

tak mi sie wydaje,bo miałam dużo płodnego śluzu i kłucia w jajnikach, ale wiesz nie mam 100% pewności, 14 dni po tym dostałam @ sama przyszła bez wywołania,a 3 dni przed @ miałam USG dop i ginekolog powiedział mi,że rośnie jakiś pęcherzyk i on pęknie za 2-3 tygodnie czyli akurat w termin tej owu co miałam 28 lipca lub 4 sierpnia. Ja do 50dc poczekam sama na @,a jak nie to lekarz sie tym zajmie,ale zobacze co powie mi w piątek:D

Odpowiedz
sweety 2009-05-24 o godz. 18:44
0

Elunia, a skad wiesz, ze mialas owu? Robilas testy?

Odpowiedz
Elunia_K 2009-05-24 o godz. 18:43
0

Ja mam już 33dc i nie mam pojęcia czy owu była czy nie, w tamtym cyklu była w 34dc a teraz nie wiem, w piątek wszystkiego się dowiem i jak będe mieć USG to się zapytam czy owulacja była i zobaczymy.
Napewno nam się uda Sweety i wszystko wróci do normy:D:D:D

Odpowiedz
Reklama
sweety 2009-05-24 o godz. 18:22
0

Elunia, poki co nic sie nie martw. Moj gin powiedzial, ze czasami tak bywa po odstaiweniu anty, ze główka zapomina... Juz gdzies o tym pisalam, ze wywolanie @ to jeszcze nie wszystko, bo niewiadomo, czy jest owu. I u mnie chyba o to chodzi, @ jest, ale owu nie ma. Zobacze, jak bedzie w tym cyklu i potem pojde do ginka. Dzis mam 11dc i czekam na owu.

Odpowiedz
Elunia_K 2009-05-24 o godz. 02:04
0

Sweete napisz mi co Ci powiedział gin. Ja przez 2 lata brałam LOGEST i w maju odstawiłam, po 3 dniach dostałam @ z odstawienia. Od odstawienia do następnej @ mineło 47dni i teraz znów jej nie ma,a jest to juz mój 32dc. W piatek ide do gina więc sie dowiem co i jak. @ jeszcze nie miałam wywoływanej nigdy więc to chyba dobry znak,a jak przyszła moje endo w ten dzień miało 5mm,a krwawienie było obfite i trwało 5 dni.
Tak bardzo sie boje:(

Odpowiedz
Eire 2009-04-02 o godz. 03:38
0

Witam, ja brałam Diane 35 z przez 5 lat z przerwami a bralam ja z uwagi na cerę a przy okazji korzystałam z antykoncepnyjncyh skutów ubocznych. teraz mija rok jak ich nie biorę i wydaje mi się,że mój orgaznim po nich lepiej działal niż teraz bo pierwsze cykle byly spoko, @ troszke bardziej bolesne ale jakoś od lutego mój organizm szaleje i nie wiem czy problem byl przed braniem antyków czy pojawił się później

Odpowiedz
sweety 2009-04-01 o godz. 10:40
0

Dzieki Joasiu, od razu mi cieplej na serduchu lol

Odpowiedz
Gość 2009-03-31 o godz. 23:19
0

WIERZE SWEETY z całego mojego serca Ci życze aby ci sie wyregulowała @ i małych baybusów

Odpowiedz
Reklama
sweety 2009-03-30 o godz. 21:56
0

A ja w przeciwieństwie do Ciebie, Joasiu chcialabym mieć @, bo to by znaczyło, ze wszystko wraca do normy. Juz sobie obiecalam, ze NIGDY WIECEj tabletek anty Chyba ze juz bede miec przynajmniej dwa maluszki :D
POzdrowionka

Odpowiedz
Gość 2009-03-30 o godz. 19:23
0

Czesc dziewczyny lol brałam anty przez 5 lat a wczesniej miałam założona spiralke. Zaczełam starania o dzidzie od kwietnia zeszłego roku w grudniu miałam robione hsg (okazało sie ze ma zrosty prawdopodobnie przez cesarke albo przez spiralke ) w lutym miałam robiony monitoring dopochwowy ktory wykazał ze było pekniecie pecherzyka około 15 dnia owul. licze kazdego miesiaca ze ta znienawidzona @ sie nie pojawi ale cóz cały czas jest jak w zegarku :

Odpowiedz
Marta2208 2009-03-30 o godz. 16:46
0

SWEETY JA UZYWAM TESTOW NA OWU, DZIALAJA PRAWIE TAK SAMO JAK CIAZOWE, POPROSTU MUSISZ NASIUSIAC I JESLI WYJDZIE POZYTYWNY OZNACZA TO ZE OWU POJAWI SIE W NASTEPNYCH 24 GODZINACH, JA UWAZAM ZE SA PRZYDATNE, PRZYNAJMNIEJ WIEM ZE POJAWILA SIE OWU, POWODZENIA

Odpowiedz
sweety 2009-03-30 o godz. 16:16
0

Dzieki dziewczyny za odp. Mam nadzieje, ze z wywolaniem owu przez gin nie powinno byc problemu - juz raz mi przepisal luteine i podzialalo od razu :) . Boje sie tylko, ze wywolanie owu to jeszcze nie wszystko, ze potem cos moze byc nie tak :( . Mam jeszcze pytanko - Jak to jest z tymi testami na owu? Na czym polegaja, jak sie je stosuje?
Dzieki i pozdrowionka

Odpowiedz
raxneta 2009-03-30 o godz. 15:35
0

Ja przez 9 lat brałam Marvelon, a potem 2 iesiace Mycrogen 21 (czy jakoś tak) i po odstawieniu (zupełnie niespodziewanie) zaciążyłam w pierwszym cyklu, więc @ się nie doczekałam :D

Odpowiedz
vergangenheit 2009-03-30 o godz. 15:19
0

Sweety, po odstawieniu anty organizm może potrzebować czasu na dojście do siebie. Najczęściej jednak problemy pojawiają się, jeżeli już przed zastosowaniem antykoncepcji hormonalnej takowe istniały. Od ostatniej @ minęły już ponad dwa miesiące, więc wg mnie warto iść do gina. Skąpe krwawienia mogą być wynikiem słabej grubości endo lub gdy owu nie miała miejsca. Wg mnie - skoro planujecie dziecko - warto się twoimi cyklami zająć, poobserwować. Możesz mierzyć podstawową temperaturę ciała, aby zaobserwować, czy cykle są owulacyjne, lub monitorować cykl na usg u gina. Nie są to 100%-o pewne metody, ale dają bardzo dużą pewność.

Odpowiedz
Marta2208 2009-03-30 o godz. 02:59
0

dziewczyny ja bralam tabletki anty przez 2,5 roku po odstawianiu mialam normalne regularne cykle przez pare miesiecy a potem wszystko zwariowalo wiec chyba nie ma na to reguly, zalezy od organizmu, tak mi sie przynajmniej wydaje, pozdrowienia

Odpowiedz
Gość 2009-03-30 o godz. 00:35
0

Witam
Ja brałam klilka lat wsztecz Diane 35( z powodu choroby) przez pięć lat i po odstawieniu było wszystko ok. Ostatnio Novynette przez prawie rok, odstawiłam we wrześniu 2004 r. i też z @ było ok.Od czterech miesięcy staramy się z mężem o bobaska i nic:(
Pozdrawiam
Zuzia

Odpowiedz
Gość 2009-03-30 o godz. 00:35
0

Witam
Ja brałam klilka lat wsztecz Diane 35( z powodu choroby) przez pięć lat i po odstawieniu było wszystko ok. Ostatnio Novynette przez prawie rok, odstawiłam we wrześniu 2004 r. i też z @ było ok.Od czterech miesięcy staramy się z mężem o bobaska i nic:(
Pozdrawiam
Zuzia

Odpowiedz
Gość 2009-03-29 o godz. 23:10
0

U mnie po kilku latach na Microgynonie wszystko było ok z miesiączką, ale w ciążę zaszłam dopiero 2 lata po odstawieniu. Jednak nie ze względu na problemy z zajściem tylko przed ciążą chciałam pożądnie oczyścić organizm ze zbytecznych hormonów. Wiem że to za długo, ale jakoś nie mogłam się przekoanć do tego, że hormony nie zaszkodzą. Jakiś taki paniczny strach mnie ogarniał na samą myśl, że dziecko mogłoby się urodzić chore.

Odpowiedz
madelaine 2009-03-29 o godz. 22:20
0

byc moze ma to zwiazek ale ja ekspertem nie jestem i nie za bardzo na tym sie znam, ale rzeczywiscie co do staran to poki co dobrze poprobowac naturalnie :D choc ja w takim przypadku chyba sprobowalabym pomocy

Odpowiedz
sweety 2009-03-29 o godz. 22:15
0

Gin powiedzial, ze najpierw mamy sie z mezem troche postarac o dzidzie i zobaczymy, co bedzie. POza tym zastanawia mnie tez, dlaczego nie mialam typowych @, tylko takie krotkie plamienia? Czy to moze miec zwiazek z gruboscia endo?

Odpowiedz
madelaine 2009-03-29 o godz. 22:13
0

no nie wiem czy zmutowana lol ale moga byc blizniaki, ja wlasnie w tym cyklu walcze o dzidzie z clo :D i mam zamiar wygrac :D

Odpowiedz
sweety 2009-03-29 o godz. 22:10
0

Juz bardzo chcielibysmy maluszka, a teraz sie boje, ze to wcale tak szybko sie nie stanie...Wolalabym, zeby To przyszlo naturalnie, bez zadnej ingerencji lekarskiej...Poza tym zastanawiam sie, czy po takiej wywolanej owu, komorka nie bedzie jakas...zmutowana?
Pozdrowionka i dzieki za odpowiedz

Odpowiedz
madelaine 2009-03-29 o godz. 22:10
0

ja bralam microgynon21 przez 4,5 roku i rowniez odstawilam je w pazdzierniku - @ dostalam 3 dni po odstawieniu i mam normalne cykle :D - wiec niby wszystko jest ok bo wg tempki owu mam - ale niestety jak narazie staram sie bezskutecznie o fasolke :( - wiec nie wiem czy to wina tabletek czy tak poprostu mialo byc :(

a co na to lekarz?

Odpowiedz
sweety 2009-03-29 o godz. 22:09
0

Juz bardzo chcielibysmy maluszka, a teraz sie boje, ze to wcale tak szybko sie nie stanie...Wolalabym, zeby To przyszlo naturalnie, bez zadnej ingerencji lekarskiej...Poza tym zastanawiam sie, czy po takiej wywolanej owu, komorka nie bedzie jakas...zmutowana?
Pozdrowionka i dzieki za odpowiedz

Odpowiedz
Martyna188 2009-03-29 o godz. 22:04
0

ja bralam tylko przez miesiac tabletki i wszystko u mnie wrocilo dopiero po 4 miesiacach do normalnosci

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie