Spadek libido po tabletkach antykoncepcyjnych

Czwartek, 14 kwietnia 2011 | Lifestyle
Oceń:
4.4 / 7 głosów

wybor lekow

Pigułki chroniące przed ciążą działają na nasze hormony. Skutkiem ubocznym może być brać chęci na seks.

Co robić, kiedy zaobserwujemy u siebie takie objawy?

Kiedy w sypialni zaczyna wiać chłodem nie należy czekać. W pierwszej kolejności należy zgłosić się do ginekologa. Zaproponuje on inne formy antykoncepcji lub przepisze pigułki, które nie będą działały na nas tak inwazyjnie. Brak chęci na miłosne igraszki to najczęściej efekt wariujących hormonów. Do tego tabletki antykoncepcyjne często powodują nadmierną suchość pochwy, co obniża ochotę na zbliżenie. Przyjmowanie pigułek powoduje także niedobór cynku, który odpowiada za potencję i nasz popęd płuciowy. Do tego może powodować migreny i zatrzymywanie wody w organizmie, więc złe samopoczucie dodatkowo nie zachęca nas do aktywności.

Pamiętaj, że libido jest różnie odczuwalne przez różne kobiety, dlatego nigdy nie kieruj się opiniami koleżanek w kwestii doboru tabletek zapobiegającym ciąży.

Na koniec nie zapomnij o odpowiedniej atmosferze w sypialni. Ten ważny dla kobiet element  to także klucz do sukcesu!

 

Obejrzyj także