Quantcast
  • Gość odsłony: 4671

    Ile najdłużej możne trwać cykl i po jakim czasie trzeba się zgłosić do lekarza?

    Ile moze trwać najdluzej cykl i po jakim czasie trzeba sie zglosic do lekarza? Po odstawieniu tabletek(w polowie opakowania,pod kontrola) mialam mega krwawienie 17 dni,potem przerwa jak normalny cykl,znowu krwawienie 15 dni:(. A teraz dzis jest 39 dzien tego kolejnego cyklu i krwawienia ani widu ani slychu.Czuje sie z tym srednio:( .Nie podoba mi sie to. Moze sie na zapas wykrwawilam,ale jednak wolalabym normalną @ juz dostac. Z mierzenia tempki nic nie wynika,bo skakala jak oszalala:(.Z obserwacji sluzu wynikalo by,ze powinnam dostac @ przed wczoraj.W ciazy raczejbyc nie moge,bo nie bylo psitulanka.Ile czekac zanim sie wybiore?

    Odpowiedzi (10)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-11-11, 08:40:01
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Gość 2013-11-11 o godz. 08:40
0

hmm,to nie jest naprawde zle.Moj gin mi powiedzial,ze roznice rzędu 3 dni to zadne roznice.ja od poczatku miesiaczkowania mialam najkrotszy cykl 27 dni,a najdluzszy 33 - tylko takie wahanie przez cale 9 lat ! A teraz mi sie wszystko spaprało przez te wstrętne tabletki anty , nigdy wiecej

Odpowiedz
.... 2013-11-11 o godz. 08:38
0

...

Odpowiedz
madelaine 2013-11-11 o godz. 15:12
0

girl a wiec zaczynasz nowy cykl :D zycze aby byl owocny :D

Odpowiedz
Gość 2013-11-11 o godz. 14:50
0

no dziewczyny,wlasnie moja @ przyszla :D .Najpierw sie ucieszylam,ale juz mi przeszla ta radosc .czemu to jest takie paskudztwo .Auuaaaaa

Odpowiedz
Gość 2013-11-11 o godz. 08:33
0

no wlasnie,kazal mi przyjsc po odstawieniu za 2 miesiace.Dzis jest 40 dni,to sie chyba zarejestruje i pojde

Odpowiedz
Reklama
madelaine 2013-11-11 o godz. 02:09
0

girl a co na to lekarz? powinien cos zadzialac
mam nadzieje ze u ciebie szybciej hormonki dojda do siebie bo ja bralam prawie 5 lat, wiec mysle ze to moze dla tego tym bardziej ze nigdy lekarz nie zalecil mi przerwy , ale mam nadzieje ze i u mnie wkrotce wroci do normy

Odpowiedz
Gość 2013-11-11 o godz. 01:47
0

Kurcze,to bardzo niedobrze :( .Przed tą historią z tabletkami (ech,chociaz wcale ich nie chcialam,ale niby mialy obinizyc moje zbyt wysokie hormonki)mialam cykle jak w zegarku,prawie co do godziny,rowniutko 28 dni,elegancka owulacja,po prostu cudowny ksiazkowy cykl.A teraz nie moge zaakceptowac tych wahan okropnych,strasznie mne niepokoja:(.Odnosze wrazenie,ze cos jest zle.nie tak . Tak bardzo chcie,zeby sie to juz skonczylo

Odpowiedz
madelaine 2013-11-10 o godz. 16:24
0

a mi niestety jeszcze nie wrocilo do normy :( to juz 7 cykl po odstawieniu i nadal nie regularnie, wahania od 26 do 31 dni :(

Odpowiedz
julitka78 2013-11-10 o godz. 15:45
0

po odstwieniu tabletek musisz sie z tym liczyc ze bedziesz miala nieregularne cykle aby organizm wrocil do normy i hormony sie ustabilizowaly, ale to nie ma reguly ile bedzie trwalo.ja na przyklad mialam tylko 2 nieregularne cykle pozniej wszystko wrocilo do normy czyli co 33 dni.takze czekaj cierpliwie :)

Odpowiedz
Gość 2013-11-10 o godz. 11:30
0

po tabletkach niektóre kobiety nają takie "akcje" i pół roku.
Ale bys się bezpieczniej poczóła możesz iść do lekarza :D

Odpowiedz
Reklama
Gość 2013-11-10 o godz. 11:15
0

Ile moze trwać najdluzej cykl i po jakim czasie trzeba sie zglosic do lekarza? Po odstawieniu tabletek(w polowie opakowania,pod kontrola) mialam mega krwawienie 17 dni,potem przerwa jak normalny cykl,znowu krwawienie 15 dni:(. A teraz dzis jest 39 dzien tego kolejnego cyklu i krwawienia ani widu ani slychu .Czuje sie z tym srednio :( .Nie podoba mi sie to. Moze sie na zapas wykrwawilam ,ale jednak wolalabym normalną @ juz dostac . Z mierzenia tempki nic nie wynika,bo skakala jak oszalala:(.Z obserwacji sluzu wynikalo by,ze powinnam dostac @ przed wczoraj.W ciazy raczej byc nie moge,bo nie bylo psitulanka.Ile czekac zanim sie wybiore?

Odpowiedz
Gość 2013-11-11 o godz. 08:37
0

hmm,to nie jest naprawde zle.Moj gin mi powiedzial,ze roznice rzędu 3 dni to zadne roznice.ja od poczatku miesiaczkowania mialam najkrotszy cykl 27 dni,a najdluzszy 33 - tylko takie wahanie przez cale 9 lat ! A teraz mi sie wszystko spaprało przez te wstrętne tabletki anty , nigdy wiecej

Odpowiedz
.... 2013-11-11 o godz. 08:34
0

...

Odpowiedz
madelaine 2013-11-11 o godz. 15:12
0

girl a wiec zaczynasz nowy cykl :D zycze aby byl owocny :D

Odpowiedz
Gość 2013-11-11 o godz. 14:50
0

no dziewczyny,wlasnie moja @ przyszla :D .Najpierw sie ucieszylam,ale juz mi przeszla ta radosc .czemu to jest takie paskudztwo .Auuaaaaa

Odpowiedz
Gość 2013-11-11 o godz. 08:33
0

no wlasnie,kazal mi przyjsc po odstawieniu za 2 miesiace.Dzis jest 40 dni,to sie chyba zarejestruje i pojde

Odpowiedz
madelaine 2013-11-11 o godz. 02:09
0

girl a co na to lekarz? powinien cos zadzialac
mam nadzieje ze u ciebie szybciej hormonki dojda do siebie bo ja bralam prawie 5 lat, wiec mysle ze to moze dla tego tym bardziej ze nigdy lekarz nie zalecil mi przerwy , ale mam nadzieje ze i u mnie wkrotce wroci do normy

Odpowiedz
Gość 2013-11-11 o godz. 01:47
0

Kurcze,to bardzo niedobrze :( .Przed tą historią z tabletkami (ech,chociaz wcale ich nie chcialam,ale niby mialy obinizyc moje zbyt wysokie hormonki)mialam cykle jak w zegarku,prawie co do godziny,rowniutko 28 dni,elegancka owulacja,po prostu cudowny ksiazkowy cykl.A teraz nie moge zaakceptowac tych wahan okropnych,strasznie mne niepokoja:(.Odnosze wrazenie,ze cos jest zle.nie tak . Tak bardzo chcie,zeby sie to juz skonczylo

Odpowiedz
madelaine 2013-11-10 o godz. 16:24
0

a mi niestety jeszcze nie wrocilo do normy :( to juz 7 cykl po odstawieniu i nadal nie regularnie, wahania od 26 do 31 dni :(

Odpowiedz
julitka78 2013-11-10 o godz. 15:45
0

po odstwieniu tabletek musisz sie z tym liczyc ze bedziesz miala nieregularne cykle aby organizm wrocil do normy i hormony sie ustabilizowaly, ale to nie ma reguly ile bedzie trwalo.ja na przyklad mialam tylko 2 nieregularne cykle pozniej wszystko wrocilo do normy czyli co 33 dni.takze czekaj cierpliwie :)

Odpowiedz
Gość 2013-11-10 o godz. 11:30
0

po tabletkach niektóre kobiety nają takie "akcje" i pół roku.
Ale bys się bezpieczniej poczóła możesz iść do lekarza :D

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie