Quantcast
  • loriana odsłony: 2120

    Karboksyterapia w krk? gdzie dobrze, gdzie tanio?

    Czesc! mam pytanko do was: czy ktoras z was korzystala moze kiedys z karboksyterapii? dosc drogi zabieg i dlatego boje sie o przelozenie cena-efekt, no i wiadomo ze salon salonowi nierowny. jestem z okolic krakowa, wiec chetnie bym sie przeszla do jakiegos dobrego salonu :) no i oczywiscie cena tez gra role, wiec jesli cos wiecie o jakichs fajnych promkach to chetnie skorzystam z tej wiedzy :)

    Odpowiedzi (11)
    Ostatnia odpowiedź: 2019-10-11, 09:33:00
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
EwaZawa 2019-10-11 o godz. 09:32
0

Trafiłam w te wakacje do Dermedika w Krakowie i naprawdę jestem bardzo zadowolona z profesjonalizmu pracujących tam babeczek i efektów zabiegów, no i z efektów zabiegu.

Odpowiedz
Akacja2019 2019-04-09 o godz. 09:24
0

polecam Biopol z Krakowa

Odpowiedz
mirella11 2019-03-29 o godz. 13:26
0

ja na karboksyterapii byłam w Instytucie Piękna Bielenda i polecam <3 na usunięciu nadmiaru tkanki tłuszczowej

Odpowiedz
Kini 2016-04-03 o godz. 12:43
0

Ostatnio byłam właśnie na karbo i jestem zadowolona z zabiegu i efektu po zabiegu. Zrobiłam sobie uda i pośladki w bardzo dobrej cenie. Mam niski próg bólu więc smarowałam się przed i po kremem znieczulającym swiss medical, który kupiłam tanio na www.naporost.pl i jestem tez niego bardzo zadowolona, bo wystarczyło posmarować a on znieczula skórę. Teraz jak coś mnie boli to smaruję tym kremem, polecam :)

Odpowiedz
wodziankaa 2016-02-15 o godz. 11:13
0

okej dzieki za info, zaraz sobie wyszukam gdzie wy w tym krakowie jestescie ^^

Odpowiedz
Reklama
wodziankaa 2016-02-11 o godz. 11:35
0

okej, a to na kazda czesc ciala mozna? ja bym chciala sobie cellulit usunac i posladki ujedrnic

Odpowiedz
PodgorskiDomUrody 2016-02-11 o godz. 12:48
0

Zabieg karboksyterapii – ujędrnianie i antycellulit na całe uda – kosztuje 449 zł, a na pośladki – 199 zł. Możesz też wykonać zabieg na sam tył lub przód ud, wtedy cena to 249 zł za zabieg. Wszystko zależy od tego co Ci jest najbardziej potrzebne :)

Odpowiedz
PodgorskiDomUrody 2016-02-10 o godz. 15:37
0

Witaj! Faktycznie - cena w dużej mierze zależy od partii ciała, na którą chcesz zastosować zabieg. Koszt waha się od mniej więcej 100 zł do ok. 450 zł. Taniej oczywiście w pakiecie :) U nas akurat często są promocje na karboksyterapię, a na stałe do serii 5 zabiegów dodajemy 1 gratis, a do serii 8 - 2 zabiegi gratis. Aktualne promocje możesz sprawdzić na naszej stronie internetowej: http://www.podgorskidomurody.pl/promocje/

Odpowiedz
pinakolada78 2016-02-10 o godz. 09:58
0

hej hej, moja kolezanka miala karbo i byla zadowolona :) ale niestety gdzies w trojmiescie, a i nazwy salonu juz nie pamietam. cena zalezy od partii ciala na ktora ma byc zabieg. najlepiej wziac sobie cala serie, wtedy jest taniej :)

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie