Katalog fryzur

krótkie fryzury kobiece. Fryzury - krótkie włosy. krótkie fryzury kobiece - Internetowy Katalog Fryzur IKF.com.pl, propozycje fryzur na każdą okazję np. fryzury dlugie - Krótkie Fryzury

krótkie fryzury kobiece. Fryzury - krótkie włosy. krótkie fryzury kobiece - Internetowy Katalog Fryzur IKF.com.pl, propozycje fryzur na każdą okazję np. fryzury dlugie

Lubią to zdjęcie

Przepięli to zdjęcie

Zaloguj się lub zarejestruj aby dodać komentarz.

Komentarze załadowane od strony 7. Aby załadować komentarze od początku kliknij tutaj.

^_^ 2010-04-05, 16:29:41

Dawno niemodna fryzurka.

ela 2008-01-13, 00:00:00

SPoKo, AlE Na PeWno nie W TYm KoloRze! BoRdo OdpAda

elcia 2008-01-13, 00:00:00

Fajny kolorek :)

mariola 2008-01-12, 00:00:00

Ona wygląda jak baba-jaga...... fryzura pasuje dla stracha na wróble... Ha Ha Ha :))

Użytkownik niezalogowany 2008-01-04, 00:00:00

Bardzo ładna fryzurajak mi włosy odrosna to tak sie obetne a i wogóle fajny kolor bardzo mi sie podoba

alcia 2007-12-29, 00:00:00

Jest zajefajna. Mmm ... taka sexi.

Użytkownik niezalogowany 2007-12-27, 00:00:00

fryzura super bardzo mi sie podoba pasuje tobie ta fryzura

Użytkownik niezalogowany 2007-12-22, 19:38:30

ale extra fryz:):)

Użytkownik niezalogowany 2007-12-22, 19:38:30

Moze bede taka miala:)

monalisa 2007-12-19, 00:00:00

jest super ponieważ ja mam takom samom tylko krótszą

Użytkownik niezalogowany 2007-12-16, 00:00:00

Sliczny kolor,fryzur... jak dla mnie za dluga,ale ogolnie jest ok

renata 2007-12-12, 00:00:00

super dzisiaaj taka sobie zrobie

gosiula 2007-12-11, 00:00:00

jej pasuje ta fryzka, albo jestem daltonką albo ona ma zielone oczy, wiec jej pasuje kolor włosów:D:)

mila 2007-12-10, 00:00:00

świetna fryzura ,zastanawiam się czy czasami się tak nie ściąć...

ola 2007-11-30, 00:00:00

z tego to mi sie tylko grzywka podoba :P

mika 2007-11-17, 00:00:00

ta fryzura jest zajebista

Użytkownik niezalogowany 2007-11-17, 00:00:00

fajna fruzurka i kolor też niezły

monika 2007-11-17, 00:00:00

super:) wielki +:D

justyna 2007-11-15, 00:00:00

mam takie pytanie czy wy tu doradzacie fryzury

paulcia 2007-10-27, 00:00:00

To już chyba wyszło z mody x/

monika 2007-10-06, 00:00:00

te włosy pasuja do kobiety!!bar... dobrze wycieniowana fryzurka

niunia 2007-10-05, 00:00:00

...........o masakra

Użytkownik niezalogowany 2007-10-04, 00:00:00

fryzura i kolor sa super

patka 2007-09-24, 00:00:00

a mi sie bardziej podaba kolor niz sama fryzurka ;) ale efekt jest moim zdaniem super

wiki 2007-09-17, 00:00:00

Dzięki za poddanie pomysłu, kiedy ściełam irokeza nie mialam kompletnie inwencji na nowego fryza, ale ten przypadł mi do gustu i tetaz moge się pochwali taką fryzurką, u mnie jest jednak inna kolorystyka, włosy od dołu farbnięte są na ostry róż a od góry są czrne... :) Jeszcze raz serdeczne dzięki ;D;D

.... 2007-09-11, 00:00:00

zajebista fryzura

pati 2007-08-13, 00:00:00

fajna fryzura tylko ja widze ją w innym kolorze : - )

Użytkownik niezalogowany 2007-08-10, 00:00:00

wyglada jak szogun

monika 2007-08-09, 00:00:00

tak właśnie stoją włosy dęba! ha! ha!

Użytkownik niezalogowany 2007-07-29, 00:00:00

Ty Marta, a może "hukło... hihih

malka 2007-07-27, 00:00:00

To jest to.... niczego dodac niczego ujac ale czy bd pasowac oto jest pytanko:/

Użytkownik niezalogowany 2007-07-27, 00:00:00

czupiradlo z pieca zpadlo o ziemie sie chuklo i sie potluklo

Użytkownik niezalogowany 2007-07-23, 00:00:00

Super, normalnie brak słów, chętnie bym sie tak ścięła

karolqa 2007-07-22, 00:00:00

nie pogada no..

ala 2007-07-13, 00:00:00

borze to lis ?:|

Użytkownik niezalogowany 2007-07-10, 00:00:00

Noooo zajebioza!!

Użytkownik niezalogowany 2007-07-09, 00:00:00

lal ladna ale nie za ladny kolor przypomina mi wisniewskiego

anka 2007-07-02, 00:00:00

swinioujscie poprostu

jolka 2007-07-02, 00:00:00

odwarzna fryzurka dla pieknych i zadbanych kobiet {kolor mozna dobrac do swojego gustu ] super!

anka 2007-06-30, 00:00:00

SUPER i fryzurka i kolorek! Po prostu baja!

lolitka 2007-06-28, 00:00:00

to mi sie podoba XD

Użytkownik niezalogowany 2007-06-26, 00:00:00

zajefajna fryzurka ;)

paula 2007-06-24, 00:00:00

fryzurka i kolor bardzo pasują modelce

Użytkownik niezalogowany 2007-06-17, 00:00:00

swietna fryzira ale kolor ufff zajefajny boski poprostu

lolek 2007-06-05, 00:00:00

swietna fryzura wow

Użytkownik niezalogowany 2007-06-02, 00:00:00

świetna Fryzurka... muszę się tak obciąć:)

Użytkownik niezalogowany 2007-05-31, 00:00:00

makijarz spoko ale ten kolor wlosów do bani!!!

mila 2007-05-25, 00:00:00

fajna fryzura ale do trojkatnej twazy...

ewunia 2007-05-15, 00:00:00

nie no spoczko alle kolor to by można zmienić :p

basia 2007-05-06, 00:00:00

świetna ale by mi do twarzy nie pasowała ;(

Użytkownik niezalogowany 2007-04-11, 17:24:36

Podoba mi sie ;) Delikatnie podkrecone i do tego ta grzyweczka .. mmmm ... :*:* slicznie :):):)...

Użytkownik niezalogowany 2007-04-09, 14:13:10

No dokładnie takie mam na codzień . Naturalne moje :] Heh ^ i nawet kolor podobny tylko ta modelka ma troche jaśniejsze. ale golnie kolor pasemek podobny

mona 2007-04-09, 11:38:54

super o takich loczkach marze ;P

Użytkownik niezalogowany 2007-04-08, 21:19:11

Heh Gosiunia skąd ja to znam:DMoja mama też nie chce żebym prostowała bo mówi,że loczki są super...ale trzeba czasem troszkę zmiany:Dto prawda prostowanie strasznie niszczy włosy-sama wiem to po sobie ale dla mnie prostownica jest jak nałóg,więc muszę z tego wyjść:D:D i dać troszkę odpocząć włoskom :Dpozdrowionka:*dla wszystkich nałogowiczów:D hihi i nie tylko:D:*

Użytkownik niezalogowany 2007-04-08, 19:53:40

Boze dla mnie te fryzury to tylko super efekt stylizacji, na codzien to sa beznadziejne i niepaktyczne(ale ładnie wydgldaja:) ja mam dredy i jest wpozo:*

Użytkownik niezalogowany 2007-04-06, 10:17:42

bardzo ładna fryzura tylko ze ja mam włosy krecone wiec krzywka by mi sie falowała a mama mi nie pozwala prostowac bo mówi ze to szkodzi :(

Użytkownik niezalogowany 2007-04-05, 09:36:33

Zauważyłam ja wczoraj i strasznie mi sie spodobala ;D Az namowilam mame i dzisiaj ide do fryzjera ;P

kaja 2007-04-04, 20:40:00

suuuuuuuuuuuper:)

aga 2007-04-03, 13:39:28

stylowo i kobieco

Użytkownik niezalogowany 2007-03-31, 14:57:41

zarąbiste włoski :):) coś podobnego do moich :D

ala 2007-03-30, 19:10:10

super wloski .ucze sie a fryzjerke wiec wiem ze jest to modne chociaz malo mlodziezy lubi krecone wloski.ja sama mam krecone.buzka

Użytkownik niezalogowany 2007-03-29, 22:00:23

chociaz nie przepadam za kręconymi włosami ta fryzurka jest bardzo fajna pozdrawiam;D

Użytkownik niezalogowany 2007-03-25, 22:04:28

podoba mi ie ta fryzura mam krecone wlosy..;/ a nie falowane wiec gdy sobie zrobie grzywke mam krecona a nie chce mi si ecaly czas prostowac bo to tez nie niszcza koncowki...;/ niewiem jak mam zrobic zeby miec falowane.... a nie krecone... np, ja mam od polowy wlosow dolna czesc jest krecona a gorna prosta...;/ niewiem co mam zrobic zeby miec takie wlosy jak na tej fotce...:( napisz bede czekac pa

ktosia 2007-03-23, 19:48:42

robi sie trwała np.ziolowa ja mam i sie ciesze wkoncu jakos wygladam hhhe

renatka 2007-03-23, 17:33:22

ja pracuje w sejmie i mam takie same:wub:

nikusia 2007-03-23, 17:31:27

siemka jak sie robi krecone wlosy tak na dluzej?? Szybo odpiszcie plizzzzzz

Użytkownik niezalogowany 2007-03-23, 12:15:29

Średnio na jeża... nie podoba mi się... Ni to proste ni kręcone.. bleh...

Użytkownik niezalogowany 2007-03-22, 20:09:49

Dziewczyny orientujecie się może jak zrobić taką fryzurke ?? To bardzo ważne dla mnie :)

paulis 2007-03-22, 19:46:17

kurde marze o takiej fryzurce poprostu miodzio:) ale dzisiaj ściełam włoski i kijj;]

ola 2007-03-18, 22:05:13

kiepsko

daria 2007-03-17, 19:51:36

fajne fryzurka:D

basia 2007-03-16, 21:53:49

..taka tez by mogła byc:)

Użytkownik niezalogowany 2007-03-11, 17:52:28

ale czad

aga 2007-03-10, 13:54:18

ŚWIETNA FRYZURKA:)

wiki 2007-03-03, 10:55:07

MAM IDENTYCZNA TYLKO JESTEM BRUNETKĄ

Użytkownik niezalogowany 2007-02-28, 13:02:47

Fajny fryz też taki chce ale chyba na moje włosy nie mogę mieć takiej grzywki :(

jaja 2007-02-24, 13:29:24

super fryza też taka chce

anetka 2007-02-23, 15:12:24

Mam podobna, tzn... posiadam grzywke ale mam krecone wlosy, a grzyweczke oczywiscie prostuje :)

ewa 2007-02-23, 12:33:42

Po prostu super :)

ola 2007-02-22, 20:55:39

JEST SUPER TAKA MUSZE MIEC

aga 2007-02-22, 16:00:07

zrobie sobie taka

martka 2007-02-21, 14:05:56

Ładna :D

ula 2007-02-20, 15:31:17

super, bardzo fajna z tą prostą grzywką

Użytkownik niezalogowany 2007-02-19, 17:09:46

nio prosta grzywka i loki... pomyśle nad tym :D

aneta 2007-02-15, 14:10:49

ale swietna fryzura

ewa 2007-01-26, 21:10:39

ja wiem jak dokładnie takie zrobić :lol2: idź do fryzjera

Użytkownik niezalogowany 2007-01-26, 14:30:03

Kurde zawsze chce sobie takie zrobic ale mi nie wychodza :( Zna ktos jakis dobry sposob zeby wlasnie takie wyszly????

adusia 2007-01-25, 21:33:29

mmmmmm :)

Użytkownik niezalogowany 2007-01-25, 17:44:52

też se takie zrobie

jua 2007-01-23, 21:23:39

sa po prostu cudne!!!!!!!!!!!!!!!!...

monisia 2007-01-21, 11:44:54

tez chce taka ale wlosy wywijaja sie w inne strony

Aisha 2007-01-20, 21:14:53

szczerze? loki i kolor ok. ale ta grzywka ahahah beznadzieja

Użytkownik niezalogowany 2007-01-20, 15:25:46

czemu nie piszecie jak sie taką robi???

olenka 2007-01-20, 13:32:09

super naprawde tez taka chce tylko ze mam takie proste wlosy a te sa sliczne

Użytkownik niezalogowany 2007-01-20, 09:04:07

hmm.. mysle ze warto zaryzykowac, chociaz nie ma co mowic o ryzykowaniu bo napewno bedziesz wygladac boskoooo:)

gosiek 2007-01-19, 22:23:04

śliczna ta fryzurka mówie ci!!!!!!!!!!

Użytkownik niezalogowany 2007-01-19, 12:58:54

ta fryzurka jest superrr.... tez chce taka.............

natalia 2007-01-18, 21:49:03

Dlamnie super :)

Użytkownik niezalogowany 2007-01-18, 19:26:49

Naprawde ładna:))

aga 2007-01-18, 13:18:11

A jak zrobic taka fryzurke? Suszarko-lokowka?

Użytkownik niezalogowany 2007-01-15, 19:54:32

fajniutkie włoski. musze swoje zapuścić i też sobie takie zrobie...

Użytkownik niezalogowany 2007-01-08, 17:07:42

ja mam tako :) :P

Użytkownik niezalogowany 2007-01-07, 21:43:37

fajna fryzurka...no właśnie, ale jak zrobić, żeby było tak efektownie?

Użytkownik niezalogowany 2007-01-07, 20:14:59

fajna ale albo grzywka sie pokręci albo fale sie rozprostują gdybym poszłą tak na studniówe;]

Użytkownik niezalogowany 2007-01-07, 20:13:56

Jak zrobic se takie Loki ? ;> Strasznie mi sie podobaja ;))

kasiulka 2007-01-07, 16:53:52

super ryz ale chyba mam o jakieś ze 20 cm krótsze włoski hihihi

sandra 2007-01-07, 14:33:52

Chce taką fryzurke na studniówke

Użytkownik niezalogowany 2007-01-07, 12:06:24

Fryzura zarabista...:) ale jak ja zrobic??

Użytkownik niezalogowany 2007-01-06, 22:09:05

suuper!!! tez sobiE taka zrobie

gosia 2007-01-06, 12:17:41

Super fryzurka..tylko jak ją zrobić!!

agusia 2007-01-06, 09:28:52

jak dla mnie spox

A. 2007-01-03, 23:07:35

fajne loczki

m. 2007-01-03, 13:33:04

Nawet fajna:)

Użytkownik niezalogowany 2007-01-02, 14:16:27

wyhylylybymy z kumplami whisky

ana 2007-01-01, 21:29:43

ta fryzura jest przeswietna

Użytkownik niezalogowany 2006-12-30, 20:01:25

ale klimat!! szkoda ze nie na moje wlosy:(

niki 2006-12-29, 15:34:10

Spoko fryzurka, w sam raz dla mnie :) to mi się podoba :):):)

mika 2006-12-28, 22:11:04

Czegos takiego szukałam!!!!!! Tez sobie coś takiego strzele!!!!!!!

ina 2006-12-28, 19:04:04

jeny cudo normalnie

Użytkownik niezalogowany 2006-12-28, 17:19:16

zaje... te włosy

marcela 2006-12-28, 16:25:53

ładny fryz...

Użytkownik niezalogowany 2006-12-26, 19:04:30

ładna...

Użytkownik niezalogowany 2006-12-26, 15:11:08

ładne włoski :)

Użytkownik niezalogowany 2006-12-25, 23:27:16

nie pasuje do twarzy

wika 2006-12-07, 11:30:33

słabo sie postarałaś

jola 2006-11-24, 17:30:12

lata 30-ste

Użytkownik niezalogowany 2006-11-15, 22:38:59

O fuj! Jeden wielki syf hehe :D

Użytkownik niezalogowany 2006-11-14, 21:37:07

to nie jest panna młoda tylko książe w ekologicznej i naturalnej koronie z własnego włosia :D

dominika 2006-10-31, 12:21:41

tak to można uczesać dziecko do przedszkola beznadzieja

słoneczko 2006-10-29, 11:29:52

to jest straszneee

Podobne

  • 1 0 0

  • 0 0 0

  • 2 0 0

  • 1 0 0

  • 1 0 0

  • 0 0 0

  • 0 0 0

  • 3 0 0

  • 1 0 0

  • 1 0 0

  • 2 0 0

  • 0 0 0

  • 2 0 0

  • 0 0 0

  • 2 0 0

  • 2 0 0

  • 0 0 0

  • 2 0 0

  • 1 0 0

  • 0 0 0

  • 0 0 0

  • 0 0 0

  • 1 0 0

  • 2 0 0

  • 6 0 0

  • 1 0 0

  • 3 0 0

  • 1 0 0

  • 2 0 1

  • 3 0 0