Zgłoś naruszenie


Proszę uzupełnić wszystkie pola.

Zgłoś duplikat


Proszę podać adres oryginalnego zdjęcia.

Zgłoś błędne przepięcie


Proszę uzupełnić zgłoszenie.

fryzury na codzien. Fryzury - włosy średnie. fryzury na codzien - Internetowy Katalog Fryzur IKF.com.pl, propozycje fryzur na każdą okazję np. fryzury kobiece - Średnie Fryzury

fryzury na codzien. Fryzury - włosy średnie. fryzury na codzien - Internetowy Katalog Fryzur IKF.pl, propozycje fryzur na każdą okazję np. fryzury kobiece

538 / 4263

Zaloguj się lub zarejestruj aby dodać komentarz.

ewelina 2008-08-20, 20:51:38

FAJNE SCIECIE ALE JA NIE CHCE GRZYWKI

Użytkownik niezalogowany 2008-04-30, 11:01:16

super fryzura smamam taka i jestem z niej dumna CHOĆ LUBIE EKSPERYMENTOWAC z wlosami szkoda tylko że nie mam jasnych blond wlosow tak jak ta dziewczyna

misiaczek 2008-02-01, 10:14:49

ja bede taka miala dzisiaj sie obcinam

misiaczek 2008-02-01, 10:14:48

ja bede taka miala dzisiaj sie obcinam

ola 2008-01-16, 00:00:00

mam taka i czuje sie w niej zaje......:)...

evelinka 2008-01-13, 00:00:00

mam taką. jest super!! nie wymaga wysiłku- nie trzeba się bawić w układanie

magda 2008-01-10, 00:00:00

Świetny kolorek:)

Użytkownik niezalogowany 2008-01-02, 00:00:00

Mam idetyko fryzurke tylko kolor włosow brązowy . . ; )) Zgapiłam ta fryzure z tad ;]

paulinka 2007-12-30, 00:00:00

Pomuszcie mam włosy aż za tyłek i chce cos z nimi zrobić ale nie wiem co! co jest teraz modne i równoczesnie fajne i wygodne

Użytkownik niezalogowany 2007-12-29, 00:00:00

fajne włosy no i kolor

laleczka 2007-12-27, 00:00:00

nom ladne wloski ale nic nowego

Użytkownik niezalogowany 2007-12-25, 00:00:00

pieknie mam wlosy podobnie zciete podoba mji sie :*

izza 2007-12-22, 00:00:00

mam strasznie gęste włosy;\;... i dość podkręcone na końcach. jaką fryzurkę powinnam sobie zrobić? moze byc taka?

alicja 2007-12-16, 00:00:00

fryzurki ogólnie fajne.ale ja mam obawy co do tago jak taka osoba jak ja moz w tym wygłądać...

alicja 2007-12-16, 00:00:00

fryzurki ogólnie fajne.ale ja mam obawy co do tago jak taka osoba jak ja moz w tym wygłądać...

patrycja 2007-12-14, 00:00:00

magdalena "blądynk... to jestes ty ;| naucz sie ortografii a później wypowiadaj się na forum

magdalena 2007-12-13, 00:00:00

tylko dla blądynek

mmm 2007-11-17, 00:00:00

Fajna fryzurka ja mam taką samą tylko mam krótsze włoski troche..:)

martusss 2007-11-07, 00:00:00

nawet fajna tyle że nie jest w moim typie; D

aga 2007-10-18, 00:00:00

Calkiem fajna ta fryzurka tylko ze z tylu pewnie bardzo wysoko wystrzyzona a ja tak nie lubie bo pozniej nie latwo zwiazac mi kucyka:)ale ogolnie ok.

Użytkownik niezalogowany 2007-10-17, 00:00:00

też bym sobie tak obcieła włosy, ale obwiam sie ze ta grzywka nie będzie mi pasować, albo ze fryzjerka zrobi coś zupełnie innego z moimi włosami i będe miała siano na głowie

punia 2007-10-16, 00:00:00

wyglądasz jak jaskiniowiec... ffuuuuuuuuuuu

Użytkownik niezalogowany 2007-10-11, 00:00:00

super fryzurka:)

Użytkownik niezalogowany 2007-10-10, 00:00:00

ojejku kolor to tragiczna żółć

ula 2007-09-15, 00:00:00

Ja tak mam obcięte włosy, a przynajmniej bardzo podobnie. Mi się podoba:)

martusia 2007-08-29, 00:00:00

miałam tak ścięte włoski ;)) szczerze polecam ;) pozdrawiam

Użytkownik niezalogowany 2007-08-27, 00:00:00

OoOo ta fajna:-)

kasia 2007-08-23, 00:00:00

nie... ta fryzura mi sie nie podoba

agunia 2007-08-22, 00:00:00

widziałam ładniejsze, ale ta też nie jest zła

Użytkownik niezalogowany 2007-08-20, 16:02:28

Nie bardzo bo ci się jeszcze grzywka będzie podwijac.... a jak prostownica pociągniesz to to będzie sztucznie wyglądac...... ci jakąś fryzkę bez grzywki...

beata 2007-08-20, 00:00:00

strzyzenie ok ale kolor....

Użytkownik niezalogowany 2007-08-18, 00:00:00

Spoko jest ta fryzurka. mam podobną ;p polecam wszystkim :D

gosia 2007-08-18, 00:00:00

Milutka dla oka ta fryzurka zmiewnia delikatną twarz modelki w lekko drapiezna, dla mnie super

magda 2007-08-16, 00:00:00

to mi sie podoba

marta 2007-08-11, 00:00:00

Mam podobnie scięte włosy i bardzo to mi się podoba. Ta fryzura też jest bardzo fajna. szczególnie pocieniowane włosy.

ajsza 2007-08-10, 00:00:00

macie racje! brunetki są najładniejs... :)

ewa 2007-08-05, 00:00:00

Bardzo ladna fryzura..

dzidzia 2007-08-02, 00:00:00

swinski blond... bleee...

ola 2007-07-31, 00:00:00

Zciełam sobie tak włosy i naprawde mi się podoba. Ladnie zaokrągla twar... nadaje jej innego wyrazU pOzdrawiam : ))

inka 2007-07-27, 00:00:00

moim zdaniem wygląd tej frytzury zależy od kształtu twarzy a nie koloru włosów. jak dla mnie to fuj

aga 2007-07-25, 00:00:00

a właśnie ze brunetki są najswee:P kto popiera??

anka 2007-07-18, 00:00:00

włąsnie kolor włosow jest okropny ! bleh.... a fryz jest nawet ok :D SZATYNKI RULEZ !! a nie blondynki :P

wiktoria 2007-07-16, 00:00:00

Ta fryzurka jest zarąbista.k... włosów jest bardzo ładny bo mam taki sam.Blondynki są najlepsze!:P...

Użytkownik niezalogowany 2007-07-15, 00:00:00

ehhh jakie dziwne mam identyko !!:Pi jeszcze ten sam kolor włpsó!!i z checia przyznaje ze super!!

Użytkownik niezalogowany 2007-07-14, 00:00:00

niczego sobie fryzurka!!!

Użytkownik niezalogowany 2007-07-11, 00:00:00

świetna ale nie każdemu pasuje ;]

Użytkownik niezalogowany 2007-07-09, 00:00:00

Miałam ją xD Tylko mi prosta grzywka nie pasowala bo mam kawadratowa twarz :(

kornelia 2007-07-07, 00:00:00

bllllllleeee... do lazienki sie wyzygac

monika 2007-07-05, 00:00:00

O Boze masakra jedna wielka poracha dziewczyno kto Cie do tego namówił???? Chyba przez sen to zrobiłas!!!... bleee!!!:(:(...

Anulkaa 2007-07-03, 00:00:00

ale extra nawet bym sie tak ścieła ale nie wiem czy mi pasuje grzywka...

paula 2007-07-02, 00:00:00

fajowa i ladnie w niej wyglada:d >lol>

klaudia 2007-06-30, 00:00:00

świetna:)..... lece sie ta samo ciachnąć:) pzdr:)

ala 2007-06-26, 00:00:00

nic specjalnego a jednak ma to cos

prezes 2007-06-25, 00:00:00

moim zdanie beznadziejna

patusska 2007-06-24, 00:00:00

taka..taka..... :)) i fajna

Użytkownik niezalogowany 2007-06-22, 00:00:00

BEZNADZIEJ - DO BANI -BEZGUŚCIE - LEE .. trzeba mieć coś z głową żęby tak się obciać BLEE :C

paulina 2007-06-18, 00:00:00

brzydki kolor wlosow:C

ewelina 2007-06-15, 00:00:00

super jest jedna fryzura. dzieki wam juz wiem jak sie obciac :) pozdrowienia z Poznania :)

justynka 2007-06-11, 00:00:00

ja mam podobna tylko grzywke troche inną i czesz sobie na bok włosy

Użytkownik niezalogowany 2007-06-02, 00:00:00

fryzjer musiał być wcięty żeby tak obciąć

Użytkownik niezalogowany 2007-05-31, 00:00:00

hejka was wszystkim podobnie jak Paulina ja tez uczę sie na fryzjera i jak macie jakies fajne foty z fryzurkami to prosze podeślijcie mi je na moje gg 10396437 lub na maila lily676@o2.pl oczywiscie interesują mnie tez wasze komentarze dzieki

Użytkownik niezalogowany 2007-05-20, 00:00:00

ha ha ha jaki fryzjer byl glupi

domi 2007-05-16, 00:00:00

ja mam cos takiego ;P tylko kolorek inny, balejazyk :))

Użytkownik niezalogowany 2007-05-16, 00:00:00

żółciutka jak jajaeczko . ehh nie dla Mnie ;P

Użytkownik niezalogowany 2007-05-16, 00:00:00

popieram co do oczek a fryzura to masakra

paulina 2007-05-16, 00:00:00

siemka jestem Paulina i szkole sie na fryzjerke mam prosbe jak ktos z was ma jakies fotki fryzurek z opisem jak je robic niech pisze do mnie na gg 2554324

moni 2007-05-15, 00:00:00

fantastyczna klasyczna bardzo mi sie podoba pasuje do wszystkiego dla blondynek doskonala dodalabym toszke balejazu

paulinka 2007-05-14, 00:00:00

fryzurka swietna ale troche za zolta:/

pati 2007-05-13, 00:00:00

oczy śliczne,ale za żółto ogólnie.

Użytkownik niezalogowany 2007-05-11, 00:00:00

Uuuu....nie podoba mi sie!!! Chociaż te wielkie oczy....no czy ja wiem!!:P:P

mika 2007-05-08, 00:00:00

troche zajednolita;/

madzia 2007-03-31, 15:18:38

Macie racje oczy fajne ale nie fryz...

Użytkownik niezalogowany 2007-03-23, 20:08:05

hhhehe ale OKO!!!HEHEH

ewka 2007-03-02, 23:05:18

piękne oczy^^ czyżbyście zazdrościły?;] a fryzurka nawet nawet, jej pasuje ;)

kora 2007-01-21, 13:26:32

co za wielki oczy

Użytkownik niezalogowany 2007-01-20, 21:05:47

jakie ma ogromne oczy !

wercia 2007-01-18, 21:22:41

Ciekawe dosyc !!!ja osobiscie nie lubie kreconych włosów ale te sa dosyc dosyc!!!

Użytkownik niezalogowany 2007-01-17, 23:41:27

OO LOLITA!!!!

kaska18 2007-01-16, 11:27:23

fryz-porazajacoprzera... a jej oczy!!!zaraz wyskocza ktos ja musial mocno przytulic... :wacko:

monika 2007-01-13, 17:19:07

bardzo ladna, zero kiczu i tandety, bardzo kobieca i naturalna

A 2007-01-06, 09:54:12

buu...nie ładna...

agnieszka 2007-01-05, 20:25:28

siano na głowie!

Użytkownik niezalogowany 2006-11-25, 13:32:14

ładna!!!

olcia 2006-11-25, 10:29:15

eeehhh.... sliczna, moze kiedys sie takiej doczekam ;)

kami 2006-11-21, 19:13:52

ładna,delikatna i romantyczna

madziula 2006-11-15, 08:52:46

Jest super i doskonale pasuje do tego wyrazu twrzy!!

edzia 2006-11-11, 22:24:13

fajna fryzurka ale ja mam za krótkie włosy do takiej

X 2006-10-29, 15:01:57

bardzo kobieca

stella 2006-10-17, 16:23:33

miec kiedys takie włosy... esh.. sliczne

Użytkownik niezalogowany 2006-10-09, 09:59:42

że laska jest z japoni to nie znaczy że fryzura też

Użytkownik niezalogowany 2006-10-01, 21:47:39

Wlasnie ze pasuje!jesli ktos ma jakies fajne stronki z forum niech pisze do mmnie na gg:7492017

agatka 2006-10-01, 20:36:33

Fajna fryzurka ale nie pasuje tej do twarzy :)

Użytkownik niezalogowany 2006-10-01, 12:35:05

SPOKO FRYZKA

Zdjęcie Anonymous,
w albumie Fryzury.
Dodane 2007-08-20, 16:02:27

Ostatnie komentarze

Diorek

Diorek
super
2014-10-01, 11:47

Diorek

Diorek
swietnie
2014-10-01, 11:32

Hania10
Bardzo wazne jest, aby dziecko od najmłodszych lat chodziło do dentysty. polecam dr Wiktora Abłażewicza z http://blueklinik.pl/pl/ Bardzo miło i profesjonalnie
2014-10-01, 11:31

Andżelina Żuli

Andżelina Żuli
super
2014-10-01, 11:26

Malliibu

Malliibu
@Stys: dobrze wygladasz,nie przejmuj sie
2014-10-01, 10:53

Diorek

Diorek
@mleczkowtubce: no juz taka zazdrosnica ze mnie hehe widzisz jestem aka brzydka ze azdroszcze tu wszystkim
2014-10-01, 10:51

Stys

Stys
@Malliibu: na 10 zdjęć na jednym wyglądam okej ;p , zresztą wiadomo, że w realu wygląda się też inaczej więc nie wiem po co nie które osoby tak się spinają i wykłócają o swoje racje, mi też dużo rzeczy się nie podoba ale nie wykłócam się be...
2014-10-01, 10:51

Malliibu

Malliibu
@Diorek: dziewczyny nie chce tego czytac , robicie mi smietnik z profilu wylewajcie swoje zale gdzie indziej
2014-10-01, 10:49

mleczkowtubce

mleczkowtubce
@Diorek: ty dziaduwo sie wszystkich czepiasz ladniejszych od sb, pierw lizesz dupe a jak ktos cb skrytukujesz to wyzywasz ,klocilas sie juz tu ze wszystkimi ,zrob cos ze soba zazdrosnico a nie calymi dniami kipisz zawiscia do wszystkich lad...
2014-10-01, 10:47

Andżelina Żuli

Andżelina Żuli
kurtka i spodnie extra
2014-10-01, 10:44

Malliibu

Malliibu
@Stys: to tak jak ja na zdjeciach sie sobie tez nie podobam
2014-10-01, 10:44

Stys

Stys
@Diorek: Ty kłamczucho , za krzty honoru nie masz . przecież to TY się na mnie obraziłaś bo Cię zablokowałam bo się z kimś kłóciłaś na moim profilu. Już nie pamiętasz ???? Od tamtej pory mnie atakujesz i obrażasz, za każdym razem pierwsza w...
2014-10-01, 10:43

Stys

Stys
@Malliibu: nie wychodzę najlepiej na zdjęciach i nic na to nie poradzę. każdy ma swój gust i niech sobie myśli co chce ;-) Miłego dnia ;-)
2014-10-01, 10:31

Diorek

Diorek
wiesz ale jej sie nalezy bo sama poerwsza np mnie zaczepiała pisała ze wygladam jak babka strara itd wiec ona sobie na to zasłuzyła pozatym jak dla mnie to nie ma nic w niej atrakcyjnego kazdy jak sie tak ustawi jak ona to ma dupe wypieta a...
2014-10-01, 10:31

Malliibu

Malliibu
@Stys: juz bez przesady z ta nienawiscia, po za tym olej to
2014-10-01, 10:19

Stys

Stys
@mleczkowtubce: ja nie wiem skąd tyle jadu i nienawiści , pisz sobie co chcesz ;-)
2014-10-01, 10:02

Diorek

Diorek
swietny jest ten komputer
2014-10-01, 09:57

Malliibu

Malliibu
@Malliibu: http://styl.fm/item/2815806
2014-10-01, 09:49

Malliibu

Malliibu
@Diorek: http://styl.fm/item/2815807
2014-10-01, 09:48

Diorek

Diorek
@Malliibu: e tam dawaj :)
2014-10-01, 09:45