Zgłoś naruszenie


Proszę uzupełnić wszystkie pola.

Zgłoś duplikat


Proszę podać adres oryginalnego zdjęcia.

Zgłoś błędne przepięcie


Proszę uzupełnić zgłoszenie.

Katalog fryzur

najmodniejsze fryzury. Fryzury - włosy średnie. najmodniejsze fryzury - Internetowy Katalog Fryzur IKF.com.pl, propozycje fryzur na każdą okazję np. fryzury na ślub - Średnie Fryzury

najmodniejsze fryzury. Fryzury - włosy średnie. najmodniejsze fryzury - Internetowy Katalog Fryzur IKF.com.pl, propozycje fryzur na każdą okazję np. fryzury na ślub

Zaloguj się lub zarejestruj aby dodać komentarz.

ala 2008-01-06, 00:00:00

Mam podobnie tylko przedziałek z drugiej strony no i dłuższe włosy, ale grzywkę mam taką samą:)(No i czarne) Świetnie się układa, trzeba tylko przeczesać i gotowe. Polecam jedwab do wlosów wtedy już nic nie trzeba z nimi robic:P Są błyszczące i mięciutkie. I to nie jest tak, ze zawsze miałam takie włosy przed tym obcieciem miałam strasznie grube i mi sie puszyły teraz mam wycieniowane i jest naprawde spoko! Serdecznie polecam!

Użytkownik niezalogowany 2007-11-06, 00:00:00

Mam bardzo podobnie ściete włosy polecam!!jest bardzo wygodna tylko się przeczesać i gotowe ale odradzam jak ktos ma geste włosy to jest beznadziejne... ze sobie wycieniujecie włosy ja tak miałam, musiałam wycieniować i teraz jest OK.PozdRawiam WszysTkiCh:*...

asia 2007-11-05, 00:00:00

PODOBA MI SIE TA FRYZURKA ALE CHYBA NIE DLA MNIE BO JA MAM B GESTE WLOSY I BOJE SIE ZARYZYKOWAC ZEBYM NIE WYGLADALA JAK CHOPIN

Użytkownik niezalogowany 2007-10-06, 00:00:00

okropny usimiech

Użytkownik niezalogowany 2007-10-02, 00:00:00

Fryzurka była by lepsza gdyby bardziej postopniować boki. I zrobic ciemnje refleksy. Do tej modelki nie pasuje.

julka 2007-09-15, 00:00:00

Extra fryz tylko babka nie pasuje...

kakusia 2007-09-11, 00:00:00

Ja sobie wczoraj zrobiłam taką fryzure, wygladam jak lalka barbie......... chce dlugie wlosy!!!!!!!...

Użytkownik niezalogowany 2007-09-03, 00:00:00

To sie wlaśnie nazywa zamienić koszmar w sielankę

Użytkownik niezalogowany 2007-09-03, 00:00:00

nono, mogla sobie pomniejszyc usta do zdjecia, fakt

v_v

ola 2007-08-30, 00:00:00

może dodają urody ale napewno nioe jej...

kamcia 2007-08-28, 00:00:00

przestancie ludzi zalamywac duze usta urody dodaja i jest spoko blondi a wy sie na modzie niem znacie pffff

aga 2007-08-27, 00:00:00

to chyba przerobione zdjęcie:-/ ona ma usta na pól twarzy, koszmar

moniaaa 2007-08-24, 00:00:00

jaka twarz!
zal
... ;/

jadwiga 2007-08-18, 00:00:00

moja corka wchozi na ta strone bardzo ladna fryzura ladnue uczesana Pani

paulinka 2007-08-16, 00:00:00

jest ok ma w sobie duzo fantazji

sysia 2007-07-26, 00:00:00

kolor i strzyzenie ladnie wspolpracuja wlosy wiedac od razu nie wymagaja wiekszego modelowania takze wygodne i raktyczne w dodatku ja odmladza :)

nataliaa 2007-07-23, 00:00:00

weźcie sie przestańcie czepiac tych modelek!!;/
... fryzure!!! zal mi was ... ;//

kamilka 2007-07-09, 00:00:00

Madzia co ty gadasz ze lana modelka;/;/ przeciez ona jest okropna.... ma zulte zeby i jest jakas stara.... a fryzura jej pasuje bo jest stara jak i ona

madzia 2007-07-06, 00:00:00

Słodka fryzurka i ładna modelka:D sweet zdjecie:)

Użytkownik niezalogowany 2007-07-06, 00:00:00

fryzura jako taka dla babinek w średnim wieku, bardzo średnim wieku.
P.S do babinki: i z czego tak rżysz?!

Użytkownik niezalogowany 2007-07-02, 00:00:00

nie no fryzura ładna tylko babka jakaś dziwna...

ala 2007-06-26, 00:00:00

ta laska wyglada mi na krejzole :)))) co wy na to??

Użytkownik niezalogowany 2007-06-19, 00:00:00

No naprawdę, bardzo szalona fryzura

kasia 2007-06-18, 00:00:00

moja babcia miała taką sam gdy miała 34 lata niezłe nie hehehehehehe...

Użytkownik niezalogowany 2007-06-03, 00:00:00

o mamo! to jest.....(ce... nie znajduje iinych słow po prostu BLE

Użytkownik niezalogowany 2007-05-31, 00:00:00

mało orginalne??? Mało orginalne to sa deski klozetowe kupione na wyprzedaży w Biedrące. A to jest totalne BEZGUśCIE!!!

karmel 2007-05-09, 00:00:00

mało oryginalne ..

Użytkownik niezalogowany 2007-05-07, 00:00:00

jak chcecie wyglądać jak stare babcie to najlepsza fryzura :):P

Użytkownik niezalogowany 2007-04-05, 20:36:13

OOOooOO człowieku! Będe się bała zasnąć! Jakbym miała tak wyjść na ślub to bym się zatrzasnęłam w łazięce oby tylko nie wyjść xD

ewa 2007-03-29, 17:38:41

on wyglada jak by wrociala przepiata z jakies imprezy i sie trche rozczochrala

monika 2007-03-24, 20:50:49

mozna się przestraszyć!!! fatalna!!!

jula 2007-03-14, 11:57:13

aaaaaaaaaaaaaa

agata 2007-02-20, 18:46:18

na sylwestra taka fryzura to tak ale fryzura na ślub bez przesady dajcie spokój jeśli wesele mw być w buszu a goście to małpy to jak najbardziej polecam

Użytkownik niezalogowany 2007-01-05, 17:08:56

gdybym tak wyglądała na własnym weselu to bym się zaje....:)

Użytkownik niezalogowany 2006-11-30, 20:12:57

za niebiesko

Użytkownik niezalogowany 2006-11-29, 15:52:04

NO NIE PODOBA MI SIE:/OKRUTNE ALE KAZDY MA SWOJ STYL!!!I ROBI CO MU SIE PODOBA POZRDO

jastina 2006-11-23, 03:27:27

bałabym sie wyjść na jego miejscu w tym sweterku...gwałt buhaha

Użytkownik niezalogowany 2006-11-14, 21:19:29

nie jest ci przykro, tylko sam(a) nie miał(a)byś nigdy odwagi na coś takiego i zazdrościsz :P

Użytkownik niezalogowany 2006-11-09, 17:06:52

przykro mi że on tak wyg;ąda :-)

Użytkownik niezalogowany 2006-10-19, 15:12:55

wpodł pod komdajn;)

A 2006-10-16, 22:24:19

sweter boski :D:P

karolina 2006-10-08, 21:44:33

jak by pod kosiarke wpadł.

p 2005-07-03, 04:39:10

syper te "hery" :P nie no wielki lol

monik 2005-07-03, 04:39:10

wezcie ludzie prezstańcie... tu sie mowi o włosach a nie o uśmiechu!! ciekawe czy Ty jestes taka cudowna anxa@ ale szczerze mowiac watpie;p podbudowujesz sie tym chyba ze drwisz z ludzi

Podobne

  • 1 0 0

  • 0 0 0

  • 1 0 0

  • 1 0 0

  • 0 0 0

  • 4 0 0

  • 0 0 0

  • 0 0 0

  • 0 0 0

  • 0 0 0

  • 0 0 0

  • 2 0 0

  • 2 0 0

  • 0 0 0

  • 2 0 0

  • 5 0 1

  • 5 0 0

  • 1 0 0

  • 0 0 0

  • 0 0 0

  • 0 0 0

  • 1 0 0

  • 1 0 0

  • 1 0 0

  • 4 0 1

  • 0 0 0

  • 1 0 0

  • 1 0 0

  • 0 0 0

  • 0 0 0