Quantcast

Kobieta dostaje śmiertelnej infekcji i zostaje przewieziona do szpitala. Teraz ostrzega innych przed obgryzaniem paznokci

Kobieta dostaje śmiertelnej infekcji i zostaje przewieziona do szpitala. Teraz ostrzega innych przed obgryzaniem paznokci

Kobieta dostaje śmiertelnej infekcji i zostaje przewieziona do szpitala. Teraz ostrzega innych przed obgryzaniem paznokci

facebook.com/Mercer-Street-Spa

Dla tych z was, którzy jeszcze nie przestali obgryzać paznokci lub ludzi w waszym otoczeniu, którzy to robią, podnosimy palec ostrzegawczy. Obgryzanie paznokci jest nie tylko niehigieniczne, ale w najgorszym wypadku może mieć fatalne skutki.

Reklama

Kobieta ze Szkocji widziała, jak jej przyjaciółkę dotknęła śmiertelna infekcja, ponieważ obgryzła paznokcie.

Śmiertelna infekcja po obgryzaniu paznokci

Kiedy Karen Peat udostępniła zdjęcia zainfekowanego palca swojej przyjaciółki na Facebooku, ludzie myśleli, że dotknęło ją coś naprawdę poważnego. Ona też była, ale to, że pochodziło z obgryzanych paznokci, w które nikt nie mógł uwierzyć.

Zakażenie, które dotknęło palca, rozprzestrzeniło się na czarną rękę i lekarze musieli działać szybko.

Wiadomość do wszystkich gryzących paznokci: STOP !!! Jeden, którego znam (który woli być anonimowy), który obgryza paznokcie, musiał zostać dziś przewieziony do szpitala królewskiego w Glasgow na operację w nagłych wypadkach, ponieważ zagryzła paznokcie zbyt głęboko i dostała infekcji w palcu.

W ciągu ostatnich kilku dni ta osoba była u dwóch farmaceutów, którzy zalecili stosowanie siarczanu magnezu. Mimo to wszystko pogorszyło się i kiedy rano pojechała na pogotowie, powiedziano jej, że gdyby minęło znacznie więcej czasu, infekcja byłaby śmiertelna, ponieważ rozprzestrzeniłaby się na jej ramię.

Operacja zakończyła się powodzeniem. Dzięki postowi na Facebooku Karen będzie ostrzegać. Mała bakteria może powodować wielkie szkody. Udostępnij, aby inni o tym wiedzieli.

Źródło: facebook.com/Mercer-Street-Spa
Reklama
Reklama