Quantcast
  • Gość odsłony: 12330

    Łamliwe akryle- zdejmować czy da się uratować?

    Dziewczyny proszę o pomoc ! Mam akryl od grudnia ...oczywiście na początku było ok. ale jak paznokcie zaczęły odrastać pod spodem wyglądało to koszmarnie...Miałam już trzy uzupełnienia, teraz moje własne paznokcie są już na tyle długie, że ta akrylowa końcówka łamie się i odpada...już nie mam siły chodzić na nakładanie nowego...tym bardziej że (nie wspominając o kasie) strasznie długo to trwa....Nie wiem co jest grane,,, czy to tylko na początku ładnie wygląda ?

    Odpowiedzi (6)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-05-28, 15:27:13
    Kategoria: Paznokcie
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Gość 2013-05-28 o godz. 15:27
0

dokladnie idz do jakiejs porzadnej stylistki i porownaj ich prace pewnie juz na samym poczatku zobaczysz roznice

Odpowiedz
_Agnieszka_ 2013-05-27 o godz. 23:38
0

Tofka daj sobie spokój z ta pania kosmetyczka i zmień ją na inną, która zna sie na tym co robi...

Odpowiedz
Gość 2013-05-22 o godz. 16:47
0

moze tak powiedziała, żeby Ciebie od pomysłu takiej pracy odciągnąć, bo w końcu byłabyś jej konkurentką ;)

Odpowiedz
Gość 2013-05-22 o godz. 16:28
0

Ogromne dzięki !! Pani która zajmuje się moimi paznokciami raczej wogóle robi sztukę...Jestem tam dosyć często więc widziałam.... Łącznie z tym że klientki mówią do niej...żeby robiła dokładniej....Paranoja.. Śledzę wasze tematy ,bo jestem zainteresowana takim zajęciem...chciałabym to robić ale boję się czy sobie poradzę....Nawet nie chodzi o samą pracę ale o klientki. Osoba która mi zakładała ,mówi że tylko do tego dokłada..Już sama nie wiem co robić......

Odpowiedz
Gość 2013-05-22 o godz. 09:22
0

Ja uzywam olejek creativu i jest THE BEST , mam naturalne pazurki ale dzis je utwardze żelem , i oczywiście na sam koniec olejek :)

Odpowiedz
Reklama
Anna z Toronto 2013-05-22 o godz. 05:31
0

Problem masz poniewaz wiele stylistek tylko "uzupelnia" akryl, a nie "odnawia" go. Odnowa to spilowanie 50% akrylu i wszystkich okolic o watpliwym przyczepieniu i nalozenie nowego akrylu.
Ja to robie przy kazdej wizycie i paznokcie zawsze wygladaja jak nowe...a o to chodzi, nie?

Jak idziesz do fryzjera na kolor, to nie farbuje Ci tylko odrostow, no nie?

Odnowy sa troche drozsze poniewaz sa bardziej pracochlonne. Problem jest taki ze ludzie/klientki nie wiedza ze jest roznica pomiedzy odnowa i uzupelnieniem i bardzo czesto kieruja sie tylko cena. Reakcja stylistek jest taka ze probuja dorownac cena...i obnizaja czesto jakosc uslugi........nie wszyscy oczywiscie...ale tak bardzo czesto jest.

Odnowione paznokcie "trzymaja" sie dluzej 3 tyg- 4 tyg...z uzupelnieniem mozesz miec problem wczeniej wiec idziesz na uzupelnienie...i na to samo wychodzi

Nastepny problem moze byc z tym ze jak dbasz o paznokcie?
Polecam uzywanie dobrego olejku z jojoba (Akzentz, Creative), to powoduje ze material nie bedzie sie kruszyl, ale pozostanie elastyczny.
Olejek mozna uzywac takze na lakier (lakier dluzej bedzie sie trzymal tez!)
Powinnas uzywac olejek kilka razy dziennie (3-4) i zawsze na noc. Nalozenie olejku nie zabiera wiecej niz 10 sekund...wiec nie bede sluchala wykrecania sie brakiem czasu

PS. Dobra jakosc akrylu oraz dobre nalozenie (dobre proporcje) tez maja ogromne znaczenie

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie