Zgłoś naruszenie


Proszę uzupełnić wszystkie pola.

Zgłoś duplikat


Proszę podać adres oryginalnego zdjęcia.

Zgłoś błędne przepięcie


Proszę uzupełnić zgłoszenie.

modne fryzury dla nastolatek. Fryzury - włosy średnie. modne fryzury dla nastolatek - Internetowy Katalog Fryzur IKF.com.pl, propozycje fryzur na każdą okazję np. fryzury na topie - Średnie Fryzury

modne fryzury dla nastolatek. Fryzury - włosy średnie. modne fryzury dla nastolatek - Internetowy Katalog Fryzur IKF.pl, propozycje fryzur na każdą okazję np. fryzury na topie

399 / 4263

Lubią to zdjęcie

Zaloguj się lub zarejestruj aby dodać komentarz.

ewelin14 2011-11-24, 13:25:32

super,o taką mi własnie chodziło i tak sie obetne

Użytkownik niezalogowany 2009-08-11, 09:34:25

śliczna to fryzurka tylko nie dla mnie bo ja mam niby kręcone włosy a prostować nie będe ;>

Użytkownik niezalogowany 2009-08-05, 19:46:12

ładnie na mnie też pasuje

Martu$ 2009-05-05, 19:02:17

Ta fryzura jest zajebista tyle ze moje włosy są powyginane kazdy w inną strone a prostować ich nie moge bo je zniszcze...

anna18 2009-04-30, 12:40:50

ja mam 18lat ta fryzura jest ekstra

Użytkownik niezalogowany 2009-04-18, 21:46:26

No ja szukam fryzury EmO ! ..xDe..<33

Użytkownik niezalogowany 2009-04-02, 14:24:11

Hmm ta fryzurka jest Boska, ale nie mam takich włosów:)

marcellka 2009-03-28, 14:29:10

Ładna fryzurka:) podoba mi się;)

Użytkownik niezalogowany 2009-03-28, 14:28:38

Hmm szukam i szukam ; ))
Tylko że ja szukam "emo"
Buziaczki laseczki ;*
Powodzenia w szukaniu :))

Użytkownik niezalogowany 2009-03-28, 14:27:07

Hmm szukam i szukam ; ))
Tylko że ja szukam "emo"
Buziaczki laseczki ;*
Powodzenia w szukaniu :))

tysia 2009-03-27, 14:53:58

też sądze że to nie fryzura dla 13-latki... przynajmniej nie dla mnie :/

kamilcia 2009-03-09, 21:49:20

nie martw sie ja tez mam problemy, a szczegolnie o mam proste wlosy i dlugie;/

Użytkownik niezalogowany 2009-02-15, 17:11:58

ja nigdie nie znajde pasujacej do mnie fryzury

Użytkownik niezalogowany 2009-02-11, 16:43:07

chyba nigdzie ne znajde fryzury która mi sie spodoba:(

zuza 2009-01-18, 20:33:09

Zgadzam się:)Może i ładna jest ta fryzura ale nie dla młodych.......ja szukam czegos innego

Użytkownik niezalogowany 2008-11-30, 18:23:04

no ale dlaczego ta fryzura miałaby nie być dla 12 czy 15-latki?? ja mam prawie 14 i mam bardzo podobna, lub nawet taka samą... ;)) eh. ;))

Użytkownik niezalogowany 2008-11-26, 19:09:31

Tak zgadzam sie z wami dziewczyny ze ta fryzura nie jest dla dziewczyn ktore maja 12 lat sorry ale to nie dla mnie ;)

Użytkownik niezalogowany 2008-11-26, 18:56:12

Tak zgadzam sie z wami dziewczyny ze ta fryzura nie jest dla dziewczyn ktore maja 12 lat sorry ale to nie dla mnie ;)

darkness 2008-09-13, 11:03:13

Nie rozumie czemu nie to jest zwykłe bob teraz nawet dzieci w podstawówce są tak ścięte włosy ładnie się przy takim cięciu układają i nie trzeba ich modelować

Użytkownik niezalogowany 2008-09-13, 10:58:28

fajna fryzurka ale nie dla 15-latek i dziewczyn przed 18 ;/

Użytkownik niezalogowany 2008-08-05, 14:14:30

To ładna fryzura ale nie dla 12-latki!!!

paula 2008-08-05, 12:32:04

ta fryzura podoba mi się ale jest dla starszych a ja szukam czegoś dla 12-latki

Użytkownik niezalogowany 2008-07-12, 15:27:03

ta fryzura jest dla starszych pani a nie dla dziewczyn przed 18

ktos 2008-07-11, 19:04:52

I to jest dla 12 - latki .?

lala 2008-07-02, 13:11:54

mi ten fryz sie podoba bym sie tak sciela tylko niewiem jak ona wyglada z tylu

agata 2008-06-26, 12:58:58

Bardzo elegancka i seksowna fryzurka na każdą okazję.

kunia 2008-06-23, 13:24:36

nie to dal pani po 25

Użytkownik niezalogowany 2008-06-23, 10:50:04

ladnie tylko nie wiem czy taka fryzurka bedzie
pasować dla 12 latki

Użytkownik niezalogowany 2008-06-08, 11:24:03

BARDZO łADNI,MI SIę TAM PODOBA I NAWET MODNA

Najka 2008-05-17, 08:00:28

Czy taka fryzura dla 12 latki będzie ok?? xD

Użytkownik niezalogowany 2008-04-15, 23:50:09

Fajna Fryzura ale są też o wiele lepsze hihih :P:P:P

myszka 2008-03-02, 17:09:04

podoba mi sie i to bardzo supcio daje max jaki moge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Użytkownik niezalogowany 2008-02-14, 15:33:31

madzia - wydrukuj tę fotę i pokaż fryzjerce

Użytkownik niezalogowany 2008-01-25, 13:54:00

śliczna chyba sie tak zetnę:)

Użytkownik niezalogowany 2008-01-23, 15:36:55

bardzo,bardzo fajna fryzurka,tylko nie wiem jak wytłumaczyć fryzjerce zeby mnie tak obcioł??

monika 2008-01-07, 00:00:00

klik klik klik i mam, to co chciałam i co by do mnie pasowało, jest okej.

monika 2007-12-05, 00:00:00

bardzo mi sie podoba ta fryzurka.. przegladam ta stronke juz z 20 min i nie moge nic wybrac. dziewczyny poleccie mi jakies uczesanie dla okraglej buzi please :*

Użytkownik niezalogowany 2007-12-04, 00:00:00

super fryzurka tylko trzeba mieć gęste włosy

agusia 2007-11-29, 00:00:00

może fryzura stara, ale bardzo oryginalna i z klasa :D nie łatwo tak łądnie ją zachować na codzien

Użytkownik niezalogowany 2007-11-17, 00:00:00

dla starych brat

Użytkownik niezalogowany 2007-11-10, 00:00:00

Moim zdaniem ta fryzurka jest fajna:)

Użytkownik niezalogowany 2007-10-26, 00:00:00

fajna fryzurka ale nie mam takich dlugich włosow by se tak sciac :(

Użytkownik niezalogowany 2007-10-23, 00:36:45

Zhadzam się ta fryzura nie powiększa je głowy !! ślepi jesteście

Użytkownik niezalogowany 2007-10-22, 00:00:00

tznnn..fajan fryzurkaa tylqo troske za krotkie wloskii mam:P

luiza 2007-10-12, 00:00:00

swietna... tylko ja mam teraz boba i musze czekac...

ulcia 2007-09-15, 00:00:00

nawet fajna,ale nie każdemu by pasowała, np. mi ;]

nitka 2007-09-11, 00:00:00

ee no jest fajna ale czasem, nie da się takiej ułożyć na różnych włosach

goha 2007-08-30, 00:00:00

Fajna fryzurka też sobie taką zrobię!!

aga 2007-08-27, 00:00:00

wygląda ładnie ale to po prostu dobre zdjęcie, a fryzura jak wiele innych

jadwiga 2007-08-19, 00:00:00

bardzo fajnie super

mariola 2007-08-13, 00:00:00

jak dla mnie ta fryzurcia jest spoczko bo rzuca sie w oczko:-)))

blondi 2007-08-13, 00:00:00

hmm fryzura nawet spoko ale ja i tak mam lepsza :P

natalia 2007-08-02, 00:00:00

fajna fryzura wyszczupla twarz dodałabym tylko ciekawe pasemka

Użytkownik niezalogowany 2007-07-19, 00:00:00

mam taką samą jak wstane rano ;)

MONIKA:)) 2007-07-07, 00:00:00

co do tej wypowiedzi to nie zgadzam sie!! wcale nie powiększa jej głowę.. mi sie podoba.

ala 2007-06-26, 00:00:00

fajnie jest ubrana ale w tej fryzurze ma gigantyczna glowe:))

prezes 2007-06-25, 00:00:00

nie podoba mi sie :D

sylwia 2007-06-20, 00:00:00

Swietna, mnie sie podoba

Użytkownik niezalogowany 2007-06-16, 00:00:00

fryz jest świetny podkreśla i zaokrągla rysy twarzy

ala 2007-06-11, 00:00:00

Nadaja się żwietnie do cienkich włosów mam taką samą i dzięki odpowiedniemu wycięciu nareszcie mam " włosy na głowie" a nie płaski placek

natalia 2007-06-08, 00:00:00

sliczna... i znowu krecone wlosy to problem..

Użytkownik niezalogowany 2007-06-04, 00:00:00

mysle, ze ta fryzura nadalaby sie na geste wlosy, ale czy falowane ton nie wiem, to zalezy od wlosow, od tego jak one sie ukladaja i czy sa podatne do wywijania sie, napewno musialabys prostowac.. pielegnowac przy takiej fryzurze. pozdrawiam!

Użytkownik niezalogowany 2007-06-02, 00:00:00

jak myslicie na geste falowane włosy by się nadała?

malwa 2007-06-01, 00:00:00

no dajcie spokój..

zuza 2007-05-30, 00:00:00

ładniutka fryzurka:)

monikaa 2007-05-28, 00:00:00

śliczna fryzurka:) sama taką miałam aż do czesu gdy mi odrosła...a teraz nie wiem jak się obciąć:(:(...

monika 2007-05-24, 00:00:00

ekstra sama taką mam!!!!!

patrycja 2007-05-24, 00:00:00

Świetna fryzurka tym bardziej na lato;)No ale do ślubu bym w takiej nie poszła heheheh

sylwia 2007-05-07, 00:00:00

sliczna fryzurka :)

Użytkownik niezalogowany 2007-05-06, 00:00:00

co wy wszyscy z tym slubem???!!!

aga 2007-04-03, 13:52:38

buhahahahha

jula 2007-03-14, 12:19:40

o rany ciekawe czy ktoś kto wymyślił tę fryzurę sam by tak poszedł do ślubu

martyna 2007-02-17, 22:04:56

lubie tą fryzurke

kasia 2006-12-14, 18:04:36

wyglada jak jakies drzewo lub jakaś sujka

Użytkownik niezalogowany 2006-11-30, 19:56:31

jak rowniuśko , podziw

Użytkownik niezalogowany 2006-11-05, 16:55:18

E KOLO MASZ COŚ NA GŁOWIE ALE NIE DRAP TEGO BO TO MOŻE BYĆ GŁOWA!!!!!!!!!!

Użytkownik niezalogowany 2006-10-06, 19:13:02

Ciebe Aniu też koffam :*

Użytkownik niezalogowany 2006-10-06, 19:11:29

Madzia B.KOCHAM CIĘ z miłości do mnie zrób sobie taką fryz :wub:

Użytkownik niezalogowany 2006-10-05, 12:05:19

ladny a e

Użytkownik niezalogowany 2006-09-21, 11:52:08

spoko