Quantcast
  • Danika odsłony: 1416

    Problem nietrzymania moczu u osoby starszej

    Moja babcia przyznała mi się że od jakiegoś czasu nie kontroluje wypływu moczu, cierpi z tego powodu na odparzenia i ogólnie zamknęła się w sobie, nawet wyjście do sklepu jest dla niej problemem. Jest osobą samodzielną, zaradną a wyraźnie się podłamała. Lekarz również nie potraktował jej odpowiednio, powiedział że skoro ma 80 lat to czego się spodziewała i niech się cieszy że tylko z tym się boryka. Jak jej mogę pomóc?

    Odpowiedzi (4)
    Ostatnia odpowiedź: 2014-12-01, 08:38:02
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Danika 2014-12-01 o godz. 08:38
0

nie pomyślałam nawet że badania są konieczne, zrobimy na pewno, jak będzie trzeba to prywatnie. Sudocrem już zakupiłam i rzeczywiście odparzenia znikają szybko i nie piekę to duże ułatwienie dla babci. dziękuję za wszelkie porady.

Odpowiedz
kiwii 2014-11-14 o godz. 22:54
0

Z pewnością pierwszym krokiem jaki należy zrobić to zmiana lekarza, nie poważne jest takie traktowanie osoby starszej. Odnosząc się jednak bezpośrednio do dolegliwości, istnieją wkładki i tym podobne, ale je należy stosować po odpowiednich badaniach oczywiście, a w razie odparzeń o których ktoś wcześniej wspomniał to Sudocrem spokojnie pomoże.

Odpowiedz
betoniara1 2014-11-11 o godz. 13:57
0

Przede wszystkim twoja babcia powinna dostać skierowanie na badania, bo to że ma 80 lat nie jest zadnym usprawiedliwieniem. Cóż, nasza służba zdrowia pozostawia wiele do życzenia pod każdym względem. Na odparzenia są specjalne maści i kremy, ale musiałabyś popytać w aptece.

Odpowiedz
beroni 2014-11-10 o godz. 22:55
0

I ten lekarz nie zlecił jej nawet żadnych badań? Nie dość, że Twoja babcia boryka się z takim problemem, to jeszcze musiała zostać tak potraktowana... Wyobrażam sobie, jakie to musiało być dla niej przykre. Może spróbuj ją przekonać, żeby wybrała się do innego lekarza. I wiadomo, że w takiej sytuacji musi zwracać szczególną uwagę na higienę, częste zmiany podkładów, a na odparzenia? - pewnie są jakieś kremy, może podpytaj w aptece.

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie