Katalog fryzur

fryzura irokez damski. Fryzury - irokez damski. fryzura irokez damski - Internetowy Katalog Fryzur IKF.com.pl, propozycje fryzur na każdą okazję np. dobieranie fryzury - Czarne EMO Alternatywne Krótkie Fryzury

fryzura irokez damski. Fryzury - irokez damski. fryzura irokez damski - Internetowy Katalog Fryzur IKF.com.pl, propozycje fryzur na każdą okazję np. dobieranie fryzury

Lubią to zdjęcie

Przepięli to zdjęcie

Zaloguj się lub zarejestruj aby dodać komentarz.

tosiaaa-91 2012-05-10, 12:05:03

jest

sabekxd 2009-01-15, 22:11:26

Noo ta fryzurka jest zaje*****:D:D

Użytkownik niezalogowany 2008-08-15, 10:49:32

heh:) ja zrobie sobie irokeza, i chyba sie zdecyduje na takiego jak ma ta babka:) ps. jak ktos pisze ze np" ma ryja jakby sie zderzyła z tramwajem..." to moim zdaniem poprostu zzera go zazdrosc...!;P szacun for olls;PP a fryzka cudeńko:)

acha dziewczyny ! jesli to portal praktycznie dla kobiet ( pozdrawiam facetów;P ) to przynajmniej piszcie tak, jak przystało.... np." łuzko" heh:)

:***

Użytkownik niezalogowany 2008-08-15, 10:49:21

heh:) ja zrobie sobie irokeza, i chyba sie zdecyduje na takiego jak ma ta babka:) ps. jak ktos pisze ze np" ma ryja jakby sie zderzyła z tramwajem..." to moim zdaniem poprostu zzera go zazdrosc...!;P szacun for olls;PP a fryzka cudeńko:)

acha dziewczyny ! jesli to portal praktycznie dla kobiet ( pozdrawiam facetów;P ) to przynajmniej piszcie tak, jak przystało.... np." łuzko" heh:)

:***

Użytkownik niezalogowany 2008-05-26, 18:22:56

super fryzurka przynajmniej juz wiem co zrobic sobie na glowie:)

MK 2008-03-08, 23:36:01

nieżle nieżle odwaga i pomysł 10

Użytkownik niezalogowany 2008-03-05, 20:57:37

OMG to jest super ...!!! :))

Użytkownik niezalogowany 2008-02-18, 16:16:31

ta fryzurka jest boska chyba najfajniejsza jaka widzialam ohh musze pomyslec o takiej

Użytkownik niezalogowany 2008-02-04, 22:20:19

yyy...no mi sie podoba fryzura ale ja bym sobie takiej nie zrobila ej co wy chcecie od tej foty dziewczyna jest zajebista;pp

paulinka 2008-02-04, 17:23:44

to wygląda jak by rano wstała z łużka i zapomniała sie uczesać.hahahaha...

Użytkownik niezalogowany 2008-02-01, 17:49:45

fryzura moza byc nawet,nawet ale ten kolor://

sugar 2008-02-01, 15:20:32

Super oryginalna fryzurka tylko i wylacznie dla odwaznych :D

Użytkownik niezalogowany 2008-02-01, 13:28:35

gdzie taka burza była... ?

Użytkownik niezalogowany 2008-02-01, 12:42:17

ojej ;/ co to ma byc ?!

Użytkownik niezalogowany 2008-01-31, 19:48:53

wyglądasz jak ciec, chyba spotkalas sie twarza w twarz ztramwajem!!!

lol 2008-01-31, 17:08:36

Oooo fuujjj niewiem jak mój laptopek to przerzył napewno sie tego przestraszył!!!! Komu sie to podoba

monisia 2008-01-31, 10:22:09

Oooo....fuj.... Co za zdjecie, cpalas cos?XD Nigdy w zyciu bym sie tak nie obciela....hehehe.... XF

Użytkownik niezalogowany 2008-01-30, 03:23:37

fajna fryzurka ale ja bym sobie takiej nie zrobiła

Użytkownik niezalogowany 2008-01-26, 19:18:50

oo ja zajebista fryzura xD ^^^^ bla xD

Użytkownik niezalogowany 2008-01-22, 20:56:06

spoko ale ja bym wyglądała jak idiotka...:/ hehe

Użytkownik niezalogowany 2007-12-21, 00:00:00

Śliczna Dziewczyna I Śliczna Fryzurka... Dajcie Więcej Fotek Tej Fryzki Plis ... .^^ BuSii :*

basia 2007-12-19, 00:00:00

Sorki, ale coś w tej fryzurce nie gra... A, już wiem! Laska zapomniała się poczesać... Masakra. Dla mnie zbyt wiejskie- takie na zabawę w OSP

Użytkownik niezalogowany 2007-12-06, 00:00:00

Czad!.Świet... fryzspoko wygląda:)

olcia 2007-11-29, 00:00:00

zajebista mam podobna

laska 2007-11-29, 00:00:00

zajebisty fryz :-) sama robilas ?? zajebiasty tez se takiego zrobie :-)) pozdro:*

judka 2007-11-27, 20:03:09

To nie jest brzydkie to jest koszmarne!!!!!!!!!

M 2007-11-27, 20:03:09

fryz fajny ale kolor obrzydliwy

dominika 2007-11-24, 00:00:00

dajcie wiecej forek tej fryzury prosze :):)

Użytkownik niezalogowany 2007-11-23, 00:00:00

Nioo wyjebana ta fryzurka xDD wiecie moze gdzie ta laska sie obcinala bo efekty zajebsity ;P

Użytkownik niezalogowany 2007-11-21, 00:00:00

JAAAAAAAkaaa... lasencja
kto ma jej gg??;] xD
IROKEZ BOOOMBASTYCZ...

Użytkownik niezalogowany 2007-11-17, 00:00:00

co jej sie stalo

Użytkownik niezalogowany 2007-11-10, 00:00:00

zajebisty zrobie sobie taki sammL:D

paula 2007-11-03, 00:00:00

choby tylko do zdjecia ale fajnie se takie cos zrobic;)

malwi 2007-11-01, 00:00:00

Bądźmy profesjonali... i nie oceniajmy ładnej laski, tylko jej fryzure,któ... też jest zajefajna,a do tego ten makijaż-odj...

anusia 2007-10-29, 00:00:00

Moooooc xD Prze elegancka fryzura xD

Użytkownik niezalogowany 2007-10-28, 00:00:00

Też mi sie podoba ;DD

Użytkownik niezalogowany 2007-10-10, 00:00:00

Zajebistyczna fryzurencja jest boskaaaa:D

xemoxgirlx 2007-09-20, 00:00:00

Fryzura jest elo, ale układanie jest cięzkie, to jest fryzura do zdjęcia. Jeden mały wiatr i bedziesz przypominać rozczochrane dziecko.

kejtlin 2007-09-04, 00:00:00

wszedzie te emoki

Użytkownik niezalogowany 2007-08-25, 00:00:00

pieknie! fryzurka zajecista, chyba sobie taka zrobie xP tylko chyba troche za duzo roboty z tym stawianiem... w poniedzialek ide do fryzjera i chyba sie tak zetne xPP

Użytkownik niezalogowany 2007-08-21, 00:00:00

superrr ten irokerik jak tak sobie to wszystko ogladam [czyt. zdjecia z irokezami] to mnie nachodzi aby poeksperymen...

kuba 2007-08-16, 00:00:00

Irokeza nie stawia sie tylko na gumę mozna postawic na tapirowanie na lakier za pomoca prostownicy jest na[prawde wiele innych sposobow niz tylko gyma pozdrawiam :)

julka 2007-08-15, 00:00:00

Po pierwsze: Irokeza się stawia na gume, więc jak niby ma go wiatr zburzyć? Ja osobiście lubię irokezy, kiedyś miałam też tylko ze inny i było spox.
I wiatr niczego nie burzy! tylko ze irokezy sie szybko nudza...

Użytkownik niezalogowany 2007-08-09, 00:00:00

GFajna fryzurka fajna stylizacja ;P nie wiem co wam sie nie podoba ale o gostach podobno sie nie dyskutuje :)

xnakox 2007-07-31, 00:00:00

tha ... na zdjęciu wszystko idealnie, ale jak wyjdzie sie na wiatr to puf. i nie ma ;)

karola 2007-07-26, 00:00:00

jutro do fryziera robie sobie barrrrrrrrrd... podobną

Użytkownik niezalogowany 2007-07-24, 00:00:00

nie rozumiem co w tej fryzurze...a tym bardziej w tej panience sie wam podoba...! ble :/

kasia 2007-07-24, 00:00:00

moim zdaniem beznadzieja a ta panienka to totalna kicha pozdro

Użytkownik niezalogowany 2007-07-10, 00:00:00

margo obawiam sie ze moje włosy tez tak sie nie ułoza:(

margo 2007-07-08, 00:00:00

świetny:0 też chcę takiego:( no ale moje boskie włosy za chiny tak sie nie ułoża,

Użytkownik niezalogowany 2007-07-07, 00:00:00

supe:)już nie mam słó ale wszystkie irokezy są super!!

Użytkownik niezalogowany 2007-07-06, 00:00:00

zajebisetttt... mam taka obecnie
POLECAM!!!...

karolina 2007-06-28, 00:00:00

bardzo fajna fryzurka.

darus 2007-06-27, 00:00:00

taki kolorek wloskow to ja tez mam;) I powiem ze mi sie bardzo podoba;) A wloski....hm... bardzo mi sie podobaja... myslam i myslam i zdecydowalam sie na twego fryza choc mialam inna robic;P Ale no poprostu sie zakochalam w tej fryzurce;)

manga 2007-06-24, 00:00:00

Całkiem całkiem

ola 2007-06-23, 00:00:00

a dla mnie super.

Użytkownik niezalogowany 2007-06-22, 00:00:00

ej co to ma być?Tornado przeszło koło ciebie??

Użytkownik niezalogowany 2007-06-18, 00:00:00

Fajne,ale nie wiem czy by pasowało do mej zacnej twarzy(w kształcie serca chyba;P) jak myślicie?

Użytkownik niezalogowany 2007-06-15, 00:00:00

tu sie ocenia fryzury pusta dziewucho a nie miny ! otrzasnij sie

Użytkownik niezalogowany 2007-06-15, 00:00:00

fryzura jest jeszcze gorsza niz wlascicielka :P ...a 'pusta dziewuche' to sobie znajdz w rodzinie...ja jestem facetem :P

Użytkownik niezalogowany 2007-06-12, 00:00:00

panienka zrobila minę jakby kupę robiła...:P

wiki 2007-06-10, 00:00:00

jak sie rano obudzę po ciężkiej nocy to też mam takie :D:D :D

Użytkownik niezalogowany 2007-06-10, 00:00:00

wyglada jak johnny brawo xD

kami 2007-05-18, 00:00:00

przeciez jej tylko dmuchneli i wlosy jej stanely^^

Isztar 2007-04-15, 22:17:32

Super fryzurka i super kolor,szkoda ze na razie nie moge sie obciac-stylista radzil mi zapuszczac wlosy do mojej slubnej fryzury-potem sobie zrobie dokladnie taka sama fryzurke

daga 2007-04-15, 14:02:21

z dobrymi kosmetykami do stylizacji włosów fryzyk sie długo trzyma a na tej fotce jest naprawde dobrze zrobiony ! dodaje to odwaznego wyglądu z lekką nutką fantazyjnego kolorku.

Użytkownik niezalogowany 2007-04-14, 18:46:23

Czy Ktoś Mi Powie Jak i Czym Ją Ułożyć???

binka 2007-04-14, 13:56:43

Jedyna z krótkich fryzur, która mi się podoba :) Miałam kiedyś podobną i wcale nie uważam,że trzyma sie krótko - wręcz przeciwnie ! :) Cheers !!

Użytkownik niezalogowany 2007-04-13, 13:37:35

fryz jest be..... ja nie chciała bym mieć tak brz... fryzkia poza tym ta fryzka trzyma sie tylko 1min bo to tylko zeby zrobić fotkie i pozać w necie i na pokazie modnych fryzek roku (UWAGA DZIEWCZYNY!!! od tego niszczą sie włosy)

kamila 2007-04-12, 20:45:08

Mam podobną tylko coś mi nie chca one tak stać te włosy

kinia 2007-04-12, 13:24:20

ten fryz jest nice... moje kolezanki z klasy maja od urodzenia takie same fryzury i powiedzialy ze to jest beznadziejne i jak sie obetnie moja przyjaciolka w ten sposob to bedzie siara... ale one sa glupie debilki

zosia 2007-04-12, 12:13:28

PRACO CHLONNA

madzia 2007-04-12, 11:34:49

Fryzura jest zajefajna sama mialam jeszcze nie tak dawno podobna. Ale musze przyznac ze troche meczace jest takie codzienne ukladanie...

kasia 2007-04-11, 15:31:19

hehh... fajna i taka ekstrawagandzka;p

lena 2007-04-07, 16:03:05

zbyt oklepana, nie wiem czy pasowałaby do mojego koloru włosów, a jednak przykuwa wzrok

Użytkownik niezalogowany 2007-04-06, 21:18:57

Fryzura jest odjechana i strasznie mi się podoba;) Tylko ta dziewczyna ma taką minę jakby czyms zarobiła:P

Użytkownik niezalogowany 2007-04-06, 16:45:22

,khjunl,.;

ana 2007-04-05, 15:48:20

super fryzura:)

madzia 2007-04-04, 11:45:07

to nie prawda!!!!ten kto zna sie na modzie to mu sie ta fryzura nie podoba!!!!!

kicia 2007-04-03, 14:30:46

to jest zajefajne każdy kto zna się na modzie chce taką fryzkę mieć :D

Użytkownik niezalogowany 2007-04-02, 10:54:41

yy co to jest za fryzura kolor jest fajny ale reszta o boze :D:D:D

kinia 2007-03-30, 19:29:29

fryzurka superowa:)bardzo mi sie podoba,kolor tez swietnienie dobrany:)

Użytkownik niezalogowany 2007-03-30, 10:23:43

super fryz

Użytkownik niezalogowany 2007-03-27, 19:00:55

fryzurka sie fajnie uklada:) wystarczy wysuszyc i ulozyc gumo czy zelem i jest super :) wiem bo posiadam taki fryz

Użytkownik niezalogowany 2007-03-27, 16:03:42

nieprawda jezeli dobrze je wysuszysz tto bede sie dobrze ukladac lekko rano zrobisz guma i po sprawie

magda 2007-03-26, 13:22:22

super kolor...mła:)i wogole to Lubie..pokazuje charakterek

anonimka 2007-03-24, 17:00:12

wow, superr

Małgoś 2007-03-24, 16:35:12

jako jednorazowy fryz to fajna ale ja dziękuje codziennie takie coś sobie ukladać a przy takim scieciu bylo by to konieczne w przeciwnym razie efekt przychlapnietych włosow;/

Użytkownik niezalogowany 2007-03-24, 12:47:50

fafna

agata 2007-03-23, 17:06:35

fryzurka zaje***** :D

aneta 2007-03-23, 17:06:20

moze byc:P

Dela 2007-03-16, 19:33:44

fajan fryzurka bym chciala miec taka ale ostatnio za duzo eksperymentuje z fryzurami a w ogole by mi nei pasowala

Użytkownik niezalogowany 2007-03-16, 13:21:44

wysstrzałowa, gicior na maxa!;)

Użytkownik niezalogowany 2007-03-14, 21:36:25

gicior!!:D

Użytkownik niezalogowany 2007-03-13, 20:33:21

ale na maxa:disgust:

martyna 2007-03-11, 10:29:54

ta fryzurka jest świetna zarombista!!! Wiatr we włosach... widać ta wene twórczą !!!

Użytkownik niezalogowany 2007-03-09, 18:07:34

wYJeCHaNA nA mAXa ;)

Użytkownik niezalogowany 2007-03-08, 20:11:40

brzydka

Użytkownik niezalogowany 2007-03-07, 23:15:45

zajefajna!!!

palcia 2007-03-05, 18:59:41

fryzura jest boska tylko jak ją wystylizowac zeby sie trzymala caly dzien a nie wygladala jak packa zelu

agusia 2007-03-04, 20:45:26

zarabista tez sobie taka zrobie

magda 2007-03-04, 18:12:03

:) FAJNA

kasia 2007-03-02, 22:56:53

fajna ja mam taką smą:)polecam Wam

Użytkownik niezalogowany 2007-03-02, 19:15:04

cHYbA sE jĄ zROBiE aLBo cOSik w tYM sTYlU :D:P;)

Użytkownik niezalogowany 2007-03-01, 18:01:12

zajbista fryzurka ;))

Mała 2007-03-01, 16:42:18

beznadziejny kolor włosów

gosia 2007-02-28, 17:04:09

hej nie dawno sobie tak fryz szczelilam i jestem bardzo zadowolona, chociaz przyznam szczerze ze lepiej wyglada ta fryzura na blond wlosach ....jestes piekna a ta fryzura oddaje cala Ciebie... pozdrawiam :)

czarna 2007-02-25, 21:47:39

fryzurka jest czadowa

nadia 2007-02-24, 23:14:18

duzo układania ale podoba mi sie

becia 2007-02-24, 09:27:26

fryz super ;) tylko jak takiego sobie zrobic bez pomocy fryzjerki? heh ;p uczesalabym sie tak tylko ze nie umiem :(

kaja 2007-02-24, 00:32:19

a mi się podoba.. dlaczego tylko potraficie ać negatywny komentarz??żałosne.. a fryzurka na 5+

aga 2007-02-24, 00:25:32

nie poprostu dziewczyna miała kontakt z prądem co wy chcecie błahahah

Użytkownik niezalogowany 2007-02-23, 17:42:12

nawet nawet ale mi sie nie podoba ...a jeza szkoda na taki zal

madzia 2007-02-23, 14:17:59

Fryzurka zajefajna :)

Użytkownik niezalogowany 2007-02-22, 17:02:01

co ty masz na głowie... jeża?

justyna 2007-02-22, 14:50:58

fryzurka całkiem niezła:)

Użytkownik niezalogowany 2007-02-22, 13:51:41

super fryz tylko wez to ułóż nie jest tak łatwo

anka 2007-02-20, 09:58:44

Spoko fryz i wogule....:):)

anka 2007-02-18, 17:36:33

kto powie jak ulozyc taka fryzurke?? aniuska142@wp.pl

Użytkownik niezalogowany 2007-02-17, 19:32:43

spoko to wygląda ale jak to ułożyć w rzeczywistości :)

Użytkownik niezalogowany 2007-02-17, 16:23:54

ja tez nazywam sie karola i od tego momentu sie wstydze ze mam taka glupia imienniczke NIE ZNASZ SIE KAROLA

bryza 2007-02-15, 18:59:11

ty karola sie znasz!!!ja taka mam!!!

truska 2007-02-15, 18:03:05

Zajefajna fryzurka... może ja sobie taką szczelę

karola 2007-01-26, 18:53:47

taką fryzure to jam mam ja k wstaje rano z łóżka.. no cóż...

natalia 2007-01-24, 17:42:36

miała sie tak obcjąc ale nie obcielam sie inaczej sie obcielam

eve 2007-01-23, 19:39:59

cud miod :DD

Użytkownik niezalogowany 2007-01-20, 18:14:24

Kolor boski.....cudny

Użytkownik niezalogowany 2007-01-19, 21:08:38

ahh ciegale patrze na ta fryze:D 30.01 ide sie tak obciac xD trzymajcie kciuki xd

martyna 2007-01-19, 15:50:55

Genialna fryzura!!! Zrobie sobie taką!

Użytkownik niezalogowany 2007-01-19, 08:46:11

Hehe mi się podobo ale sma bym sie tak nie obciała bo dla mnie to zabardzo smiałe :)

emilka 2007-01-18, 19:47:40

Może być lecz kolor jest bardzo śmiały nie każdy taki lubi

sandra 2007-01-18, 19:24:06

Tragedia jak by piorun strzekił w rabarbar szokkkkkkkkk!!!!!!!!!...

agniesia 2007-01-18, 18:24:44

no fajny ale jeszcze lepiej by bylo gdyby czarny kolor byl!!:)

Użytkownik niezalogowany 2007-01-18, 17:29:50

brzydkie jak but

Użytkownik niezalogowany 2007-01-17, 17:37:57

SUPEROWA FRYZURKA!! Zakochalam sie w niej :D niedlugo tak sie obetne :D

pina 2007-01-16, 19:27:39

fajny fryz ale moze by yło lepiej w innym koloze np.czrny

Użytkownik niezalogowany 2007-01-16, 18:44:06

Za jasny kolor, może w innym było by jej lepiej.

Użytkownik niezalogowany 2007-01-15, 19:30:16

Czaducha

Użytkownik niezalogowany 2007-01-14, 16:05:19

idż pobiegaj ale wyglądasz beznadziejnie!!!!!!

gosiaczek 2007-01-14, 15:33:09

o bosheee co to jest !! jakby z grobu wyszla:p

aga 2007-01-14, 12:00:54

Swietna !

Użytkownik niezalogowany 2007-01-13, 20:26:17

uuuuuuu beznadziejaaa

anka 2007-01-07, 12:37:59

Całkiem fajna,ale czy pasuje kazdemu?

kika 2007-01-07, 01:06:57

kosmici ją strzygli czy pod kosiarkę wpadła!!!!!!!!!!!!!!!...

Użytkownik niezalogowany 2007-01-03, 22:06:35

boska fryzura jestrem ciekawa czy mi tak wyjdzie..

Użytkownik niezalogowany 2007-01-02, 15:23:45

Bardzo fajna awangarda ... mojej siostrze też taką zrobiłam ... :)

lola 2006-12-31, 18:33:13

OCHYDA

Użytkownik niezalogowany 2006-12-28, 19:44:19

takie sobie!!! :/ nic szczególnego :D

olenka 2006-12-28, 10:42:00

o jeee ja właśnie ide do fryzjera sobie taka śmignać:D

ilona 2006-12-25, 14:45:05

zajedwabista !! i kolor idealnie pasuje !! swietna

karola 2006-12-22, 21:03:19

fryzurka poprostu genialna!!! strzal w 10-tke!!kolor jeszcze lepszy a dziewczyna juz wogole cudo!!!:)

aniula 2006-12-21, 19:34:51

bardzo ŁaDny kOLOreK :) i fryzurQa tez:) ale nie pasowałaby do mnie :D

agatka 2006-12-20, 13:13:56

fryzura jest po prostu zajefajna!!

Użytkownik niezalogowany 2006-12-19, 19:48:38

O LUDU! CO ZA BEZGUŚCIE!

alicja 2006-12-19, 19:29:53

normalnie sobie taka zrobie swietna. aha masz sie czym szczycic ze jestes bladynka. nie ma czym

ktos 2006-12-18, 14:37:47

co to za debilska fryzura???

Użytkownik niezalogowany 2006-12-17, 08:26:39

Kolor super chce przed swietami trzanac se taki

Użytkownik niezalogowany 2006-12-16, 21:40:58

hmm.. Z ciemnych na taki? ;) aha.. i dodam, że mi się podoba.

Użytkownik niezalogowany 2006-12-14, 23:26:13

tez mam taki kolorek;]

Użytkownik niezalogowany 2006-12-14, 21:54:48

Dobra dla Magdy:)

angelika 2006-12-05, 08:12:20

do bani

ulalala 2006-12-01, 20:35:01

Drobna poprwka i bylo by ok. Ta grzywka za mocno jest zaczesana, wprost na sile mozna powiedziec!!!

Podobne

  • 1 2 0

  • 5 3 0

  • 0 3 0

  • 1 2 0

  • 0 1 0

  • 0 0 0

  • 0 0 0

  • 1 0 0

  • 1 0 0

  • 0 0 0

  • 5 3 0

  • 0 0 0

  • 0 1 0

  • 3 0 0

  • 0 0 0

  • 0 0 0

  • 2 0 0

  • 1 2 0

  • 1 0 0

  • 0 1 0

  • 0 0 0

  • 6 4 0

  • 3 0 0

  • 7 0 0

  • 0 0 0

  • 0 0 0

  • 0 0 0

  • 2 1 0

  • 1 0 0

  • 4 1 0