Quantcast
  • Gość odsłony: 12446

    Czy nabłyszczać włosy?

    Czy ktos mi doradzi..czym mam nablyszczyc wlosy,aby mienily sie w sloncu i mialy zdrowy wyglad??? prosze o pomoc :(

    Odpowiedzi (57)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-11-11, 15:12:56
    Kategoria: Fryzury
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
oliwka55555 2013-11-11 o godz. 15:12
0

soft_toy, jeszcze nie zamawialam bo mam prawie caly z avonu poczekam az sie skonczy tez nie jest zly ale ten londy o niebooo lepszy jak dla mnie

Odpowiedz
zabcia69 2013-11-11 o godz. 15:09
0

ja uzywam nabłyszczacza z avonu i nie narzekam:)

Odpowiedz
soft_toy 2013-11-11 o godz. 15:05
0

oliwka55555, a zamówiłaś go na Allegro?

Odpowiedz
oliwka55555 2013-11-11 o godz. 15:03
0

soft_toy, nie ma za co :) juz sie nie moge doczekac az bede miala ten nablyszczacz w posiadaniu

Odpowiedz
soft_toy 2013-11-11 o godz. 14:59
0

oliwka55555, aha :) Dzięki Słonko

Odpowiedz
Reklama
oliwka55555 2013-11-11 o godz. 14:58
0

soft_toy, podebralam pare psikniec "tesciowej" kupila za 25 zl od fryzjerki wiec te nablyszczacze z allegro za 21 to pewnie to samo

Odpowiedz
Gość 2013-11-11 o godz. 14:56
0

Witam, ja ostatnio kupiłam salonie fryzjerskim spray Selective Professional NOW Gloss Styling Shiny'On 150 ml Bardzo wydajny Zapłaciłam 40 zł. Mogę go z czystym sumieniem polecić.

Odpowiedz
soft_toy 2013-11-11 o godz. 14:52
0

oliwka55555, a zamawiałaś na Allegro czy kupowałaś w sklepie? Bo ja mam bzika na punkcie błyszczących włosków

Odpowiedz
oliwka55555 2013-11-11 o godz. 14:50
0

ja dwa dni temu odkrylam cudo jak dla mnie dlatego odswierzam temacik

http://allegro.pl/item173963790_londa_nablyszczacz_gloss_spray_150_ml.html#photo

poprostu zajeb... rzecz wloski pachnace mieciutkie blyszczace nie obciazone nie posklejane cudo

Odpowiedz
sylviana 2013-11-11 o godz. 14:48
0

Ja stosuje raz na jakis czas nabłyszczacz Joanny i jestem z niego zadowolona.

A moze ktoras z was zna szampon do wlosow dajacy efekt supr nablyszczenia?

Odpowiedz
Reklama
barbuurka 2013-11-11 o godz. 14:47
0

witam..... ja z czystym sumieniem polecam "krysztaki w plynie" firmy ALFAPARF.... do nabycia.... no pewnie gdzies w necie... ja kupuje w salonie fryzjerskim.... sa rewelacyjne.... wlosy odbijaja swiatlo .... przez to blyszcza sie znakomicie... efekt jest podobny do tego kiedy wloski przejedzie sie prostownica z tym wyjatkiem ze nie trzeba ich nia niszczyc.... do tego po stosowaniu tej odzywki- nablyszczacza przestaly mi sie lamac........ problem z "puszeniem" tez znikl..... odzywka tworzy na wlosach taka powloke ktora chroni wlos oraz zawiera filtry uv..... naprawde rewelacyjna.... i co najwazniejsze akurat w miom przypadku bo mam wlosy przetluszczajace sie... nie odciaza mi wloskow.... i jak mylam je kiedys codzien lub co drugi.... taqk teraz myje je 2 razy w tyg..... do tego strasznie wydajna... jedno opakowanie 50 ml starcza mi na pol roku...... wiec podkreslam jeszcze raz.... z czystym sumieniem polecam kazdemu.......

Odpowiedz
zabcia69 2013-11-11 o godz. 14:44
0

Ellreye, dzieki tez to ostatnio zauwazylam ale rada sie przyda

Odpowiedz
Gość 2013-11-11 o godz. 14:42
0

salena napisał(a):dziewczyny czy ktos sie orientuje czy jedwab wystepuje w wiekszych pojemnosciach? a jesli tak to jakie sa tego ceny?
tak jak juz ktos napisal, jest tez wieksza pojemnosc 150 ml. Dziewczyny, uwazajcie na ceny na allegro, ostatnoi zaobserwowalam ze kosmetyki farouka (wlasnie te wieksze pojemnosci) sa drozsze na allegro niz w normalnym sklepie! a nawet jesli sa tansze to o kilka doslownie zlotych i po doliczeniu kosztow przesylki zakupy sie nie oplaacaja. Ja tak wlasnie ostatnio prawie sie nacielam na silk filler jedwabisty wypelniacz - byl na allegro za 36 zl, w normalnym sklepie kupilam za 31...

Odpowiedz
JoannaP 2013-11-11 o godz. 14:39
0

kazdy moze miec swoje zdanie na ten temat poprostu wole produkty Loreal dla salonow fryzjerskich tylko takich uzywam :)

Odpowiedz
Marti20 2013-11-11 o godz. 14:38
0

Sylwia* napisał(a):wella ma bardzo dobre produkty ale dostepne tylko dla salonow fryzjerskich
Dokładnie... ta Wella która jest w sklepach to nie to sama którą mają salony fryzjerskie.
Ostatnio właśnie na ten temat rozmawiałam z moją fryzjerką.

Odpowiedz
Gość 2013-11-11 o godz. 14:35
0

akurat wella to nie najlepsze produkty moim zdaniem
i tu sie nie zgodze z jednej strony ! wella ma bardzo dobre produkty ale dostepne tylko dla salonow fryzjerskich

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-11-11 o godz. 14:31
0

warta ja kupic nawet dla samego zapachu :P3

Odpowiedz
Dzieffczynka 2013-11-11 o godz. 14:27
0

KAMi_ns, no zapach jest niesamowity,poza tym dobrze odżywia wloski

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-11-11 o godz. 14:26
0

Dzieffczynka napisał(a):ja mam maseczkę nabłyszczającą z Avonu z brzoskwini czy z moreli
pachnie niesamowicie i super nabłyszcza
ja tez ja mam :)
cudnie pachnieeeeee :P3

Odpowiedz
Dzieffczynka 2013-11-11 o godz. 14:22
0

ja mam maseczkę nabłyszczającą z Avonu z brzoskwini czy z moreli
pachnie niesamowicie i super nabłyszcza

Odpowiedz
JoannaP 2013-11-11 o godz. 14:21
0

mi_, zapewne kazdy z nas ma inne wlosy :) jednym pasuje to innym co innego :) na szczescie mamy wybor :)
akurat wella to nie najlepsze produkty moim zdaniem :)

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-11-11 o godz. 14:19
0

zabcia69 napisał(a):ja mam nablyszczacz z avonu ale jak mi sie skonczy to lece do sklepu po joanne:)
tez mam z vonu i narazie nie potrzebuje

Odpowiedz
mi_ 2013-11-11 o godz. 14:17
0

JoannaP ja uzywałam wczoraj i dzisiaj tez mam ładne, natomiast niezbyt ciekawe miałam po Welli,takiej w wąskiej, małej buteleczce...cóż , wszystkim sie nie dogodzi

Odpowiedz
JoannaP 2013-11-11 o godz. 14:16
0

ja uzylam Joanny nablyszczacza 2 ray i wywalilam feee nie ladnie nablyszcza a wlosy na nastepny dzien mialam tluste
uzywam teraz nablyszczacza z Loreala 35 zl to nie az taka duza kwota za lepszej jakosci produkt

Odpowiedz
zabcia69 2013-11-11 o godz. 14:12
0

ja mam nablyszczacz z avonu ale jak mi sie skonczy to lece do sklepu po joanne:)

Odpowiedz
mi_ 2013-11-11 o godz. 14:08
0

mariolcia_1 napisał(a):mi_, ja kupowałam kiedyś welli , ale drogi był , ten ma dobrą cenę może się skuszę
naprawdę polecam, bo fajny jest no i cena dobra :P

Odpowiedz
mariolcia_1 2013-11-11 o godz. 14:05
0

mi_, ja kupowałam kiedyś welli , ale drogi był , ten ma dobrą cenę może się skuszę

Odpowiedz
mi_ 2013-11-11 o godz. 14:03
0

A ja będąc dzisiaj w sklepie z kosmetykami , kupiłam sobie nabłyszczacz do wlosów Joanna szukałam czegoś do włosów z filtrami UV i pani poleciła mi właśnie ten spray
muszę przyznać, że już po pierwszym użyciu jestem z niego bardzo zadowolona
włoski wygladaja super i ślicznie pachną

http://66.249.93.104/search?q=cache:ojynXaCPmAAJ:torebka.kafeteria.pl/katalog.php%3Fmode%3Dview%26id%3D6479+spray+nab%C5%82yszczaj%C4%85cy+joanna&hl=pl&ct=clnk&cd=3

Odpowiedz
mysza1000 2013-11-11 o godz. 14:01
0

ja kupilam nablyszczacz do wlosow z firmy marion polecam jest swietny a jedwab tez kupilam i tez jestem z nieguop zadowolona :D:D:D

Odpowiedz
Gość 2013-11-11 o godz. 13:57
0

firmy FAROUK, Silk Therapy Shine on -> zdecydowanie polecam ;)

Odpowiedz
Gość 2013-11-11 o godz. 13:54
0

Dzieki, w takim razie naloze na suche. ;)

Odpowiedz
Marti20 2013-11-11 o godz. 13:53
0

Aduska napisał(a):Kupilam dzisiaj jedwab, ale nie biosilk bo kosztowal 9.90 za ta najmneijsza buteleczke (czyli chyba duzo?)
Tak dużo...
Aduska napisał(a):Mowicie zeby nakladac na suche wlosy a tutaj pisze zeby nakladac na mokre hm?:)
Na mokre możesz nakładać jeśli nie prostujesz... ale jeśli prostujesz to zalecane jest nakładanie na pasma przed przejechaniem prostownicą

POZDROWIONKA!!!!

Odpowiedz
Gość 2013-11-11 o godz. 13:49
0

Kupilam dzisiaj jedwab, ale nie biosilk bo kosztowal 9.90 za ta najmneijsza buteleczke (czyli chyba duzo?) tylko ProfiSilk firmy Viki Laboratories (6.50 za 15ml) narazie tak do wybrobowania.Mowicie zeby nakladac na suche wlosy a tutaj pisze zeby nakladac na mokre hm?:)

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-11-11 o godz. 13:45
0

gosiunia2004, to ja wstawialam to zdjecie :P
i patrze i szukam (bo tam jest cala seria tgo) i niee moge nigdzie znalesc :(

Odpowiedz
gosiunia2004 2013-11-11 o godz. 13:44
0

KAMi_ns,
ktos wstawial gdzies zdjecie tego rozjasniacza
on jest w takim pudelku jak farba do wlosow
wiec pewnei bedzie gdzies obok farb wlasnie

Odpowiedz
panna_nikt 2013-11-11 o godz. 13:40
0

Dzieffczynka, a sama też kidyś miałam coś takiego robić, bo mnie błędy ortograficzne strasznie drażnią.

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-11-11 o godz. 13:37
0

Dzieffczynko, a ja niee moge znalesc tego rozjasniacza w srayu co mowila o nim Esia...

Odpowiedz
Dzieffczynka 2013-11-11 o godz. 13:36
0

sama jestem zaskoczona bo wcale nie jestem dobra z polskiego
a ja szukam i szukam tego z Joanny i znaleźć nie mogę :(

Odpowiedz
panna_nikt 2013-11-11 o godz. 13:33
0

Dzieffczynka, ale ostatnio dbasz o poprawność ortograficzną na forum :D

Odpowiedz
gosiunia 2013-11-11 o godz. 13:30
0

ostatnio kupiłam sobie nabłyszczacz z Avonu do włosów brązowych - nie jest zły i włoski się ładnie błyszczą :) a to w tym wszystkich chyba chodzi :)

Odpowiedz
gosiunia2004 2013-11-11 o godz. 13:28
0

salena napisał(a):dziewczyny czy ktos sie orientuje czy jedwab wystepuje w wiekszych pojemnosciach? a jesli tak to jakie sa tego ceny?
ja mam 150 ml, kosztowal okolo 90 zl

Odpowiedz
Dzieffczynka 2013-11-11 o godz. 13:25
0

funtusze fundusze
durzo dużo

selena wydaje mi się że tak ale ceny nie znam

Odpowiedz
salena 2013-11-11 o godz. 13:24
0

dziewczyny czy ktos sie orientuje czy jedwab wystepuje w wiekszych pojemnosciach? a jesli tak to jakie sa tego ceny?

Odpowiedz
Ulinek 2013-11-11 o godz. 13:20
0

ojj...i jak tu dziewczyna ma się zdecydować...tyle wyborów i wszystkie dobre....tylko trzeba jescze mieć funtusze bo tu były poruszone ok 20 jak nie wiecej nabłyszczaczy ....ale lepiej mieć durzo do wybierania niż nic

POZDRAWIAM

Odpowiedz
Gość 2013-11-11 o godz. 13:17
0

ja polecam jedwab w płynie
SILK THERAPY firmy FAROUK SYSTEMS

Biosilk jedwabisty preparat regenerujący

poj. .5 fl.oz ~ 14 ml

Silk Therapy to jedwabisty olejek regenerujący - szczególnie polecany do rozdwojonych końcówek włosów.

Zawiera proteiny jedwabne, witaminy i składniki roślinne.

Bez potrzeby spłukiwania.

Utrzymuje włosy i skórę w optymalnym stanie nawilżenia, wyraźnie dodaje włosom gładkości i jedwabistości, wzmacnia włókna włosowe, zamyka łuski włosowe, poprawia sprężystość i elastyczność, chroni włosy przed działaniem ciepła i czynnikami atmosferycznymi, może być stosowany do pielęgnacji ciała.

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=60224165

sprawdź na allegro

Odpowiedz
madziarka84 2013-11-11 o godz. 13:15
0

ja polecam nabluszczac firmy Wella High Hair Gloss Serum naprawde jest super dostepne w salonach fryzjerskich cena okolo 35 zl ;]

Odpowiedz
Marti20 2013-11-11 o godz. 13:14
0

Ja mam nabłyszczacz z salonu "Kadus ". Jest w postaci żelu nabłyszczającego i jest bardzo wydajny no i nabłyszcza!!!!!! hihih

POZDRAWIAM!!!!!!!!!!!!

Odpowiedz
Gość 2013-11-11 o godz. 13:12
0

Kisskiss wszystkie kosmetyki profesjonalne i nie tylko kupisz w Poznaniu w EUROKOSIE. Ceny rewelacyjne. W salonie to z nas zdzieraja. :D

Co do nablyszczacza polecam Goldwell a z tych tanszych dobra jst brylantyna w sprayu firmy Joanna. Naprawde super. polecam.

Kiedys kupilam tez pianke Welli mocno nablyszczajaca szczegolnie polecana dla blondynek ale moje wlosy sa po niej jakies tluste wiec jej nie uzywam. A daje naprawde male ilosci tego proeparatu.

Poza tym jak sobie prostuje wlosy to ladnie blyszcza.

Odpowiedz
Gość 2013-11-11 o godz. 13:09
0

Dziewczyny a czy po użyciu nabłyszczacza włosy nadal są miękkie , czy działa to trochę na zasadzie lakieru ? Sorki za dziwne pytanie ale nigdy nie używałam nabłyszczacza ale może niedługo zacznę :) dziękuję!

Odpowiedz
mi_ 2013-11-11 o godz. 13:05
0

A ja polecam "Eliksir intensywnie nabłyszczający" Flashlight ( System Professional) z Welli. Jest super:)

Odpowiedz
Aga :))) 2013-11-11 o godz. 12:19
0

Ja tez uzywam tego nabłyszczacza Goldwella. Dla mnie rewelacja.

Odpowiedz
Gość 2013-10-11 o godz. 09:25
0

kisskiss napisał(a):Dolly gdzie kupilas ten nablyszczacz w sklepie czy w salonie????(ten Loreala)
w salonie fryzjerskim :)

Odpowiedz
karincia 2013-09-30 o godz. 18:26
0

Ja używam nabłyszczacza firmy Goldwell z serii Trendline.
Jestem bardzo zadowolona. :)
Włosy są lśniące i błyszczące a do tego ładnie pachną

Pozdrawiam

Odpowiedz
kisskiss 2013-09-30 o godz. 12:33
0

Dolly gdzie kupilas ten nablyszczacz w sklepie czy w salonie????(ten Loreala)

Odpowiedz
Gość 2013-08-10 o godz. 08:03
0

Ja mam nabłyszczacz firmy Goldwell-prof kupiony na Allegro i jestem zadowolona :P

Odpowiedz
Gość 2013-06-10 o godz. 12:55
0

ja mam dwa nabłyszczacze...
1. firmy FAROUK, Silk Therapy Shine on
2. firmy L'OREAL Professionnel, Gloss control... jest to spray nabłyszczający + utrwalający fryzurę

Odpowiedz
Gość 2013-06-10 o godz. 08:39
0

W HURTOWNIACH MOŻESZ KUPIĆ NABŁYSZCZACZE W SPRAY'U , RÓŻNE FIRMY MAJĄ TO W SWOJEJ OFERCIE I SĄ NAPRAWDĘ SUPER .

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie