Styl.fm - Magazyn o modzie i urodzie

Zgłoś naruszenie


Proszę uzupełnić wszystkie pola.

Pytania » Ciężarówki i Mamuśki
  • Gość 2013-04-13 o godz. 00:54, odsłony: 23103 0

    Czy badania podczas wizyty u ginekologa bolą?

    Mam 17 lat i czeka mnie wizyta u ginekologa bardzo się tego boję . zamierzam iść do faceta bo koleżanki mówią że są delikatniejsi na samą myśl o tym badaniu trzęsę się jak galaretapowiedzcie jakie to uczucie leżenie na tym fotelu z tak bardzo wyeksponowaną cipką ? a wziernik czy nieboli jego zakładanie? jeszczejego palcebrrr jak ja przetrwam na tym fotelups znacie może strony ze zdjęciami takiego badaniadziekuję

    Odpowiedzi (41) Kategoria: Ciężarówki i Mamuśki Ostatnia odpowiedź: 2018-10-06, 16:04:02 Tagi: ,

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź
Najnowsze / Najstarsze

Wybrana odpowiedź

Najwyżej ocenione odpowiedzi

Odpowiedzi

Gość 2013-04-12 o godz. 14:31 0

mam 17 lat i czeka mnie wizyta u ginekologa bardzo się tego boję . zamierzam iść do faceta bo koleżanki mówią że są delikatniejsi na samą myśl o tym badaniu trzęsę się jak galareta
powiedzcie jakie to uczucie leżenie na tym fotelu z tak bardzo wyeksponowaną cipką ? a wziernik czy nieboli jego zakładanie? jeszcze jego palce brrr jak ja przetrwam na tym fotelu

ps znacie może strony ze zdjęciami takiego badania
dziekuję

Gość 2013-04-13 o godz. 01:54 0

Nie ma się czego bać. Badanie naprawdę nie boli. Jeżeli wstydzisz sie iść do mężczyzny, idź do kobiety. Pomyśl, że nie ty pierwsza nie ostatnia masz ten problem. Głowa do góry będzei dobrze

Gość 2013-04-13 o godz. 01:54 0

Nie ma się czego bać. Badanie naprawdę nie boli. Jeżeli wstydzisz sie iść do mężczyzny, idź do kobiety. Pomyśl, że nie ty pierwsza nie ostatnia masz ten problem. Głowa do góry będzei dobrze

NUKA 2013-04-13 o godz. 03:43 0

Nie jest źle. Badanie nic nie boli, ani wziernik, ani badanie palcami. Ten pierwszy wstyd musisz jakoś przełamać. Nie ma się w zasadzie ani czego bać anie czego wstydzić, bo przecież taka ich praca i oni mało zwracają uwage na to że leży rozebrana kobieta, to ich praca jak każda inna. Nie denerwuj się , zobaczysz bedzie ok.

NUKA 2013-04-13 o godz. 03:43 0

Nie jest źle. Badanie nic nie boli, ani wziernik, ani badanie palcami. Ten pierwszy wstyd musisz jakoś przełamać. Nie ma się w zasadzie ani czego bać anie czego wstydzić, bo przecież taka ich praca i oni mało zwracają uwage na to że leży rozebrana kobieta, to ich praca jak każda inna. Nie denerwuj się , zobaczysz bedzie ok.

Gość 2013-04-13 o godz. 12:08 0

ja tez mialam 17 lat jak szlam pierwszy rza do ginekologa (teraz mam 20).Strasznie sie balam ,rozmawiac o tak intymnych sprawach i rozebrac sie.Ale trzeba przelamac ten wstyd te badania trwaja chwile i napewno wytrzymasz:-)))Wziernik moze nie jest przyjemny i ugniatanie brzucha z palcami wlozonymi do srodka ale to tylko pare minut i zreszta chodzi o Twoje zrdowie!!!napisz jak bylo:-)

Gość 2013-04-13 o godz. 12:08 0

ja tez mialam 17 lat jak szlam pierwszy rza do ginekologa (teraz mam 20).Strasznie sie balam ,rozmawiac o tak intymnych sprawach i rozebrac sie.Ale trzeba przelamac ten wstyd te badania trwaja chwile i napewno wytrzymasz:-)))Wziernik moze nie jest przyjemny i ugniatanie brzucha z palcami wlozonymi do srodka ale to tylko pare minut i zreszta chodzi o Twoje zrdowie!!!napisz jak bylo:-)

madelaine 2013-04-13 o godz. 12:21 0

sylwjar nie denerwuj sie bedzie dobrze, choc przyznam ze ja po tylu latach chodzenia do gina czasami sama sie stresuje, ale ogolnie jest ok. Powiedz tylko ze to twoja pierwsza wizyta a lekarz napewno potraktuje cie jak najdelikatniej, choc samo badanie wcale nie boli
glowa do gory :D

madelaine 2013-04-13 o godz. 12:21 0

sylwjar nie denerwuj sie bedzie dobrze, choc przyznam ze ja po tylu latach chodzenia do gina czasami sama sie stresuje, ale ogolnie jest ok. Powiedz tylko ze to twoja pierwsza wizyta a lekarz napewno potraktuje cie jak najdelikatniej, choc samo badanie wcale nie boli
glowa do gory :D

o 2013-04-13 o godz. 12:30 0

nie nerwujj się!!!!!!!!!
nie jest straszniee!!!!!
nie wiem wogóle kto wymyślił głupi mit, że gin to poprostu podczas wizyty nie wiadomo co tam robi namm!!!
przecież on nie ma prawa sprawiać nam bóluu!!!!!!!!!

odpowiadaj szczerze na wszystkie pytanka (czy miałaś ju stosunek, kiedy ostatn okres był, itp..)

3majj sie!!!!!

pozdróówka!!

o 2013-04-13 o godz. 12:30 0

nie nerwujj się!!!!!!!!!
nie jest straszniee!!!!!
nie wiem wogóle kto wymyślił głupi mit, że gin to poprostu podczas wizyty nie wiadomo co tam robi namm!!!
przecież on nie ma prawa sprawiać nam bóluu!!!!!!!!!

odpowiadaj szczerze na wszystkie pytanka (czy miałaś ju stosunek, kiedy ostatn okres był, itp..)

3majj sie!!!!!

pozdróówka!!

Iweta 2013-04-13 o godz. 23:59 0

Nie martw sie ta wizyta, idź spokojnie, nikt ci krzywdy na pewno nie zrobi. Normalne badanie, u dentysty jest gorzej bo boli.
A badanie jest na pewno potrzebne, sama mam do siebie pretensje ze nie poszłam szybciej tylko dopiero jak wyszłam za mąż.
Naprawdę nie masz sie czego obawiać, powiem szczerze ze akurat ja wole chodzic do kobiety, jakos umiem się z nia bardziej dogadać. Przedtem chodziłam do faceta i nie odpowiadało mi jego zachowanie, co sie zapytała to sie głupio usmiechał, tak jakby mnie zbywał i traktował jak jakąś wariatkę co szuka problemów.

andzelika125 2018-10-06 o godz. 16:03 0

@Iweta:
Czy na pierwszą wizytę u ginekologa mogę pójść sama albo z chłopakiem gdy mam 17 lat czy muszę iść z rodzicem?

Iweta 2013-04-13 o godz. 23:59 0

Nie martw sie ta wizyta, idź spokojnie, nikt ci krzywdy na pewno nie zrobi. Normalne badanie, u dentysty jest gorzej bo boli.
A badanie jest na pewno potrzebne, sama mam do siebie pretensje ze nie poszłam szybciej tylko dopiero jak wyszłam za mąż.
Naprawdę nie masz sie czego obawiać, powiem szczerze ze akurat ja wole chodzic do kobiety, jakos umiem się z nia bardziej dogadać. Przedtem chodziłam do faceta i nie odpowiadało mi jego zachowanie, co sie zapytała to sie głupio usmiechał, tak jakby mnie zbywał i traktował jak jakąś wariatkę co szuka problemów.

Gość 2013-04-14 o godz. 00:58 0

ja na przyklad poszlam gdy mialam 19 lat . Ze wzgledu na dosc duze klopoty ze zdrowiem musze go odwiedzac regularnie i niestety dosc czesto.Ostatnio ze wzgledu na krwotok musialam byc nawet 2 razy w ciagu miesiaca ,ale nadal jest to dla mnie przeżycie i nie znosze tego szczerze .Gdyby mnie mój Miły nie pilnował i nie zaganiał do lekarza ,to chyba bym nie poszła .Ale nie bierz ze mnie przykładu i nie rób tak,to to jest niepowazne .Zdrowie jest zawsze na 1 miejscu Pamietaj,każdy jest inny i inaczej to odbiera Dopóki sama sie nie przekonasz na własnej skórze,żadne opinie raczej dużo nie pomogą. Każdy ma swój sposób odczuwania i odbierania śwata.Pozdrowionka i trzymaj sie cieplutko :P

Gość 2013-04-14 o godz. 00:58 0

ja na przyklad poszlam gdy mialam 19 lat . Ze wzgledu na dosc duze klopoty ze zdrowiem musze go odwiedzac regularnie i niestety dosc czesto.Ostatnio ze wzgledu na krwotok musialam byc nawet 2 razy w ciagu miesiaca ,ale nadal jest to dla mnie przeżycie i nie znosze tego szczerze .Gdyby mnie mój Miły nie pilnował i nie zaganiał do lekarza ,to chyba bym nie poszła .Ale nie bierz ze mnie przykładu i nie rób tak,to to jest niepowazne .Zdrowie jest zawsze na 1 miejscu Pamietaj,każdy jest inny i inaczej to odbiera Dopóki sama sie nie przekonasz na własnej skórze,żadne opinie raczej dużo nie pomogą. Każdy ma swój sposób odczuwania i odbierania śwata.Pozdrowionka i trzymaj sie cieplutko :P

Martyna188 2013-04-14 o godz. 03:43 0

pierwsza wizyta u gin jest moze troszke krempujaca dlatego wolalam chodzic do kobiety i mam bardzo mila pania ginekolog lol

Martyna188 2013-04-14 o godz. 03:43 0

pierwsza wizyta u gin jest moze troszke krempujaca dlatego wolalam chodzic do kobiety i mam bardzo mila pania ginekolog lol

julitka78 2013-04-25 o godz. 07:58 0

ja swoja pierwszą wizytę u gin wspominam niezbyt miło, mimo iż byłam u kobiety.nie współżyłam jeszcze z chłopakiem więc badała mnie przez odbyt,później po pierwszym razie było lepiej lol nieprzyjemny jest wziernik ale poza tym jest ok lol
wolę iść do gin 10 razy w tygodniu niż raz w roku do dentysty :x

julitka78 2013-04-25 o godz. 07:58 0

ja swoja pierwszą wizytę u gin wspominam niezbyt miło, mimo iż byłam u kobiety.nie współżyłam jeszcze z chłopakiem więc badała mnie przez odbyt,później po pierwszym razie było lepiej lol nieprzyjemny jest wziernik ale poza tym jest ok lol
wolę iść do gin 10 razy w tygodniu niż raz w roku do dentysty :x

julitka78 2013-04-26 o godz. 03:43 0

na pierwszej wizycie gin sie zapyta czy już współżyłaś, jezeli nie to nie mogą badać przez pochwę bo moga uszkodzić błonę dziewiczą,choc słyszałam o przypadkach ze dziewice byly normalnie badane.

julitka78 2013-04-26 o godz. 03:43 0

na pierwszej wizycie gin sie zapyta czy już współżyłaś, jezeli nie to nie mogą badać przez pochwę bo moga uszkodzić błonę dziewiczą,choc słyszałam o przypadkach ze dziewice byly normalnie badane.

julitka78 2013-04-26 o godz. 04:25 0

pari nie ma za co, od tego jest to forum :)
powodzenia :)

julitka78 2013-04-26 o godz. 04:25 0

pari nie ma za co, od tego jest to forum :)
powodzenia :)

Gość 2013-04-26 o godz. 09:08 0

macie racje. Badanie przez odbyt to jest straszna sprawa . Duzo lepiej jest po "pierwszym razie",bo badanie przez pochwe to juz zupelnie inna sprawa.

Gość 2013-04-26 o godz. 09:08 0

macie racje. Badanie przez odbyt to jest straszna sprawa . Duzo lepiej jest po "pierwszym razie",bo badanie przez pochwe to juz zupelnie inna sprawa.

madelaine 2013-04-26 o godz. 10:00 0

wlasnie dlatego poszlam pierwszy raz do gina po "pierwszym razie" - balam sie tego badania przez odbyt. Ale wiele moich kolezanek pomimo dziewictwa bylo badanych normalnie

madelaine 2013-04-26 o godz. 10:00 0

wlasnie dlatego poszlam pierwszy raz do gina po "pierwszym razie" - balam sie tego badania przez odbyt. Ale wiele moich kolezanek pomimo dziewictwa bylo badanych normalnie

Gość 2013-05-07 o godz. 03:08 0

hej. czy mogłbyście opisac badanie przez odbyt?
chodzi mi o kwetie 'techniczne'...
ech.

Gość 2013-05-07 o godz. 03:08 0

hej. czy mogłbyście opisac badanie przez odbyt?
chodzi mi o kwetie 'techniczne'...
ech.

Gość 2013-05-07 o godz. 04:31 0

Klękasz na kozetce a lekarz wkładając palec w odbyt bada przez niego macicę i jajniki.Badanie nie jest przyjemne i muszę przyznać boli, ale da się wytrzymać

Gość 2013-05-07 o godz. 04:31 0

Klękasz na kozetce a lekarz wkładając palec w odbyt bada przez niego macicę i jajniki.Badanie nie jest przyjemne i muszę przyznać boli, ale da się wytrzymać

Gość 2013-05-07 o godz. 05:30 0

Kasiu.

Wybacz, że pytam o szczegóły, ale to dla mnie b. istotne.

1. Czy ten ból jest mocny? Do wytrzymania? Z czym porównywalny?
2. Czy jest opcja badania przez odbyt - ale na fotelu?
3. jak długo to trwa?

Z góry bardzo dziękuję.

Gość 2013-05-07 o godz. 05:30 0

Kasiu.

Wybacz, że pytam o szczegóły, ale to dla mnie b. istotne.

1. Czy ten ból jest mocny? Do wytrzymania? Z czym porównywalny?
2. Czy jest opcja badania przez odbyt - ale na fotelu?
3. jak długo to trwa?

Z góry bardzo dziękuję.

Gość 2013-05-07 o godz. 06:13 0

hmm,no to w moim przypadku wygladalo to inaczej. Rozbierasz sie i kladziesz tak jak do normalnego badania na fotelu ginekologicznym,tylko zamiast przez pochwe,bada przez odbyt. Mnie to nic nie bolało,tylko takie nieprzyjemne uczucie w trakcie i po badaniu tez przez jakis czas takie niezbyt przyjemne wrazenie . Samo badanie trwalo moze z dwie minutki. A potem jeszcze wziernik,taki w rozmiarze dzeciecym :D ,bo taki przysluguje dziewicom. Jesli w ogole wziernik idzie w ruch

Gość 2013-05-07 o godz. 06:13 0

hmm,no to w moim przypadku wygladalo to inaczej. Rozbierasz sie i kladziesz tak jak do normalnego badania na fotelu ginekologicznym,tylko zamiast przez pochwe,bada przez odbyt. Mnie to nic nie bolało,tylko takie nieprzyjemne uczucie w trakcie i po badaniu tez przez jakis czas takie niezbyt przyjemne wrazenie . Samo badanie trwalo moze z dwie minutki. A potem jeszcze wziernik,taki w rozmiarze dzeciecym :D ,bo taki przysluguje dziewicom. Jesli w ogole wziernik idzie w ruch

Gość 2013-05-07 o godz. 06:40 0

acha,zapomnialam jeszcze o takiej cennej radzie,ktorej mi udzieli,notabene lekarz .Im bardziej sie denerwujesz i im bardziej jestes spieta,tym bardziej nieprzyjemne i wtedy moze bolec.Dlatego trzeba sie za wszelka cene uspokoic i rozluznic miesnie .Ja nie potrafilam tego zrobic,wiec w ramach wspomagania ,uslyszalam dobry kawał lol ,bo lekarz stwierdzil,ze inaczej to w ogole nie bedzie mnie mogl zbadac ,taka bylam zdenerwowana

Gość 2013-05-07 o godz. 06:40 0

acha,zapomnialam jeszcze o takiej cennej radzie,ktorej mi udzieli,notabene lekarz .Im bardziej sie denerwujesz i im bardziej jestes spieta,tym bardziej nieprzyjemne i wtedy moze bolec.Dlatego trzeba sie za wszelka cene uspokoic i rozluznic miesnie .Ja nie potrafilam tego zrobic,wiec w ramach wspomagania ,uslyszalam dobry kawał lol ,bo lekarz stwierdzil,ze inaczej to w ogole nie bedzie mnie mogl zbadac ,taka bylam zdenerwowana

Gość 2013-05-07 o godz. 14:03 0

a jak wsiadacie na fotel w butach czy bez butów?
i czy pod pupę lekarz kładzie papierowe ręczniki zanim usiądziecie czy jak już siedzicie

Gość 2013-05-07 o godz. 14:03 0

a jak wsiadacie na fotel w butach czy bez butów?
i czy pod pupę lekarz kładzie papierowe ręczniki zanim usiądziecie czy jak już siedzicie

pusiatkowa 2013-05-07 o godz. 14:56 0

sylwjar, buty sciagamy, recznik jest juz polozony jak wejdziesz do gabinetu, a jak nie to polozy zanim tam usiadziesz....
nie bo sie lekarza, to bardzo wazne....lekarz zobaczy ze jstes mloda, zreszta kazda pierwsza wizyta zaczyna sie od pytan...najpierw zada ci kilkanascie pytan zanim usiadziesz na fotelu....napewno tez wyjasni wszystko po koleji, co bdzie robil i dlaczego...glowa do gory, i pamietaj jak cos jest nie jasne pytaj, nie boj sie to lekarz...on ma ci pomoc!!!

pusiatkowa 2013-05-07 o godz. 14:56 0

sylwjar, buty sciagamy, recznik jest juz polozony jak wejdziesz do gabinetu, a jak nie to polozy zanim tam usiadziesz....
nie bo sie lekarza, to bardzo wazne....lekarz zobaczy ze jstes mloda, zreszta kazda pierwsza wizyta zaczyna sie od pytan...najpierw zada ci kilkanascie pytan zanim usiadziesz na fotelu....napewno tez wyjasni wszystko po koleji, co bdzie robil i dlaczego...glowa do gory, i pamietaj jak cos jest nie jasne pytaj, nie boj sie to lekarz...on ma ci pomoc!!!

Gość 2013-05-27 o godz. 07:49 0

ech,a ja wlasnie za 2 godziny mam wizyte u nowego gina.tym razem u mezczyzny.Mam nadzieje,ze bedzie lepszy niz poprzedni .Kurcze,ale sie denerwuje,nie lubie zmian .Trzymajcie kciuki

Gość 2013-05-27 o godz. 07:49 0

ech,a ja wlasnie za 2 godziny mam wizyte u nowego gina.tym razem u mezczyzny.Mam nadzieje,ze bedzie lepszy niz poprzedni .Kurcze,ale sie denerwuje,nie lubie zmian .Trzymajcie kciuki

pajonk 2013-05-27 o godz. 09:27 0

girl84 będzie dobrze :D

pajonk 2013-05-27 o godz. 09:27 0

girl84 będzie dobrze :D

Gość 2013-05-29 o godz. 11:44 0

lekarz super :D .Po raz pierwszy wyszłam zadowolona od ginekologa lol

Gość 2013-05-29 o godz. 11:44 0

lekarz super :D .Po raz pierwszy wyszłam zadowolona od ginekologa lol

Gość 2013-06-14 o godz. 12:08 0

ja bardzo dlugo wybieralam ginekologa,na facetach sie zawiodlam,trafilam na swietna p.dr poprowadzila moja ciaze super,rodzilam w szpitalu w ktorym ona pracuje i mialam swietna opieke,jezeli jestes ze szczecina to moge podac ci jej namiary a napewno bedziesz zadowolona, nazywa sie dr.Jolanta Pawlik

Gość 2013-06-14 o godz. 12:52 0

nie jestem ze Szczecina ,jesli o mnie chodzi .A ja sie wlasnie na kobietach-lekarzach zawiodlam

bini6 2013-08-03 o godz. 08:10 0

Ja moja pierwsza wizyte wspominam bardzo dobrze mialam wtedy 16 lat był to pan doktor bardzo młody co mnie podwojnie przerazalo ale mial bardzo fajne podejscie i ma je do dzisiaj gdyz chodze do niego do dzisiejszego dnia a trafilam do niego przypadkiem ja mysle ze jezeli juz sie znajdzie fajnego ginekologa to nie powinno sie go zmieniac bo z biegiem czasu kobieta sie do niego przyzwyczaja i kolejna wizyta nie jest dla niej stresujaca wiec dziewczyny glowa do gory to nie jest takie straszne chociaz pierwsza wizyta jest ogromnym stresem ale pozniej w miare uplywu czasu jesli chodzi sie do jednego jest coraz lepiej

bini6 2013-08-08 o godz. 13:10 0

Hej Kobety mam pytanie co ile kobieta powinna chodzić do ginekologa żeby po prostu sprawdzić czy jest wszystko w porządku

Panna Cz. 2013-08-09 o godz. 06:04 0

co pol roku, tak slyszalam

Gość 2013-08-17 o godz. 11:34 0

Nie denerwuj się. Nie ma się czego wstydzić. Badanie nic nie boli choć może nie jest przyjemne. Co do ginekologa nie ma czego się wstydzić. To jego praca i mało zwraca uwagę na rozebraną kobietę. Ty nie jesteś jakimś specyficznym przypadkiem. Napisz potem jak było :)

Gość 2013-10-26 o godz. 03:14 0

hej wam trafiłam na to forum zupełnie przypadkiem hehe ale widze że tu jest całkiem miło :) hmm ja jeszcze niebyłam u ginekologa wybieram sie za miesiąc mam umówioną wizyte i powiem wam szczerze że narazie sie nieboje hehe pewnie dopiero zaczne jak wizyta będzie coraz bliżej ale mam nadzieje że będzie wszytsko dobże :)

dea 2013-10-27 o godz. 23:46 0

grunt to trafić do dobrego lekarza bo trafiają sie tzw.konowały którzy robią wszystko by kobieta żle sie czuła w gabinecie.Ale gdy lekarz wporządku to taka wizyta nie wcale krępująca...

NUKA 2013-10-27 o godz. 23:53 0

bardzo dobrze powiedziane. Zgadzam się w zupełności

bini6 2013-10-27 o godz. 23:54 0

dea napisał(a):grunt to trafić do dobrego lekarza bo trafiają sie tzw.konowały którzy robią wszystko by kobieta żle sie czuła w gabinecie.Ale gdy lekarz wporządku to taka wizyta nie wcale krępująca... Zgadzam sie

camillee 2013-10-27 o godz. 23:56 0

podobno faceci sa delikatniejsi 8)

Monika_N 2013-10-27 o godz. 23:57 0

Zgadzam się, że faceci są delikatniejsi. Kiedyś chodziłam do kobiety, ale w ciąży trafiłam na super ginekologa mężczyznę i wiem, że już zawsze będę do Niego chodzić.

PoCaHoNtAz 2013-10-28 o godz. 00:01 0

Ja sie nie zgode, wszystko zalezy od charakteru czlowieka. Ja mialam ginke kobiete i byla delikatna, a facet na oddziale w szpitalu mial wielkie rece i w ogole podczas badania czulam jakbym jego reka wchodzila po sam lokiec i jakbym miala ja prawie w klatce piersiowej. Ogolnie moj gin obecny i ginka sa tak samo delikatni.

bini6 2013-10-28 o godz. 00:03 0

Jesli o mnie chodzi to ja od poczatku chodze do faceta wiec nie wiem jak jest jesli chodzi o kobiety ale slyszalam od kolezanek ze sa bardzo niedelikatne

PoCaHoNtAz 2013-10-28 o godz. 00:04 0

bini6, he he jak zawsze kraza jakies stereotypy. Ktos trafil na wredna babe i tak gada, jak ktos trafi na wrednego faceta to na niego tak powie. Mialam kilku ginow w swoim zyciu + w szpitalu przez prawie 2 tygodnie badalo mnie ich wielu wielu i z czystym sumieniem stwierdzam, ze nie jest to prawda iz kobieta nie jest delikatna.

dagulina 2013-10-28 o godz. 00:06 0

jesli chodzi o mnie to kiedys chodzilam do babki i faktycznie akurat trafilam na bardzo nie delikatna pod czas badania myslalam ze gwiazdy zobacze. teraz chodze wylacznie do faceta i jest ok.

mysia:) 2013-10-28 o godz. 00:08 0

Ja od razu wybrałam faceta kierując się opinią innych o niedelikatnych kobietach-ginkach, mimo że mój lekarz jest bardzo sympatycznym człowiekiem i do wszyskiego z humorem podchodzi to badanie bywa lekko bolesne i nieprzyjemne ... ale problem chyba leży po mojej stronie, sytuacja jest dla mnie krępująca i na stres reaguję spięciem wszystkich mięśni :( to dlatego czasami coś mnie tam zaboli. Mimo że dla lekarza to codzienność i zawód jak kazdy inny, dla mnie wizyta to konieczność i chciałabym mieć to jak najszybciej za sobą za każdym razem.

Odpowiedz
Podobne tematy
Kategorie pytań