Zgłoś naruszenie


Proszę uzupełnić wszystkie pola.

Pytania » Świat Włosów » Stylizacja i pielęgnacja włosów

Gość 2009-09-15 o godz. 12:13, liczba odsłon 5594 0

Jakie kolory balejażu zrobić?

Zamierzam zafarbowac wlosy..tzn zrobic balejaz ale nie wiem jakie kolory by mi pasowaly mam blad wlosy do ramion lekko krecone...macie moze jakies stronki z fotkami balejazy albo zdjecia? z gory thx:*

Odpowiedzi (35) | Kategoria: Świat Włosów :: Stylizacja i pielęgnacja włosów | Ostatnia odpowiedź: 2010-01-30, 12:21:12

Tagi:

Odpowiedz
x Dodaj odpowiedź
Najnowsze / Najstarsze

kasia_Zet_ 2009-09-15 o godz. 13:13 0

używaj prosze wyszukiwarki, takie tematy ciagle sie powtarzaja... np tu:
zajrzyj też do naszej linkowni:
http://forum.styl.fm/s1/index.php?page=9

Gość 2009-09-18 o godz. 05:10 0

MOIM ZDANIEM OBECIE MODNE JEST WARIACTWO ALE W DOBRYM WYKONANIU WIEC WYBIERZ FRYZURKE I NIE BOJ SIE ZARYZYKOWAC.
MOZE SAMA COS DLA SIEBIE WYMYSLISZ A FRYZJERKA CI TO ZROBI ALBO COS SAMA ZAPROPONUJE

_Kasieńka_ 2009-09-23 o godz. 13:04 0

Ja bym do włosów blond wybrała pasemka kawowe :)

Anulka 2009-11-30 o godz. 05:05 0

Na wlosach blond,bardzo ladnie wygladaja wszelkiego rodzaju blady,beze i brazy...

mysza1000 2009-12-01 o godz. 05:55 0

mi podoba sie balejaz trzy kolorowy z brazem i czerwienia

Gość 2009-12-02 o godz. 10:21 0

a ja mam włosy po balejażu są już całe bląd.Miejscami tylko są ciemne pasemka.Chcę sobie teraz zrobić tylko odrosty ponieważ szkoda mi niszczyć całe włosy.Czy będzie to też fajnie wyglądało a może lepsze pasemka?Moje włosy są do połowy pleców.Co radzicie?

Gość 2009-12-02 o godz. 10:37 0

ja dwa tyg temu zrobilam sobie balejage blad z czarnym fajny podoba mi sie

Anulka 2009-12-02 o godz. 12:48 0

A masz moze fotke by pochwalic sie tym balejazem????
Ja w srode ide do fryzjera zmienic kolorek lol

mysza1000 2009-12-02 o godz. 14:06 0

ja zalozylam posta ale nikt nie odpisal wiec moze go usune a spytam na tym wiec chodzi mi o to ze ja mam wlsoy od gory jasne a od spodu brazowe i myslalaam zrobic balejaz taki: na jasnych wlosach brazowe i rozowe lub czerwone pasemka a na brazowych blond i roz lub czerwien no i jak myslicie czy dobrze by to wygladalo bo u nikogo czegos takiego nie widzialam tylko sama sobie to wymyslilam :)

gosiunia2004 2009-12-02 o godz. 14:52 0

mysza1000,
wiesz ja tez lubie powydziwiac
i jak przychodze do moich fryzjerek to juz wiedza ze beda mogly sie "wyżyć"
teraz mam ciemny braz spod, gore- siwy balejaż na blond włoskach, a pomiedzy tymi warstwami jeszcze jedna czewona, do tego mocno wycieniowane wloski (dlugie) i efekt super

Gość 2009-12-03 o godz. 02:04 0

niestety nie mam fotki ale tak jak napisalala gosiunia2004 warto poszalec z wlosami w koncu raz sie zyje i mlodoc jest jedna

mysza1000 2009-12-03 o godz. 08:10 0

ja twz ostatnio scielam wlosydo ramion i wycieniowalam choc zawsze mowilam zze nie zetne moich dlugich wlosko i zrbilam wlasnie ten kolo od spodu choc wczesniej mialam troszke balejazy bede musiala cos nowego wymyslec bo chodz mam nowa fryzure od 2 miesiecy to juz chce inan hihi

Gość 2009-12-03 o godz. 15:42 0

a ja dzisiaj zrobiłam balejage bląd z różowym i jestem zachwycona naprawdę super i róż extra chociaż na początku nie byłam przekonana ale teraz jestem bardzo mzadowolona!!!!!!!!!

Gość 2009-12-03 o godz. 15:45 0

Chcialem sie zapytac po co Wasza kolezanka napisala posta (2) ?????
Tak sobie? raczej nie. Temat juz byl, a Wy powtarzacie wszystko. TO SIE NAZYWA ROBIENIE BALAGANU.

Gość 2009-12-04 o godz. 10:47 0

Chcialem sie zapytac po co Wasza kolezanka napisala posta (2) ?????
Tak sobie? raczej nie. Temat juz byl, a Wy powtarzacie wszystko. TO SIE NAZYWA ROBIENIE BALAGANU.

mysza1000 2009-12-04 o godz. 11:53 0

magda649 napisał(a):Chcialem sie zapytac po co Wasza kolezanka napisala posta (2) ?????
Tak sobie? raczej nie. Temat juz byl, a Wy powtarzacie wszystko. TO SIE NAZYWA ROBIENIE BALAGANU.

tez tego nie rozumie

Gość 2009-12-04 o godz. 11:57 0

wiec moze kolega sasiad nam wyjasni o co biega

Dzieffczynka 2009-12-04 o godz. 15:35 0

gosiunia2004, może jakieś zdjęcie bo jestem bardzo ciekawa jak to wygląda

Gość 2009-12-04 o godz. 15:41 0

Nie wiem co tam było niezrozumiałego, ale skoro tamtego nie możecie zrozumieć, to napisze to jeszcze raz troszkę szerzej.
Wasza koleżanka napisała że post już był, i podała nawet do niego linka. Ostatnio na forum była dyskuja na temat związany włąsnie z tym co Wy teraz robicie, tzn zaśmiecanie forum tymi samymi postami. Ludzie, jest taki magiczny przycisk SZUKAJ. Nie chodzi o to tylko żeby "ględzić". Forum ma być miejscem gdzie można się czegoś dowiedzieć, a nie gdzie można się zgubić. Poza tym widać, "gdzie" macie swoją koleżankę, skoro ją tak ignorujecie.

mysza1000 2009-12-05 o godz. 06:58 0

o rany kazdemu sie zdazy i mysle ze nie masz podstaw zeby twierdzic ze mamy kolezanke gdzies

Gość 2009-12-05 o godz. 09:18 0

mysza1000 napisał(a):o rany kazdemu sie zdazy
I właśnie po to jest SZUKAJ, żeby się tak każdemu nie zdażało bo inaczej będzie bałagan.
mysza1000 napisał(a):
nie masz podstaw zeby twierdzic ze mamy kolezanke gdzies

sama sobie zaprzeczasz, koleżanka coś napisała a Ty (nietylko) dalej ciągniecie temat, to ma chyba jednoznaczne znaczenie.

mysza1000 2009-12-06 o godz. 01:30 0

dobra koniec tematu to jest twoje zdanie

Gość 2009-12-06 o godz. 02:57 0

mysza1000 napisał(a):to jest twoje zdanie
To jest zdanie kilku osób na tym forum.

mysza1000 2009-12-06 o godz. 02:59 0

zauwaz ze niektore osoby wypowiadajace sie tam tez biora udzial w tym poscie

Gość 2009-12-06 o godz. 03:46 0

To powinno leżeć w Waszym interesie żeby nie powtarzać tematów. Sama napisałaś już niemało postów, i raczej nudno siępuźniej zrobi jak otworzysz 5 różnych postów (różnie nazwane) a dyskusja będzie na ten sam temat.

mysza1000 2009-12-06 o godz. 14:55 0

no z tym sie oczywiscie zgodze

Dzieffczynka 2009-12-06 o godz. 15:36 0

Ej i tak od słowa do słowa odbiegliście od tematu

mysza1000 2009-12-07 o godz. 02:40 0

heheheh

Gość 2009-12-07 o godz. 08:54 0

hehe, no bo mnie Pani Mysza zagadała
ale chociaz sprawe sobie wyjasnilismy. fajnie. Pozdrawiam

mysza1000 2009-12-07 o godz. 12:08 0

tak jest panie sasiedzie zagadalismy sie za bardzo ale juz wracajmy do tematu tyle ze ja nie mam narazie nic do powiedzenia na ten temat hihi

niebieska 2009-12-30 o godz. 08:18 0

do blondu wszystko pasuje, ale balejage...?? moze zrob sobie jakies nieregularne pasemka, zaszalej troche bo balejage to niemodny przezytek (moim zdaniem)

Gość 2009-12-31 o godz. 04:16 0

a moim zdaniem balejage jest ladny i modny bedzie zawsze, tylko sa modne ciagle inne kolory.

mysza1000 2010-01-02 o godz. 14:47 0

mnie nie podobaja sie pasemka zrobione byle jak bo wyglada to tak jakby sie samemu w domu robilo i nie umialo tego zrbic a balejage jest zawsze ladny i modny i dodaje glebi i charakteru fryzurce

doris28 2010-01-27 o godz. 05:32 0

kobietki mam z natury wloski ciemne tzn ciemny braz :D jak mialam robiony balejage to tylko rozjasniaczem i wylazily takie blad-zolte bllleeeeeeee
teraz chce zrobic cos innego i tak myslalam zeby zeby zrobic dwa kolorki czarny lub bardzop ciemny braz i biale co wy na to???? jakiie mozna miec jeszcze pomysly???

Gość 2010-01-30 o godz. 12:21 0

Pisze bo mam taki mały problem przebiegłam forum ale ni znalazłam nic co by mi dostatecznie rozjaśniło moje wątpliwości. Otóż mam długie jednak dość cienkie blond włosy.Już jakieś kilka miesiecy nic z nimi nie robiłam gdyż były troche nadwyrężone rojaśnieniami. Taraz idzie wiosna chciało by się coś zmienić i marzy bi się balejarz w kolorach popielatego blądu ale boje się że to zniszczy mi włoski co radzicie. A z doświadczenia wiem że włoski cieżko mi się rozjaśniają i uzyskują taką właśnie barwę.
Poradźxie prosze. Z góry dziękuję