Zgłoś naruszenie


Proszę uzupełnić wszystkie pola.

Pytania » Zdrowie » Choroby i leczenie

ania82 2013-04-25 o godz. 18:31, liczba odsłon 3154 0

Jak wyleczyć przewlekłe zapalenie spojówki?

Od jakiegos czasu, co pewien okres mam czerwone całe oko (jedno); powtarza się to co 2-4 tygodnie i trwa 2 dni. Jest to ciągle to samo oko. Nie wim dlaczego tak się dzieje. Okuliści rozkładaja ręce....a ja mam ciągle ból, pieczenie,suchość i cięzkośc powieki. No i co jakiś czas robi mi sie to oko całe czerwone.Czy któraś z Was wie co to może być?

Odpowiedzi (6) | Kategoria: Zdrowie :: Choroby i leczenie | Ostatnia odpowiedź: 2013-04-28, 10:09:56

Tagi: , ,

Odpowiedz
x Dodaj odpowiedź
Najnowsze / Najstarsze

Gość 2013-04-25 o godz. 19:31 0

Nie wiem co to moze byc ale meczyłam sie tak od lutego do chyba sierpnia w ub. roku.
Najpierw wymyslali, że to od przeziebienia, potem zwalali na alergie , nieodpowiednie kosmetyki itd.Uzywałam rózne masci, krople aż w końcu samo przeszło

Gość 2013-04-26 o godz. 07:46 0

Ja od września miałam takie same problemy z oczami (raz jedno, raz drugie było czerwone, jak wampir wyglądałam... )
Okulistka najpierw stwierdziła zapalenie spojówki, ale w grudniu stan był juz bardziej poważny - miałam zapalenie rogówki. Nie wiem czy u Ciebie może być też to, ale może lepiej to sprawdż, bo moja okulistka mnie wtedy nieżle nastraszyła, że za póżno do niej przyszłam i że mieli acjentkę, która oślepła od zapalenia rogówki właśnie...

ania82 2013-04-27 o godz. 06:13 0

brzoza1 - a wiadomo od czego to bylo??/ ja rogówke mam niby w porzadku - tak przynajmniej okulista mi powiedział...

ja zawsze trafiam na jakiś niewyuczonych okulistów...

poza tym nasz system jest chory - na okulistę czeka sie jakieś 2 miesiące...a ja musze isc wtedy, gdy mam oko czerwone (okreslenie z wmpirem jest jak najbardziej adekwatne!) - i wtedy zostaje tylko prywatnie...

najbardziej sie boję, ze bedę miała takie czerwone oko na moim slubie...bedzie piekny kontrast do białej sukienki!;(

Gość 2013-04-27 o godz. 09:33 0

U mnie okulsistka do końca sama nie wiedziała od czego to.
Na pewno nie pomogło mi to, że noszę soczewki kontaktowe - oko było podrażniane, zwłaszcza, że przez jakis czas nie miałam okularów i chodziłam tylko w soczewkach. Poza tym babka powiedziła mi, że to może być od płynu do soczewek, albo zbyt długa praca przy komputerze. No i nic więcej. Więc teraz nadal nie wiem i po prostu staram się nie dopuścić do takiego stanu.

HoneyGirl 2013-04-27 o godz. 09:43 0

no to ja cię nie pocieszę
zaczęło się u mnie od właśnie zapalenia spojówek
tak właściwie to miałam uraz mechaniczny ( pracowałam wtedy w kwiaciarni i jak czyściłam róże to kolec uderzył mi w oko)
no i tak się zaczęło
zaczerwienienie , uczucie piasku pod powieką
dostawałam żele , maści i różne inne specyfiki
pomagało na krótka metę
później zapalenie spojówek przeobraziło się w zapalenie rogówki
i tak już od ponad 4 lat muszę sobie wpuszczać do oka żel , który nawilża moje oko ( mam tz. suchość oka)
żel wpuszczam tylko na noc , bo właśnie wtedy oko nie pracuje i wysycha
konsekwencje są takie , ze jak nie wpuszczę żelu to rogówka przykleja mi się do powieki i w momencie otwarcia oka zostaje ona naderwana ( nic przyjemnego oczywiście )
mogę ci polecić żel który ja stosuję- bez recepty- Vidisic - w momencie zamknięcia oka żel przybiera postać maści i dzięki temu nie wypływa z oka

no i na koniec - mi lekarz powiedział , ze tego nie da się wyleczyć - pozostaje do końca życia wpuszczać żel ( no i oczywiście musiałam zrezygnować z soczewek)

no ale powinnaś jeszcze iść do jakiegoś lekarza i sprawdzić

ania82 2013-04-28 o godz. 10:09 0

balu21 - no to mnie pocieszyłaś, nia ma co;(

u mnie na razie spokój po antybiotyku - już 2 tygodnie nic;)))

mam nadzieję, że minęło - jak się pojawiło, mam umówiona na telefon podobno super okulistke - także jestem przygotowana!

Podobne tematy
Kategorie pytań