Quantcast
  • Gość odsłony: 4300

    Czego objawem są skrzepy w miesiączce?

    Witam Was,Wiem, że już takie wątki były poruszane na forach dotyczących zdrowiakobiety, ale ta sprawa jest dla mnie ciągle niejasna. Chodzi o to, że w krwipodczas okresu mam mnóstwo skrzepów, i są one duże. Z miesiąca na miesiąc,mam wrażenie że jest z tym coraz gorzej, dziś właśnie mam okres i mamwrażenie,że krwawię tylko samymi skrzepami + niewielki dodatek krwi. Mówiłamo tym p. ginekolog i p. endokrynolog, obie jakby nie zwróciły na to uwagi.Zrobiłam usg dopochwowe, wyszło prawidłowo. Poziomy hormonów wyszły w normie,oprócz prolaktyny. Od paru dni zażywam Bromergon.Czy któraś z Was ma taki problem? Jak się na to zapatrują Wasi lekarze? Czyto może oznaczać jakąś nieprawidłowość u mnie? Dodam że poroniłam 2 lata temu.Pozdrawiam Was i z góry dziękuję za odpowiedź.

    Odpowiedzi (2)
    Ostatnia odpowiedź: 2009-04-25, 19:14:25
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Gość 2009-04-25 o godz. 19:14
0

Martynko ja tez mam takie skrzepy,ale u mnie dochodzi za każdym razem do zapłodnienia ale fasolka nie chce sie zagnieździc i to jest tego powodem.moja gin mowila ze po tym tez widac ze macica jest dobrze ukrwiona i sluzówka sie powieksza.teraz lecze prolaktyne,bo chyba ona przeszkadza mi w utrzymaniu fasolki.takze jezeli regularnie wspolzyjesz to moze to byc oznaka ze w tym miesiacu bylo zaplodnienie,ale to tez nie jest na 100% powiedziane.ja mialam ta pewnosc bo mam co miesiac monitoring.poradz sie swojego gin i bedzie dobrze.nie masz co sie zamartwiac na zapas :)
pozdrowienia i papatki

Julita

Odpowiedz
Gość 2009-04-10 o godz. 00:27
0

Witaj Martynko. Ja właśnie mam taki problem, skrzepy są bardzo duże i obfite jest też krwawienie. Odkąd lecze moją chorobę czyli zapalenie przydatków skrzepy są ale naprawde bardzo małe i jest ich bardzo malutko. Nie ma też obfitego krwawienia i w końcu wiem co to znaczy jak nie boli brzuch przed okresem i w czasie. Moja gin twierdzi, że skrzepy takie nie powinny się pojawiać. Ale u ciebie nie musi mieć to związku z zapaleniem przydatków, tylko może to być zupełnie inna sprawa. Najlepiej skontaktuj się z innym lekarzem i się poradź.

Pozdrawiam.Magda.

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie