Quantcast
  • Mobik odsłony: 1305

    Szkoły Rodzenia

    Dziewczyny,

    chodziłyście do szkoły rodzenia? Co polecacie? Na co zwrócić uwagę? Kiedy najlepiej sie zainteresować? Czy trzeba sie zapisywac dużo wcześniej?

    Bedę wdzieczna za wszystkie wrażenia i namiary.

    Mobik

    Odpowiedzi (5)
    Ostatnia odpowiedź: 2009-10-06, 06:11:32
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Gość 2009-10-06 o godz. 06:11
0

Ja też zastanawiam się nad szkołą rodzenia. Na początku ciąży byłam zdecydowana teraz trochę mi przeszło. Ale mam jeszcze trochę czasu na zastanowienie. Jeżeli chodzi o opiekę nad noworodkiem to nie ma z tym problemu bo kontakt z maluszkami miałam "od zawsze". Mojego bratanka pilnowałam, karmiłam, usypiałam itp itd. Poza tym mam mnóstwo kuzynów i kuzynek już "dzieciatych" więc z ich pociechami też miałam kontakt. Może to dlatego że bardzo lubię dzieciaczki i zawze garnęłam się do pomocy. Problem może wystąpić przy kąpieli takiego maleństwa bo tego nigdy nie robiłam. Ale wszystkie mamy powtarzają że co do swojego maleństwa to zawsze wiesz co zrobić, jak trzymać itd. Bo to Twoje dziecko i instynkt podpowiada Ci wszystko. Więc mamuśki nie bójmy się niczego i pamiętajmy że doskonalne znamy się z naszymi maluszkami - przecież mieszkały 9 miesięcy w naszych brzuszkach!

Odpowiedz
Gość 2009-10-05 o godz. 16:46
0

moja znajoma urodzila pol roku temu. kiedy jej coreczka miala jakies 3-4 tyg poszlismy z mezem ja odwiedzic. moj maz wzial mala w rece jakby byla laleczka. a kiedy mi ja podal siedzialam jak trusia i trzeslam sie z mysla w glowie, "zeby tylko nie polamac, zeby tylko nie upuscic". po chwili bylam az mokra ze strachu i kazalam mezowi wziac mala ode mnie.mam nadzieje, ze jakos to bedzie...

Odpowiedz
Gość 2009-10-05 o godz. 11:10
0

ja tez jestem zapisana juz do szkoly rodzenia. i tak jak iskierkaa dlatego, ze interesuje mnie opieka nad noworodkiem. niestety nigdy nie mialam stycznosci z malenkim dzieckiem, i wole sie troszke do tego przygotowac. tylko jak czytam jakie ceny maja za wszystko polskie szpitale, to az mnie glowa zaczyna bolec .

Odpowiedz
Mobik 2009-10-05 o godz. 05:22
0

Dzieki alta. Juz myslałam, ze nikt nie myśli o szkole rodzenia i tylko my z mezem tacy zieleni, ze potrzebujemy instukcji obsługi.

dzieki
Mobik

Odpowiedz
Gość 2009-10-05 o godz. 00:58
0

Na pewno trzeba o tym myslec wczesniej niz ja :) Jestem w 32 tc. i wziela mnie chec na zajecia i niestety okazuje sie, ze juz na zaden kurs sie nie zalapie Mysle, ze dobrym pomyslem jest pojscie do szkoly rodzenia w 7 miesiacu, przy czym czasem zapisow trzeba dokonac wczesniej. Najlepiej tez wybrac te szkole, ktora dziala przy szpitalu, w ktorym chcesz rodzic - poznasz personel, zasady panujace w szpitalu i bedzie Ci razniej :)

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie