Pytania » Czas wolny
  • SylwiaKrakow 2009-02-09 o godz. 16:20, odsłony: 23022 0

    Nazwa salonu fryzjerskiego.. pomóżcie wybrać

    Witam
    Mam do Was wielką prośbe, pomozecie wymyslic ze mna nazwe salony fryzjerskiego (tipsy tez beda robione) meble fryzjerskie beda w kolorze zielonym, a sciany zolte...
    ja narazie mam takie pomysly:
    oaza piękna, sensation, finezja... macie moze jeszcze jakies ciekawe pomysly??
    prosze pomozcie

    Odpowiedzi (55) Kategoria: Czas wolny Ostatnia odpowiedź: 2009-07-10, 03:50:41 Tagi: , , , ,

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź
Najnowsze / Najstarsze

  • Anja 2009-02-09 o godz. 17:20 0

    SylwiaKrakow,
    sensation bardzo fajnie brzmi, bo oaza piekna to raczej nie za bardzo
    a może sensual sensation SS

  • katrin.a 2009-02-09 o godz. 17:46 0

    sensation zdecydowanie z tych najlepsza

  • SylwiaKrakow 2009-02-09 o godz. 17:47 0

    oo to SS Sensual sensation mi sie podoba :) dzieki
    a macie jeszcze jakies ciekawe pomysly?

  • Keith 2009-02-09 o godz. 18:03 0

    Z tych trzech to sensation

  • Dzieffczynka 2009-02-09 o godz. 18:04 0

    nazwa może i ładna,ale trudna do zapamiętania i dla nie których możliwe,że trudna do wypowiedzenia
    ludzie uniakają miejsc których nazw nie potrafią wymówić
    tak smao chwaląc jeżeli juz powiedzą dobrze nazwę rozmówca może nie zapamiętać

  • SylwiaKrakow 2009-02-09 o godz. 18:07 0

    ojj dziefczynka masz racje :( kurcze ja juz sama niewiem... to chyba lepiej cos moze polskiego?? tylko co??

  • Keith 2009-02-09 o godz. 18:08 0

    Dzieffczynka napisał(a):nazwa może i ładna,ale trudna do zapamiętania i dla nie których możliwe,że trudna do wypowiedzenia
    ludzie uniakają miejsc których nazw nie potrafią wymówić
    tak smao chwaląc jeżeli juz powiedzą dobrze nazwę rozmówca może nie zapamiętać

    A ja kompletnie sie tutaj nie zgodze. Nie widze trudnosci w zapamietaniu i powtorzeniu tej nazwy

  • Anja 2009-02-09 o godz. 18:09 0

    Dzieffczynka
    nie przesadzaj akurat słowa "Sensual Sensation" nie są trudne do wypowiedzenia lol pozatym można polegać na skrócie "SS", mi osobiście bardzo się podoba tak oryginalnie i subtelnie do tego te żółte ściany jasny wystrój super.

  • SylwiaKrakow 2009-02-09 o godz. 18:14 0

    jeszcze mam dzisiaj czas do myslenia. bo jutro jade do urzedu... ale to sensual sensation mi sie podoba. jak macie jakies pomysly to dajcie znac
    dziekuje Wam slicznie za pomoc

  • Dzieffczynka 2009-02-09 o godz. 18:19 0

    http://forum.styl.fm/s1/viewtopic.php?t=4791&start=0
    http://forum.styl.fm/s1/viewtopic.php?t=3057&highlight=salonu

  • SylwiaKrakow 2009-02-09 o godz. 18:25 0

    dzieffczynko widzialam to już, i nie moge sie zdecydowac. a moj salon bedzie raczej salonem fryzjerskim, a tam sa kosmetyczne

  • Dzieffczynka 2009-02-09 o godz. 18:29 0

    SylwiaKrakow, niby tak,ale tamte nazwy pasują także do salony fryzjerskiego
    moim zdaniem im łatwiejsza i krótsza nazwa tym lepiej

  • SylwiaKrakow 2009-02-09 o godz. 18:31 0

    nio w sumie tak, a Euforia? albo finezja? juz sama niewiem

  • Dzieffczynka 2009-02-09 o godz. 18:35 0

    http://forum.portretkobiety.pl/viewtopic.php?p=1029&sid=819a34596e3973cc4d61368cf451f1f2
    a tu nazwy jakiś salonów
    http://www.kaprys.poznan.pl/
    http://www.ambasadaurody.pl/
    http://www.visage.pl/ ta mi się chyba najabrdziej podoba
    http://www.salon-madame.pl/
    znalałam jeszcze "Narodziny Piękna"

    matamorfozy

  • KAMi_ns 2009-02-10 o godz. 05:51 0

    SylwiaKrakow, sensual jest super :)
    bardzo mi sie podoba

    mi si enie podobaja takie zanwy jak oaza piekna, narodziny piekna czy inne takie farmazony
    euforia i finezja tez odpadja

  • Anja 2009-02-10 o godz. 20:59 0

    KAMi_ns napisał(a):
    mi si enie podobaja takie zanwy jak oaza piekna, narodziny piekna czy inne takie farmazony
    euforia i finezja tez odpadja

    lol lol mam podobne zdanie - takie nazwy pasują do PRL-owskich "salonów" czy zakładów raczej i kojarzą mi się ze starszymi paniami, teraz stawia sie na młodzież - to młodzież napędza handel

  • SylwiaKrakow 2009-02-10 o godz. 22:45 0

    :) nio tak.. to tylko samo Sensual?? dzieki dziewczyny :*

    a moze Metamorfoza? czy nie bardzo?

  • mi_ 2009-02-10 o godz. 22:46 0

    KAMi_ns napisał(a):sensual jest super
    też mi się podoba

  • SylwiaKrakow 2009-02-10 o godz. 23:01 0

    to chyba zostanie SENSUAL :)) dziekuje Wam dziewczyny bardzo i jak tylko bedzie otwarte to zapraszam :)

  • KAMi_ns 2009-02-10 o godz. 23:05 0

    SylwiaKrakow, sensual sensation tak jak bylo na poczatku :)
    ja tylko w skrucie napisalam :D

  • SylwiaKrakow 2009-02-10 o godz. 23:27 0

    aha :D hehe :) to dac calosc? czy tylko Sensual?? mi w sumie podoba mi sie samo sensual :) ale to jeszcze czekam na Wasze opinie :)

  • KAMi_ns 2009-02-10 o godz. 23:31 0

    ja bym dala cale :)
    bo ten skrot SS :D
    osobiscie to bym wolala Sensation jesli jedno slowo ma byc :)

  • mi_ 2009-02-10 o godz. 23:33 0

    SylwiaKrakow napisał(a):aha :D hehe :) to dac calosc? czy tylko Sensual?? mi w sumie podoba mi sie samo sensual :) ale to jeszcze czekam na Wasze opinie :)
    daj całość, super jest

  • Sylwia* 2009-02-10 o godz. 23:45 0

    calosc jest lepsza

  • SylwiaKrakow 2009-02-11 o godz. 21:19 0

    wczoraj mamie mowilam o tej nazwie.. ale on mowi ze to trudne do wypowiedzenia? i niewiem :( a podoba Wam sie Cameleon??

  • Sylwia* 2009-02-11 o godz. 21:22 0

    SylwiaKrakow napisał(a):Cameleon??
    mi sie kojarzy z ta dyskoteka dla gowniarzy w krakowie

  • mi_ 2009-02-11 o godz. 21:23 0

    Sylwia* napisał(a):SylwiaKrakow napisał(a):Cameleon??
    mi sie kojarzy z ta dyskoteka dla gowniarzy w krakowie

    szczerze mówiąc mi tez jakoś nie bardzo ten Cameleon

  • KAMi_ns 2009-02-11 o godz. 22:20 0

    Sylwia* napisał(a):SylwiaKrakow napisał(a):Cameleon??
    mi sie kojarzy z ta dyskoteka dla gowniarzy w krakowie

    mi sie kojarzy z pubem dla goracych 15stek i dresow...
    calkowie odradzam...

  • Sylwia* 2009-02-11 o godz. 22:24 0

    KAMi_ns napisał(a):Sylwia* napisał(a):SylwiaKrakow napisał(a):Cameleon??
    mi sie kojarzy z ta dyskoteka dla gowniarzy w krakowie

    mi sie kojarzy z pubem dla goracych 15stek i dresow...
    calkowie odradzam...

    bo to wlasnie dyskoteka dla takich jest 8)

  • KAMi_ns 2009-02-11 o godz. 22:25 0

    Sylwia* napisał(a):KAMi_ns napisał(a):Sylwia* napisał(a):SylwiaKrakow napisał(a):Cameleon??
    mi sie kojarzy z ta dyskoteka dla gowniarzy w krakowie

    mi sie kojarzy z pubem dla goracych 15stek i dresow...
    calkowie odradzam...

    bo to wlasnie dyskoteka dla takich jest 8)

    u mnie w ns tez taki jest :P
    i o nim mowilam a nie o tym w krk

  • SylwiaKrakow 2009-02-11 o godz. 22:27 0

    :( kurcze to ja juz niewiem co mam dac. :( to sensual sensation jest niedobre do wymowienia :( pozmocie

  • KAMi_ns 2009-02-11 o godz. 22:30 0

    SylwiaKrakow, dlaczego niedobre
    ludie sie naucza :P

  • mi_ 2009-02-11 o godz. 22:33 0

    SylwiaKrakow napisał(a)::( kurcze to ja juz niewiem co mam dac. :( to sensual sensation jest niedobre do wymowienia :( pozmocie
    e tam nie dobre
    dzisiaj ,jak jechałam sobie autkiem mijałam właśnie salon o tej nazwie :P

  • Miqnia 2009-02-11 o godz. 23:00 0

    mnie sie podoba sensual....a mirage np....?

  • SylwiaKrakow 2009-02-11 o godz. 23:05 0

    hmm to chyba zostanie Sensual Sensation :) jutro juz jade zalatwic ta sprawe w urzedzie... ale jeszcze mysle. jak cos wymysle ciekawego to dam znac :)

  • mi_ 2009-02-11 o godz. 23:07 0

    fajna jest jeszcze nazwa Visage

  • HoOneY 2009-02-11 o godz. 23:09 0

    o Visage fajnie

  • SylwiaKrakow 2009-02-11 o godz. 23:22 0

    ooo Visage jest ekstra :D dziekuje :*

  • mi_ 2009-02-11 o godz. 23:23 0

    SylwiaKrakow napisał(a):ooo Visage jest ekstra :D dziekuje :*
    zdecydujesz się na tę nazwę? :P

  • SylwiaKrakow 2009-02-11 o godz. 23:26 0

    Tak :) podoba mi sie.. bede robic stronke int. visage juz jest . ale bedzie http://www.salon-visage.pl :) najpradopodobniej. jak Wam sie podoba?

  • mi_ 2009-02-11 o godz. 23:33 0

    SylwiaKrakow napisał(a):Tak :) podoba mi sie.. bede robic stronke int. visage juz jest . ale bedzie http://www.salon-visage.pl :) najpradopodobniej. jak Wam sie podoba?
    super :P

  • marta81 2009-02-12 o godz. 00:06 0

    mi_, Ty to masz łeb :)
    super pomysl

  • KAMi_ns 2009-02-12 o godz. 02:30 0

    ale biorac pod uwage ten SS jest trudniejsza to zapamietania
    chociaz tez fajna :)

  • zabcia 2009-02-12 o godz. 19:52 0

    U mnie jest nowy otwarty salon fryzjerski nazywa sie "M Studio", od imienia włascicielki, Maja ma na imie

  • Anja 2009-02-12 o godz. 20:25 0

    SylwiaKraków
    i jak w końcu - Visage? Bo mi tez sie to spodobało

  • SylwiaKrakow 2009-02-12 o godz. 20:31 0

    Tak Zostaje Visage :) dziekuje dziewczyny

    odezwe sie dopiero jakos wieczorem w niedziele lub w poniedzialek bo jade dzisiaj na weekend do Zakopanego papa

  • mi_ 2009-03-19 o godz. 21:38 0

    SylwiaKrakow, i jak tam salon?

  • kasienkaaa 2009-03-19 o godz. 23:03 0

    u mnie jest salon co sie nazywa "Image"

    ale visage tez fajnie :)

  • SylwiaKrakow 2009-04-11 o godz. 05:53 0

    Zostalo Visage :) jak narazie jest chyba niezle... :) zobaczymy co bedzie po 2 miesiacach pracy.

    :*

  • Keith 2009-04-11 o godz. 06:05 0

    SylwiaKrakow, powodzenia w biznesiku :D

  • Sylwia* 2009-04-11 o godz. 18:48 0

    SylwiaKrakow, a gdzie masz ten salon

  • SylwiaKrakow 2009-04-12 o godz. 04:38 0

    Dziekuje
    Salonik jest na Kurdwanowie... ale niewiem czy moge tu podac adres wiec nie pisze...

  • Dzieffczynka 2009-04-12 o godz. 06:43 0

    SylwiaKrakow napisał(a):ale niewiem czy moge tu podac adres wiec nie pisze... możesz

  • SylwiaKrakow 2009-04-12 o godz. 14:08 0

    To jest na ul. Wysłouchów 6a/8 :) zapraszam
    dziekuje dziefczynko

  • mi_ 2009-07-10 o godz. 03:50 0

    SylwiaKrakow, odezwij sie , napisz ,jak salon

Odpowiedz