Quantcast
  • pusiatkowa odsłony: 2267

    Jak to jest z tym siusianiem... ciąża

    Dziewczynki poniewaz wczoraj (wasze wczoraj) rozmawialysmy na temat objawow zaraz po owulacji, chodzi przedewszystkim oczeste siusianie, chce wam cos pokazac....przecztajcie, skopiowalam z bajbusa...Najważniejszym objawem jest brak miesiączki: możesz jednak mieć niewielkie plamienie albo w czasie spodziewanej miesiączki, albo nieco wcześniej - co oznacza zagnieżdżenie się jaja płodowego w macicy. Zazwyczaj inne objawy są niewielkie ale możesz czuć się zmęczona, senna. Możesz mieć zachcianki lub wręcz brak apetytu. Mogą pojawić się nudności, zgaga, nadmierne wydzielanie śliny. Narządy miednicy są teraz przekrwione co powoduje częste oddawanie moczu. Twoje piersi są obrzmiałe, pełne, ciężkie, może pojawić się przyciemnienie obwódki brodawkoweji juz sie nie zadreczac, to na pewno fasolka to siusianie

    Odpowiedzi (22)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-10-30, 13:30:39
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
pusiatkowa 2013-10-30 o godz. 13:30
0

tez prawda siunia...
ja pamietam ze za pierwsza ciaza...okropnie bolaly mnie piersi....zaraz po owulacji....a siusianie doszlo jakies 3 tygodnie pozniej.....
innych objawow nie mialam...no moze jeszcze strasznie kregoslup mnie bolal....

Odpowiedz
Gość 2013-10-30 o godz. 17:39
0

Co organizm to inne objawy, więc do końca nie ma się co sugerować że tak i tak musi być. U mnie pierwszym objawem były II ujrzane w dniu spodziewanej @ i to bardziej ot tak zrobiony (chyba jakaś intuicja bo był to mój pierwszy test w życiu). Nic ale to kompletnie nic wcześniej nie podpowadało mi że może ten miesiąć jest w końcu udany. Parę dni później zaczęły nabrzmiewać piersi i sutki stały się wrażliwe. I to koniec moich objawów. Żadnych mdłości i żadnego siusiania. Do tej pory (choć to prawie koniec 8 miesiąca) nie wstaję w nocy siusiu, w dzień też jest jak najbardziej normalnie.
Wiem że każda z nas chciałaby wiedzieć coś już po owu, ale brak objawów też może być objawem...

Odpowiedz
Gość 2013-10-30 o godz. 13:26
0

andzia wiesz jak tak teraz mysle nie juz dokladnie nie pamietam czy to bylo 2 3 dni po owu czy troszeke pozniej, ale na pewno nie duzo pozniej,

mi zawsze cycuszki powiekszaly sie przed @ ale zaraz przed nia wracaly do prawie swoich rozmarow, a teraz nici!!!! z dnia na dzien sa bardzij nabrzmiale, ciezsze i wieksze~!!!!

a i tampke to masz wzorowa, takze ja mylse zes cudnie zafasolkowalas!!!!

pusiatkowa ja w dalszym ciagu zagladam na ten test i sprawdzam czy aby ta upragniona kreseczka nie zniknela!!!!!

Odpowiedz
andzia123 2013-10-30 o godz. 09:06
0

Małga mnie cycuszki powiększyły się dopiero teraz czyli gdzieś tydz po owu tylko nie wiem czy to na @ czy.... lol

Odpowiedz
pusiatkowa 2013-10-29 o godz. 21:41
0

malga tak sie patrze na ten suwaczek nie moge uwierzyc.....
tak cie sie szubciutko udalo.....to naprawde juz prawie 4 tydzien??

Odpowiedz
Reklama
Gość 2013-10-29 o godz. 07:30
0

a ja nie mialam apetytu, jakos mnie mulilo jak sobie pomyslalm o jedzonku, a jak juz przyszlo do obiadu to mi sie wrecz nie chcalo na niego patrzec!!

cycuszki powiekszyly mi sie 2 3 dni po owu, i tak juz zostalo do dziiasj, sa wieksze i obolale

aaaaa i ten sluzik jeszcze, taki bialawy i czuje przyjemne "wilgotno"
pappa

Odpowiedz
Iweta 2013-10-29 o godz. 07:24
0

U mnie pierwszym objawem też były napuchniete piersi, sutki jakby twardsze i takie jakies rozpalone.Tempka rosła, co było niespodzianką, potem sikanie, i to bardzo częste. Zasypiałam na stojaco i dalej tak mam, senna jestem i jakaś przemęczona. Pić mi sie chciało często, apetyt słaby
Teraz to juz mam zachciewajki, i to porządne...

Odpowiedz
pusiatkowa 2013-10-28 o godz. 21:04
0

superasnie lona!!!
baaardzo sie ciesze.....
ahhh, jak ja bym chciala na usg zobaczyc choc jedna kruszynke.....wierze ze juz nie dlugo....
wielkie dzieki, ze dzielisz sie z nami swoim doswiadczenie....sama dobrze wiesz jakie to dla nas wazne....

Odpowiedz
Lona 2013-10-28 o godz. 20:09
0

U mnie pierwszym i pewnym objawem to ból i powiększenie piersi gdzieś około 10 dpo. Czeste sikanie na początku (4-5 t.) teraz to już nie, brak apetytu. No i niestety od czwartku męczą mnie mdłości szczególnie na zapachy (lodówka, sklep) coś okropnego, no i zmęczenie, senność.
Ale już 2 mies. za nami, wiec do przodu

Odpowiedz
Gość 2013-10-28 o godz. 17:10
0

gadulska troche dziwie sie Twojemu mezowi, przeciez to i jego udzial w tym ze teraz jestes w ciazy i oczekujesz nastepnego cudownego daru!!!!!

kompletnie nie rozumiem!!!!

ah te chlopy
nic sie nie martw!! na pewno wszystko bedzie ok

mopjego meza BABCIA urodzila swoje najmlodsze dziecko jak miala 49 lat, i teraz jest On najwiekszy, najzdrowszy i naj naj nja falniejszy WUJEK!!

Odpowiedz
Reklama
Gość 2013-10-28 o godz. 17:03
0

Mąż z córką stwierdził, że ciąża może nieść za sobą różne konsekwencji oraz być niebezpieczna ze względu na mój wiek. Synowie bardzo się ucieszyli i już zaczeli się kłócić kto z maluszkiem będzie chodził na spacery, bo podobno według nich tak również można podrywać dziewczyny (aż sie popłakałam ze śmiechu).
Zdaje sobie sprawę z ryzyka, dlatego dbam o siebie. Wyniki wszystkie mam w normie i jestem pod stała kontrolą lekarza.
Córka mnie już zrozumiała, bo powoli zaczyna się cieszyć, ale mąż jest uparty i nadal nie potrafi pokochać tej małej istotki. Bardzo z tego powodu ubolewam i czuję się zawiedziona.
Ale ja już kocham całym sercem mój skarb i będę o niego dbała aby wszystko układało się pomyslnie.

Odpowiedz
pusiatkowa 2013-10-27 o godz. 23:03
0

gadulska jakto ciche dni???
powiedz jaka reakcja??
no nie mow ze rodzinka sie nie cieszy....
w koncu bedzie malenstwo....ja trzymam kciuki za ciebie...bo pamietam jak przezywalam ciaze maojej mamy, szczegolnie druga, ktora byla zagrozona....
ale u ciebie bedzie dobrze, moze i ja niedlugo poczuje smak bycia matka...

Odpowiedz
Gość 2013-10-27 o godz. 16:08
0

Powiem szczerze ciche dni nadal trwają. No ale cuż.
Fakt ciężko mi to zrozumieć, ponieważ nigdy nie miałam większych problemów z zajściem w ciąże. Dlatego współczuje matką, które mimo ogromnych chęci nadal nie mogą się nią cieszyć. Życzę powodzenia.

Odpowiedz
pusiatkowa 2013-10-27 o godz. 02:08
0

oczywiscie gadulska ze tak jest, tylko widzisz my weteranki, starajace sie , ktore juz tu prawie korzenie zapuscilysmy....szukamy u siebie kazdej oznaki, ze moze to juz...
i w ten sposob tak sobie tutaj pomagamy, czasem moze i to nie ma sensu, ale dla nas to bardzo wazne...
a wlasnie jak rodzinka zareagowala na wiesc o ciazy?
ostatnio pamietam jak pisalas ze powiesz mezowi, a jak dzieci i wnuki??

Odpowiedz
Gość 2013-10-25 o godz. 18:15
0

Jest to już moja czwarta ciąża i każda jest inna. Nie ma żadnego schematu. Każda jest wyjątkowa i wspaniała na swój sposób, a rozmyślanie, że u koleżanki wystąpiły takie objawy a u mnie nie to coś ze mną jest nie tak są bardzo mylne i nie prowadzą do niczego dobrego. Należy pamietać, że każda z nas jest indywidualna i wyjatkowa. :D

Odpowiedz
julitka78 2013-10-25 o godz. 17:53
0

no ja na przykład nie chciałabym żeby mi jeszcze piersi urosły bo juz noszę D albo DD choc mój mężuś powiedział że każde mu będą pasowały :)

Odpowiedz
pusiatkowa 2013-10-23 o godz. 21:31
0

adzia ta o 10 t mi chodzilo.... w koncu slonica nie jestem.....
a co do cycuszkow to jeszcze raz sie nie martw...jeszcze zdarzysz sie najeczec jak cie bardzo bola....a jak siusianie jest no to dobry znak....
jakos razem testujemy....fajnie.....
zobaczysz, beda 2 krechy....

Odpowiedz
andzia123 2013-10-23 o godz. 20:43
0

chodziło ci o 10 tyg :) , wiem ja też kilka tyg czułam to cudowne uczucie...piersi dwukrotnie zwiększyły swoją wielkość , a i siusiu latałam co chwilka ..mam nadzieję, że już w maju poczujemy to ponownie . życzę tego tobie i sobie z całego serca.
jeśli chodzi o moje objawy domniemanej ciąży to biegam siusiu, ale piersi mnie prawie wogule nie bolą :( . Niepokoi mnie to trochę bo chyba oznacza megadługi cykl. Gdyby @ się zbliżała lub fasolka.. to tak czy siak piersi powinny boleć :( .Ach...niech się dzieje co chce..

Odpowiedz
pusiatkowa 2013-10-23 o godz. 20:23
0

to ja wiem...bo w koncu dane mi bylo przjsc te 10 mieiecy ciazy....
sama oprocz piersi i siusianie to nie mialam zadnych obiawow....
podaje to praktycznie dla andzi bo to ona ostatio sie pytala, zreszta co jakis czas ktos ma podobne pytanko.....a po co robic tysiace postow?

Odpowiedz
marta_lodz 2013-10-23 o godz. 11:37
0

Dziewczyny każda kobitka inaczej przechodzi ciążę. Jedne mają wszystkie objawy wyzej opisane inne zaś nic nie odczuwają. Ja przy pierwszych dwóch ciążach poza obolałymi piersiami nic nie odczuwałam. Przy tej ciąży zaś mam ogromne mdłości, obolałe piersi, brak apartytu i zmęczenie. Jeden tylko objaw ciąży towarzyszy wszystkim ciężarnym - to oczywiście brak @. :D Tak więc nie wyszukujcie na silę objawów tylko róbcie teściki. Trzymam kciuki za was.

Odpowiedz
julitka78 2013-10-23 o godz. 08:35
0

madelaine ma racje,u kazdej kobiety sa inne objawy a czasami ich w ogole nie ma,ja bylam we wczesnej ciazy i czesto siusialam i mialam mdlosci za to piersi w ogole mnie nie bolaly,wiec nie zamartwiaj sie na zapas :)

Odpowiedz
madelaine 2013-10-23 o godz. 08:19
0

pusiatkowa mysle ze to wszystko moze ale nie musi wystapic - wiec pewnie jedne ltaja co chwilka a drugie to moze bierze dopiero we wczesnej ciazy ale juz po stwierdzeniu :) dokladnie nie moge nic napisc na ten temat bo nietety nie bylam jeszcze w ciazy, ale mam zamiar lol

Odpowiedz
pusiatkowa 2013-10-23 o godz. 02:39
0

dziewczynki poniewaz wczoraj (wasze wczoraj) rozmawialysmy na temat objawow zaraz po owulacji, chodzi przedewszystkim oczeste siusianie, chce wam cos pokazac....przecztajcie, skopiowalam z bajbusa...

Najważniejszym objawem jest brak miesiączki: możesz jednak mieć niewielkie plamienie albo w czasie spodziewanej miesiączki, albo nieco wcześniej - co oznacza zagnieżdżenie się jaja płodowego w macicy. Zazwyczaj inne objawy są niewielkie ale możesz czuć się zmęczona, senna. Możesz mieć zachcianki lub wręcz brak apetytu. Mogą pojawić się nudności, zgaga, nadmierne wydzielanie śliny. Narządy miednicy są teraz przekrwione co powoduje częste oddawanie moczu. Twoje piersi są obrzmiałe, pełne, ciężkie, może pojawić się przyciemnienie obwódki brodawkowej

i juz sie nie zadreczac, to na pewno fasolka to siusianie

Odpowiedz
pusiatkowa 2013-10-30 o godz. 13:28
0

tez prawda siunia...
ja pamietam ze za pierwsza ciaza...okropnie bolaly mnie piersi....zaraz po owulacji....a siusianie doszlo jakies 3 tygodnie pozniej.....
innych objawow nie mialam...no moze jeszcze strasznie kregoslup mnie bolal....

Odpowiedz
Gość 2013-10-30 o godz. 17:39
0

Co organizm to inne objawy, więc do końca nie ma się co sugerować że tak i tak musi być. U mnie pierwszym objawem były II ujrzane w dniu spodziewanej @ i to bardziej ot tak zrobiony (chyba jakaś intuicja bo był to mój pierwszy test w życiu). Nic ale to kompletnie nic wcześniej nie podpowadało mi że może ten miesiąć jest w końcu udany. Parę dni później zaczęły nabrzmiewać piersi i sutki stały się wrażliwe. I to koniec moich objawów. Żadnych mdłości i żadnego siusiania. Do tej pory (choć to prawie koniec 8 miesiąca) nie wstaję w nocy siusiu, w dzień też jest jak najbardziej normalnie.
Wiem że każda z nas chciałaby wiedzieć coś już po owu, ale brak objawów też może być objawem...

Odpowiedz
Gość 2013-10-30 o godz. 13:26
0

andzia wiesz jak tak teraz mysle nie juz dokladnie nie pamietam czy to bylo 2 3 dni po owu czy troszeke pozniej, ale na pewno nie duzo pozniej,

mi zawsze cycuszki powiekszaly sie przed @ ale zaraz przed nia wracaly do prawie swoich rozmarow, a teraz nici!!!! z dnia na dzien sa bardzij nabrzmiale, ciezsze i wieksze~!!!!

a i tampke to masz wzorowa, takze ja mylse zes cudnie zafasolkowalas!!!!

pusiatkowa ja w dalszym ciagu zagladam na ten test i sprawdzam czy aby ta upragniona kreseczka nie zniknela!!!!!

Odpowiedz
andzia123 2013-10-30 o godz. 09:06
0

Małga mnie cycuszki powiększyły się dopiero teraz czyli gdzieś tydz po owu tylko nie wiem czy to na @ czy.... lol

Odpowiedz
pusiatkowa 2013-10-29 o godz. 21:41
0

malga tak sie patrze na ten suwaczek nie moge uwierzyc.....
tak cie sie szubciutko udalo.....to naprawde juz prawie 4 tydzien??

Odpowiedz
Gość 2013-10-29 o godz. 07:30
0

a ja nie mialam apetytu, jakos mnie mulilo jak sobie pomyslalm o jedzonku, a jak juz przyszlo do obiadu to mi sie wrecz nie chcalo na niego patrzec!!

cycuszki powiekszyly mi sie 2 3 dni po owu, i tak juz zostalo do dziiasj, sa wieksze i obolale

aaaaa i ten sluzik jeszcze, taki bialawy i czuje przyjemne "wilgotno"
pappa

Odpowiedz
Iweta 2013-10-29 o godz. 07:24
0

U mnie pierwszym objawem też były napuchniete piersi, sutki jakby twardsze i takie jakies rozpalone.Tempka rosła, co było niespodzianką, potem sikanie, i to bardzo częste. Zasypiałam na stojaco i dalej tak mam, senna jestem i jakaś przemęczona. Pić mi sie chciało często, apetyt słaby
Teraz to juz mam zachciewajki, i to porządne...

Odpowiedz
pusiatkowa 2013-10-28 o godz. 21:04
0

superasnie lona!!!
baaardzo sie ciesze.....
ahhh, jak ja bym chciala na usg zobaczyc choc jedna kruszynke.....wierze ze juz nie dlugo....
wielkie dzieki, ze dzielisz sie z nami swoim doswiadczenie....sama dobrze wiesz jakie to dla nas wazne....

Odpowiedz
Lona 2013-10-28 o godz. 20:09
0

U mnie pierwszym i pewnym objawem to ból i powiększenie piersi gdzieś około 10 dpo. Czeste sikanie na początku (4-5 t.) teraz to już nie, brak apetytu. No i niestety od czwartku męczą mnie mdłości szczególnie na zapachy (lodówka, sklep) coś okropnego, no i zmęczenie, senność.
Ale już 2 mies. za nami, wiec do przodu

Odpowiedz
Gość 2013-10-28 o godz. 17:10
0

gadulska troche dziwie sie Twojemu mezowi, przeciez to i jego udzial w tym ze teraz jestes w ciazy i oczekujesz nastepnego cudownego daru!!!!!

kompletnie nie rozumiem!!!!

ah te chlopy
nic sie nie martw!! na pewno wszystko bedzie ok

mopjego meza BABCIA urodzila swoje najmlodsze dziecko jak miala 49 lat, i teraz jest On najwiekszy, najzdrowszy i naj naj nja falniejszy WUJEK!!

Odpowiedz
Gość 2013-10-28 o godz. 17:03
0

Mąż z córką stwierdził, że ciąża może nieść za sobą różne konsekwencji oraz być niebezpieczna ze względu na mój wiek. Synowie bardzo się ucieszyli i już zaczeli się kłócić kto z maluszkiem będzie chodził na spacery, bo podobno według nich tak również można podrywać dziewczyny (aż sie popłakałam ze śmiechu).
Zdaje sobie sprawę z ryzyka, dlatego dbam o siebie. Wyniki wszystkie mam w normie i jestem pod stała kontrolą lekarza.
Córka mnie już zrozumiała, bo powoli zaczyna się cieszyć, ale mąż jest uparty i nadal nie potrafi pokochać tej małej istotki. Bardzo z tego powodu ubolewam i czuję się zawiedziona.
Ale ja już kocham całym sercem mój skarb i będę o niego dbała aby wszystko układało się pomyslnie.

Odpowiedz
pusiatkowa 2013-10-27 o godz. 23:03
0

gadulska jakto ciche dni???
powiedz jaka reakcja??
no nie mow ze rodzinka sie nie cieszy....
w koncu bedzie malenstwo....ja trzymam kciuki za ciebie...bo pamietam jak przezywalam ciaze maojej mamy, szczegolnie druga, ktora byla zagrozona....
ale u ciebie bedzie dobrze, moze i ja niedlugo poczuje smak bycia matka...

Odpowiedz
Gość 2013-10-27 o godz. 16:08
0

Powiem szczerze ciche dni nadal trwają. No ale cuż.
Fakt ciężko mi to zrozumieć, ponieważ nigdy nie miałam większych problemów z zajściem w ciąże. Dlatego współczuje matką, które mimo ogromnych chęci nadal nie mogą się nią cieszyć. Życzę powodzenia.

Odpowiedz
pusiatkowa 2013-10-27 o godz. 02:08
0

oczywiscie gadulska ze tak jest, tylko widzisz my weteranki, starajace sie , ktore juz tu prawie korzenie zapuscilysmy....szukamy u siebie kazdej oznaki, ze moze to juz...
i w ten sposob tak sobie tutaj pomagamy, czasem moze i to nie ma sensu, ale dla nas to bardzo wazne...
a wlasnie jak rodzinka zareagowala na wiesc o ciazy?
ostatnio pamietam jak pisalas ze powiesz mezowi, a jak dzieci i wnuki??

Odpowiedz
Gość 2013-10-25 o godz. 18:15
0

Jest to już moja czwarta ciąża i każda jest inna. Nie ma żadnego schematu. Każda jest wyjątkowa i wspaniała na swój sposób, a rozmyślanie, że u koleżanki wystąpiły takie objawy a u mnie nie to coś ze mną jest nie tak są bardzo mylne i nie prowadzą do niczego dobrego. Należy pamietać, że każda z nas jest indywidualna i wyjatkowa. :D

Odpowiedz
julitka78 2013-10-25 o godz. 17:53
0

no ja na przykład nie chciałabym żeby mi jeszcze piersi urosły bo juz noszę D albo DD choc mój mężuś powiedział że każde mu będą pasowały :)

Odpowiedz
pusiatkowa 2013-10-23 o godz. 21:31
0

adzia ta o 10 t mi chodzilo.... w koncu slonica nie jestem.....
a co do cycuszkow to jeszcze raz sie nie martw...jeszcze zdarzysz sie najeczec jak cie bardzo bola....a jak siusianie jest no to dobry znak....
jakos razem testujemy....fajnie.....
zobaczysz, beda 2 krechy....

Odpowiedz
andzia123 2013-10-23 o godz. 20:43
0

chodziło ci o 10 tyg :) , wiem ja też kilka tyg czułam to cudowne uczucie...piersi dwukrotnie zwiększyły swoją wielkość , a i siusiu latałam co chwilka ..mam nadzieję, że już w maju poczujemy to ponownie . życzę tego tobie i sobie z całego serca.
jeśli chodzi o moje objawy domniemanej ciąży to biegam siusiu, ale piersi mnie prawie wogule nie bolą :( . Niepokoi mnie to trochę bo chyba oznacza megadługi cykl. Gdyby @ się zbliżała lub fasolka.. to tak czy siak piersi powinny boleć :( .Ach...niech się dzieje co chce..

Odpowiedz
pusiatkowa 2013-10-23 o godz. 20:23
0

to ja wiem...bo w koncu dane mi bylo przjsc te 10 mieiecy ciazy....
sama oprocz piersi i siusianie to nie mialam zadnych obiawow....
podaje to praktycznie dla andzi bo to ona ostatio sie pytala, zreszta co jakis czas ktos ma podobne pytanko.....a po co robic tysiace postow?

Odpowiedz
marta_lodz 2013-10-23 o godz. 11:37
0

Dziewczyny każda kobitka inaczej przechodzi ciążę. Jedne mają wszystkie objawy wyzej opisane inne zaś nic nie odczuwają. Ja przy pierwszych dwóch ciążach poza obolałymi piersiami nic nie odczuwałam. Przy tej ciąży zaś mam ogromne mdłości, obolałe piersi, brak apartytu i zmęczenie. Jeden tylko objaw ciąży towarzyszy wszystkim ciężarnym - to oczywiście brak @. :D Tak więc nie wyszukujcie na silę objawów tylko róbcie teściki. Trzymam kciuki za was.

Odpowiedz
julitka78 2013-10-23 o godz. 08:35
0

madelaine ma racje,u kazdej kobiety sa inne objawy a czasami ich w ogole nie ma,ja bylam we wczesnej ciazy i czesto siusialam i mialam mdlosci za to piersi w ogole mnie nie bolaly,wiec nie zamartwiaj sie na zapas :)

Odpowiedz
madelaine 2013-10-23 o godz. 08:19
0

pusiatkowa mysle ze to wszystko moze ale nie musi wystapic - wiec pewnie jedne ltaja co chwilka a drugie to moze bierze dopiero we wczesnej ciazy ale juz po stwierdzeniu :) dokladnie nie moge nic napisc na ten temat bo nietety nie bylam jeszcze w ciazy, ale mam zamiar lol

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie