Quantcast
  • Gość odsłony: 2029

    Metronidazol, lactacyd feminum i lactovaginal objawy

    Ostatnio bylam u nowej pani ginekolog-prywatnie. Przyszlam do niej z uporczywa grzybica i wynikami czystości pochwy. Wszystko bylo ok na badaniu.Okazało sie ze teraz mecza mnie jakies bakterie:-( przepisala mi metronidazol , a potem mam stosowac Lactacyd feminum i lactovaginal.Powiedziala ze moja nadzerka jest malutka i nawet jak urodze 10 dzieci to nic nie bedzie trzeba z nia robic:-))) wlasnie biore przedosttnia tab.Gdy rano wstalam zobaczylam na wkladce wydzieline chyba z krwia albo "czyms"brunatnym przestraszylam sie strasznie!!!potem juz nic niemialam na majtkach przez caly dzien czy ktos tak mial???? dodam ze nie jestem w ciazy i ostatnio nie wspólzylam. prosze o odpowiedz

    Odpowiedzi (4)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-11-01, 12:15:18
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Gość 2013-11-01 o godz. 12:15
0

Nie nie miałam robionej cytologii( ale tak wogule to robie okresowo).Właśnie też skończylam brać metronidazol:-) i ten incydent juz sie nie powtórzył.Z tym ginekologiem: to ja już byłam u 2 i każdy mówił ze narazie nie trzeba nic robić z nadżerką, a z tą opinią że nie trzeba z nią będzie nic robić to może ja zle zrozumiałam.Może chodziło o to że w przyszłości będzie trzeba zadziałać a do tego czasu wszystko będzie ok.Podobno to jest tylko taki mały śladzik.U tej pani gin. bylam pierwszy raz i podobno jest dobra. Dzieki ze sie tak rozpisalas nieraz trzeba miec opinie z różnych zródeł:-)))

Odpowiedz
Gość 2013-11-01 o godz. 13:40
0

Kochana, ja bym przede wszystkim zmieniła gina. Bo jeśli twierdzi, że malutkiej nadżerki nie trzeba leczyć to chyba studiów nie skończyła. Nieleczona nadżerka będzie się powiększała, a w konsekwencji może doprowadzić do nowotworu. Nie chcę oczywiście cię przestraszyć, ale trzeba powiedzieć głośno o szkodliwości nieleczonych nadżerek. Niedouczonym lekarzom mówimy STOP!!!
Chodziłam w swoim niedługim życiu do kilku ginekologów, ale od żadnego z nich (a było przynajmniej 3 ) nie usłyszałam, że nadżerkę mozna pozostawić bez leczenia. Sory, że się tak rozpisałam, ale zbulwersowało mnie to okropnie.
Wydzieliną się nie martw - często pojawia się pzry stosowaniu leków dopochwowo. Ja w tej chwili kończę ten lek, który ty bierzesz. A czy przypadkiem niedawno nie miałaś robionej cytologii, bo po pobraniu wymazu często pojawia się brunatny śluz i jest to zupełnie normalne.

Odpowiedz
julitka78 2013-11-01 o godz. 12:10
0

mi sie wydaje że nie masz sie czym przejmowac jezeli to był incydent jednorazowy :)

Odpowiedz
pusiatkowa 2013-10-31 o godz. 13:08
0

prawdopodobnie metronizadol spowodowal ta wydzieline...
to w zasadzie normalne ze po globulkach rano pojawia sie sluz...
jesli po nastepnym zaaplikowaniu pojawi sie znow taki brunatny kolor, mozesz zadzwonic do gina i sie zapytac....

Odpowiedz
Gość 2013-10-31 o godz. 10:54
0

Ostatnio bylam u nowej pani ginekolog-prywatnie. Przyszlam do niej z uporczywa grzybica i wynikami czystości pochwy. Wszystko bylo ok na badaniu.Okazało sie ze teraz mecza mnie jakies bakterie:-( przepisala mi metronidazol , a potem mam stosowac Lactacyd feminum i lactovaginal.Powiedziala ze moja nadzerka jest malutka i nawet jak urodze 10 dzieci to nic nie bedzie trzeba z nia robic:-))) wlasnie biore przedosttnia tab.Gdy rano wstalam zobaczylam na wkladce wydzieline chyba z krwia albo "czyms"brunatnym przestraszylam sie strasznie!!!potem juz nic niemialam na majtkach przez caly dzien czy ktos tak mial???? dodam ze nie jestem w ciazy i ostatnio nie wspólzylam. prosze o odpowiedz

Odpowiedz
Reklama
Gość 2013-11-01 o godz. 12:13
0

Nie nie miałam robionej cytologii( ale tak wogule to robie okresowo).Właśnie też skończylam brać metronidazol:-) i ten incydent juz sie nie powtórzył.Z tym ginekologiem: to ja już byłam u 2 i każdy mówił ze narazie nie trzeba nic robić z nadżerką, a z tą opinią że nie trzeba z nią będzie nic robić to może ja zle zrozumiałam.Może chodziło o to że w przyszłości będzie trzeba zadziałać a do tego czasu wszystko będzie ok.Podobno to jest tylko taki mały śladzik.U tej pani gin. bylam pierwszy raz i podobno jest dobra. Dzieki ze sie tak rozpisalas nieraz trzeba miec opinie z różnych zródeł:-)))

Odpowiedz
Gość 2013-11-01 o godz. 13:40
0

Kochana, ja bym przede wszystkim zmieniła gina. Bo jeśli twierdzi, że malutkiej nadżerki nie trzeba leczyć to chyba studiów nie skończyła. Nieleczona nadżerka będzie się powiększała, a w konsekwencji może doprowadzić do nowotworu. Nie chcę oczywiście cię przestraszyć, ale trzeba powiedzieć głośno o szkodliwości nieleczonych nadżerek. Niedouczonym lekarzom mówimy STOP!!!
Chodziłam w swoim niedługim życiu do kilku ginekologów, ale od żadnego z nich (a było przynajmniej 3 ) nie usłyszałam, że nadżerkę mozna pozostawić bez leczenia. Sory, że się tak rozpisałam, ale zbulwersowało mnie to okropnie.
Wydzieliną się nie martw - często pojawia się pzry stosowaniu leków dopochwowo. Ja w tej chwili kończę ten lek, który ty bierzesz. A czy przypadkiem niedawno nie miałaś robionej cytologii, bo po pobraniu wymazu często pojawia się brunatny śluz i jest to zupełnie normalne.

Odpowiedz
julitka78 2013-11-01 o godz. 12:10
0

mi sie wydaje że nie masz sie czym przejmowac jezeli to był incydent jednorazowy :)

Odpowiedz
pusiatkowa 2013-10-31 o godz. 13:08
0

prawdopodobnie metronizadol spowodowal ta wydzieline...
to w zasadzie normalne ze po globulkach rano pojawia sie sluz...
jesli po nastepnym zaaplikowaniu pojawi sie znow taki brunatny kolor, mozesz zadzwonic do gina i sie zapytac....

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie