Styl.fm - Magazyn o modzie i urodzie

Zgłoś naruszenie


Proszę uzupełnić wszystkie pola.

Pytania » Miłość i seks » Seks
  • KatiuszaG 2016-07-01 o godz. 22:06, odsłony: 1634 0

    Jak poprawić libido?

    Od czasu kiedy podjęłam hormonalną kurację anty, coś niedobrego dzieje się z moim libido. Czy to możliwe, żeby przyczyną była kuracja hormonalna?

    Odpowiedzi (5) Kategoria: Miłość i seks :: Seks Ostatnia odpowiedź: 2016-07-14, 00:29:03 Tagi: ,

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź
Najnowsze / Najstarsze

Wybrana odpowiedź

Najwyżej ocenione odpowiedzi

Odpowiedzi

aagga 2016-07-14 o godz. 00:29 0

Te hormony robią nam niezłe zamieszanie. Niedawno dowiedziałam się, że wpływają na nasz nastrój, wytrzymałość psychiczną i fizyczną. W drugą stronę to my poprzez stan naszego umysłu wpływamy na hormony. To strasznie skomplikowane. Co może pomóc pozbierać się psychicznie współczesnej kobiecie?

aagga 2016-07-14 o godz. 00:11 0

Hormony zmieniają wiele w naszych organizmach, coraz trudniej zajść w
chcianą ciążę. Mam podobny problem, chociaż mi się wydaje, że to raczej
sprawa psychiki, mam tyle obowiązków, że sex odszedł na plan dalszy.
często widzę, ze moje koleżanki maja tak samo.

Arabika 2016-07-08 o godz. 00:50 0

Jak najbardziej może być to przyczyną - źle dobrane tabletki. Koniecznie skonsultuj to z lekarzem. A może wystarczy jakiś suplement na wzrost libido, typu prolibid femina - https://www.youtube.com/watch?v=57-o30S2rHw&feature=youtu.be ?

Brukselka 2016-07-07 o godz. 21:32 0

Mi na poprawe libido pomogło oglądanie porno za darmo na różnych stronkach :) Moją zdecydowanie ulubioną teraz jest http://www.pornway.com/ . Nawet podpatrzyłam sporo rzeczy które chętnie przeniosłam potem do łóżka :)

Brukselka 2016-07-07 o godz. 21:30 0

Mi na poprawe libido pomogło oglądanie porno za darmo na różnych stronkach :) Moją zdecydowanie ulubioną teraz jest http://www.pornway.com/ . Nawet podpatrzyłam sporo rzeczy które chętnie przeniosłam potem do łóżka :)

Odpowiedz
Podobne tematy
Kategorie pytań