Quantcast
  • Gość odsłony: 1598

    Biegunka

    Moja prawie 7-miesieczna corcia ma biegunke(tak mysle bo zalatwiala sie juz dzisiaj trzy razy-bardzo zadka kupke a normalnie robi tylko raz) a jeszcze dzien sie nie skonczyl.Nie mam pojecia co mozna podac takiej dzidzi zeby jej przeszlo. Moze ktoras z Was mi pomoze i powie jakie lekarstwo moge jej podac.z gory dziekuje,Pozdrawiam :D

    Odpowiedzi (4)
    Ostatnia odpowiedź: 2015-01-24, 21:51:51
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Danika 2015-01-24 o godz. 21:51
0

na biegunkę najlepsza jest smecta, zawsze po nią trzeba sięgnąć gdy dopadnie biegunka nas a tym bardziej dzieci. Można je podawać nawet niemowlętom. Po troszku co jakiś czas podawać, można zmieszać z mlekiem. Dostępna bez recepty, cena bardzo przystępna.

Odpowiedz
Gość 2009-07-10 o godz. 13:10
0

ciesze sie ze moglam podpowiedziec co nieco .Jesli malej sie nasila biegunki to biegnij do lekarza,to bywa niebezpieczne...dzidzia moze sie odwodnic...podawaj duzo picia.U nas trwoalo to ze trzy dni i bylo dosyc mocno nasilone ale przeszlo.Mysle ze smecta pomoze lol
Zycze powrotu do zdrowka
Pozdrawiam

Odpowiedz
Gość 2009-07-10 o godz. 09:24
0

Z tym dawaniem mleka jak najmniej to bede miala maly problem bo niestety moja coreczka jest jednym z tych dzieci ktory bardzo ciezko jest przejsc na pokarmy stale. Ciagle jeszcze wiekszosc jej poslkow to mleko, tylko sporadycznie uda mi sie jej cos "wcisnac".Sprobuje moze z tym rosolkiem.Mam nadzieje ze wszystko bedzie dobrze i zaraz lece do apteki po smecte.Dziekuje Ci bardzo.Pozdrawiam :D

Odpowiedz
Gość 2009-07-10 o godz. 09:03
0

Moja corcia mialam ze dwa tygodnie temu biegunke.POdawalam jej smekte(bez recepty) i nifuroksazyd(na recepte),do picia gastrolit no i dietka...kleik ryzowy,delikatny rosolek z ryzem,marchwianka i do tego duzo picia zeby sie mala nie odwodnila(nie soki).Mleka lekarka kazawala dawac jak najmniej,i jedzenie w 1/3 porcji jak zwykle.
Pozdrawiam

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie