Pytania » Zdrowie
  • Gość 2010-12-15 o godz. 22:30, odsłony: 44349 0

    Izotek - czy któraś z Was brała?

    Cześć Dziewczyny

    Już ponad rok biorę Izotek (izotretynoina), lek będący ostatecznym wyjściem w leczeniu trądziku. Buzia zmienila mi sie nie do poznania, ani jednego pryszcza, zaskórnika, wągra. Jeszcze 2 miesiące i odstawiam. Boje się jednak tego, co bedzie pozniej. Dermatolog mówi mi, ze już trądzik nie wróci, mogą się jedynie sporadycznie zdarzyć pojedyncze wypryski. Mnie to jednak nie przekonuje, bo ginekolog powiedziala, ze jak ktos ma problemy z hormonami, to nic nigdy nie pomoze i tradzik wczesniej czy pozniej, ale wroci...
    Jesli ktoras z Was brała, jest już po odstawieniu i moze napisac, co dzieje sie "po", bede bardzo wdzieczna.
    A jesli ktoras jest w trakcie leczenia, tez niech napisze - zawsze mozemy sie wspierac :)

    Odpowiedzi (37) Kategoria: Zdrowie Ostatnia odpowiedź: 2013-11-12, 18:46:30 Tagi: , ,

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź
Najnowsze / Najstarsze

Wybrana odpowiedź

Najwyżej ocenione odpowiedzi

Odpowiedzi

Odpowiedz
Podobne tematy
Kategorie pytań