Quantcast
  • Gość odsłony: 38146

    Co może oznaczać niska temperatura po owulacji?

    Kochane potrzebuję Waszej pomocyNie wiem co się dzieje z moją tempką ?Owu była w 13 dc. (0,3 st. skok poprzedzony 6 niższymi tempkami ) , tyklo że po owu tempka zamiast rosnąć spadła i jest niższa niż w pierwszej części cyklu.Dziś był 17 dc. i tempka nadal niska - nic już nie rozumiemWiem że na tempkę ma wpływ bardzo wiele czynników ale raczej myślałam że one zbytnio podnoszą tempkę , a nie obniżają .Czy może któraś z Was miała taki przypadek

    Odpowiedzi (4)
    Ostatnia odpowiedź: 2009-06-08, 01:56:47
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Gość 2009-06-07 o godz. 19:22
1

Oj to przerpraszam, że wprowadziłam Ciebie w błąd
Mnie lekarz mówił ze podwyższona po owulacji temperatura moze oznaczać ciąże i tak jest w większości przypadków. Byc może temperatura podwyższona utrzymuje sie od dnia zagnieżdzenia sie jajeczka. Pewnie jest tak ze jak jest owulacja podwyzsza sie temperatura, jak uwalnia sie jajeczko spada, po to zeby juz kiedy jest jajeczko zapłodnione wzrosnąć :)
I pewnie jest tak u Ciebie. Skoro do tej pory niska a teraz masz 37 to może?? :)
Trzymam kciuki.

Odpowiedz
vergangenheit 2009-06-08 o godz. 01:56
0

Agnessa, aby stwierdzić, że owulacja faktycznie miała miejsce musisz odnotować 3 kolejne tempki wyższe od poprzedzających je 6. Jeżeli była to tylko np. jedna to najprawdopobniej była to tylko próba, jednak do owulacji nie doszło. Bardzo możliwe, że po kilku dniach organizm ponownie spróbuje - i być może tym razem wszystko pójdzie gładko :) - na co może wskazywać to, iż obecnie zaobserwowałaś wzrost tempki.

Zdarza się również, że ok. 7-8 dnia po owulacji w przypadku gdy doszło do zapłodnienia tempka spadnie o ok. 0,1 stopnia na jeden dzień.

Renika, przed owulacją tempki są na niższym poziomie, temperatura wzrasta dopiero po owulacji i utrzymuje się na wyższym poziomie aż do miesiączki (spada dzień przed lub w trakcie miesiączki). Poziom jej nie ma nic wspólnego z zapłodnieniem - ważny jest czas jej utrzymywania się - jeżeli jest to więcej niż 21 dni można przypuszczać z dużym prawdopodobieństwem ciążę. Czasami temperaturki wzrastają dodatkow po zagnieżdzeniu się embrionu - jednak występępuje to jedynie u małej części kobiet i nie musi oznaczać ciąży.

Odpowiedz
Gość 2009-06-07 o godz. 19:12
0

Reniu dzięki a odpowiedź ale niezupełnie się z Tobą zgodzę .
Ponieważ niska tempka po owu wcale nie świadczy o niezapłodnionym jajeczku.
Czytałam nawet tutaj w BAYBUSie że właśnie świeżo zapłodnione jajeczko może być przyczyną kilkudniowego spadku tempki po owu.

Dzisiaj rano dzwoniłam do mojej giny i ona też potwierdziła że coś takiego może się zdarzyć.
Więc trochę się uspokoiłam i tchnęła we mnie nadzieję , którą straciłam kiedy mąż wyjechał w delegację , bo gina powiedziała że plemniczki mogą przeżyć w płodnym śluzie aż do 6-7 dni :o i że jeśli przytulaliśmy się przed jego wyjazdem to mogły one przeżyć do owu.

Bardzo ucieszyła mnie tą wiadomością :D

Dziś tempka podskoczyła do 37 :D

Trzymajcie za mnie kciuki.

Odpowiedz
Gość 2009-06-07 o godz. 06:55
0

Według mnie jest ok. Owulacja to podwyzszona temperatura a spadek oznacza ze jest po owulacji i ze jajeczko nie zostało zaplodnione.
Gdybys zaciązyła podwyzszona temperatura po owulacji moze wskazywac na ciąże.

Pozdrawiam

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie